tomata Napisano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 to juz poprawiony silnik? bo wpadlo mi w oko to ogłosznie. brac? ;) https://www.olx.pl/oferta/renault-megane-iii-2010-1-5-dci-krajowy-bogate-wyposazenie-CID5-IDzS96V.html#a5c70dc616 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 Było kilka modyfikacji tego silnika, trudno wróżyć, ponoć najlepiej sprawują się te po 2012 r kiedy Renault podjęło współpracę z Mercedesem. Ja miałem 2010 i było ok, ale dużo zależy od eksploatacji poprzez poprzednich użytkowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 Chyba w 2009 roku zmienili system wtryskowy z Delphi na Bosha i od tego czasu jest spokój. Wymiana oleju co 10k i będzie śmigac. Teściu mu taką meganke i spoko daje rade, fajny silniczek pali śmieszne ilości paliwa a przy tym całkiem cicho pracuje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alien_SC Napisano 22 Września 2019 Udostępnij Napisano 22 Września 2019 Miałem taką w wersji 110 z 2012 w M3 fl i problemów nie miałem żadnych. Kupiłem z przebiegiem ok. 80kkm i sprzedałem przy 130kkm. Przed zakupem auto miało przeglądy co 30kkm. Wg. mnie silnik jest za słaby do bezpiecznego wyprzedzania na krajowkach jeśli wsadzisz do auta rodzinę 2+2. Jak jeździłem sam to jakoś dawał radę. Spalanie niby małe ale mogło być lepiej - trasa wakacyjna do Toskanii ze średnią 6.7 jadąc autostradami max. 120-130. Szwagier ma 1.2 tce w tej samej budzie i trasę do Włoch robił ze średnią 7.2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.