Skocz do zawartości

Samochód dla emeryta


Tomo

Rekomendowane odpowiedzi

46 minut temu, AstraC napisał:

Idź do Suzuki zobacz Vitarę. Też to było, Vitara wygrała.

 

Captur już zaliczkowany.

Vitara w porównywalnej konfiguracji jest droższa od mojej oferty o 15 tysięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że wątek będzie totalnie do zamknięcia, ale okoliczności nakreśliły nowy scenariusz.
Kia Rio nie została jednak odebrana, choć samochód był już zapłacony i czekał na wydanie karty pojazdu.
 
Jednak wybór poszedł w kierunku auta wyższego i wybrane zostało Renault Captur.
Pomijając wszelkie inne argumenty auto wygrywa w kategorii wsiadanie/wysiadanie - nie za wysokie, nie za niskie :ok:
 
image.png.ae7870c28f23f9a2f488968cc28f2670.png


W zeszłym tygodniu teściu zamienił Clio właśnie na captura. Pojechał reklamować akumulator i wrócił nowym samochodem.
Bardzo zadowolony z komfortu wsiadania i ogólnie podróży
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, AstraC napisał:

Z czystej ciekawości, co tam jest takiego?

 

Wersja Limited i to co poniżej.

Pakiet klimat (automatyczna klima, czujnik deszczu i zmierzchu)

Dwukolorowe nadwozie

Karta hands free

Coś tam jeszcze co nie ma większego znaczenia.

To wszystko za 55 400 PLN 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypychają w dobrych cenach stary model, bo w piątek na salonach pojawi się nowy Captur.

Takie wyposażenie jak wyżej to ma wersja za 89k, tylko że silnik 130KM... No i oczywiście masa radarów i asystentów oraz LED-y, które są w podstawie, czy człowiek je chce czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Tomo napisał:

 

Wersja Limited i to co poniżej.

Pakiet klimat (automatyczna klima, czujnik deszczu i zmierzchu)

Dwukolorowe nadwozie

Karta hands free

Coś tam jeszcze co nie ma większego znaczenia.

To wszystko za 55 400 PLN 

Super cena:oki:

Wg konfiguratora wychodzi ponad 70k PLN? Mocno musiliscie negocjowac czy chetnie rozmawiali?

Jak wygada gwarancja i obsluga serwisowa w Renault?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, rallyrychu napisał:

Wypychają w dobrych cenach stary model, bo w piątek na salonach pojawi się nowy Captur.

Takie wyposażenie jak wyżej to ma wersja za 89k, tylko że silnik 130KM... No i oczywiście masa radarów i asystentów oraz LED-y, które są w podstawie, czy człowiek je chce czy nie.

90k? Wow maja rozmach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zinger napisał:

Super cena:oki:

Wg konfiguratora wychodzi ponad 70k PLN? Mocno musiliscie negocjowac czy chetnie rozmawiali?

Jak wygada gwarancja i obsluga serwisowa w Renault?

 

Tak jak napisano wcześniej wchodzi nowy model więc Renault daje duże rabaty na schodzący model - w zależności od wersji nawet ponad 10 TPLN.

 

Nowy samochód w takiej konfiguracji (limited + klimat + dwukolorowy metali) można kupić od ok. 62 TPLN.

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-captur-limited-tce-90km-klimatronic-gwarancja-3-lata-mega-rabat-11-400zl-ID6CqUvh.html#d1d65ec6ac

 

Ja biorę podemowy z przebiegiem 373 km za 55,4 TPLN.

 

Edytowane przez Tomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Z ciekawosci, wiesz moze czemu tego auta nie sprzedaje bezposrednio dealer?

 

Nie mam pojęcia.

W sumie auta nawet nie widziałem - dostałem tylko kilkadziesiąt fotek z pomierzonymi elementami blacharskimi - lakier mieści się w zakresie 50-80 mikronów.

Jedynie przednie błotniki (są plastikowe) i zderzaki bez pomiaru.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.01.2020 o 10:50, zinger napisał:

Super cena:oki:

Wg konfiguratora wychodzi ponad 70k PLN? Mocno musiliscie negocjowac czy chetnie rozmawiali?

Jak wygada gwarancja i obsluga serwisowa w Renault?

Standardowa gwarancja jest 2 lata bez limitu km i przeglądy co 30kkm lub raz w roku. Można dokupić sam pakiet przeglądów, albo wydłużyć gwarancję, ale w obu przypadkach z reguły jest również limit km. Tak jak u mnie np. mam gwarancję 2 lata, ale z kolei mam pakiet przeglądów na 4 lata lub 60kkm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
26 minut temu, janusz napisał:

W zasadzie to młodszym również.

