Skocz do zawartości

Skoda Kamiq - ceny


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

Po kukuraku i tym drugim brzydalu wjezdza najmniejszy SUV. Mysle, ze jest w stanie niezle namieszac srednia wersja za 73k. IMO dobra cena duzy bagaznik. Troche szkoda, ze brzydkie to jak noc.

 

WERSJA ACTIVE
zawiera standardowo m.in. system kontroli odstępu z funkcją awaryjnego hamowania Front Assist, klimatyzację manualną, radio Swing z ekranem multimedialnym 6.5" oraz relingi dachowe w kolorze czarnym
- 1.0 TSI/95 KM + man5: od 67 150 złotych
- 1.0 TSI/115 KM + man6: od 70 650 złotych

WERSJA AMBITION
zawiera ponadto m.in. lusterka boczne i klamki w kolorze nadwozia, czujniki parkowania z tyłu, skórzaną kierownicę wielofunkcyjną oraz kamerę cofania
- 1.0 TSI/95 KM + man5: od 73 500 złotych
- 1.0 TSI/115 KM + man6: od 77 000 złotych
- 1.0 TSI/115 KM + DSG7: od 83 100 złotych

WERSJA STYLE
zawiera dodatkowo m.in. tylne światła Full LED z dynamicznymi kierunkowskazami, tempomat, podgrzewane fotele przednie oraz zestaw Sunset i srebrne nakładki na progi drzwi
- 1.0 TSI/115 KM + man6: od 85 000 złotych
- 1.0 TSI/115 KM + DSG7: od 91 100 złotych

 

Zrodlo samar. https://www.samar.pl/__/3/3.a/104295/Skoda-Kamiq-w-Polsce--Ceny--wersje--wyposażenie.html?locale=pl_PL

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujekcybul napisał:

Po kukuraku i tym drugim brzydalu wjezdza najmniejszy SUV. Mysle, ze jest w stanie niezle namieszac srednia wersja za 73k. IMO dobra cena duzy bagaznik. Troche szkoda, ze brzydkie to jak noc.

 

tez mi się wydaje, ze będzie hit :ok:

bagażnik 400l, wymiarowo 15-20cm więcej niż konkurenci i do tego cena na poziomie kompakta.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał:

 

tez mi się wydaje, ze będzie hit :ok:

bagażnik 400l, wymiarowo 15-20cm więcej niż konkurenci i do tego cena na poziomie kompakta.

Tyle, że jak w Skodzie i w tym segmencie trzeba będzie czekać miesiącami na realizację zamówienia ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

tez mi się wydaje, ze będzie hit :ok:

bagażnik 400l, wymiarowo 15-20cm więcej niż konkurenci i do tego cena na poziomie kompakta.

Seat Arona w wersji sredniej Style jest z 5k tanszy ale malo dilerow, dlugie terminy wiec Skoda ma szanse.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, wujekcybul napisał:

Po kukuraku i tym drugim brzydalu wjezdza najmniejszy SUV. Mysle, ze jest w stanie niezle namieszac srednia wersja za 73k. IMO dobra cena duzy bagaznik. Troche szkoda, ze brzydkie to jak noc.

 

a w nie "suvie" to czego jest to odpowiednikiem wielkościowo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, subArek napisał:

a w nie "suvie" to czego jest to odpowiednikiem wielkościowo ?

To ja bym szczelal, ze to prawie Golf a wieksze od Polo jesli chodzi o bagaznik. Moze byc ciut mniejszy rozstaw osi niz w Golfie.

Edytowane przez wujekcybul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, wujekcybul napisał:

To ja bym szczelal, ze to prawie Golf a wieksze od Polo jesli chodzi o bagaznik. Moze byc ciut mniejszy rozstaw osi niz w Golfie.

 

46 minut temu, spad napisał:

 

Pewnie Fabia. Tak jak T-Roc to takie Polo.

za 67 tys jako cena podstawowa ? :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

To jest 20 cm dluzsze od Fabii i jednocześnie 20cm krótsze od Scali.

