Skocz do zawartości

Dacia bije rekordy


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

W rankingu sprzedaży aut za pierwsze półrocze w Polsce Dacia pokazuje niezłe przyrosty wzrosty 8]

CCC?

1. Skoda Octavia: 10 334 egzemplarze (-2,6%)
2. Skoda Fabia: 9269 (-9,3%)
3. Dacia Duster: 7942 (+60,1%)
4. Toyota Corolla: 7887 (+90,9%)
5. Toyota Yaris: 7155 (-4,6%)
6. Opel Astra: 6822 (-16,9%)
7. Volkswagen Golf: 6813 (-5,4%)
8. Renault Clio: 4890 (+9,9%)
9. Toyota Auris: 4878 (-18,1%)
10. Fiat Tipo: 4862 (+13,3%)

11. Ford Focus: 4678 (-27,6%)
12. Skoda Rapid: 4585 (-8,5%)
13. Volkswagen Tiguan: 4037 (+11,8%)
14. Toyota C-HR: 4026 (+3,2%)
15. Hyundai Tucson: 4020 (+8%)
16. Dacia Sandero: 3909 (+24,7%)
17. Opel Corsa: 3842 (+18,8%)
18. Skoda Superb: 3711 (-13,3%)
19. Kia Ceed: 3625 (+13,4%)
20. Volkswagen Passat: 3618 (-16,9%)
21. Nissan Qashqai: 3604 (-25,6%)
22. Kia Sportage: 3401 (+5,8%)
23. Renault Megane: 3300 (+19,3%)
24. Toyota RAV4: 3191 (+26,8%)
25. Hyundai i30: 2839 (+37,6%)
26. Skoda Karoq: 2635 (+34,4%)
27. Seat Leon: 2525 (-16,6%)
28. Volvo XC60: 2407 (+1,9%)
29. Volkswagen Polo: 2345 (+2,9%)
30. Skoda Kodiaq: 2261 (+18,8%)
31. Citroen C3: 2254 (+9,7%)
32. Toyota Aygo: 2212 (-1,1%)
33. Mazda CX-3: 2195 (+78,5%)
34. Hyundai i20: 2190 (-5,3%)
35. Dacia Lodgy: 2121 (+29,8%)
36. Dacia Dokker: 2097 (+19,1%)
37. Opel Insignia: 2029 (-20,2%)
38. Volkswagen T-Roc: 2017 (+19,9%)
39. Ford Fiesta: 1989 (-5,5%)
40. Renault Captur: 1869 (-12,6%)
41. Suzuki Vitara: 1836 (-19%)
42. BMW Serii 3: 1783 (+70,8%)
43. Mazda CX-5: 1710 (-7,3%)
44. Peugeot 308: 1704 (+10%)
45. Ford Kuga: 1692 (-3,6%)
46. Renault Kadjar: 1662 (+17,3%)
47. Volkswagen Caddy: 1621 (+8,1%)
48. Mazda 6: 1611 (+81,2%)
49. Honda Civic: 1532 (+4,6%)
50. Skoda Citigo: 1530 (-14,2%)

https://www.samar.pl/__/3/3.a/104114/Ranking-TOP50--Najpopularniejsze-modele-I-półrocza-2019.html?locale=pl_PL

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, rwIcIk napisał:

W rankingu sprzedaży aut za pierwsze półrocze w Polsce Dacia pokazuje niezłe przyrosty wzrosty 8]

CCC?

 

 

Sam sobie odpowiedziałeś.

Po prostu tzw. znane marki podrożały w 2019.

W 2018 za 65tys dało się kupić w miarę przyzwoitego golfa, astrę tudzież inną megankę.

A teraz w zasadzie tylko duster w tej cenie i autka klasy B.

 

Poza tym do ludzi w końcu dociera że lepsza nowa daćka na gwarancji niż 10-letni "premium" z 500tys na blacie od turka.  

 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Cinos napisał:

w ogóle nie widać tych aut na ulicach (Corolla, Duster)

albo są mało wyróżniające się...

