Skocz do zawartości

Małe , nowe auto do 40 tys.


jacob24

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, czachabrava napisał:

 

 

Z 0,9 tce to byłby hit :)

 

Za tą cenę tce byłoby rewelacyjnie ale jest sce. Do 80-90 km/h wstydu nie ma. Loganem jechałem ponad 140 km/h do Niemiec - w 2 osoby dramatu nie było. Nadążą za ruchem, wiadomo, że podczas zmiany pasa ruchu trzeba bacznie obserwować co się dzieje z tyłu ale jeszcze raz powtórzę, że wyłączając aspiracje na bycie pierwszym i króla lewego pasa da się jeździć:-) Na pewno pomaga skrzynia o dość krótkich przełożeniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.08.2019 o 00:21, jacob24 napisał:

Dzięki, wiem o tym - jest nie potrzebna, u nas w rodzinie i tak nikt nie może korzystać dłużej jak 5-10 minut

 

Jeśli będziesz chciał odsprzedać to auto po 4-5 latach to za normalne pieniądze bez klimy będzie niesprzedawalne. Na pewno to co dołożysz teraz do wersji z klimą, zwróci się przy odsprzedaży.

Jak planujesz pojeździć 15 lat to nie ma żadnego znaczenia, bo auto i tak będzie warte tyle co worek ziemniaków.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.08.2019 o 20:19, jacob24 napisał:

Bierz Dacie Sandero, będzie największa i wersja Laurete najlepiej wyposażona 

Jednak wybór padł na up!a z 2018 - wersja z pakietem zimowym i lepszym radiem,  z ubezpieczeniem wyszło niecałe 40 tys. 

Żona zachwycona. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Mike_wwl napisał:

Jednak wybór padł na up!a z 2018 - wersja z pakietem zimowym i lepszym radiem,  z ubezpieczeniem wyszło niecałe 40 tys. 

Żona zachwycona. 

 

Bylem dzisiaj w salonie to ogladac.

Boczki tego auta to jak w tico.

Ale 40k to jakos to mozna zaakceptowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Bylem dzisiaj w salonie to ogladac.
Boczki tego auta to jak w tico.
Ale 40k to jakos to mozna zaakceptowac
Nie przesadzaj, chyba nigdy nie widziałeś tico! Tico nie ma gołej blachy i ma jakiś welur na boczkach!
Up!a pod wzgledem prostoty wnętrza można porównać co najwyżej do aygo i spółki...
Za to silnik - no tu dźwięki jak w tico - jakoś specom z vw udało się prawie idealnie podrobić to niesamowite brzmienie.


Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Mike_wwl napisał:

Nie przesadzaj, chyba nigdy nie widziałeś tico! Tico nie ma gołej blachy i ma jakiś welur na boczkach!
Up!a pod wzgledem prostoty wnętrza można porównać co najwyżej do aygo i spółki...
Za to silnik - no tu dźwięki jak w tico - jakoś specom z vw udało się prawie idealnie podrobić to niesamowite brzmienie.


Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
 

Trzy cylindry dla mnie zawsze lipnie brzmią. Jedynie w Suzuki Splash brzmiało to wyraźnie lepiej :) dramat zaczyna się dopiero w takim 1.0EB w Fieście bo dźwięk jest strasznie irytujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Mike_wwl napisał:

Nie przesadzaj, chyba nigdy nie widziałeś tico! Tico nie ma gołej blachy i ma jakiś welur na boczkach!

Niezupełnie... Uściślając- najtańsza wersja wyposażenia Tico miała widoczną blachę na drzwiach i słupkach, podobnie jak najtańsza wersja Matiza. Jednak był wybór- wyższe wersje miały pełną tapicerkę i wszystko było przykryte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Wasylek napisał:

Niezupełnie... Uściślając- najtańsza wersja wyposażenia Tico miała widoczną blachę na drzwiach i słupkach, podobnie jak najtańsza wersja Matiza. Jednak był wybór- wyższe wersje miały pełną tapicerkę i wszystko było przykryte.

Kurcze w takim razie widziałem full wypas Tico :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.09.2019 o 21:47, mati_lecha napisał:

Ale na OtoMoto żaden dealer nie wystawia czegoś takiego jak Open 🤔

Widocznie są to auta do produkcji, tak mi się wydaję - trzeba by zapytać u żródła:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Majkiel napisał:

 

I to w wersji Young ;)

posiadałem wersję 704 ED, a później 903 by FSM - chyba obydwa były takie same w środku z tym, że 903 miał szyberdach. Jakoś mi ta goła blacha specjalnie nie przeszkadzała😁 teraz tak patrzę, że w SC też miałem tzw. gołą blachę za to grzane fotele w skórze hehe

20170904_210702.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, jacob24 napisał:

posiadałem wersję 704 ED, a później 903 by FSM - chyba obydwa były takie same w środku z tym, że 903 miał szyberdach. Jakoś mi ta goła blacha specjalnie nie przeszkadzała😁 teraz tak patrzę, że w SC też miałem tzw. gołą blachę za to grzane fotele w skórze hehe

20170904_210702.jpg

Też miałem, te stołki w sei to był sztos.