Wiec jak to u Skody, cos pomiędzy ;]

 

Czyli żeby klient nie mógł tego wprost porównać dzięki czemu będzie skłonny dopłacić 20 kPLN więcej za to "pomiędzy" 😁

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

To jest 20 cm dluzsze od Fabii i jednocześnie 20cm krótsze od Scali.

Wiec jak to u Skody, cos pomiędzy ;]

Rozstaw osi ma jak Scal, więc mniejszy nie jest, krótszy tak. Miejsca w kabinie będzie więcej niż w scali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Spajdi napisał:

Gdyby wersja 1.5 TSI była w cenie tych nieszczęsnych 1.0 to byłby hit, ale pewnie cena 1.5 będzie z pupy, niestety...

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

+8tyś

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, spad napisał:

Pewnie Fabia.

 

Chciałem kupić Superba.

Ponieważ czekanie ROK na nowe auto (nie będące Bentleyem) uznałem za lekkie przegięcie - spojrzałem łaskawie w stronę SUVa. I tak kupiłem Kodiaqa.

Tyle że Kodiaq to to SUV na bazie Octavii.

Karoq będzie jakiśm Rapidem/Scalą.

A więc Kamiq będzie pomiędzy Scalą a Fabią właśnie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Spajdi napisał:

Gdyby wersja 1.5 TSI była w cenie tych nieszczęsnych 1.0 to byłby hit, ale pewnie cena 1.5 będzie z pupy, niestety...

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

Kupowanie 1.5TSI, szczegolnie z manualem to proszenie sie o klopoty. Te silniki maja jakas wade i vw albo nie wie jak sobie z nia poradzc, albo udaje, ze nie wie, bo koszta za duze i dopiero usuna w jakiejs poprawionej wersji.

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, slawekw napisał:

 

Tyle że Kodiaq to to SUV na bazie Octavii.

 

Chyba nie bardzo.

 

Kodiaq dzieli plyte podlogowa z Tiguanem Allspace i Seatem Tarraco. Octavia to Leon czy Golf. Kodiaq jest tez wiekszy i ma znacznie wiekszy rozstaw osi, to zupelnie inna bajka.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, zinger napisał:

Kupowanie 1.5TSI, szczegolnie z manualem to proszenie sie o klopoty. Te silniki maja jakas wade i vw albo nie wie jak sobie z nia poradzc, albo udaje, ze nie wie, bo koszta za duze i dopiero usuna w jakiejs poprawionej wersji.

 

chodzi ci o kangura?

 

też się bałem (i pytałem nawet tu na forum), ale jak na razie nie narzekam. owszem, potrafię go wywołać (jak również w aucie zony, które jest innej marki i silnik bez turbo i innych GPFów) , ale przy moim stylu jazdy nie odczuwam "usterki", oczywiście nie wiem co będzie przy -10C, ale ci, którzy to mają piszą, że kangurują też na ciepłym stojąc w korku...

 

Przypuszczam, że winne są normy, pewnie ogarnięty tuner by sobie poradził z tym silnikiem...i wg mnie także styl jazdy ma duże znaczenie(nabyta umiejętnośc ruszania jakimkolwiek autem 🤣)

Przed kupnem jeździłem specjalnie testowo Octavią 1.5 i T Rockiem 1.5 w manualu i w żadnym kangura nie miałem

 

Edytowane przez Pado
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Pado napisał:

 

chodzi ci o kangura?

 

też się bałem, ale jak na razie nie narzekam. owszem, potrafię go wywołać (jak również w aucie zony, które jest innej marki i silnik bez turbo i innych GPFów) , ale przy moim stylu jazdy nie odczuwam "usterki", oczywiście nie wiem co będzie przy -10C, ale ci, którzy to mają piszą, że kangurują też na ciepłym stojąc w korku...