 

Corolla to ma wzrosty bo się pojawila nowa, a poprzedniej nikt nie kupowal ;)

Dusterow jest pelno :ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Corolla to ma wzrosty bo się pojawila nowa, a poprzedniej nikt nie kupowal ;)

Dusterow jest pelno :ok:

No i wrócili do nazwy Corolla dla wszystkich modeli.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Cinos napisał:

w ogóle nie widać tych aut na ulicach (Corolla, Duster)

albo są mało wyróżniające się...

U nas Dusterów zatrzęsienie, na każdym skrzyżowaniu spotkasz, ale Łódź bogatsza widocznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Corolla to ma wzrosty bo się pojawila nowa, a poprzedniej nikt nie kupowal ;)

Dusterow jest pelno :ok:

 

Teść oglądał Corollę i był mocno zdegustowany. Skwitował, że drzwi zamykają się jak w Trabancie ;)

Nie żeby jeździł jakimś wypasionym autem, bo ma od nowości Focusa I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Joki napisał:

Cena i jakość czyni cuda.

Od zawsze. I to widać.

 

Jakosci to tam nie ma zadnej, ale cena jest w porzadku w stosunku do tego, co oferuje. A jakosc i trwalosc auta nowego i tak jest lepsza od 10-letniego Golfa.  

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W salonie Dacii jak się prosi o naprawdę dobrą ofertę to sprzedawca wyciąga katalog i mówi: "ceny są na ostatniej stronie i widzimy się za pół roku".😄

Czy 2019 rok będzie historyczny i Skoda przegra? Wg mnie tak. Firmy jeszcze ją trzymają, ale Toyota nadchodzi jak walec i teraz ma swoje 5 minut.

A wracając do Dacii. Renault jest marką premium w koncernie Dacii, a nie Dacia jest marką budżet w koncernie Renault.rotfl

Edytowane przez p i p p
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Jaruga napisał:

 

Sam sobie odpowiedziałeś.

Po prostu tzw. znane marki podrożały w 2019.

W 2018 za 65tys dało się kupić w miarę przyzwoitego golfa, astrę tudzież inną megankę.

A teraz w zasadzie tylko duster w tej cenie i autka klasy B.

 

Poza tym do ludzi w końcu dociera że lepsza nowa daćka na gwarancji niż 10-letni "premium" z 500tys na blacie od turka.  

 

Premium hyundai daje teraz -20% na i30 z 2018 tak sie dobrze sprzedawal, ze jeszcze nie sprzedali. Moze producenci pojda po rozum ddo glowy obniza standard wyposazenia i bedzie taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, p i p p napisał:

W salonie Dacii jak się prosi o naprawdę dobrą ofertę to sprzedawca wyciąga katalog i mówi: "ceny są na ostatniej stronie i widzimy się za pół roku".😄

Czy 2019 rok będzie historyczny i Skoda przegra? Wg mnie tak. Firmy jeszcze ją trzymają, ale Toyota nadchodzi jak walec i teraz ma swoje 5 minut.

A wracając do Dacii. Renault jest marką premium w koncernie Dacii, a nie Dacia jest marką budżet w koncernie Renault.rotfl

Oj z ta toyota to pojechales :hehe: Oni maja takie wyniki bo poprzednie modele corolli i aurisa sprzedaja po dobrych cenach. Juz widze te kolejki po nowa Corolle za 90k bez silnika.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, rwIcIk napisał:

W rankingu sprzedaży aut za pierwsze półrocze w Polsce Dacia pokazuje niezłe przyrosty wzrosty 8]

CCC?