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, zejk napisał:

Też miałem, te stołki w sei to był sztos

Ehh sprzedaż tego auta było jednym z moim większych błędów, miałem jeszcze tylną kanapę robić ale zrobił już następny właściciel. Teraz szukam czegoś z 1.4, ew. 1.2 turbo ale coś słabo idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, jacob24 napisał:

Ehh sprzedaż tego auta było jednym z moim większych błędów, miałem jeszcze tylną kanapę robić ale zrobił już następny właściciel. Teraz szukam czegoś z 1.4, ew. 1.2 turbo ale coś słabo idzie

 

Dawno sprzedałeś? Moje poszło 7 lat temu i już zdążyłem przeboleć, z resztą kupiec dał koledze się przejechać i ten nie ogarnął 86KM i wyrżnął w latarnię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, zejk napisał:

 

Dawno sprzedałeś? Moje poszło 7 lat temu i już zdążyłem przeboleć, z resztą kupiec dał koledze się przejechać i ten nie ogarnął 86KM i wyrżnął w latarnię.

Półtora roku temu, mój miał ok 100 km, kumpel  - poprzednik jak go hamował wypluło ok 106 km, później jeszcze wydech robiliśmy.

Ku pamięci😁  przód fele były akurat w regeneracji

20170829_195048.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, jacob24 napisał:

Widocznie są to auta do produkcji, tak mi się wydaję - trzeba by zapytać u żródła:-)

Sandero Stepway w wersji Open pojawiło się dopiero co w katalogu (lipiec/sierpień)- stąd na razie brak ofert na gotowe egzemplarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mati_lecha napisał:

Możliwe. Chociaż widzę na google, że Open było dostępne na Słowacji już w 2016. 

To możliwe. W Polsce w 2016 również Sandero Stepway występowały w kilku tańszych wersjach a przez ostatnie dwa lata tylko w wersji Laureate (nie licząc serii limitowanych jak np. Outdoor czy Techroad). Polityka Renault niekiedy diametralnie różnicuje oferty w poszczególnych krajach- inne wersje, inne wyposażenie, inne silniki.

Choćby zautomatyzowane skrzynie biegów Easy-R w Sandero czy Loganach zniknęły z polskiej oferty w 2018r a w innych krajach są dostępne.

Edytowane przez Wasylek
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Wasylek napisał:

Sandero Stepway w wersji Open pojawiło się dopiero co w katalogu (lipiec/sierpień)- stąd na razie brak ofert na gotowe egzemplarze.

Fakt, faktem brakowało tej wersji z silnikiem 1.0 sce. Jechałem z tydzień temu Clio 0.9 z box-em - jako pasażer ok 10 km - całkiem fajnie się to zbierało - wiadomo, że odczucia z fotela pasażera są lepsze ale nie ma co porównywać z sce. Druga strona medalu - nie każdemu się to przyda kręcąc się wokół tzw.komina a parę złotych zostaje w kieszeni

Edytowane przez jacob24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Konkludując wątek na placu boju zostały dwie Skody Citigo:

 

1. 3d, klima automatyczna, lepsze radio z 6 głośnikami, czujniki parkowania, jakiś pakiet mini skóra :-), wersja 60 ps

2. 5d, klima manualna, gorsze radio z 2 głośnikami, wersja 75 ps

 

Co szanowne grono na to? Ceny praktycznie takie same.

 

Dla mnie na plus 5 drzwi i 15 koników więcej chociaż z tego co widzę to wartość i przebieg momentu jest taki sam więc może się przydać na autostradzie czy vmax.

 

Ta wersja 3d jest na pewno w kwestii wyposażenia o "klasę" wyżej 

 

Auto dla 2 osób, okazjonalnie + 1/2 - ja też na pewno "tym" sobie też czasami pojeżdżę:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jacob24 napisał:

Konkludując wątek na placu boju zostały dwie Skody Citigo:

 

1. 3d, klima automatyczna, lepsze radio z 6 głośnikami, czujniki parkowania, jakiś pakiet mini skóra :-), wersja 60 ps

2. 5d, klima manualna, gorsze radio z 2 głośnikami, wersja 75 ps

 

Co szanowne grono na to? Ceny praktycznie takie same.