 

Ktoś tego nie zauważył ;l 

 

4 godziny temu, rwIcIk napisał:

NO i lepsza pozycja za kierownicą :ok:

 

Co masz na myśli, pisząc "lepsza"? W wyższych lepiej widać, ponieważ człowiek wyżej siedzi, ale niekoniecznie lepsza jest pozycja za kierownicą itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, futrzak napisał:

 

Ktoś tego nie zauważył ;l 

 

 

Co masz na myśli, pisząc "lepsza"? W wyższych lepiej widać, ponieważ człowiek wyżej siedzi, ale niekoniecznie lepsza jest pozycja za kierownicą itd. 

Dla mnie lepsza bo wygodniejsza ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rwIcIk napisał:

Dla mnie lepsza bo wygodniejsza ;)

 

Piszesz na podstawie tego co wybrałeś, czy tak ogólnie? Ja bym tak ogólnie jednak podobnej oceny nie przedstawił, ponieważ mam okazję do porównań...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, futrzak napisał:

 

Piszesz na podstawie tego co wybrałeś, czy tak ogólnie? Ja bym tak ogólnie jednak podobnej oceny nie przedstawił, ponieważ mam okazję do porównań...

Siedziałem w wielu kompaktowych suvach - id razu czułem się lepiej niż w klasycznym kompakcie. Fakt jeździłem może 3ma :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.01.2020 o 21:31, futrzak napisał:

 

 

Co masz na myśli, pisząc "lepsza"? W wyższych lepiej widać, ponieważ człowiek wyżej siedzi, ale niekoniecznie lepsza jest pozycja za kierownicą itd. 

Pewnie chodzi o to że w większości siedząc masz jednak tyłek wyżej niż w klasycznej osobówce.

 

Mimo że w cmax to mi się wydawało super, szybko po zmianie się przyzwyczaiłem choć moja 90 letnia babcia mówi że cmaxie jej bylo wygodniej zająć miejsce i wyjść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Oscar_ napisał:

Pewnie chodzi o to że w większości siedząc masz jednak tyłek wyżej niż w klasycznej osobówce.

 

To ja wiem, że masz wyżej itd. 

 

1 minutę temu, Oscar_ napisał:

Mimo że w cmax to mi się wydawało super, szybko po zmianie się przyzwyczaiłem choć moja 90 letnia babcia mówi że cmaxie jej bylo wygodniej zająć miejsce i wyjść.

 

To mnie wcale nie dziwi. Polemizuję jednak z generalizacją, że w wysokich samochodach jest wygodniejsza pozycja za kierownicą. Owszem, wygodniej się wsiada, wysiada (o ile próg nie jest za wysoko), więcej widać (łatwiej się wyprzedza), ale co do "lepszości" bym jednak polimeryzował. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, blue_ napisał:

 Ale captur mniej pakowny ;]

Wiem, wiem... emeryt nie potrzebuje az takiego bagaznika

 

Mondeo Mk4 kombi - 537 litrów

Captur - 377 litrów w wersji standardowej, 455 z przesuniętą do przodu tylną kanapą.

 

Oczywiście to i tak czysto teoretyczne porównanie.

Ten samochód będzie w 99,9% jeździć w max. 2 osoby, a wtedy można i rozłożyć tylne siedzenie (nie wyobrażam sobie sytuacji, żeby miało by być to potrzebne).

 

Szkoda, że nie jest jeszcze tak z 5 cm węższy i 15 cm krótszy - zwłaszcza z przodu, za zderzakiem jest mnóstwo zmarnowanego miejsca.

Także boki są marnie rozwiązane, bo samochód jest szeroki na wysokości kół, a potem się mocno zwęża ku dachowi.

Bez tytułu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Tomo napisał:

Najważniejszy argument za zmianą Mondeo na Captura.

Przody stoją równo.

Ja tam się już przyzwyczaiłem do gabarytu i nawet chyba zakładanie czujników odpuszczę. Chyba że się będę nudził jak się ciepło zrobi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Oscar_ napisał:

Ja tam się już przyzwyczaiłem do gabarytu i nawet chyba zakładanie czujników odpuszczę.

 

Bez czujników i kamery chyba bym z parkingu nie wyjechał, bo mam mega ciasno odkąd mam za plecami toyotę corolle sedan :hehe: i do tego wąskie miejsca parkingowe.