1. Skoda Octavia: 10 334 egzemplarze (-2,6%)
2. Skoda Fabia: 9269 (-9,3%)
3. Dacia Duster: 7942 (+60,1%)
4. Toyota Corolla: 7887 (+90,9%)
5. Toyota Yaris: 7155 (-4,6%)
6. Opel Astra: 6822 (-16,9%)
7. Volkswagen Golf: 6813 (-5,4%)
8. Renault Clio: 4890 (+9,9%)
9. Toyota Auris: 4878 (-18,1%)
10. Fiat Tipo: 4862 (+13,3%)

11. Ford Focus: 4678 (-27,6%)
12. Skoda Rapid: 4585 (-8,5%)
13. Volkswagen Tiguan: 4037 (+11,8%)
14. Toyota C-HR: 4026 (+3,2%)
15. Hyundai Tucson: 4020 (+8%)
16. Dacia Sandero: 3909 (+24,7%)
17. Opel Corsa: 3842 (+18,8%)
18. Skoda Superb: 3711 (-13,3%)
19. Kia Ceed: 3625 (+13,4%)
20. Volkswagen Passat: 3618 (-16,9%)
21. Nissan Qashqai: 3604 (-25,6%)
22. Kia Sportage: 3401 (+5,8%)
23. Renault Megane: 3300 (+19,3%)
24. Toyota RAV4: 3191 (+26,8%)
25. Hyundai i30: 2839 (+37,6%)
26. Skoda Karoq: 2635 (+34,4%)
27. Seat Leon: 2525 (-16,6%)
28. Volvo XC60: 2407 (+1,9%)
29. Volkswagen Polo: 2345 (+2,9%)
30. Skoda Kodiaq: 2261 (+18,8%)
31. Citroen C3: 2254 (+9,7%)
32. Toyota Aygo: 2212 (-1,1%)
33. Mazda CX-3: 2195 (+78,5%)
34. Hyundai i20: 2190 (-5,3%)
35. Dacia Lodgy: 2121 (+29,8%)
36. Dacia Dokker: 2097 (+19,1%)
37. Opel Insignia: 2029 (-20,2%)
38. Volkswagen T-Roc: 2017 (+19,9%)
39. Ford Fiesta: 1989 (-5,5%)
40. Renault Captur: 1869 (-12,6%)
41. Suzuki Vitara: 1836 (-19%)
42. BMW Serii 3: 1783 (+70,8%)
43. Mazda CX-5: 1710 (-7,3%)
44. Peugeot 308: 1704 (+10%)
45. Ford Kuga: 1692 (-3,6%)
46. Renault Kadjar: 1662 (+17,3%)
47. Volkswagen Caddy: 1621 (+8,1%)
48. Mazda 6: 1611 (+81,2%)
49. Honda Civic: 1532 (+4,6%)
50. Skoda Citigo: 1530 (-14,2%)

https://www.samar.pl/__/3/3.a/104114/Ranking-TOP50--Najpopularniejsze-modele-I-półrocza-2019.html?locale=pl_PL

Że złośliwą satysfakcją widzę że mnie passatów a więcej Megane. :oki:

Przyrost o 60 daćki, No, No! :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Maciej__ napisał:

Corolla to ma wzrosty bo się pojawila nowa, a poprzedniej nikt nie kupowal ;)

Corolla ma 90% wzrostu, bo na stary model dali wyprzedażową cenę od 55k PLN. Nowej pewnie nie ma w tych statystykach za dużo.

W ub. roku golf miał wysokie wzrosty, bo wyprzedawali modele z 1.2tsi za ok 60k.

Widać jakich aut ludzie poszukują. Auto kompaktowe ma kosztować 60k a nie 100, wtedy będzie się sprzedawać.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie zaskoczeniem jest jak lud przyjął corollę. W swoich okolicach naprawdę dużo tego zaczyna być widać.

No i Dacia -naprawdę dobra relacja value for money.

A mamy podział prywatni/firmy, ciekaw jestem jak tam wyjdzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, lnk napisał:

Dla mnie zaskoczeniem jest jak lud przyjął corollę. W swoich okolicach naprawdę dużo tego zaczyna być widać.

No i Dacia -naprawdę dobra relacja value for money.

A mamy podział prywatni/firmy, ciekaw jestem jak tam wyjdzie. 

Duster w firmowych też pewnie będzie wysoko.

Nie tylko PH firmy zyja, duzo budowlancow Dacie dobija.

