Skocz do zawartości

Jazda o kropelce bmw 5 ,2.0d


Marcin79

Rekomendowane odpowiedzi

Musialem skoczyc do Skierniewic ,  jak wracałem to sie nie spieszylo więc włączyłem tryb eco i uzyskałem spalanie 4.8 od rogatek Skierniewic  do rogatek łodzi. 

Po autostradzie jechalem tak 100 jak wyprzedzilem tiry to do 120 i wtedy już tryb eko sie wylaczal.

 

Chyba dobry wynik jak na prawie 200 konnego diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Marcin79 napisał:

Musialem skoczyc do Skierniewic ,  jak wracałem to sie nie spieszylo więc włączyłem tryb eco i uzyskałem spalanie 4.8 od rogatek Skierniewic  do rogatek łodzi. 

Po autostradzie jechalem tak 100 jak wyprzedzilem tiry to do 120 i wtedy już tryb eko sie wylaczal.

 

Chyba dobry wynik jak na prawie 200 konnego diesla.

Normalny jak na kopciucha. Czyli dobry.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Marcin79 napisał:

Po autostradzie jechalem tak 100 jak wyprzedzilem tiry to do 120 i wtedy już tryb eko sie wylaczal.

 

Chyba dobry wynik jak na prawie 200 konnego diesla.

 

Jak jedziemy elektrykiem równo 100km to silnik elektryczny pokazuje zużycie energii 9-10kW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Marcin79 napisał:

Chyba dobry wynik jak na prawie 200 konnego diesla.

 

Moc max nie ma tu nic do rzeczy, bo korzystałeś może z 50-60 KM w porywach. Do turlania się po autostradzie wystarczy 40 KM. Wynik oczywiście dobry, ale do bardzo dobrego mu daleko, zważywszy, że poruszałeś się z prędkością najbardziej ekonomiczną. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Marcin79 napisał:

Musialem skoczyc do Skierniewic ,  jak wracałem to sie nie spieszylo więc włączyłem tryb eco i uzyskałem spalanie 4.8 od rogatek Skierniewic  do rogatek łodzi. 

Po autostradzie jechalem tak 100 jak wyprzedzilem tiry to do 120 i wtedy już tryb eko sie wylaczal.

 

Chyba dobry wynik jak na prawie 200 konnego diesla.

Ja dziś bez problemu zszedlem do spalania 5.2l/100km w astrze 1.6. W clio z silnikiem o tej samej pojemności nie potrafiłem zejść poniżej 8  ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Marcin79 napisał:

Chyba dobry wynik jak na prawie 200 konnego diesla.

 

6.2/100 z 3500km przy prędkości średniej z tego dystansu na poziomie 87 km/h - więc wiesz...

Aha diesel 198@450 i 1.7tony do poruszenia.

 

Pomimo oczywistych ułomności Opla i sporego już przebiegu, ten samochód miałby u mnie dożywocie.

Edytowane przez el_guapo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kaczorek79 napisał:

 

Moc max nie ma tu nic do rzeczy, bo korzystałeś może z 50-60 KM w porywach. Do turlania się po autostradzie wystarczy 40 KM. Wynik oczywiście dobry, ale do bardzo dobrego mu daleko, zważywszy, że poruszałeś się z prędkością najbardziej ekonomiczną. 

Chyba nawet mniej

Moja panda 1.1 ma mocy max. 54KM, a jadąc jak autor ledwie muskam pedał przyspieszenia.

A auto pali wówczas 5,5l/100km LPG ...

Edytowane przez technix
  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Marcin79 napisał:

Musialem skoczyc do Skierniewic ,  jak wracałem to sie nie spieszylo więc włączyłem tryb eco i uzyskałem spalanie 4.8 od rogatek Skierniewic  do rogatek łodzi. 

Po autostradzie jechalem tak 100 jak wyprzedzilem tiry to do 120 i wtedy już tryb eko sie wylaczal.

 

Chyba dobry wynik jak na prawie 200 konnego diesla.

 

znajomy w volvo s60 T5 250KM (benzyna) w spokojnej trasie robi 6.3

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Maxit napisał:

 

Jak jedziemy elektrykiem równo 100km to silnik elektryczny pokazuje zużycie energii 9-10kW

Ze z klima, radyjkiem i ladowaniem tel i w nocy? Ma

 

18 minut temu, bielaPL napisał:

 

znajomy w volvo s60 T5 250KM (benzyna) w spokojnej trasie robi 6.3

To ja poprosze taka benzyne. A jak definiowac spokojna trasa?

jakie obciazenie na pokladzie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Marcin79 napisał:

Musialem skoczyc do Skierniewic ,  jak wracałem to sie nie spieszylo więc włączyłem tryb eco i uzyskałem spalanie 4.8 od rogatek Skierniewic  do rogatek łodzi. 

