Skocz do zawartości

eCitigo


Kiwal

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, sherif napisał:

Dzisiaj dzwoniła do mnie babka ze Skody (jestem umówiony na jazdę), że od dziś mają zablokowaną możliwość wyceniania i zamawiania eCitiego, więc coś może być na rzeczy.

 

Albo brakuje im baterii, albo zrealizowali już plan sprzedaży ev na rok 2020 pozwalający na nie płacenie kar za CO2. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem przed chwilą na jazdach.

Małe to strasznie :) ale raczej pozytywnie jestem zaskoczony wykonaniem wnętrza jak na takie auto. Jeździłem wersją Style i była całkiem fajnie wyposażona. Wygodne fotele, czytelna deska, wszystko pod ręką. Odnośnie samej jazdy to BMW i3 to nie jest, ale w mieście daje radę, fajny bajer ze sterowaną rekuperacją. W trybie 4-tym nawet zbyt agresywnie hamuje, ale pewnie to kwestia wyćwiczenia. Miałem wrażenie słabego wyciszenie wnętrza, ale wiadomo to małe i tanie auto. 

Odnośnie zamówień to są wstrzymana od piątku. Powód niby problemy z dostępnością baterii, dealerzy sami nie wiedzą i czekają na wyjaśnienia. Cennik obecny będzie usunięty we wtorek i nie wiadomo co dalej :phi: ... i w sumie to mnie jakoś nie dziwi w Skodzie :facepalm:.

Póki co mają trochę zamówień i praktycznie mało kto zrezygnował z racji zamieszania z dopłatami (pytałem pod kątem dostępności aut). Ci co odebrali twierdzili, że i tak im się to opłaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, sherif napisał:

Ci co odebrali twierdzili, że i tak im się to opłaci.

Chcialbym zobaczyć wyliczenia pokazujące tę "opłacalność" przy cenie ponad 80k, nawet zakładając, że ładują tylko w domu za grosze :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, iwik napisał:

Chcialbym zobaczyć wyliczenia pokazujące tę "opłacalność" przy cenie ponad 80k, nawet zakładając, że ładują tylko w domu za grosze :hehe:

Ja tylko powtarzam co usłyszałem.

Wyliczenia kiedyś robiliśmy, zwrócić pewnie się zwróci, tylko po wielu latach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, iwik napisał:

U mnie po ponad 10 latach :lol:

 

Liczyłeś koszty serwisu? Pakiet serwisowy w citigo na pierwsze cztery lata kosztuje 299zł. Czyli roczny przegląd wychodzi jakieś 70zł. Póżniej pewnie jest niewiele gorzej, bo co tam serwisować? Filtr kabinowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, ⠀ napisał:

 

Liczyłeś koszty serwisu? Pakiet serwisowy w citigo na pierwsze cztery lata kosztuje 299zł. Czyli roczny przegląd wychodzi jakieś 70zł. Póżniej pewnie jest niewiele gorzej, bo co tam serwisować? Filtr kabinowy?

 

Liczyłem. Oczywiście nie zakładałem że coś się grubo zepsuje w tym czasie, (również w elektryku)

Samą eksploatację, hamulce filtry, płyny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.02.2020 o 21:57, tom111 napisał:

 

EV będzie w najbliższym czasie znacząco popularne w krajach bogatych i jednocześnie mających małą populację, tak jak np. kraje skandynawskie.

W bardziej "populacyjnych" bogatych krajach znacząco popularne staną się hybrydy, bo hybryd da się  ze względu  na ograniczoną produkcję baterii duuuużo więcej wyprodukować niż  EV :ok:

 

E tam. W Holandii EV są bardzo popularne.