Lodgy, dokker też rasowe firmówki.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rwIcIk napisał:

@Alanka górą :)

 

A wszyscy się śmieją... Dacie to fajne auta za nieduże pieniadze :ok:

Fakt, plastik skrzypi, może jakość tyłka nie urywa, ale ja narzekać nie mam na co. Wyposażenie bardzo dobre jak za te pieniądze.

Z resztą w moim pierdzidołku widzę coraz więcej Daciek. Głównie Dustery.

Na urlopie jak przechodzę gdzies obok parkingu to sporo Dusterów jest.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Alanka napisał:

Z resztą w moim pierdzidołku widzę coraz więcej Daciek. Głównie Dustery.

Na urlopie jak przechodzę gdzies obok parkingu to sporo Dusterów jest.

 

Kiedyś też było dużo 126p....

 

Cały czas społeczeństwo jest biedne i kupuje to, co mieści się w budżecie. A że robocizna w kraju coraz droższa, to wolą kupić nowego plastika na gwarancji, niż 10-letnie od Niemca... Cały fenomen Dacii.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Maxit napisał:

 

Kiedyś też było dużo 126p....

 

Cały czas społeczeństwo jest biedne i kupuje to, co mieści się w budżecie. A że robocizna w kraju coraz droższa, to wolą kupić nowego plastika na gwarancji, niż 10-letnie od Niemca... Cały fenomen Dacii.

Tak, ale to jest skuteczne.

Ja tak zrobiłam. Wielu ludzi tak zrobiło lub zrobi.

Nie stać nas na drogie nowe auta, ale równocześnie nie stać nas na wieczne dokładanie do używanych, a w cenie nowego tańszego.

Coś kosztem czegoś - odrobina luksusu (mam nowe auto) kosztem gorszego plastiku.

Chociaż są zwolennicy kilkuletnich aut, bo za 36 tys (tu odnoszę się do swojego przykładu) kupią trzyletni samochód (lub starszy). Czy to lepiej? Nie wiem. Ja kupiłam nowe.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maxit napisał:

 

Kiedyś też było dużo 126p....

 

Cały czas społeczeństwo jest biedne i kupuje to, co mieści się w budżecie. A że robocizna w kraju coraz droższa, to wolą kupić nowego plastika na gwarancji, niż 10-letnie od Niemca... Cały fenomen Dacii.

Tylko tak mozna tlumaczyc kazdy zakup.Przeciez nikt nie kupilby Astry K gdyby stac go bylo na A klase AMG.Podobnie z Superbem czy Tucsonem-sa auta lepsze od nich a ludzie z jakiegos powodu decyduja sie jednak na nie.A wracajac do Dacii-jakim cudem wiec sprzedala w ubieglym roku pol miliona aut  jesli kupuja tylko biedacy?

W UK w tym roku do konca czerwca sprzedalo sie prawie 19 tys. Dacii-a przeciez na upartego wystarczy rownowartosc kartonu fajek miesiecznie aby miec auto w wynajmie.Po co wiec ludzie kupuja te badziewia? Znam sporo osob majacych Sandero Stepway-z pewnoscia stac ich na lepsze auto a mimo to maja to w tylku....Jako typowo miejski dojezdzacz sprawdzi sie tak samo jak kazde inne auto-wiec po co przeplacac ? Juz pisalem w innym temacie o gosciu z mojej pracy-kupil niedawno drugiego Dustera.Gdyby po kilkuletnim uzytkowaniu pierwszego nie byl zadowolony to pewnie drugi raz nie wstapilby do tej samej rzeki.

  • Lubię to 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko kwestią kto kupuje i do czego auto ma służyć. Za 35kPLN można kupić E39 na pełnym wypasie w doskonałym stanie, albo nowe Sandero.

 

Jeśli auto miałoby służyć do pracy (w moim przypadku to jazda od punktu do punktu, z 10-15 punktów na dzień, 90% miasto) to kupuję Sandero. Jeśli auto byłoby dla mnie na niewielkie przebiegi czysto prywatne to biorę E39.