Edytowane przez shapyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, shapyr napisał:

 

Bez czujników i kamery chyba bym z parkingu nie wyjechał, bo mam mega ciasno odkąd mam za plecami toyotę corolle sedan :hehe: i do tego wąskie miejsca parkingowe.

Łatwo nie jest ale z każdym dniem coraz lepiej. Fakt że jak ktoś z tyłu stanie wzdłuż to się trzeba nagimnastykować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
Przez zamieszanie z koronką Captur kilka dni temu złamał dopiero 2000 km ;l
Jak tak dalej pójdzie to pierwszy przegląd będzie przy przebiegu ok. 3000 km.
 
 
Zazwyczaj jest warunek przebieg albo rok.
Pilnujcie tego bo potem mogą być schody z gwarancją.
Ale pewnie te 3tys po roku właśnie

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.04.2020 o 20:49, Tomo napisał:

Przez zamieszanie z koronką Captur kilka dni temu złamał dopiero 2000 km ;l

Jak tak dalej pójdzie to pierwszy przegląd będzie przy przebiegu ok. 3000 km.

 

 

Jeżeli to będzie pierwszy rok to pamiętaj, że na pierwszym przeglądzie oleju nie wymieniają. Chyba, że ewidentnie sam tego sobie zażyczysz, bo Renault olej wymienia co 2 lata lub 30kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Sebbeks napisał:

Jeżeli to będzie pierwszy rok to pamiętaj, że na pierwszym przeglądzie oleju nie wymieniają. Chyba, że ewidentnie sam tego sobie zażyczysz, bo Renault olej wymienia co 2 lata lub 30kkm.

 

No to co mieliby zrobić na tym przeglądzie jeżeli nie wymienią choć oleju ? :nie_wiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tomo napisał:

 

No to co mieliby zrobić na tym przeglądzie jeżeli nie wymienią choć oleju ? :nie_wiem:

To co napisał @Phil_ips wymienią filtr kabinowy, przejrzą auto, podbiją Ci przegląd powłoki lakierniczej pod gwarancję na lakier i perforację. Wiem, bo sam to już przerabiałem z Clio, ale mam pakiet przeglądów to tam wymiany oleju nie było na 100%. Powiedzieli mi, że mogę sobie zażyczyć dodatkowo. A to już sam sobie dodatkowo wymieniłem, bo 30kkm jeździć w małym uturbionym silniku to kogoś lekko mówiąc pogięło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.04.2020 o 20:49, Tomo napisał:

Przez zamieszanie z koronką Captur kilka dni temu złamał dopiero 2000 km ;l

Jak tak dalej pójdzie to pierwszy przegląd będzie przy przebiegu ok. 3000 km.

 

 

To ja jestem lepszy zrobiłem 2115 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy później...

Mały update wątku.

 

Minął równy rok (+3 dni) od zakupu samochodu.

Aktualny przebieg to 8308 km.

 

Koszt auta przez ten rok:

 

- pakiet ubezpieczeniowy na 1 rok: 1300 PLN

- dywaniki welurowe: 67 PLN

- przegląd po 1 roku: 350,02 PLN (wyłącznie wymiana filtra kabinowego + przegląd optyczny)

- podłokietnik akcesoryjny: 499,72 PLN

- antena płetwa na dach: 10,52 PLN (Aliexpress)

- wymiana żarówek oświetlenia wnętrza ze zwykłych na led: 5 PLN (3 sztuki, Aliexpress)

- wymiana żarówki światła cofania na led: 6,83 PLN (Aliexpress) - i tak dalej marnie świeci, bo tylko jedno światło i słabo umieszczone

- pakiet ubezpieczeniowy na 2 rok: 1148 PLN (+100 PLN w karcie na paliwo na BP)

 

Aktualna wartość samochodu ok. 54 TPLN, więc utrata wartość przez rok to zaledwie 1400 PLN (no ale to wynika z niskiej ceny zakupu).

 

Z perspektywy czasu, był to bardzo dobry zakup, emeryci bardziej niż zadowoleni z auta (przede wszystkim wsiadanie i wysiadanie) :ok:

1.jpg

Edytowane przez Tomo
  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, Tomo said:

Mały update wątku.

 

Minął równy rok (+3 dni) od zakupu samochodu.

Aktualny przebieg to 8308 km.