Chiny też średnio się łapią pod skandynawski kraj o małej populacji.  😉

 

Chodzi o kij i marchewkę. Czyli rosnące podatki i ograniczenia na tradycyjne pojazdy i malejące podatki lub dopłaty lub inne ułatwienia na EV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dzis czytałem że Renault w styczniu sprzedał tyle Zoe że zostało drugim najbardziej sprzedającym się modelem, tuż za Clio. I dostarczyli coś ponad 9tys elektryków tylko w styczniu co przekłada się na 20% sprzedaży z 2019roku.
Tak więc jedni mają te baterie a inni mają dobrą wymówkę...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dzis czytałem że Renault w styczniu sprzedał tyle Zoe że zostało drugim najbardziej sprzedającym się modelem, tuż za Clio. I dostarczyli coś ponad 9tys elektryków tylko w styczniu co przekłada się na 20% sprzedaży z 2019roku.
Tak więc jedni mają te baterie a inni mają dobrą wymówkę...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Mnie się w głowie nie mieści kto to Zoe kupuje. Ostatnio takowe skonfigurowałem dla żony. Wyszło 163kPLN. Tyle samo co Superb laurin and klement :hehe:

tapatalked

  • Haha 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się w głowie nie mieści kto to Zoe kupuje. Ostatnio takowe skonfigurowałem dla żony. Wyszło 163kPLN. Tyle samo co Superb laurin and klement default_hehe.gif

tapatalked

Ale SS z Rudolfem:-)
A tak na serio to może jedyna dostępna opcja prócz i3 którą możesz wejść, kupić i wyjechać.
W DE dopłaty są, w FR? pewnie też...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Kiwal napisał:

Ale SS z Rudolfem:-)
A tak na serio to może jedyna dostępna opcja prócz i3 którą możesz wejść, kupić i wyjechać.
W DE dopłaty są, w FR? pewnie też...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

 

Może jeszcze Leaf jest w miarę normalnie dostępny. Ale w sumie, to całkowicie się zgadzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, iwik napisał:

Ja jestem ciekaw czy zrealizują w ogóle wcześniejsze zamówienia. 

Te pierwsze dali jakoś radę, jak umawiałem się na jazdę to były dwa auta na cała Warszawę. Po 2 tyg oddzwonili, że mają już znacznie więcej i mogę się umówić u lokalnego dealera.

Jak widać dalej planowanie długo falowe leży w Skodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Mars_wrc napisał:

Śmieszne są te ruchy niektórych producentów w sprawie elektryków 😄

Tylko jakoś inni nie wstrzymują sprzedaży dopiero co wprowadzonego modeli. Zresztą Skoda ma już tradycję z nie wyrabianiem się z produkcją i problemami z komponentami. Dla przykładu, kilka lat temu po zamówieniu Superba i oczekiwaniu 8m (+ czas dostawy 2m) okazało sie, że Skoda ma problem z jasną tapicerką 😁, co powodowało dodatkowe opóźnienia. Jakieś pół roku od wprowadzenia Superba zrewidowali opcje i tapicerki, usuwając te najbardziej problematyczne 😄.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.02.2020 o 19:52, sherif napisał:

Tylko jakoś inni nie wstrzymują sprzedaży dopiero co wprowadzonego modeli. Zresztą Skoda ma już tradycję z nie wyrabianiem się z produkcją i problemami z komponentami. Dla przykładu, kilka lat temu po zamówieniu Superba i oczekiwaniu 8m (+ czas dostawy 2m) okazało sie, że Skoda ma problem z jasną tapicerką 😁, co powodowało dodatkowe opóźnienia. Jakieś pół roku od wprowadzenia Superba zrewidowali opcje i tapicerki, usuwając te najbardziej problematyczne 😄.

 

Na chwile obecna to cala ta Rewolucja EV wyglada bardziej jak Monty Pythona ;]

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Na chwile obecna to cala ta Rewolucja EV wyglada bardziej jak Monty Pythona ;]

 

Tak to musi wyglądać jeśli popularyzacją elektromobilności w Polsce zajmuje się Ministerstwo Głupich Kroków. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Na chwile obecna to cala ta Rewolucja EV wyglada bardziej jak Monty Pythona ;]

 

 

Patrząc z perspektywy naszego mało znaczącego dla rynku EV kraju tak to może wyglądać. Sprzedaż idzie na bardziej poważne rynki, a do nas trafiają ochłapy i jeszcze długo tak to będzie wyglądało. Kiedy produkcja EV będzie na takim poziomie że bogatsze kraje już się nasycą, to u nas będzie lepiej z dostępnością i wyborem. Zresztą jak bogate rynki się nasycą, to nasz zacznie wchłaniać używki EV, tak jak teraz wchłania wyeksploatowane diesle  ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.02.2020 o 19:41, tom111 napisał:

 

Patrząc z perspektywy naszego mało znaczącego dla rynku EV kraju tak to może wyglądać. Sprzedaż idzie na bardziej poważne rynki, a do nas trafiają ochłapy i jeszcze długo tak to będzie wyglądało. Kiedy produkcja EV będzie na takim poziomie że bogatsze kraje już się nasycą, to u nas będzie lepiej z dostępnością i wyborem. Zresztą jak bogate rynki się nasycą, to nasz zacznie wchłaniać używki EV, tak jak teraz wchłania wyeksploatowane diesle  ;]

Nie uwazasz, ze cos jest nie tak? To juz nie tylko chodzi o elektryki Skody. Wchodzisz do salonu i czekasz pol roku na fabie! To powinno byc dostepne od reki. Jak nei wyrabiaja sie z produkcja to powinni wybudowac nowa fabryke. Oczywiscie to nie takie hop siup jednak srednio to wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, wujek napisał:

Nie uwazasz, ze cos jest nie tak? To juz nie tylko chodzi o elektryki Skody. Wchodzisz do salonu i czekasz pol roku na fabie! To powinno byc dostepne od reki.

 

Nie ma przymusu kupować skodę. Odwracasz się na pięcie i idziesz do innego producenta, który ma podobne auto od ręki. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, wujek napisał:

Nie uwazasz, ze cos jest nie tak? To juz nie tylko chodzi o elektryki Skody. Wchodzisz do salonu i czekasz pol roku na fabie! To powinno byc dostepne od reki. Jak nei wyrabiaja sie z produkcja to powinni wybudowac nowa fabryke. Oczywiscie to nie takie hop siup jednak srednio to wyglada.

 

Po prostu mają nasz rynek w Doopie. Musiałbym oszaleć żeby na zwykła Fabię czekać pół roku.

Na Insignię do produkcji czekaliśmy leciutko ponad miesiąc. Na Astrę jednak już ponad 3 miesiące. Astra jednak była w niewystępującym nigdzie w PL na stocku konfigu.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mars_wrc napisał:

 

Po prostu mają nasz rynek w Doopie. Musiałbym oszaleć żeby na zwykła Fabię czekać pół roku.

Na Insignię do produkcji czekaliśmy leciutko ponad miesiąc. Na Astrę jednak już ponad 3 miesiące. Astra jednak była w niewystępującym nigdzie w PL na stocku konfigu.

W Skodzie też się zamawia auta pod produkcję. Szkoda tylko że mimu tylu lat nadal nie potrafią ogarnąć i zarządzić czasem produkcji. Ja osobiście mogę poczekać te 6m, ale żeby to była data wyznaczona przy zamówieniu a nie może za 6 miesięcy a może za 9 a może jeszcze z miesiąc :facepalm:.

Na innych rynkach z tego co czytałem nie jest tak wcale lepiej. Poza tym to bardziej problem nie z samą fabryką a współpracą z kooperantami. Jak wybierzesz std konfigurację to auto dość szybko wyprodukują, kolega jak tylko wszedł Kodiaq odebrał go w miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.02.2020 o 19:08, iwik napisał:

Ja jestem ciekaw czy zrealizują w ogóle wcześniejsze zamówienia. 

Skończyła się pula na Polskę. 
Producenci EV mają problem z popytem, a producenci baterii z podażą. 
 

I taki właśnie wspomniany monty python wychodzi 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, mrBEAN napisał:

Skończyła się pula na Polskę. 
Producenci EV mają problem z popytem, a producenci baterii z podażą. 
 

I taki właśnie wspomniany monty python wychodzi 😁

Na to wygląda ..

NA szybko sprawdziłem stronę UK, DE, CZ wszędzie eCitygo jest w konfiguracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, sherif napisał:

NA szybko sprawdziłem stronę UK, DE, CZ wszędzie eCitygo jest w konfiguracji.