 

Ja co prawda troszkę dołożyłem, bo kupiłem Golfa dla siebie do pracy, ale mam w firmie 4 Sandero i doskonale swoją funkcję spełniają. Cztery egzemplarze zrobiły w sumie prawie 50.000km w kilka miesięcy i koszt dodatkowy poza leasingiem dokładnie 0zł.

 

Akurat dziś patrzyłem na otomoto na jakieś kombi do 50kPLN. Wyskakują tylko Logany MCV i trzeba dodać, że 1.0 Sce Open + klima można kupić za 40kPLN. Za 46kPLN jest już Laureate 0.9 Tce. Bezkonkurencyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, wladmar napisał:

 

I przejedziesz tym E39 przez 5 lat nie dokładając NIC poza eksploatacją (płyny, klocki) i paliwem? :hehe:

Jak co tydzień już we wtorek miałbym, a raczej nie miałbym miski olejowej, wydechu, przedniego zderzak, progów i zderzaka tylnego po przejeździe 4km do pracy...

W moim przypadku E39 z pełnym wypasem odpadło, wolałbym GS430 lub LS400/430 w tej klasie..

Miałem Sandero Stepway, 2,5 roku jeździłem po wyjeździe z salonu, 2 wady -> brak napędu, chociażby protezy 4x4 i zbyt lekkie, prześwit ok.

Pojazd pojechał do Niemiec, sam kupiłem kolejną Hondę CRV, sprawdza mi się świetnie do 35kpln.

Hondy CRV 2 i 3 gen mają jedną niepodważalną zaletę - montaż butli lpg 88l pod podlogą, tak podłoga uniesie się, ale bagażnik duży dalej zostaje, na wózek albo coś, a napędy - jak nie brniesz w błocie po klamki, to da radę.

Duster super, ale mała butla wchodzi i 4wd jakoś gryzie się z umiejscowieniem butli lpg chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko kwestią kto kupuje i do czego auto ma służyć. Za 35kPLN można kupić E39 na pełnym wypasie w doskonałym stanie, albo nowe Sandero.
 
Jeśli auto miałoby służyć do pracy (w moim przypadku to jazda od punktu do punktu, z 10-15 punktów na dzień, 90% miasto) to kupuję Sandero. Jeśli auto byłoby dla mnie na niewielkie przebiegi czysto prywatne to biorę E39.
 
Ja co prawda troszkę dołożyłem, bo kupiłem Golfa dla siebie do pracy, ale mam w firmie 4 Sandero i doskonale swoją funkcję spełniają. Cztery egzemplarze zrobiły w sumie prawie 50.000km w kilka miesięcy i koszt dodatkowy poza leasingiem dokładnie 0zł.
 
Akurat dziś patrzyłem na otomoto na jakieś kombi do 50kPLN. Wyskakują tylko Logany MCV i trzeba dodać, że 1.0 Sce Open + klima można kupić za 40kPLN. Za 46kPLN jest już Laureate 0.9 Tce. Bezkonkurencyjnie.
Kupując używkę musisz albo sam się znać na autach, albo mieć zaufanego człowiek, który je sprawdzi dla ciebie. Naprawa, albo znasz się na tym sam i masz warunki, albo masz zaufanego mechanika.
Kupujc używkę, powinieneś zrobić pakiet startowy, bo przecież poprzedni własciciele kłamią.

Dla większości ludzi to wystarczy, żeby nie jeździć używanym bmw e39, a zwykłym dusterem, z którym jadą do serwisu jak coś go boli.

I uwierz mi, spora część osób nawet nie pomyśli - a mogłem kupić używane super auto...

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, lnk napisał:

Dla mnie zaskoczeniem jest jak lud przyjął corollę. W swoich okolicach naprawdę dużo tego zaczyna być widać.

No i Dacia -naprawdę dobra relacja value for money.

A mamy podział prywatni/firmy, ciekaw jestem jak tam wyjdzie. 

