Skocz do zawartości

Kia e-Soul 1020 km w 2 dni


HelixSv

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Pozyczylem auto od dealera (mozna powiedziec, ze w ramach rekompensaty za 4 miesiace opoznienia dostawy samochodu). W weekend pojechalem do Sztokholmu i z powrotem. Nie to, ze dla zabawy, mialem cos do zalatwienia. ;]

 

W jedna strone 510 km.

Predkosc okolo 110 km/h.

"Spalanie" tam - jakies 16 kWh/100km, z powrotem bylo pod wiatr wiec 18 kWh/100km.

 

Ruszylem z domu z 82%,

ladowanie na Ionity w Mantorp (polowa drogi), dojazd z 25%, ladowanie do 85%

w Sztokholmie hotel z baaardzo wolna ladowarka 3kW, do rana zdazylo naladowac do 81%,

nastepnego dnia powrot, tez ladowanie w Mantorp, dojazd z 15% (mocno wialo z przeciwka i troche sie cykalem bo zasieg spadal szybko 8]), ladowanie w porywach do 60 kW do 85% pojemnosci,

dojazd do domu z 15%.

 

Fotka z ladowania i dla fanatykow ladowania jeszcze linki do YT, ale ostrzegam, ze mnie jutuber, jak z koziej dupy trabka. ;]

 

https://www.youtube.com/watch?v=6-YioiDTYS0

https://www.youtube.com/watch?v=r7FOWEwLr6Q

https://www.youtube.com/watch?v=FiNmuBbTBNw

 

 

20190901_185146.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Cezh napisał:

Hej,

 

Pozyczylem auto od dealera (mozna powiedziec, ze w ramach rekompensaty za 4 miesiace opoznienia dostawy samochodu). W weekend pojechalem do Sztokholmu i z powrotem. Nie to, ze dla zabawy, mialem cos do zalatwienia. ;]

 

W jedna strone 510 km.

Predkosc okolo 110 km/h.

"Spalanie" tam - jakies 16 kWh/100km, z powrotem bylo pod wiatr wiec 18 kWh/100km.

 

Ruszylem z domu z 82%,

ladowanie na Ionity w Mantorp (polowa drogi), dojazd z 25%, ladowanie do 85%

w Sztokholmie hotel z baaardzo wolna ladowarka 3kW, do rana zdazylo naladowac do 81%,

nastepnego dnia powrot, tez ladowanie w Mantorp, dojazd z 15% (mocno wialo z przeciwka i troche sie cykalem bo zasieg spadal szybko 8]), ladowanie w porywach do 60 kW do 85% pojemnosci,

dojazd do domu z 15%.

 

Fotka z ladowania i dla fanatykow ladowania jeszcze linki do YT, ale ostrzegam, ze mnie jutuber, jak z koziej dupy trabka. ;]

 

https://www.youtube.com/watch?v=6-YioiDTYS0

https://www.youtube.com/watch?v=r7FOWEwLr6Q

https://www.youtube.com/watch?v=FiNmuBbTBNw

 

 

20190901_185146.jpg

 

Ciekawa sprawa z tą niższą prędkością ładowania.

Bjorn ostatnio robił 1000 km challenge Ioniqem i też miał okolice 50 kW zamiast 65-68 kW. 

Hmmm :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.09.2019 o 21:51, mrBEAN napisał:

 

Ciekawa sprawa z tą niższą prędkością ładowania.

Bjorn ostatnio robił 1000 km challenge Ioniqem i też miał okolice 50 kW zamiast 65-68 kW. 

Hmmm :hmm:

 

Jak ladowalem w drodze powrotnej to było lepiej, od razu około 65. Nie mam pojęcia, dlaczego ta różnica. Soc podobny, temperatura zewnetrzna też, w obu przypadkach ładowanie poprzedzone podbną jazdą - około 250 km raczej że stała prędkością około 110 km/h.

Ale całkowita różnica w lądowaniu to około 5 minut, więc dramatu nie ma.

 

Więcej takich ładowarek i można spokojnie po Europie jeździć, nic więcej nie potrzeba.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.