Po autostradzie jechalem tak 100 jak wyprzedzilem tiry to do 120 i wtedy już tryb eko sie wylaczal.

 

Chyba dobry wynik jak na prawie 200 konnego diesla.

Ja w multijecie najmniej mialem 5,1 z 400km . Znajomy w HDI 2.0 w C5 jadac z DE uzyskal 4,4 ale to  juz mega januszowanie . Stwierzil ze sprawdzil ale tak sie jezdzic nie da wiec ogolnie spalal ok 5,7-6,2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u mnie tak jadąc byłoby gdzieś 6,2 i tak wygląda koszt dodatkowy suv'a - ta sama marka, chyba trochę starszy silnik X3 2,0d Xdrive 184km.

BTW sprawdzałeś wskazania komputerka? Mój zaniżał ok. 0,5L. W ukrytym menu jest możliwość wprowadzenia poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Harp napisał:

To u mnie tak jadąc byłoby gdzieś 6,2 i tak wygląda koszt dodatkowy suv'a - ta sama marka, chyba trochę starszy silnik X3 2,0d Xdrive 184km.

BTW sprawdzałeś wskazania komputerka? Mój zaniżał ok. 0,5L. W ukrytym menu jest możliwość wprowadzenia poprawki.

Nie sprawdzałem,  zazwyczaj nie jeżdżę o kropelce ponieważ przedział prędkości od 140 do 180 ma spalanie okolo 7.5 litra wiec jazda o kropelce jest bezensu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Marcin79 napisał:

Nie sprawdzałem,  zazwyczaj nie jeżdżę o kropelce ponieważ przedział prędkości od 140 do 180 ma spalanie okolo 7.5 litra wiec jazda o kropelce jest bezensu :)

Nie trzeba jeździć o kropelce by sobie sprawdzić prawidłowość wskazań ;) Ja miałem motywację, oprócz czysto poznawczej, rozrachunkową z firmą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, fanlan napisał:

Ze z klima, radyjkiem i ladowaniem tel i w nocy? Ma

 

To ja poprosze taka benzyne. A jak definiowac spokojna trasa?

jakie obciazenie na pokladzie?

 

Zapewne do ok 100km/h. U mnie tak spalił T4, 6.2l przy 5os i niemal 5m bryle. Duża zasługa to skrzynia A8, obroty potrafią być niższe niż w dieslu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tomecki napisał:

Ja od maja mam pierwszego diesla.

 

Dopiero w ostatnią niedzielę udało mi się pojechać 'oszczędnie', z Wawy do Gdyni 7ką.... W wielkich potach zszedłem do 5,5. Ogólnie dałbym radę niżej, ale to nie na moje nerwy ;]

 

Ja swoim schodzę poniżej 6. Ale normalnie jest średnio 6.5. a bywa, że wyjdzie ponad 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Marcin79 napisał:

Musialem skoczyc do Skierniewic ,  jak wracałem to sie nie spieszylo więc włączyłem tryb eco i uzyskałem spalanie 4.8 od rogatek Skierniewic  do rogatek łodzi. 

Po autostradzie jechalem tak 100 jak wyprzedzilem tiry to do 120 i wtedy już tryb eko sie wylaczal.

 

Chyba dobry wynik jak na prawie 200 konnego diesla.

 

Jak chcesz, to mogę poszukać zdjęcia z kompa BENZYNOWEGO Golfa ;)

 

Sam ocenisz czy 4,8 to dobry wynik ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Marcin79 napisał:

Po autostradzie jechalem tak 100 jak wyprzedzilem tiry to do 120 i wtedy już tryb eko sie wylaczal.

 

Podziwiam cierpliwość ludzi jeżdżących w trybie ECO PRO w BMW. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Piotrus napisał:

 

Podziwiam cierpliwość ludzi jeżdżących w trybie ECO PRO w BMW. 