A u mnie widziałem nową Toyotę: raz przez okno w pracy, raz w gazecie i raz u dealera ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Mars_wrc napisał:

 

Najpierw przeczytaj posta, a nie odpisujesz po pierwszym zdaniu 😑

 

Nie kupisz za 35kPLN  E39 na pełnym wypasie w doskonałym stanie, to jest po prostu niemozliwe. Doskonaly stan = minimalny przebieg i idealne zadbanie, nikt takiego auta za 35 kzl nie sprzeda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Maxit napisał:

 

Kiedyś też było dużo 126p....

 

Cały czas społeczeństwo jest biedne i kupuje to, co mieści się w budżecie. A że robocizna w kraju coraz droższa, to wolą kupić nowego plastika na gwarancji, niż 10-letnie od Niemca... Cały fenomen Dacii.

To jest dokładnie ten sam mechanizm co 20 lat temu (jak ten czas leci) z Fiatem i Daewoo. I dobrze, lepsze to niż salon aut powypadkowych z Niemiec ;]

Edytowane przez bartekm
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, pij napisał:


I uwierz mi, spora część osób nawet nie pomyśli - a mogłem kupić używane super auto...
 

Ja dawno temu sobie przyrzekłem, że nigdy więcej używki - wolę biedne, ale nowe :ok:

 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, RABIN napisał:

Toyota sie wyprzedaje maja dobre ceny to ludzie kupuja. Zobaczymy jak sie wyprzedaja co bedzie. 

Toyota dobrze się sprzedaje bo sporo tego idzie na służbówki. Firmy musza być zielone i wymieniają samochody na hybrydy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, bartekm napisał:

A u mnie widziałem nową Toyotę: raz przez okno w pracy, raz w gazecie i raz u dealera ;)

Ja o nowej pisałem, codziennie widzę kilka-kilkanaśnie sztuk, głównie kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wladmar napisał:

 

Nie kupisz za 35kPLN  E39 na pełnym wypasie w doskonałym stanie, to jest po prostu niemozliwe. Doskonaly stan = minimalny przebieg i idealne zadbanie, nikt takiego auta za 35 kzl nie sprzeda. 

 

Miałem dwie E39, za 35kPLN da się kupić piękną sztukę. Oczywiście jak mówimy o przebiegu poniżej 100kkm i pełnej opcji to już raczej będzie 50+kPLN. I nadal będzie to auto wymagać inwestycji 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak ktoś chce Audi, to trudno zrealizować
 
Powiem Ci, że jakbym miał kupować nowe to nie wiem, czy byłoby to audi.
Aczkolwiek 4x4 na pewno.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, pij napisał:

Powiem Ci, że jakbym miał kupować nowe to nie wiem, czy byłoby to audi.
Aczkolwiek 4x4 na pewno.
 

No i znów wróciliśmy do Dacii ... tym razem Duster 4x4 :ok:;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i znów wróciliśmy do Dacii ... tym razem Duster 4x4 :ok:;]
 
Kto wie, zawsze podobało mi się yeti , bryła dustera trochę podobna, chciaż mógłby być bardziej kanciasty...

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.07.2019 o 23:31, Maxit napisał:

 

Kiedyś też było dużo 126p....

 

Cały czas społeczeństwo jest biedne i kupuje to, co mieści się w budżecie. A że robocizna w kraju coraz droższa, to wolą kupić nowego plastika na gwarancji, niż 10-letnie od Niemca... Cały fenomen Dacii.

 

No tak, bo tylko biedni kupują rzeczy z dobrym stosunkiem jakość/cena

Przecież wiadomo, że każdy normalny zawsze celuje wyłącznie w HI-END w każdej dziedzinie a ograniczają go tylko finanse.

Jak ma raz na rok potrzebę zmierzyć napięcie akumulatora to o ile go tylko stać przecież na 100% biegnie nabyć Multimetr FLUKE za 3500zł
Jak chce spróbować pobiegać, to kupuje buty do biegania z profesjonalną podeszwą i bezszwową cholewą za 800zł, nie daj Bóg no-name'y z Lidla
A jak potrzebuje przyciąć krzaczek porzeczki, to nabywa sekator kowadełkowy FISKARS za 250zł - taki za 30zł jest za mało godny.