 

Przypuszczam, że winne są normy, pewnie ogarnięty tuner by sobie poradził z tym silnikiem...

 

 

Kangur, brak reakcji na pedal gazu i zamulanie na niskich obrotach na niskich biegach.

Nowy soft ponoc nieco poprawil 2 i 3, kangur pozostal. Sporo osob majaych Ateci z ta konfiguracja mocno narzeka, jednemu gosciowi udalo sie nawet oddac auto po 3 miesiacach. Wiadomo, ze trafia sie mniej i bardziej problematyczne egzemplarze, ale problem generalnie istnieje i jest wszystkim znany i to w calej grupie vw lacznie z audi. Byc moze to kwestia norm, ale nikt nie bedzie grzebal auta na gwarancji i nie po to kupujesz nowego auto, zeby go tunerzy uzdatniali do uzytku ;)

Osobiscie bym z tym silnikiem auta nie kupil na dzien dzisiejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, zinger napisał:

Chyba nie bardzo.

 

Kodiaq dzieli plyte podlogowa z Tiguanem Allspace i Seatem Tarraco. Octavia to Leon czy Golf. Kodiaq jest tez wiekszy i ma znacznie wiekszy rozstaw osi, to zupelnie inna bajka.

 

Koleżanka ma Kodiaqa, którego niechcący puknęła na wstecznym po dwóch tygodniach użytkowania. Jako zastępczy dostała Octavię. I teraz tak, często podróżuje z rowerem szosowym. W Kodiaqu wchodzi cały po złożeniu tylnych oparć, ale trzeba dać przednie koło w pion. W Octavii wchodzi cały na płasko i jeszcze miejsce jest. :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, zinger napisał:

Kangur, brak reakcji na pedal gazu i zamulanie na niskich obrotach na niskich biegach.

Nowy soft ponoc nieco poprawil 2 i 3, kangur pozostal. Sporo osob majaych Ateci z ta konfiguracja mocno narzeka, jednemu gosciowi udalo sie nawet oddac auto po 3 miesiacach. Wiadomo, ze trafia sie mniej i bardziej problematyczne egzemplarze, ale problem generalnie istnieje i jest wszystkim znany i to w calej grupie vw lacznie z audi. Byc moze to kwestia norm, ale nikt nie bedzie grzebal auta na gwarancji i nie po to kupujesz nowego auto, zeby go tunerzy uzdatniali do uzytku ;)

Osobiscie bym z tym silnikiem auta nie kupil na dzien dzisiejszy.

 

oczywiście, sam bym nie dał zmieniać  map w tym silniku na gwarancji...chodzi tylko o to, że jestem głęboko przekonany, że dopasowanie sterownika do norm powoduje takie jazdy, a nie usterka/wada mechaniczna...ale to tylko moje odczucie.

Na niemieckim forum czytałem, że jest Hochdruck (duże ciśnienie)  w VW na wyeliminowanie tego problemu, ale terminu rozwiązania nie podano...

Ja na razie jestem zadowolony, ale czekam na zimę i ujemne temperatury, czy też będę kangurował 🤣

Jestem pod wrażeniem spalania przy normalnej jeździe (dojazd do pracy), oczywiście jak wybiorę na dojazd drogę szybkiego ruchu (w tym Skę) to i 7-8 będzie bo nie potrafię się turlać,...

Poprzedni Qashqai 1.6 nie był w stanie zrobić takiego wyniku...

 

w najgorszym wypadku (kangur lub coś innego) za 4 lata będzie inny samochód...