Ja używam trybu ECO PRO tylko w gęstym ruchu, czy to w mieście, czy na trasie, jak wiem, że i tak nic nie zyskam mocą silnika. Czuć, że jest słabszy, ale to niewielka różnica (według hamowni 5-10 KM). Przedwczoraj zrobiłem trasę w trybie Sport i spalanie wyszło 5,8/100, tą samą trasę robiłem kilka razy w sierpniu w trybie Comfort i zawsze było w przedziale 5,4-5,6. To większe spalanie w trybie Sport to też efekt wysokiej temperatury (32 stopnie) i wyprzedzania wszystkiego po drodze. Odcinek długości 220 km, DK91 50%, A1/S6 50%. Oczywiście silnik benzynowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kaczorek79 napisał:

Ja używam trybu ECO PRO tylko w gęstym ruchu, czy to w mieście, czy na trasie, jak wiem, że i tak nic nie zyskam mocą silnika. Czuć, że jest słabszy, ale to niewielka różnica (według hamowni 5-10 KM). 

Masz manuala czy automat?

 

W 3 z AT ECO PRO masakrycznie wydłuża reakcje na wciśnięcie gazu, skrzynia biegów niechętnie redukuje biegi i z uporem maniaka wrzuca 8kę przy 1500 obr na co silnik odwdzięcza się dużymi wibracjami.

 

Jedyne zastosowanie u mnie to jazda w korku z ACC- w zwyklym trybie auto dość dynamicznie rusza gdy zrobi się miejsce i ECO sprawia że staje się grzeczniejsze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Piotrus napisał:

Masz manuala czy automat?

 

W 3 z AT ECO PRO masakrycznie wydłuża reakcje na wciśnięcie gazu, skrzynia biegów niechętnie redukuje biegi i z uporem maniaka wrzuca 8kę przy 1500 obr na co silnik odwdzięcza się dużymi wibracjami.

 

Jedyne zastosowanie u mnie to jazda w korku z ACC- w zwyklym trybie auto dość dynamicznie rusza gdy zrobi się miejsce i ECO sprawia że staje się grzeczniejsze. 

Manual. Przy ECO komputer każe mi jeździć na 6 biegu przy 1300 rpm, ale jakoś sobie radzi, bo 1er jest lekka. Na tym trybie też mam długą reakcję na pedał gazu i mam wrażenie, że wciśnięcie do 30-40% nic nie zmienia. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Phi, a mój zastępczak pali 13-20 benzyny po mieście teraz, na szczęście nie jest mój, ale tankować niestety muszę :P  Na 100% przelewa i jest popsuty w koncu japońska konstrukcja V6 z prawie 200k na blacie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalne spalanie jak na 1700kg masy i 3l v6 ;)

w trasie za to potrafi być mega oszczędne to twoje zastępcze...

jadąc zgodnie z ograniczeniami na s i dk (nie wyprzedzając za dużo) można zejść spokojnie do 8l... :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak, każde auto przy stałej prędkości ma już wartości normalne, ale w mieście częste ruszanie, stanie itd powoduje szybkie spadanie zasięgu po tankowaniu :)  Nie ma co się dziwić, że gaz zakładają do tej fury namiętnie (lepsze 13 w gazie niż w benzynie) :P

Poza tym skrzynia poszarpuje, reszta bajerów działa... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kanu napisał:

Pewnie tak, każde auto przy stałej prędkości ma już wartości normalne, ale w mieście częste ruszanie, stanie itd powoduje szybkie spadanie zasięgu po tankowaniu :)  Nie ma co się dziwić, że gaz zakładają do tej fury namiętnie (lepsze 13 w gazie niż w benzynie) :P

Poza tym skrzynia poszarpuje, reszta bajerów działa... 

 

do tego zastępczaka to już ciężko z instalacją, znaczy w sensie drogo bo to wtrysk bezpośredni...

mój ojciec przesiadł się z is200 w automacie na gs300 mk3 i spalanie na trasie ma niższe a w mieście porównywalne, może ciut większe ;)

niestety, ruszenie z miejsca i rozpędzenie prawie 2 ton wymaga odpowiedniego spalania ;) 

co do skrzyni trzeba byłoby pewnie olej powoli zmieniać statycznie i jest duża szansa, że przestanie szarpać (olej to pewnie czarna smoła) ale to nie Twój problem ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kanu napisał:

Pewnie tak, każde auto przy stałej prędkości ma już wartości normalne, ale w mieście częste ruszanie, stanie itd powoduje szybkie spadanie zasięgu po tankowaniu :)  Nie ma co się dziwić, że gaz zakładają do tej fury namiętnie (lepsze 13 w gazie niż w benzynie) :P

Poza tym skrzynia poszarpuje, reszta bajerów działa... 

 

13 benzyny to będzie min 16 gazu.

