AxiT Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 Z racji ze sprzedałem swoją CRV to szukam tera czegoś w automacie z benzyną lub LPGiem. Kilka mi juz uciekło więc szukam dalej. Co szanowne grono myśli o Mazda 3 2006 automat? 1. Co to za silnik? Ma jakieś wady ? Jak tam z regulacja zaworów - bo do lpg to raczej niezbędna wiedza. 2. Skrzynia automatyczna? Klasyk czy CVT? Jakieś wady? 3. KOROZJA? Pewnie zjada ją ruda w locie? Jakieś inne za i przeciw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 Ile masz kasy? Ja polecam to co mam. Citroen c5 mk3 2.0 Pb z LPG. Automat klasyczny 4 biegowy hydraulik. Do spokojnej jazdy się nadaje. Silnik idealny pod LPG, Ruda Cię nie interesuje. Jeśli nie ma kasy na mk3 to może być mk2. Tylko mówię, że to nie jest rajdowa. Spokojna rodzinna jazda z pełnym nastawieniem na komfort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 Zamiast Mazdy 3 szukałbym Imprezy Lanosa w automacie. Za te same pieniądze dostaniesz dużo świeższe auto. Ja znalazłem kompletnie bez rdzy. Z gazem jest o tyle problem że zawory na szklankach i trzeba podnosić silnik do regulacji. Jednak znam ludzi co jeżdżą i nie narzekają. Kwestia porządnej instalacji. Wersja 2.0 150 KM jeździ bardzo fajnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 popieram kolegę - C5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tiomek Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 10 godzin temu, AxiT napisał: Z racji ze sprzedałem swoją CRV to szukam tera czegoś w automacie z benzyną lub LPGiem. Kilka mi juz uciekło więc szukam dalej. Co szanowne grono myśli o Mazda 3 2006 automat? 1. Co to za silnik? Ma jakieś wady ? Jak tam z regulacja zaworów - bo do lpg to raczej niezbędna wiedza. 2. Skrzynia automatyczna? Klasyk czy CVT? Jakieś wady? 3. KOROZJA? Pewnie zjada ją ruda w locie? Jakieś inne za i przeciw? Mialem kilka lat dokladnie taki samochod. Poloiftingowy. Silnik bomboodporny, o ile pamietam to 1.5 benzyna, cos okolo 103 koni. Nie wiem jak z gazem, dynamika z automatem OK na benzynie. Skrynia to klasyczny czterobiegowy automat. Bomboodporny. Olej jakis dziwny ale pasowal od Forda. Sprzedawalem go, jak mial 10 lat i nie bylo sladu krozji. Ale auto bylo bezwypadkowe i mieszkam w UK Zawieszenie Focus II, czesci pasuja 1 do 1 - trwale i bezproblemowe. Sprzedalem go tylko dlatego, ze zona zrobila mu okladzine betonopodobna zewnetrzna na calym boku. Z awarii to przez 3 lata i 30 tys mil padl jedynie akumulator. Poza tym eksploatacja (oleje, klocki itp) Deska rozdzielcza wykonana z twardego plastiku ale nie zgrzytala. Jak sie chcesz sam bawic w serwis to silnik jest pochylony w strone kabiny (utrudniony dostep) oraz jest przerabany dostep do filtra kabinowego. Ogolnie auto trwale, poprawne i bezproblemowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 4 godziny temu, angrius napisał: Ile masz kasy? Ja polecam to co mam. Citroen c5 mk3 2.0 Pb z LPG. Automat klasyczny 4 biegowy hydraulik. Do spokojnej jazdy się nadaje. Silnik idealny pod LPG, Ruda Cię nie interesuje. Jeśli nie ma kasy na mk3 to może być mk2. Tylko mówię, że to nie jest rajdowa. Spokojna rodzinna jazda z pełnym nastawieniem na komfort Tylko, ze to praktycznie w przyrodzie nie wystepuje w takiej konfiguracji No i jednak 10+ letni Citroen to z moich doswiadczen nie jest najlepsza opcja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 Tylko, ze to praktycznie w przyrodzie nie wystepuje w takiej konfiguracji No i jednak 10+ letni Citroen to z moich doswiadczen nie jest najlepsza opcja...Czy C5 MK2 to nie jest ten co rano aż się pali do pracy? ;-)Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 30 minut temu, Maciej__ napisał: Tylko, ze to praktycznie w przyrodzie nie wystepuje w takiej konfiguracji No i jednak 10+ letni Citroen to z moich doswiadczen nie jest najlepsza opcja... Na olx 19 sztuk. Fakt, że większość sprowadzane. Ja tam nie narzekam na cytryny. Obecnie mam z 2009, wcześniej 2003 i 2 lata i 50kkm bez większych problemów. Raczej eksploatacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 2 minuty temu, Spajdi napisał: Czy C5 MK2 to nie jest ten co rano aż się pali do pracy? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Tzn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 2 minuty temu, Spajdi napisał: Czy C5 MK2 to nie jest ten co rano aż się pali do pracy? ;-) Nie, to chyba był problem z Xsara Picasso. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 Nie, to chyba był problem z Xsara Picasso. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 Nie, to chyba był problem z Xsara Picasso.C5 . Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 Nie, to chyba był problem z Xsara Picasso.Na 100% C5 bo interesowałem się 3.0 V6 i odpuściłem jak doczytałem, że lubią zapłonąć, ale bodajże to było MK1...Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 19 minut temu, Spajdi napisał: C5 na 100% bo rozważałem zakup 3.0 V6, ale jak poczytałem, że lubią się zapalić to odpuściłem tylko nie pamiętam czy MK1 czy MK2 to było, ale chyba MK2... Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Mk1. Wiązka była źle położona i się prześcieradła osłona od jazdy. Wystarczyło przesunąć wiązkę i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 11 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 Wstępnie oglądałem mazdę. Na dachu koło czarnych listew wyłazi ruda, podwozie mimo se po konserwacji dwa lata temu tez już wita rudą. Odpada. Szukam dalej. Co co C5 ile to ma miejsca z tylu i jak wyglada sprawa tylnego zawieszenia? Nie ma tam jakiejś hydro?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 4 godziny temu, AxiT napisał: Wstępnie oglądałem mazdę. Na dachu koło czarnych listew wyłazi ruda, podwozie mimo se po konserwacji dwa lata temu tez już wita rudą. Odpada. Szukam dalej. Co co C5 ile to ma miejsca z tylu i jak wyglada sprawa tylnego zawieszenia? Nie ma tam jakiejś hydro? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Witaj! CRV 2gen w automacie masz bliżej siebie niż ja Pojazd znasz, a z tyłu miejsca jest więcej niż w Maździe 3. Ja szukam również czegoś do 30kpln z automatem, ale szukam w troszkę innym kierunku, podniesione, awd/4wd, automat i bagażnik na podwójną gondolę po montażu lpg... C5 2gen ma hydro, jak nie łatane drutem, to będzie trwalsze niż alu wielowahacz w VAGach Audi A6 C5 może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 7 godzin temu, AxiT napisał: co C5 ile to ma miejsca z tylu i jak wyglada sprawa tylnego zawieszenia? Nie ma tam jakiejś hydro? Ile miejsca to trzeba samemu zobaczyć bo każdy ma inne preferencje. Jest hydro ale nie jest jakieś awariogenne. Ceny ewentualnych napraw jak w normalnym zawieszeniu. Nie ma co się bac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 12 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 8 godzin temu, Pipper napisał: Witaj! CRV 2gen w automacie masz bliżej siebie niż ja Pojazd znasz, a z tyłu miejsca jest więcej niż w Maździe 3. Ja szukam również czegoś do 30kpln z automatem, ale szukam w troszkę innym kierunku, podniesione, awd/4wd, automat i bagażnik na podwójną gondolę po montażu lpg... C5 2gen ma hydro, jak nie łatane drutem, to będzie trwalsze niż alu wielowahacz w VAGach Audi A6 C5 może? O czym piszesz bo coś nie kumam ( odnośnie CRV) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 1 minutę temu, AxiT napisał: O czym piszesz bo coś nie kumam ( odnośnie CRV) Poszukaj w ogłoszeniach, w Twoich okolicach jest więcej CRV 2genfl z automatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 18 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 (edytowane) A co powiecie o Nissanie Qashqai z silnikiem 2.0 i automatem. Z nissanem jakoś nigdy nie było mi po drodze. Kolega ma Xtriala z 2004 w 2.2 dci i po za tym że ruda zjada go w oczach to pojawiło silka drobnych usterek. Alenigdy po za padem aku nie stał w polu. Tak więc nissan gazowalne to to? Edytowane 18 Lipca 2019 przez AxiT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 20 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2019 Dnia 18.07.2019 o 20:11, AxiT napisał: A co powiecie o Nissanie Qashqai z silnikiem 2.0 i automatem. Z nissanem jakoś nigdy nie było mi po drodze. Kolega ma Xtriala z 2004 w 2.2 dci i po za tym że ruda zjada go w oczach to pojawiło silka drobnych usterek. Alenigdy po za padem aku nie stał w polu. Tak więc nissan gazowalne to to? to już Lepiej Duster z 1,6 od Renault, Kyszkysz miał Nissana ze słabymi gniazdami zaworowymi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DariuszD Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 Witam Was, obecnie jestem posiadaczem hondy CRV, manual, rocznik 2008. Zastanawiam się nad automatem CRV... macie jakieś doświadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 2 godziny temu, DariuszD napisał: Witam Was, obecnie jestem posiadaczem hondy CRV, manual, rocznik 2008. Zastanawiam się nad automatem CRV... macie jakieś doświadczenia? Tak benzyna pali duzo a nie jedzie a diesel nie nadaje sie na krotkie odcinki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 3 godziny temu, DariuszD napisał: Witam Was, obecnie jestem posiadaczem hondy CRV, manual, rocznik 2008. Zastanawiam się nad automatem CRV... macie jakieś doświadczenia? Mam z 2007r z 5b automatem, troszkę muł, ale jeździ. Lpg 9-12 litrów zużywa, olej tylko honda i to zgodnie z zaleceniami i jest ok od ponad 30kkm, manual jeździ szybciej, ale to manual. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 37 minut temu, wujekcybul napisał: Tak benzyna pali duzo a nie jedzie a diesel nie nadaje sie na krotkie odcinki. Nie wiem, czy diesel był z automatem w 3gen, w 2gen nie było w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DariuszD Napisano 18 Września 2019 Udostępnij Napisano 18 Września 2019 Ta moja benzyna tez muł mimo wszystko i nie mało pali (10-11), ale sentyment do CRV nadal mam stąd takie myśli o zamianie na automat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 19 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2019 A sie w koncu pochwale. Se tankowca kupiłem tzn przyspiesza jak tankowiec, skręca i pali tyle samo ale stały napęd na 4 reduktor w terenie robi robotę. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.