 

Koszt auta przez ten rok:

 

- pakiet ubezpieczeniowy na 1 rok: 1300 PLN

- dywaniki welurowe: 67 PLN

- przegląd po 1 roku: 350,02 PLN (wyłącznie wymiana filtra kabinowego + przegląd optyczny)

- podłokietnik akcesoryjny: 499,72 PLN

- pakiet ubezpieczeniowy na 2 rok: 1148 PLN (+100 PLN w karcie na paliwo na BP)

 

Aktualna wartość samochodu ok. 54 TPLN, więc utrata wartość przez rok to zaledwie 1400 PLN (no ale to wynika z niskiej ceny zakupu).

 

Z perspektywy czasu, był to bardzo dobry zakup, emeryci bardziej niż zadowoleni z auta (przede wszystkim wsiadanie i wysiadanie) :ok:

 

Bardzo tanie ubezpieczenie :ok: To jakis pakiet dilerski?

Zaraz sie pewnie zleca olejowi onanisci i Cie zjedza, ze nie wymieniles po roku ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

Bardzo tanie ubezpieczenie :ok: To jakis pakiet dilerski?

 

Normalnie w Link4 z pełnymi zniżkami za bezszkodowość.

W tym roku propozycja kontynuacji była za 1333 PLN, ale po 1 dniu negocjacji stanęło na 1148 PLN + 100 PLN na paliwo w BP, więc faktycznie 1048 PLN.

 

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

Zaraz sie pewnie zleca olejowi onanisci i Cie zjedza, ze nie wymieniles po roku ;] 

 

Olej ładnie żółty, facet w serwisie się zarzekał, że nie trzeba (tak wiem - teoria spiskowa, że czeka na zatarcie silnika).

U mnie w Mondeo miesiąc po wymianie olej jest już czarny, no ale to diesel.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Tomo napisał:

 

Normalnie w Link4 z pełnymi zniżkami za bezszkodowość.

W tym roku propozycja kontynuacji była za 1333 PLN, ale po 1 dniu negocjacji stanęło na 1148 PLN + 100 PLN na paliwo w BP, więc faktycznie 1048 PLN

 

Olej ładnie żółty, facet w serwisie się zarzekał, że nie trzeba (tak wiem - teoria spiskowa, że czeka na zatarcie silnika).

U mnie w Mondeo miesiąc po wymianie olej jest już czarny, no ale to diesel.

 

Muszę pogadać w czerwcu z dealerem, za clio (nowe za 50 k PLN) płaciłem po roku użytkowania 1600 zł, ale być może przez RCI miałem jakąś zwyżkę ;]

Ja olej zmieniłem sam po roku w zaprzyjaźnionym serwisie, koszt znikomy (ok. 200 zł), za pakiet przeglądów na 4 lata z gwarancją zapłaciłem chyba 1699 zł więc to jednak nie głupia opcja. Do tego poszła w ratę leasingową.

 

Jeśli policzymy 2 x przegląd po 350 zł i 2 x olejowy pewnie po 600 zł to gwarancja wychodzi za fryte :oki: Do tego przy 4 latach/60 kkm wymieniają świece zapłonowe, a za to pewnie też dorzucają parę groszy do ceny :ok:

Edytowane przez komor
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, komor said:

 

Muszę pogadać w czerwcu z dealerem, za clio (nowe za 50 k PLN) płaciłem po roku użytkowania 1600 zł, ale być może przez RCI miałem jakąś zwyżkę ;]

Ja olej zmieniłem sam po roku w zaprzyjaźnionym serwisie, koszt znikomy (ok. 200 zł), za pakiet przeglądów na 4 lata z gwarancją zapłaciłem chyba 1800 zł więc to jednak nie głupia opcja. Do tego poszła w ratę leasingową.

 

Jeśli policzymy 2 x przegląd po 350 zł i 2 x olejowy pewnie po 600 zł to gwarancja wychodzi za fryte :oki: Do tego przy 4 latach/60 kkm wymieniają świece zapłonowe, a za to pewnie też dorzucają parę groszy do ceny :ok:

 

Jak auto jest w leasingu to ubezpieczenie chyba zawsze jest troche drozsze.

Po wykupieniu Astry przed czasem i wyslaniu do PZU zwrocili mi nawet czesc skladki.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Bardzo tanie ubezpieczenie :ok: To jakis pakiet dilerski?

Zaraz sie pewnie zleca olejowi onanisci i Cie zjedza, ze nie wymieniles po roku ;] 

 

49 minut temu, Tomo napisał:

Normalnie w Link4 z pełnymi zniżkami za bezszkodowość.