 

Dla mnie na plus 5 drzwi i 15 koników więcej chociaż z tego co widzę to wartość i przebieg momentu jest taki sam więc może się przydać na autostradzie czy vmax.

 

Ta wersja 3d jest na pewno w kwestii wyposażenia o "klasę" wyżej 

 

Auto dla 2 osób, okazjonalnie + 1/2 - ja też na pewno "tym" sobie też czasami pojeżdżę:-)

 

3d dla mnie jest ładniejsze niż 5d. Gdyby nie dzieci brałbym 3d. Ten silnik 75 km ma te konie pow. 3500 obrotów, spala więcej, w zasadzie w mieście konie nic nie dają. Przy 60 km polecisz 160 km\h, więc pytanie czy przy takim aucie większa V-max jest potrzebna. Ja brałbym 3d. Mimo wszystko bogatsze wyposażenie da więcej komfortu na co dzień niż te 15 km.

Aha, przypomniało i się, że jak były wyprzedaże to te 75 km były gorzej wyceniane niz 60 km. Ludzie wolą tą słabszą wersję.

Edytowane przez spad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, jacob24 napisał:

Dla mnie na plus 5 drzwi i 15 koników więcej chociaż z tego co widzę to wartość i przebieg momentu jest taki sam więc może się przydać na autostradzie czy vmax.

 

Wersja 75 KM ma krótszą skrzynię,  więc na autostradzie będziesz miał głośniej. A hamowane słabsze wersję mają bliżej 70 KM niż 60.

Zawsze możesz zrobić chiptuning za tysiąc i będziesz miał wysoko ponad 80 KM. 

https://www.kreatormocy.pl/portfolioentry/vw-up-1-0-60-km-podniesienie-mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Mike_wwl napisał:

 

Wersja 75 KM ma krótszą skrzynię,  więc na autostradzie będziesz miał głośniej. A hamowane słabsze wersję mają bliżej 70 KM niż 60.

Zawsze możesz zrobić chiptuning za tysiąc i będziesz miał wysoko ponad 80 KM. 

https://www.kreatormocy.pl/portfolioentry/vw-up-1-0-60-km-podniesienie-mocy

 

Nigdy do końca nie rozkminiałem tych wykresów z hamowni, więc jakby co to mnie popraw. Ale dobrze widzę, ze te ekstra konie dochodzą dopiero pow. 5500 obrotów? Poniżej w zasadzie auto jedzie podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Mike_wwl napisał:

 

Wersja 75 KM ma krótszą skrzynię,  więc na autostradzie będziesz miał głośniej. A hamowane słabsze wersję mają bliżej 70 KM niż 60.

Zawsze możesz zrobić chiptuning za tysiąc i będziesz miał wysoko ponad 80 KM. 

https://www.kreatormocy.pl/portfolioentry/vw-up-1-0-60-km-podniesienie-mocy

 

Chiptuning w N/A +10 ps?:ganja:    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, spad napisał:

 

Nigdy do końca nie rozkminiałem tych wykresów z hamowni, więc jakby co to mnie popraw. Ale dobrze widzę, ze te ekstra konie dochodzą dopiero pow. 5500 obrotów? Poniżej w zasadzie auto jedzie podobnie?

Między 5,5 a 6,8 - dla mnie bez sensu. Raz czy dwa można dla świru zakręcić się po całej skali ale w codziennej jeździe nie ma to żadnej korzyści

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, jacob24 napisał:

 

Chiptuning w N/A +10 ps?:ganja:    

 

Wynik wykręcony tylko dzięki przesunięciu odcinki na 7k RPM

Obstawiam, że tak samo VAG 'robi' z tego silnika 75ps vs 60ps

 

Na Nm jest tylko +3 więcej, więc w granicach błędu pomiarowego. 

