z_marian Napisano 13 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2019 (edytowane) Cześć. Mam problem z w/w sygnalizatorem. Pomimo zapiętego pasa włącza on się często podczas jazdy (co skądinąd jest denerwujące), na chwilę pomaga ruszenie pasem, ale problem za chwilę powraca. Próbowałem użyć środek do czyszczenia styków, ale nic nie pomogło. Wygląda na to, że wina leży w samej zapince pasa - ktoś wie czy jest ona rozbieralna i czy da to się zrobić bez demontażu fotela. Miał ktoś podobny problem? Edytowane 13 Lipca 2019 przez z_marian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 14 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2019 Jest nierozbieralna. Jeśli będziesz miał szczęście, to przy próbie rozgięcia obudowy przez otwór na pas, ta pęknie w miejscu zgrzania połówek i po naprawie będzie można ją skleić. Rozebrałem w ten sposób kilka sztuk, ale nie wszystkie wyglądały potem ładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z_marian Napisano 14 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2019 Dzięki za info. Tak myślałem, więc zamówiłem dzisiaj zapinkę na popularnym portalu aukcyjnym, wcześniej zerknąłem do samochodu i wydaje mi się, że przy maksymalnie odsuniętym do tyłu fotelu będzie możliwość jej odkręcenia bez demontażu całego fotela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z_marian Napisano 18 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 No więc tak. Zamówiłem zapinkę na popularnym serwisie internetowym - zgodnie z zaleceniem fabryki o numerze 13368956 (zamontowana była o nr 12848376). Przesyłkę otrzymałem i przed montażem sprawdziłem czy działa podpinając pod instalację. Wszystko było ok. więc dokonałem wymiany (musiałem jednak odkręcić 2 śruby mocujące fotel do nadwozia i unieść go lekko do góry, bo nie było możliwości w inny sposób odkręcić zapinki) i co się okazało - nowa część jest o ok. 2-3 cm dłuższa od poprzedniej. Nie sprawdzałem tego wcześniej i nie przyszło mi do głowy, że mogą się one czymś różnić. Co prawda wszystko działało, ale nie do końca grało mi to estetycznie - w siedzeniu pasażera zapinka znajdowała się poniżej tunelu środkowego, natomiast ta wymieniona wystawała ponad tunel. Postanowiłem więc zobaczyć czy da się coś zrobić z tą uszkodzoną i udało mi się jakoś podważyć obudowę i rozpołowić (była mocno sklejona, ale w udało się jej w miarę nie uszkodzić). Sam sygnalizator jest bardzo prosty i w łatwy sposób rozbieralny - można go odłączyć od mechanizmu pasa wraz z przewodem i przełożyć np. do innego mechanizmu. W każdym bądź razie działa na zasadzie zwarcia - wpięcie pasa powoduje rozłączenie styków i wyłączenie sygnalizatora, wystarczyło tylko trochę odgiąć jedną z blaszek i sygnalizator działa poprawnie. Obudowę pasa skleiłem ponownie i od dzisiaj mam spokój z denerwującym dźwiękiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.