L_R Napisano 21 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2019 Witam, zaczęło się od tego , że puściła uszczelka pod pokrywą zaworów przy okazji okazało się że dwie skrajne śruby mocujące pokrywę z prawej strony są zerwane, olej dostał się na kolektor wydechowy i wypalał się. Po wymianie uszczelki i naprawie śrub, wycieku już z pod pokrywy zaworów nie ma. Natomiast po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów wyciek pojawił się przy śrubie mocującej kolektor wydechowy ( jak na zdjęciu). Podejrzewam uszczelkę pod głowicą, ale nie jestem pewny. Próbowałem zdjąć kolektor i podejrzeć, ale mimo odkręcenia śrub od kolektora i katalizatora nie udała mi się ta sztuka. Mam dwa pytania : czy przy ściąganiu kolektora trzeba zrobić coś jeszcze oprócz odkręcenia śrub, oraz czy moje podejrzenia co do uszczelki pod głowicą są słuszne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.