Edytowane przez iwik
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, iwik napisał:

Wynik wykręcony tylko dzięki przesunięciu odcinki na 7k RPM

ano właśnie, coś mi tu śmierdziało, rzeczywiście widać, że seria ma do ok 6,5 tys. Strach pomyśleć jakie miało by to konsekwencje długofalowe dla silnika, nawet nie wiem czy długofalowe:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jacob24 napisał:

Strach pomyśleć jakie miało by to konsekwencje długofalowe dla silnika, nawet nie wiem czy długofalowe:-)

Pewnie żadne, bo nikt normalny nie korzysta z tego zakresu obrotów w takim aucie. No chyba, że jest już totalnie głuchy 😄

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, jacob24 napisał:

Między 5,5 a 6,8 - dla mnie bez sensu. Raz czy dwa można dla świru zakręcić się po całej skali ale w codziennej jeździe nie ma to żadnej korzyści

 

Dla mnie powyżej 3500 już jest bez sensu tak jak to ma miejsce w 75 KM. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, jacob24 napisał:

Konkludując wątek na placu boju zostały dwie Skody Citigo:

 

1. 3d, klima automatyczna, lepsze radio z 6 głośnikami, czujniki parkowania, jakiś pakiet mini skóra :-), wersja 60 ps

2. 5d, klima manualna, gorsze radio z 2 głośnikami, wersja 75 ps

 

Co szanowne grono na to? Ceny praktycznie takie same.

 

Dla mnie na plus 5 drzwi i 15 koników więcej chociaż z tego co widzę to wartość i przebieg momentu jest taki sam więc może się przydać na autostradzie czy vmax.

 

Ta wersja 3d jest na pewno w kwestii wyposażenia o "klasę" wyżej 

 

Auto dla 2 osób, okazjonalnie + 1/2 - ja też na pewno "tym" sobie też czasami pojeżdżę:-)

 

60 vs 75 - różnicy nie ma. Mocy będzie więcej tylko w rejonach 4.5k obr/min i wyżej. Różnica czysto kosmetyczna.

3d vs 5d - 5d praktyczniejsze i faktycznie dłuższe drzwi mogą nieco przeszkadzać. 

 

Wziłąłbym 3d z lepszym wyposażeniem. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spad napisał:

 

Nigdy do końca nie rozkminiałem tych wykresów z hamowni, więc jakby co to mnie popraw. Ale dobrze widzę, ze te ekstra konie dochodzą dopiero pow. 5500 obrotów? Poniżej w zasadzie auto jedzie podobnie?

Jedzie podobnie,  bo tam się nie da nic zrobić bez doładowania - dokładnie tak jak w seryjnych 60 vs 75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jacob24 napisał:

ano właśnie, coś mi tu śmierdziało, rzeczywiście widać, że seria ma do ok 6,5 tys. Strach pomyśleć jakie miało by to konsekwencje długofalowe dla silnika, nawet nie wiem czy długofalowe:-)

Przy codziennej eksploatacji żadne - nawet silnik z malucha kręcący się ponad 7000 rpm wytrzymał 40 tys km. A to był tylko maluch z innym wałkiem rozrządu i całą resztą seryjna (tylko lepiej wyważone). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytat z innego forum:

 

"Efekt przy przyśpieszeniu 50-140 km/h przewaga 75km ok 4,1sek, przy 50-80 ok 2sek, przy 0-140 - 5,5sek, 80-120, 3,3sek, 60-120 - 3,6sek... :) Spalanie moje średnie z przejazdu (łącznie 120km) 6,9 l wersja 60km 6,5 litra - ale wiadomo gaz w podłogę.... Więc powiem Wam szczerze jest różnica między 60 a 75km i warto dopłacić, polecam każdemu spróbować jak macie znajomych co mają inną wersje auta."

 

Z tą jazdą do 3.5 tys. - generalnie tak ale mi się czasami zdarzy tymi słabszymi autami przelecieć po prawie całej skali. Wiadomo, że są to raczej sporadyczne przypadki ale zdarzają się. Już nie róbmy z tych autek demonów elastyczności i nie mam na myśli akurat up`a ale wszystkiego o małej pojemności bez doładowania.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, ze od czasu do czasu trzeba depnac bo go zamulisz.
No okej, od czasu do czasu pokrece, ale na tak wysokich obrotach nie da się jechać ciągle, więc te dodatkowe konie w codziennej jeździe nic nie dają.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko miało być pierwotnie dla żony,  ale okazało się,  że kierownica i jej obudowa jest tak poprowadzona, że na moje krzywe kolano jest więcej miejsca jak w Aurisie,  więc maluchem jeżdżę ja. 

Po 3 tygodniach i 1000 km mogę powiedzieć, że na duże miasto i przedmieścia jest naprawdę bardzo dobrze, spalanie wg.  kompa 5.5,  osiągi w korkach wystarczające,  na ekspresówce daje się jechać około 120km/h,  nawet w zestawie 2 + dziecko + pies spokojnie się mieścimy,  ale najlepsze są wymiary - pod pracą mam jedno miejsce na półtora normalnego samochodu - ale mieszczą się 2 - up! i citigo (jeden przodem drugi tyłem). 

  • Lubię to 6
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.