Nie da się normalnie żyć nie mając najnowszego flagowca, a najlepiej iphone'a za 6kzł - wszystko inne jest erzacem. Bez tego twoje życie jest pseudo-życiem.
Tanimi rzeczami człowiek się przecież umęczy tak jak "plastikiem" w Dacii i jest nieszczęśliwy. Ta świadomość, że przecież istnieją rzeczy wyższej klasy i jakości... wewnętrznie boli.

Ten plastik w Dacii, ta twardość wyczuwalna lewą kostką - śni się potem w koszmarach takiemu nieborakowi całymi nocami. Użytkowanie Dacii Duster za całą pewnością jest wielką katorgą.

  • Lubię to 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.07.2019 o 18:49, wujekcybul napisał:

Oj z ta toyota to pojechales :hehe: Oni maja takie wyniki bo poprzednie modele corolli i aurisa sprzedaja po dobrych cenach. Juz widze te kolejki po nowa Corolle za 90k bez silnika.

Błędnie interpretujesz dane.

Auris jest w rankingu na pozycji 9 (spadł o dwie), a jego sprzedaż rok do roku spadła o 18%.

Corolla natomiast jest na pozycji 4 (skoczyła o 11), a jej sprzedaż wzrosła o drobne 91%.

Stare modele, tzw. Classic'i są dostępne w fajnych cenach i tu i tu.

Wszystko robi nowa Corolla, którą widać na ulicach, jest fajna, ładna, łapie Toyociarzy i nowych klientów.

Odkąd nowa Corolla jest w salonach dostępna to w czerwcu wśród firm Corolla jest pierwsza, a wśród indywidualnych druga (za Dusterem).

Za cały rok 2019 Corolla wśród firm będzie druga (po pierwszej połowie czwarta), a wśród indywidualnych trzecia przed Fabią. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.07.2019 o 14:36, amazaque napisał:

 Co "kowalski" może kupić zamiast - Fabię, Citigo, Yarisa? :hehe:

Kowalski może wiele, ale co kupuje, a co przestaje lubić?

Okazuje się, że Kowalski wykazuje się postawą antypolską. Najbardziej dołuje Astra (-43%). Nie lubi też Vitary i Qashqai'a (-23%). Aygo (-14%) okazuje się za małe na dobrze wykarmionego w Lidlu Kowalskiego, a Fabia i Octavia już się przejadły.

Kowalski kocha Dustera, Tipo i Corollę. Lubi też sprawdzonego Aurisa, a na widok Tucsona śmieje mu się buzia. Marzeniem jest też Sportage, a marzeniem prawie nieosiągalnym Sandero i Rapid. Z salonu Skody wyjeżdża Karokiem śpiewając karaoke, a jego nowa miłość to Mazda CX-3 jednak można to uznać za znęcanie się nad dziećmi, jeśli sadza je z tyłu.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.07.2019 o 02:08, Mars_wrc napisał:

Wszystko kwestią kto kupuje i do czego auto ma służyć. Za 35kPLN można kupić E39 na pełnym wypasie w doskonałym stanie, albo nowe Sandero.

 

Jeśli auto miałoby służyć do pracy (w moim przypadku to jazda od punktu do punktu, z 10-15 punktów na dzień, 90% miasto) to kupuję Sandero. Jeśli auto byłoby dla mnie na niewielkie przebiegi czysto prywatne to biorę E39.

 

:oki:

jest jeszcze grupa ludzi która potrzebuje coś więcej niż tylko urządzenie do przemieszczania ;)

u mnie np warunkiem koniecznym było 4x4 i 130-150KM (pod przyczepkę)

i tutaj nie ma wyboru, albo auta za grubo ponad 100kzł, albo używka 

 

tak samo jak chce się auto ciut mocniejsze, te tanie kończą się na 100-120KM 

 

a daćkę mógłbym mieć jako drugie auto do kręcenia wokół komina :)

w pracy jeżdżę czasem dusterem 2gen i nie ma tragedii :ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.