Jump to content
Sign in to follow this  
scuaz

jak to jest z 1.4 8v

Recommended Posts

powitać po 10 latach , pare sc już było i naszło mnie znowu , 16 v miałem  ale teraz musi byc 8v bo klima nie wejdzie i teraz pytanie czy warto na słupek z grande punto 1.4 8v założyć głowice 1.2 75km? ja wychodzi stopień spręzania i czy chodzi lepiej od 1.2 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klima w 16v już się mieści 😋 kilka aut tutaj jest. Na temat ożenku 1.2 i 1.4 8v najwięcej chyba drążył @barkor. Z tego co ja wyczytałem - tylko z turbo, bo odpręża się bardzo mocno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Guzon87 napisał:

Klima w 16v już się mieści 😋 kilka aut tutaj jest

Coś bardziej skomplikowanego jest w 16v niż podcięcie podstawy kompresora? Jakieś inne niespodzianki?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podgięcie przewodów - tych m-dzy grodzią a korektorem. Jest blisko, ale wejdzie i nie koliduje. Nawet w CC ktoś tu foty wklejał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chodzi mi o przewody wychodzące z grodzi i wizualnie chciał bym  by komora silnika przypominała serię , znaczy  1.2 będzie taki lekki bonusik w limitowanym szchumacherku

Share this post


Link to post
Share on other sites

to wkładaj 1.2 8v plus klima zostaje prawie seria 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

taki właśnie plan , w sumie 1.2 8v vs 1.4 16v to jakiś masakry nie było , a zanim włoże 1.2 to deko z głowicą powalczę , z tego co zrobiłem rozpoznanie szybciej by kupił 1.4 16v niż 1.2 8v zaczyna się konczyć 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 8V z głowicą 1.2 8V to się nie dodaje, nawet pod turbo trzeba by głowicę sporo planować (w TRS racing składali taki silnik). A i masa różnych mniejszych i większych przeróbek wiązałaby się ze składaniem takiego silnika. Miałem 1.4 8V z głowicą od 1.2 8V 65KM ale głowica też tego nowszego typu z grande punto (tylko dlatego że ta głowica nie posiadała zmiennych faz rozrządu a w 1.4 i w jeszcze nowszych 1.2 69KM były zmienne fazy). Takie 1.4 całkiem przyjemnie jeździło, ale po moich doświadczeniach polecam albo wersję minimum czyli 1.2 8V 75KM albo od razu 1.4 16V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy dół silnika 1.2 z nowszych faiera  podejdzie ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale z nowszego 1.2 masz 60 quni, zakładaj starszą wersje 1.2 zrobić jakieś mody głowicy może jakiś wałek, dolot i fajna taka prawie seria 

Share this post


Link to post
Share on other sites

głowica wiem że musi być z punto 1 75Km  lub palio włacznie z kompem , chodzi  mi czy układ korbowo-tłokowy różni się 

mam limiwotanego schumachera z 1000 i chciał bym  żeby troszkę mocy było więcej ale żeby nie rzucało się w oczy  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.