Jump to content
Sign in to follow this  
CRAZY_Wroc

BMW X3 F25 - do oceny

Recommended Posts

11 minut temu, CRAZY_Wroc napisał:

Mam jechać oglądać takie cudo (nie dla siebie) - https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-28i-245km-xdrive-4x4-professional-panorama-automat-stan-idealny-ID6C100G.html#4223d24851

coś już powiecie o zdjęciach? na co zwrócić uwagę?

 

 

Z tego co sporzalem na szybko, to ceny krajowych egzemplarzy z tego rocznia sa tak +20/30kPLN droższe ;]

Opis typowo od handlarza, wiec na 99% to jakie walek, wiec powodzenia :ok:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Z tego co sporzalem na szybko, to ceny krajowych egzemplarzy z tego rocznia sa tak +20/30kPLN droższe ;]

Opis typowo od handlarza, wiec na 99% to jakie walek, wiec powodzenia :ok:

 

 

Chyba na stronach dealerów BMW patrzyłeś. Normalna cena, jest mnóstwo tańszych w ogłoszeniach, a te 20-30 tys. droższe, to ceny z kosmosu. Przecież to ma 5 lat i prawie 150 kkm najechane, zaraz zaczną się łańcuchy rozrządu, naprawy ASB itd, to ile to ma kosztować?

21 godzin temu, CRAZY_Wroc napisał:

Mam jechać oglądać takie cudo (nie dla siebie) - https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-28i-245km-xdrive-4x4-professional-panorama-automat-stan-idealny-ID6C100G.html#4223d24851

coś już powiecie o zdjęciach? na co zwrócić uwagę?

 

Umówić się ze sprzedającym, żeby silnik był zupełnie zimny. Odpalić i posłuchać rozrządu przez pierwsze sekundy, jak zagrzechocze, to niedługo do wymiany. Dopytać o serwis skrzyni, czy olej był zmieniany, bo tam trzeba co 60-80 kkm zmieniać i taka impreza w ZF8HP trochę kosztuje, a serwis BMW się za to nie bierze. Napędy mają być bez stuków, lakier dobrze przelecieć miernikiem, w BMW powinno być ok 140-160 mikronów i wszędzie równo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kaczorek79 napisał:

Chyba na stronach dealerów BMW patrzyłeś. Normalna cena, jest mnóstwo tańszych w ogłoszeniach, a te 20-30 tys. droższe, to ceny z kosmosu. Przecież to ma 5 lat i prawie 150 kkm najechane, zaraz zaczną się łańcuchy rozrządu, naprawy ASB itd, to ile to ma kosztować?

 

Takie nowe X3 kosztuje dobrze ponad 200kPLN...

Jak ktos wierzy, ze zadbany 5 latek z importu kosztuje 30% ceny wyjsciowej to niech kupuje :hehe:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Takie nowe X3 kosztuje dobrze ponad 200kPLN...

Jak ktos wierzy, ze zadbany 5 latek z importu kosztuje 30% ceny wyjsciowej to niech kupuje :hehe:

 

na mnie nie patrz :) ja je dzisiaj zobaczyłem - ogólnie nie moja bajka jeśli chodzi o samochody - sprowadzone z USA - za ładnie wygląda, bite w prawy przód, maska po lewej stronie leży niżej, nawet szkła z osłony pod silnikiem nie sprzątnęli, dziwne bo skrzypią plastiki siedzenia pasażera. W każdym razie zaleciłem szwagrowi wizytę w serwisie gdzie podłączą kompa i sprawdzą geometrię :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, CRAZY_Wroc napisał:

na mnie nie patrz :) ja je dzisiaj zobaczyłem - ogólnie nie moja bajka jeśli chodzi o samochody - sprowadzone z USA - za ładnie wygląda, bite w prawy przód, maska po lewej stronie leży niżej, nawet szkła z osłony pod silnikiem nie sprzątnęli, dziwne bo skrzypią plastiki siedzenia pasażera. W każdym razie zaleciłem szwagrowi wizytę w serwisie gdzie podłączą kompa i sprawdzą geometrię :)

 

Tak jak myslalem, nie ma szans na uczciwe auto za takie pieniadze...

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Tak jak myslalem, nie ma szans na uczciwe auto za takie pieniadze...

no wiesz - jedzie, skręca, hamuje, podobno historia z Carfaxa jest, może i jest ok, ale za te pieniądze to bym je porządnie przetrzepał

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12.07.2019 o 21:22, CRAZY_Wroc napisał:

no wiesz - jedzie, skręca, hamuje, podobno historia z Carfaxa jest, może i jest ok, ale za te pieniądze to bym je porządnie przetrzepał

A ja na Twoim miejscu bym ten egzemplarz odpuścił. Nie wiesz jak mocno było trafione, nie wiesz na ile solidnie był naprawiony. Odpuść sprowadzone z USA, bo każdy, ale to każdy musiał być walnięty, zalany, żeby dało się go tanio kupić i opłacało się go targać do Europy. "Fajne" ogłoszenie - ani słowa o imporcie, żadnej wzmianki a temat powypadkowej przeszłości, handlarz nawet nie wie że ma tam klasyczną hydrauliczną a nie dwusprzęgłową skrzynię.

 

Z tym silnikiem 28i to będziesz miał głównie egzemplarze z USA. W PL sprzedawały się 20d, 20i, 30d. Reszta to rzadkosć.

 

X3 F25 samo z siebie to bardzo udany samochód :ok:. Ojciec jednym jeździł 6 lat i poza przekładnią kierownicą na gwarancji (egzemplarze z początku produkcji tak miały), nic poważnego się nie działo. Chyba nieźle bo gość z ASO BMW chciał je odkupić jak miało 6 lat i ok 140-150 kkm. Drugie F25 ma już 3 lata i jest zupełnie bezproblemowe.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z używanymi BMW jest banalnie prosty temat z zakupem.

Inwestujesz kilkaset złotych, wysyłasz na oględziny ludzi z Bimmer Check i nic się nie ukryje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.