 

licznik.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, spad napisał:

 

Koleżanka ma Kodiaqa, którego niechcący puknęła na wstecznym po dwóch tygodniach użytkowania. Jako zastępczy dostała Octavię. I teraz tak, często podróżuje z rowerem szosowym. W Kodiaqu wchodzi cały po złożeniu tylnych oparć, ale trzeba dać przednie koło w pion. W Octavii wchodzi cały na płasko i jeszcze miejsce jest. :)

A teraz usiadz z tylu w obu i powiedz, gdzie wygodniej ;)

Ja nie twierdze, ze Octavia jest mala a juz na pewno ma maly bagaznik, bo od zawszewiadomo, ze jeden z wiekszych w klasie, ale to nie czyni jej D klasa;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Pado napisał:

oczywiście, sam bym nie dał zmieniać  map w tym silniku na gwarancji...chodzi tylko o to, że jestem głęboko przekonany, że dopasowanie sterownika do norm powoduje takie jazdy, a nie usterka/wada mechaniczna...ale to tylko moje odczucie.

A ja nie jestem taki przekonany, bo nowy soft juz byl i nie poradzil. Gdyby to bylo takie proste to tegie glowy w vw juz by to chyba ogarnely. Tak mi sie wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, zinger napisał:

A ja nie jestem taki przekonany, bo nowy soft juz byl i nie poradzil. Gdyby to bylo takie proste to tegie glowy w vw juz by to chyba ogarnely. Tak mi sie wydaje.

 

tak, ale mnie chodzi o to, ze muszą dopasować się do norm, gdyby nie uwzględniać norm pewnie nie byłoby tematu...tak głośno myślę, no bo kurde jaka wada mechaniczna miałaby wpływ na bujanie autem przy ruszaniu, której nie można by wyeliminować,zmienić konstrukcyjnie przez tyyle lat (od 2017)? ja rozumiem bujanie autem przez kursanata na PJ, ale nie doświadczonych kierowców...

Edytowane przez Pado
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, zinger napisał:

A teraz usiadz z tylu w obu i powiedz, gdzie wygodniej ;)

Ja nie twierdze, ze Octavia jest mala a juz na pewno ma maly bagaznik, bo od zawszewiadomo, ze jeden z wiekszych w klasie, ale to nie czyni jej D klasa;)

 

Ja odnosiłem się to wielkości w środku, gdzie wyznacznikiem jest rower a nie do komfortu podróży. Niekiedy kryteria wyboru auta są właśnie tego typu i kolejne moje auto będzie musiało pomieścić w całości rower w środku. Teraz tego nie mam i jest to dla mnie lekko uciążliwe.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, spad napisał:

 

Ja odnosiłem się to wielkości w środku, gdzie wyznacznikiem jest rower a nie do komfortu podróży. Niekiedy kryteria wyboru auta są właśnie tego typu i kolejne moje auto będzie musiało pomieścić w całości rower w środku. Teraz tego nie mam i jest to dla mnie lekko uciążliwe.

Wiadomo, ze pkt widzenia zalezy od pkt siedzenia. Co nie zmienia faktu, ze Octavia i Kodiaq to dwa rozne auta, na roznych plytach itp itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, spad napisał:

 

Ja odnosiłem się to wielkości w środku, gdzie wyznacznikiem jest rower a nie do komfortu podróży. Niekiedy kryteria wyboru auta są właśnie tego typu i kolejne moje auto będzie musiało pomieścić w całości rower w środku. Teraz tego nie mam i jest to dla mnie lekko uciążliwe.

 

Ze zdjętym przednim kolem do Astry wchodzą nawet 2 rowery :)

Zalozenie kola to przecież chwila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Ze zdjętym przednim kolem do Astry wchodzą nawet 2 rowery :)

Zalozenie kola to przecież chwila.

 

Mam trzy rowery, jedne wymaga tylko ściągnięcia koła, drugi tylko wykręcenia siodełka, trzeci ściągnięcia koła i wykręcenia siodełka. Tam gdzie wykręcam siodełka to ramy karbonowe i na imbus. Ogólnie mało wygodnie pakowanie roweru do środka jak zachodzi konieczność.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Rado_ napisał:

Eee raczej suberba

 

Kupując też tak myślałem.