 

Tam mogą auta sprzedać, a w PL mogą co najwyżej zebrać zamówienia... przynajmniej do momentu gdy kwestia dopłat się wyklaruje. 

A jak się wreszcie wyklaruje to może się okazać że 80% zamówień pójdzie do kosza. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, iwik napisał:

 

Tam mogą auta sprzedać, a w PL mogą co najwyżej zebrać zamówienia... przynajmniej do momentu gdy kwestia dopłat się wyklaruje. 

A jak się wreszcie wyklaruje to może się okazać że 80% zamówień pójdzie do kosza. 

Jak mogą zebrać zamówienia jak oni dealer ani klient obecnie nie wie ile takie auto będzie kosztować :hehe: ?

Zamawiania są wstrzymane w pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, sherif napisał:

Jak mogą zebrać zamówienia jak oni dealer ani klient obecnie nie wie ile takie auto będzie kosztować :hehe: ?

Zamawiania są wstrzymane w pl.

 

W PL jak jeszcze był cennik i konfigurator podejrzewam, że wszystkie złożone zamówienia były 'warunkowe', tzn. z opcją rezygnacji w przypadku nie wejścia w życie dopłat. Także na dziś pewnie Skoda ma ze 400 zamówień z PL, ale ani jednego sprzedanego samochodu. 

Tymczasem w Czechach, Niemczech itd. są działające przepisy i samochody są sprzedawane, a nie tylko zamawiane. W tym kontekście decyzja o zamknięciu sprzedaży w PL, jak dla mnie, jest jak najbardziej zrozumiała. Przynajmniej do czasu zamknięcia tematu dopłat. 

Edytowane przez iwik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, iwik napisał:

 

W PL jak jeszcze był cennik i konfigurator podejrzewam, że wszystkie złożone zamówienia były 'warunkowe', tzn. z opcją rezygnacji w przypadku nie wejścia w życie dopłat. Także na dziś pewnie Skoda ma ze 400 zamówień z PL, ale ani jednego sprzedanego samochodu. 

Tymczasem w Czechach, Niemczech itd. są działające przepisy i samochody są sprzedawane, a nie tylko zamawiane. W tym kontekście decyzja o zamknięciu sprzedaży w PL, jak dla mnie, jest jak najbardziej zrozumiała. Przynajmniej do czasu zamknięcia tematu dopłat. 

Mój dealer twierdził co innego. Samochódów już kilka wydali, praktycznie nikt nie zrezygnował z zamówień, choć teraz może to i im było na rękę jak nie ma cennika :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym sprawa jest prosta, VAG zdecydował się na odcięcie od rynku który wygeneruje mu kilkakrotnie więcej zamówień niż realnej sprzedaży. Zwyczajnie mogą wiedzieć odrobinę więcej od nas, mianowicie z dopłat nic nie będzie, no albo prawie nic nie będzie. W każdym razie wolą sobie nie rozpieprzać planów produkcyjnych przez Polskę, a właściwie polską politykę.

tapatalked

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ⠀ napisał:

Moim skromnym sprawa jest prosta, VAG zdecydował się na odcięcie od rynku który wygeneruje mu kilkakrotnie więcej zamówień niż realnej sprzedaży. Zwyczajnie mogą wiedzieć odrobinę więcej od nas, mianowicie z dopłat nic nie będzie, no albo prawie nic nie będzie. W każdym razie wolą sobie nie rozpieprzać planów produkcyjnych przez Polskę, a właściwie polską politykę.

tapatalked
 

 

Jeśli nie muszą to nie chcą robić interesów z wariatami - i ja się im w sumie nie dziwię. Cyrk wokół dopłat zniechęciłby każdego poważnego partnera.

:ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ⠀ napisał:

Moim skromnym sprawa jest prosta, VAG zdecydował się na odcięcie od rynku który wygeneruje mu kilkakrotnie więcej zamówień niż realnej sprzedaży. Zwyczajnie mogą wiedzieć odrobinę więcej od nas, mianowicie z dopłat nic nie będzie, no albo prawie nic nie będzie. W każdym razie wolą sobie nie rozpieprzać planów produkcyjnych przez Polskę, a właściwie polską politykę.

tapatalked
 

 

a tak z ciekawości, 

czy ktoś sie orientuje, jakie sa te doplaty w ww krajach UK, DE, CZ, na taki eCitigo i jaka jest cena 

no bo w PL, to wydaje mi się, z te cena troche ponioslo VAG

bo, bez doplaty na poziomie 20 kpln, zakup powoli traci sens dla wiekszosci zainteresowanych

ale w innych krajach, chyba nie ma takich dopłat 20-30% do elektryków?

  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
a tak z ciekawości, 
czy ktoś sie orientuje, jakie sa te doplaty w ww krajach UK, DE, CZ, na taki eCitigo i jaka jest cena 
no bo w PL, to wydaje mi się, z te cena troche ponioslo VAG
bo, bez doplaty na poziomie 20 kpln, zakup powoli traci sens dla wiekszosci zainteresowanych
ale w innych krajach, chyba nie ma takich dopłat 20-30% do elektryków?
  
Nie bardzo rozumiem, skoro zakup Citigo za 80 traci sens to dlaczego Zoe za 130 czy nawet 160 jest jednym z najlepiej sprzedających się elektryków w Europie zachodniej?

Czy po prostu patrzysz przez siebie i ekstrapolujesz na całą Europę?

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, ⠀ napisał:

Nie bardzo rozumiem, skoro zakup Citigo za 80 traci sens to dlaczego Zoe za 130 czy nawet 160 jest jednym z najlepiej sprzedających się elektryków w Europie zachodniej?

Czy po prostu patrzysz przez siebie i ekstrapolujesz na całą Europę?

tapatalked
 

szczerze mowiac, nie patrze na siebie, tylko czytam ten watek.

i wywnioskowalem z tego, ze prawie wszyscy z dyskutujacych sie zgodzili, ze cennikowo , eCitigo jest baaardzo drogi.

a, jesli chodzi o Zoe za 160 (nie interesowalem sie) to konkretnie ja wolalbym ioniq za 180 lub kona za 150

z tego co sie orientuje, to Zoe jest wielkosci eCitigo, a tai ioniq, to juz pelnowymiariowy samochod...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
a tak z ciekawości, 
czy ktoś sie orientuje, jakie sa te doplaty w ww krajach UK, DE, CZ, na taki eCitigo i jaka jest cena 
no bo w PL, to wydaje mi się, z te cena troche ponioslo VAG
bo, bez doplaty na poziomie 20 kpln, zakup powoli traci sens dla wiekszosci zainteresowanych
ale w innych krajach, chyba nie ma takich dopłat 20-30% do elektryków?
  
W CZ dopłat brak.


Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, akisel napisał:

 

a tak z ciekawości, 

czy ktoś sie orientuje, jakie sa te doplaty w ww krajach UK, DE, CZ, na taki eCitigo i jaka jest cena 

no bo w PL, to wydaje mi się, z te cena troche ponioslo VAG

bo, bez doplaty na poziomie 20 kpln, zakup powoli traci sens dla wiekszosci zainteresowanych

ale w innych krajach, chyba nie ma takich dopłat 20-30% do elektryków?

  

 

Szwecja 268 000 sek minus 60 000 sek.

(dopłata do kazdego EV to 60 000 sek).

 

Nie wiem, jak z dostępnością, ale myślę, że podobnie, jak w PL.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Kiwal napisał:

W CZ dopłat brak.

 

Tak, ale cena 450.000 CZK (lub 479.000 CZK z 'gratisowym' wallboxem) i to za wersję Style. 

W przeliczeniu 75k PLN. W PL taka wersja na starcie kosztowała 81.000 PLN a potem podnieśli na 90.000 PLN. 

także w Czechach to samo auto 15k taniej... pewnie producent postanowił 'skorzystać' z dopłaty w PL.

Nie zdziwiłbym się gdyby cennik wrócił do PL w formie zbliżonej do czeskiej jak już będzie wiadomo, że żadnych dopłat nie będzie. 😄

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, iwik napisał:

 

Tak, ale cena 450.000 CZK (lub 479.000 CZK z 'gratisowym' wallboxem) i to za wersję Style. 