W tym roku propozycja kontynuacji była za 1333 PLN, ale po 1 dniu negocjacji stanęło na 1148 PLN + 100 PLN na paliwo w BP, więc faktycznie 1048 PLN.

 

Też zwróciłem na to uwagę, bardzo tanio, mi w Link4 wyszło 2kpln z groszami, jedna szkoda z AC bodajże w 2018, poza tym pełne zniżki.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, analyzer64 napisał:

Też zwróciłem na to uwagę, bardzo tanio, mi w Link4 wyszło 2kpln z groszami, jedna szkoda z AC bodajże w 2018, poza tym pełne zniżki.

 

Tutaj mamy niską pojemność (900cm3) - o ile to jeszcze jakoś znacząco wpływa na OC.

Poza tym pełne zniżki, raczej bezpieczną markę, kierowcę-emeryta.

Zapewne dużo plusów wpadło do algorytmu :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, Tomo said:

 

Tutaj mamy niską pojemność (900cm3) - o ile to jeszcze jakoś znacząco wpływa na OC.

Poza tym pełne zniżki, raczej bezpieczną markę, kierowcę-emeryta.

Zapewne dużo plusów wpadło do algorytmu :ok:

 

A likwidacja szkody w ASO czy jakis kosztorys z udzialem wlasnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam Renault ;] Pojemność to nie wiem jakie są przedziały, do 1999cm3 chyba jest pierwszy próg i potem drożej :hmm: 

 

U mnie likwidacja szkody w ASO, udział własny 500zł, jakiś wysoki assistance - bo Renault ;] 

Edytowane przez analyzer64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

A likwidacja szkody w ASO czy jakis kosztorys z udzialem wlasnym?

 

Warsztat.

W Link4 nie ma podziału ASO czy warsztat - jest tylko wybór kosztorys lub warsztat.

Udział własny 0.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minutes ago, Tomo said:

 

Warsztat.

W Link4 nie ma podziału ASO czy warsztat - jest tylko wybór kosztorys lub warsztat.

Udział własny 0.

 

No to bardzo dobra oferta, ja placilem 1100PLN za Fiata 500 o wartosci ok 20kPLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, analyzer64 napisał:

Też zwróciłem na to uwagę, bardzo tanio, mi w Link4 wyszło 2kpln z groszami, jedna szkoda z AC bodajże w 2018, poza tym pełne zniżki.

 

To za Lagunę? Ja w PZU za Forka płacę 2 kzł z kawałkiem. Ale mam w zasadzie pełny pakiet OC/AC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za Lagunę, za Civica VII gen płaciłem w PZU tyle co @Tomo za nowego Captura ;]

 

oczywiście tam też OC/AC/ASS/NNW+Szyby i bez udziału własnego, tutaj miałem jeszcze zniżki pracownicze.

 

Za Lagunę wyszło mi najtaniej w Link4, bez udziału własnego chyba 2400 chcieli.

Spojrzałem jeszcze w polisę, mam stałą wartość pojazdu, zniesioną amortyzację i ubezpieczenie szyb.

 

Ale w tym roku zauważyłem, że ceny ubezpieczeń poszły w górę, mamy 5 aut służbowych i w zasadzie na każdym poszło w górę o około 300-400zł.

Edytowane przez analyzer64
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tomo napisał:

 

Warsztat.

W Link4 nie ma podziału ASO czy warsztat - jest tylko wybór kosztorys lub warsztat.

Udział własny 0.

 

Tak ale w tym wariancie - warsztat, chodzi o to że naprawisz w ASO na OEM częściach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, analyzer64 napisał:

Za Lagunę, za Civica VII gen płaciłem w PZU tyle co @Tomo za nowego Captura ;]

 

oczywiście tam też OC/AC/ASS/NNW+Szyby i bez udziału własnego, tutaj miałem jeszcze zniżki pracownicze.

 

Za Lagunę wyszło mi najtaniej w Link4, bez udziału własnego chyba 2400 chcieli.

Spojrzałem jeszcze w polisę, mam stałą wartość pojazdu, zniesioną amortyzację i ubezpieczenie szyb.

 

Ale w tym roku zauważyłem, że ceny ubezpieczeń poszły w górę, mamy 5 aut służbowych i w zasadzie na każdym poszło w górę o około 300-400zł.

Zobacz AXA direct ja za mondeo OC + AC (wersja ASO) bez nnw i asistance (tylko holowanie po kolizji) mam ofertę za 1700. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.