Kondi Napisano 22 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2019 Co prawda silnik nie od motocykla ale zasada działania podobna. Pacjent to Mariner 20 KM dwusuw zaburtowy, dwa cylindry. Odpala bez większych problemów. Podczas ostatenigo pływania pojawiły się problemy z wchodzeniem na obroty. Gwałtowniejsze otwarcie przepustnicy przy jałowych obrotach spowoduje dławienie się i oststecznie gaśnięcie. Powoli wkręcam na obroty – do jakiś 2,5 tyś obrotów słychać przyduszanie, ale jak zwiększam delikatnie, ostrożnie (przejdzie okolice 2-2,5 tyś obr) to wejdzie na wyższe obroty jest wszystko ok. W zasadzie problem pojawił się niespodziewanie ‘z pływania na pływanie”. Choc przypominałem sobie, że wcześniej przy gwałtownym odkręceniu manetki było takie przyduszenie ale prawie niezauważalne. Mniej go dławi jak silnik popracuje – jest zagrzany. Dławienie występuje pod obciążeniem jak i na „luzie”. Zaczynać od czyszczenia gaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2019 Sprawdź, czy na delikatnym ssaniu też jest taki problem, jeśli tak to przytkane dysze gaźnika. Generalnie tak, zajmij się gaźnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.