scuaz Napisano 22 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2019 powitać po 10 latach , pare sc już było i naszło mnie znowu , 16 v miałem ale teraz musi byc 8v bo klima nie wejdzie i teraz pytanie czy warto na słupek z grande punto 1.4 8v założyć głowice 1.2 75km? ja wychodzi stopień spręzania i czy chodzi lepiej od 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzon87 Napisano 22 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2019 Klima w 16v już się mieści kilka aut tutaj jest. Na temat ożenku 1.2 i 1.4 8v najwięcej chyba drążył @barkor. Z tego co ja wyczytałem - tylko z turbo, bo odpręża się bardzo mocno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 22 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2019 15 minut temu, Guzon87 napisał: Klima w 16v już się mieści kilka aut tutaj jest Coś bardziej skomplikowanego jest w 16v niż podcięcie podstawy kompresora? Jakieś inne niespodzianki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzon87 Napisano 23 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2019 Podgięcie przewodów - tych m-dzy grodzią a korektorem. Jest blisko, ale wejdzie i nie koliduje. Nawet w CC ktoś tu foty wklejał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 23 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2019 chodzi mi o przewody wychodzące z grodzi i wizualnie chciał bym by komora silnika przypominała serię , znaczy 1.2 będzie taki lekki bonusik w limitowanym szchumacherku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 23 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2019 to wkładaj 1.2 8v plus klima zostaje prawie seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 23 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2019 taki właśnie plan , w sumie 1.2 8v vs 1.4 16v to jakiś masakry nie było , a zanim włoże 1.2 to deko z głowicą powalczę , z tego co zrobiłem rozpoznanie szybciej by kupił 1.4 16v niż 1.2 8v zaczyna się konczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 23 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2019 1.4 8V z głowicą 1.2 8V to się nie dodaje, nawet pod turbo trzeba by głowicę sporo planować (w TRS racing składali taki silnik). A i masa różnych mniejszych i większych przeróbek wiązałaby się ze składaniem takiego silnika. Miałem 1.4 8V z głowicą od 1.2 8V 65KM ale głowica też tego nowszego typu z grande punto (tylko dlatego że ta głowica nie posiadała zmiennych faz rozrządu a w 1.4 i w jeszcze nowszych 1.2 69KM były zmienne fazy). Takie 1.4 całkiem przyjemnie jeździło, ale po moich doświadczeniach polecam albo wersję minimum czyli 1.2 8V 75KM albo od razu 1.4 16V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 24 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2019 a czy dół silnika 1.2 z nowszych faiera podejdzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 24 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2019 ale z nowszego 1.2 masz 60 quni, zakładaj starszą wersje 1.2 zrobić jakieś mody głowicy może jakiś wałek, dolot i fajna taka prawie seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 24 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2019 głowica wiem że musi być z punto 1 75Km lub palio włacznie z kompem , chodzi mi czy układ korbowo-tłokowy różni się mam limiwotanego schumachera z 1000 i chciał bym żeby troszkę mocy było więcej ale żeby nie rzucało się w oczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 Słupek 1.2 z P2 jest inny niż 1.2 z P1. To nawet ja pamiętam jeszcze z czasów różnych budów maluchów.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.