W przeliczeniu 75k PLN. W PL taka wersja na starcie kosztowała 81.000 PLN a potem podnieśli na 90.000 PLN. 

także w Czechach to samo auto 15k taniej... pewnie producent postanowił 'skorzystać' z dopłaty w PL.

Nie zdziwiłbym się gdyby cennik wrócił do PL w formie zbliżonej do czeskiej jak już będzie wiadomo, że żadnych dopłat nie będzie. 😄

 

 

Demowki sa do wziecia od reki za niecale 400k, to daje jakies 67 tys PLN.

Niedlugo mozna przyjezdzac i zabierac;-)

 

image.png.2cc481430a64b8a9a3a4c14b716ca79a.png

Edytowane przez Kiwal
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, akisel napisał:

 

a tak z ciekawości, 

czy ktoś sie orientuje, jakie sa te doplaty w ww krajach UK, DE, CZ, na taki eCitigo i jaka jest cena 

no bo w PL, to wydaje mi się, z te cena troche ponioslo VAG

bo, bez doplaty na poziomie 20 kpln, zakup powoli traci sens dla wiekszosci zainteresowanych

ale w innych krajach, chyba nie ma takich dopłat 20-30% do elektryków?

  

Wejdź na konfiguracja. Na stronie AFAIR UK pojawia się info, że cena nie zawiera dopłaty XX . W NL jest jakaś ulga podatkowa a mają być dopłaty ok 7kE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Dnia 2.03.2020 o 22:36, sherif napisał:

Mój dealer twierdził co innego. Samochódów już kilka wydali, praktycznie nikt nie zrezygnował z zamówień... 

 

Ciekawe jak teraz z rezygnacjami? 😄

Ja żadnej informacji nie dostałem ze skody co z zamówieniem.

Obecnie to mogę za tą citigo dać 50tys. PLN, a nie tyle co było w cenniku. 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ciekawe jak teraz z rezygnacjami?
Ja żadnej informacji nie dostałem ze skody co z zamówieniem.
Obecnie to mogę za tą citigo dać 50tys. PLN, a nie tyle co było w cenniku. 
Obecnie to fabryki zamknięte więc się nie produkuje...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Kiwal napisał:

Obecnie to fabryki zamknięte więc się nie produkuje...

 

Z ev VAG i tak miał problemy z produkcją (brak baterii, niedopracowany soft w id3, itd). Także wirus bardzo nie namiesza, a może nawet wykorzystają przerwę, żeby jakiś plan wreszcie ułożyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, iwik napisał:

 

Z ev VAG i tak miał problemy z produkcją (brak baterii, niedopracowany soft w id3, itd). Także wirus bardzo nie namiesza, a może nawet wykorzystają przerwę, żeby jakiś plan wreszcie ułożyć. 

Tez bym tak zrobil. Ale jak pomysle jakie teraz beda termiy zeby Fabie albo jakas Octavie zamowic do produkcji to mi sie wesolo robi. O doplatach do ecitigo mozna zapomniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujek napisał:

jakie teraz beda termiy zeby Fabie albo jakas Octavie zamowic do produkcji to mi sie wesolo robi

 

Na stockach będzie tyle innych aut w 'kryzysowych' cenach, że nie będzie sensu czekać ponad pół roku aż zwykłą fabie czy octavie łaskawie wyprodukują - skoda to nie Benley, żeby konfigurować sobie konkretny rodzaj ezgotycznego drewna na desce i koloru skóry pod d..ą.

Edytowane przez iwik
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, iwik napisał:

 

Ciekawe jak teraz z rezygnacjami? 😄

Ja żadnej informacji nie dostałem ze skody co z zamówieniem.

Obecnie to mogę za tą citigo dać 50tys. PLN, a nie tyle co było w cenniku. 😂

Jakoś nie dzwonią, coby pełne place były nieodebranych aut :).

Znając Skodę to przerwa w produkcji i tak im nie pomoże, żeby się ogarnąć, za to da doskonały powód aby przez następny rok zwalać na wirusa winę za opóźnienia :phi:.

No i wątpię aby cena Citiego nagle spadła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.