Nie płacz, moje 1,4 bez zbytniego pałowania w mieście wciąga 14 LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, kaczorek79 napisał:

Manual. Przy ECO komputer każe mi jeździć na 6 biegu przy 1300 rpm, ale jakoś sobie radzi, bo 1er jest lekka. Na tym trybie też mam długą reakcję na pedał gazu i mam wrażenie, że wciśnięcie do 30-40% nic nie zmienia. 

 

Przy manualu masz przynajmniej kontrole nad skrzynią i odpowiednio wcześniej przygotowujesz się do manewru, u mnie skrzynia żyje swoim życiem i jazda w ruchu z innymi autami to masakra- od momentu decyzji o manewrze do momentu gdy coś się zacznie dziać mija wieczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Piotrus napisał:

 

Przy manualu masz przynajmniej kontrole nad skrzynią i odpowiednio wcześniej przygotowujesz się do manewru, u mnie skrzynia żyje swoim życiem i jazda w ruchu z innymi autami to masakra- od momentu decyzji o manewrze do momentu gdy coś się zacznie dziać mija wieczność.

Ja przed manewrami włączam tryb sport.

  • Lubię to 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, ZUBERTO napisał:

13 benzyny to będzie min 16 gazu.

Nie płacz, moje 1,4 bez zbytniego pałowania w mieście wciąga 14 LPG.

 

Ja nie płaczę, może max tydzień z tym autem mi został... Wygodne to, pewnie jak było świeższe to i przyjemniejsze w obsłudze, ale że słabo dbają o nie to jeździ byle jeździć. W kompie nie ma żadnych wpisów odnośnie serwisów, wymian olejów itd... jednym słowem, póki jeździ to jest dobrze :) Dodatkowo to auto mają przy salonie wystawione na sprzedaż, qrcze chyba nie chciałbym kupować "zastępczaka" z wielką historią użytkowników ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Piotrus napisał:

 

Przy manualu masz przynajmniej kontrole nad skrzynią i odpowiednio wcześniej przygotowujesz się do manewru, u mnie skrzynia żyje swoim życiem i jazda w ruchu z innymi autami to masakra- od momentu decyzji o manewrze do momentu gdy coś się zacznie dziać mija wieczność.

Czy ta wiecznosc to np 3x dluzej niz   zwykly manual?

Nie mialem nigdy AT a czytajac o wiecznosci przy zmianie biegow to nie wiem czy chce miec.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeździłem starym clio z 3 biegowym automatem, trzema lexami z 2003-2005 r. z automatami i focusem mk2 z automatem i nigdy większego problemu nie miałem...

oczywiście starsze automaty jadąc na wysokim biegu z niską prędkością jak chce się gwałtownie przyśpieszyć potrzebują chwili na redukcję o kilka biegów ale wystarczy wziąć małą poprawkę na to i problem znika...inna sprawa, że jak się jeździ +/- zgodnie z przepisami to jest się najwolniejszym i takie sytuacje gdzie trzeba nagle i szybko odjechać zdarzają się o wiele rzadziej ;) 

poza tym w analogicznej sytuacji w manualu też trzeba zrzucić jeden, dwa, trzy biegi w dół tyle, że jadąc po mieście w manualu 50-60km/h mało kto chyba jedzie na najwyższym biegu dlatego nie musi może redukować a automat sam wrzuca często w takim przypadku 5-6 bieg i potrzebuje redukcji do szybkiego odjechania...

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, fanlan napisał:

Czy ta wiecznosc to np 3x dluzej niz   zwykly manual?

Nie mialem nigdy AT a czytajac o wiecznosci przy zmianie biegow to nie wiem czy chce miec.

 

Po pierwsze to piszę o trybie ECO w BMW, który celowo opóźnia reakcje układu napędowego. W trybie standard 8 biegowy zf zmienia biegi bardzo szybko i jest przewidywalny. Zmiana biegów trwa zdecydowanie krócej niż w manualu  i można ją wywołać pedałem gazu.

 

Jako ciekawostka- Bmw oferuje za dopłatą tzw sportową skrzynię biegów która ma skrócone czasy zmian biegów 200 ms w stosunku do standardowego 500ms. IMO nie ma opcji żeby w manualu zmieniać na codzień biegi w 0,2 s.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czy bieg zmienia się dłużej czy komputer raczej inaczej steruje przepustnicą?

nie chce mi się wierzyć, że wydłużony jest czas zmiany biegu...

u mnie w starym GSie jest opcja zimowa, która działa podobnie jak Wasze eco ;) 

nie powoduje niczego innego niż to, że przepustnica jest mniej uchylana niż w trybie normalnym przy takim samym wciśnięciu pedału gazu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, muzz napisał:

ale czy bieg zmienia się dłużej czy komputer raczej inaczej steruje przepustnicą?

nie chce mi się wierzyć, że wydłużony jest czas zmiany biegu...

u mnie w starym GSie jest opcja zimowa, która działa podobnie jak Wasze eco ;) 

nie powoduje niczego innego niż to, że przepustnica jest mniej uchylana niż w trybie normalnym przy takim samym wciśnięciu pedału gazu...