Jednak bliżej mu rozmiarem i wyposażeniem do Octavii. Oczywiście płyta podłogowa jest inna, dedykowana dla SUVów (MQB A2) i czasami czuć brak przestrzeni.

Czekam na SUVa na bazie Superba. Jak jeszcze będzie EV to już będzie zupełny wypas !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, slawekw napisał:

 

Kupując też tak myślałem.

Jednak bliżej mu rozmiarem i wyposażeniem do Octavii. Oczywiście płyta podłogowa jest inna, dedykowana dla SUVów (MQB A2) i czasami czuć brak przestrzeni.

Czekam na SUVa na bazie Superba. Jak jeszcze będzie EV to już będzie zupełny wypas !

Wyposażeniem? 

Rozmiarem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, slawekw napisał:

Rozmiarem - kolega wyżej dawał przykład.

Wyposażeniem - mam topowe lampy LED. Komputer diagnostyczny (OBDeleven) rozpoznaje je jako lampy Octavii. Itd.

Kodiaq to Tiguan allspace, a ten to Seat Taraco.

Tiguan to Golf? Seat taraco to Leon? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, sdss napisał:

Kodiaq to Tiguan allspace, a ten to Seat Taraco.

Tiguan to Golf? Seat taraco to Leon? 

 

Chwila, zgubiłem się.

Skoda Kodiaq = VW Tiguan AllSpace = Seat Tarraco. Nie inaczej (gdzie Tarraco jest największy i to czuć).

Reszty nie łapię, sorry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, zinger napisał:

Kupowanie 1.5TSI, szczegolnie z manualem to proszenie sie o klopoty. Te silniki maja jakas wade i vw albo nie wie jak sobie z nia poradzc, albo udaje, ze nie wie, bo koszta za duze i dopiero usuna w jakiejs poprawionej wersji.

Jaka wadę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, slawekw napisał:

 

Chwila, zgubiłem się.

Skoda Kodiaq = VW Tiguan AllSpace = Seat Tarraco. Nie inaczej (gdzie Tarraco jest największy i to czuć).

Reszty nie łapię, sorry.

 

 Masz rację czuć te 35mm, szczególnie porównując Tarraco do Tiguana Allspace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.07.2019 o 10:49, zinger napisał:

Kupowanie 1.5TSI, szczegolnie z manualem to proszenie sie o klopoty. Te silniki maja jakas wade i vw albo nie wie jak sobie z nia poradzc, albo udaje, ze nie wie, bo koszta za duze i dopiero usuna w jakiejs poprawionej wersji.

 

w scali na 2020 ten silnik zniknął z cennika

Edytowane przez wilu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasny gwint vag zrobił świetną serię silników 1.4 TSI EA 211, a teraz znowu daje dupy z 1.5 :/ oni chyba co drugi silnik potrafią jako tako zrobić :-( Chociaż dziwne bo jak pertyn testował golfa z 1.5 TSI to twierdził, że jeździ jeszcze lepiej niż 1.4... może miał jakiś egzemplarz bez czkawki.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Spajdi napisał:

Jasny gwint vag zrobił świetną serię silników 1.4 TSI EA 211, a teraz znowu daje dupy z 1.5 😕 oni chyba co drugi silnik potrafią jako tako zrobić 😞 Chociaż dziwne bo jak pertyn testował golfa z 1.5 TSI to twierdził, że jeździ jeszcze lepiej niż 1.4... może miał jakiś egzemplarz bez czkawki.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

 

Pertyn miał DSG. A problemy są tylko z manualami.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mars_wrc napisał:

 

Pertyn miał DSG. A problemy są tylko z manualami.

Z DSG jest generalnie lepiej ale tez nie idealnie z tego co czytam na forum Ateci. Na forum Kuraka watek dot tego problemu ma juz chyba 80str;)

Gdybym byl na kupnie na pewno bym sie nie zdecydowal na 1.5 w zadnej konfiguracji na dzien dzisiejszy. 

Edytowane przez zinger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.