 

W zależności od trybów pracy ECO/COMFORT/SPORT/SPORT+ oraz dodatkowo położenia lewarka zmiany biegó w trybie S zmienia się mapowanie silnika, szybkość zmiany biegów, punkty zmiany biegów, do tego dochodzi adaptacja skrzyni do stylu jazdy użytkownika. Ten 8 biegowy ZF jest sterowany w 100% elektroniczne więc wszystko jest możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.09.2019 o 20:26, Marcin79 napisał:

Musialem skoczyc do Skierniewic ,  jak wracałem to sie nie spieszylo więc włączyłem tryb eco i uzyskałem spalanie 4.8 od rogatek Skierniewic  do rogatek łodzi. 

Po autostradzie jechalem tak 100 jak wyprzedzilem tiry to do 120 i wtedy już tryb eko sie wylaczal.

 

Chyba dobry wynik jak na prawie 200 konnego diesla.

jak jadę "ekostyle" to "5" - 518 D [150 kuni] pokazuje 4,5 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.09.2019 o 20:26, Marcin79 napisał:

Chyba dobry wynik jak na prawie 200 konnego diesla

Wynik pewnie, że dobry - o tyle, że w mieście, szczególnie na krótkich odcinkach jest zawsze dwa razy tyle.

 

Tutaj z 10 lat temu mój MB E220 Cdi po "czipie" - ok 160 ps, opony 245/40/17. Spokojnie można było wynik w okolicach 5 litrów osiągnąć nie goniąc, nie wyprzedzając wszystkiego co się rusza, chyba, że rowery itp.😁

 

 

 

IMG240.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Piotrus napisał:

Po pierwsze to piszę o trybie ECO w BMW, który celowo opóźnia reakcje układu napędowego. W trybie standard 8 biegowy zf zmienia biegi bardzo szybko i jest przewidywalny. Zmiana biegów trwa zdecydowanie krócej niż w manualu  i można ją wywołać pedałem gazu.

 

Jako ciekawostka- Bmw oferuje za dopłatą tzw sportową skrzynię biegów która ma skrócone czasy zmian biegów 200 ms w stosunku do standardowego 500ms. IMO nie ma opcji żeby w manualu zmieniać na codzień biegi w 0,2 s.

eee to jaka to wiecznosc. Czym jest 0,5s w miescie w korkach gdzie traci sie godziny miesiecznie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, jacob24 napisał:

Wynik pewnie, że dobry - o tyle, że w mieście, szczególnie na krótkich odcinkach jest zawsze dwa razy tyle.

 

Tutaj z 10 lat temu mój MB E220 Cdi po "czipie" - ok 160 ps, opony 245/40/17. Spokojnie można było wynik w okolicach 5 litrów osiągnąć nie goniąc, nie wyprzedzając wszystkiego co się rusza, chyba, że rowery itp.😁

 

 

 

IMG240.jpg

To ja mam cos popsute bo mi fiacior nigdy nie spalil srednio mniej niz 5,1, trasa 400km

nie mierzylem z dystansu 50km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, fanlan napisał:

To ja mam cos popsute bo mi fiacior nigdy nie spalil srednio mniej niz 5,1, trasa 400km

nie mierzylem z dystansu 50km

Raz czy dwa w życiu zrobiłem taki eksperyment. Co to za różnica czy 4.9 czy 5.1:-) to mogą być granice tzw. błędu komputera. Poza tym każdy ma inne warunki i to wszystko jest niemiarodajne do końca. Twój Fiacior jest wyższy od BMW stąd może być parę procent. Ja bym się nie przejmował i nie podniecał cyferkami. Megane 1.4 potrafiło w trasie przy 100 km/h spalić mniej niż Panda 1.1. Cx, długość przełożeń itd itd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Insignia A 2.0 CDTI 130 KM 
spalanie na trasie wakacyjnej z dystansu ponad 3kkm --> 4.4l/100km

Prędkości autostradowe  zwykle 130-135 kph, czyli żadne rajdy o kropelce 😁 klima, tempomat.
I duże europejskie aglomeracje.
Więc to była oszczędna bestia :)

Edytowane przez CiastekD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.