Jump to content
Sign in to follow this  
Cezh

Kia e-Soul 1020 km w 2 dni

Recommended Posts

Hej,

 

Pozyczylem auto od dealera (mozna powiedziec, ze w ramach rekompensaty za 4 miesiace opoznienia dostawy samochodu). W weekend pojechalem do Sztokholmu i z powrotem. Nie to, ze dla zabawy, mialem cos do zalatwienia. ;]

 

W jedna strone 510 km.

Predkosc okolo 110 km/h.

"Spalanie" tam - jakies 16 kWh/100km, z powrotem bylo pod wiatr wiec 18 kWh/100km.

 

Ruszylem z domu z 82%,

ladowanie na Ionity w Mantorp (polowa drogi), dojazd z 25%, ladowanie do 85%

w Sztokholmie hotel z baaardzo wolna ladowarka 3kW, do rana zdazylo naladowac do 81%,

nastepnego dnia powrot, tez ladowanie w Mantorp, dojazd z 15% (mocno wialo z przeciwka i troche sie cykalem bo zasieg spadal szybko 8]), ladowanie w porywach do 60 kW do 85% pojemnosci,

dojazd do domu z 15%.

 

Fotka z ladowania i dla fanatykow ladowania jeszcze linki do YT, ale ostrzegam, ze mnie jutuber, jak z koziej dupy trabka. ;]

 

https://www.youtube.com/watch?v=6-YioiDTYS0

https://www.youtube.com/watch?v=r7FOWEwLr6Q

https://www.youtube.com/watch?v=FiNmuBbTBNw

 

 

20190901_185146.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Cezh napisał:

Hej,

 

Pozyczylem auto od dealera (mozna powiedziec, ze w ramach rekompensaty za 4 miesiace opoznienia dostawy samochodu). W weekend pojechalem do Sztokholmu i z powrotem. Nie to, ze dla zabawy, mialem cos do zalatwienia. ;]

 

W jedna strone 510 km.

Predkosc okolo 110 km/h.

"Spalanie" tam - jakies 16 kWh/100km, z powrotem bylo pod wiatr wiec 18 kWh/100km.

 

Ruszylem z domu z 82%,

ladowanie na Ionity w Mantorp (polowa drogi), dojazd z 25%, ladowanie do 85%

w Sztokholmie hotel z baaardzo wolna ladowarka 3kW, do rana zdazylo naladowac do 81%,

nastepnego dnia powrot, tez ladowanie w Mantorp, dojazd z 15% (mocno wialo z przeciwka i troche sie cykalem bo zasieg spadal szybko 8]), ladowanie w porywach do 60 kW do 85% pojemnosci,

dojazd do domu z 15%.

 

Fotka z ladowania i dla fanatykow ladowania jeszcze linki do YT, ale ostrzegam, ze mnie jutuber, jak z koziej dupy trabka. ;]

 

https://www.youtube.com/watch?v=6-YioiDTYS0

https://www.youtube.com/watch?v=r7FOWEwLr6Q

https://www.youtube.com/watch?v=FiNmuBbTBNw

 

 

20190901_185146.jpg

 

Ciekawa sprawa z tą niższą prędkością ładowania.

Bjorn ostatnio robił 1000 km challenge Ioniqem i też miał okolice 50 kW zamiast 65-68 kW. 

Hmmm :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 3.09.2019 o 21:51, mrBEAN napisał:

 

Ciekawa sprawa z tą niższą prędkością ładowania.

Bjorn ostatnio robił 1000 km challenge Ioniqem i też miał okolice 50 kW zamiast 65-68 kW. 

Hmmm :hmm:

 

Jak ladowalem w drodze powrotnej to było lepiej, od razu około 65. Nie mam pojęcia, dlaczego ta różnica. Soc podobny, temperatura zewnetrzna też, w obu przypadkach ładowanie poprzedzone podbną jazdą - około 250 km raczej że stała prędkością około 110 km/h.

Ale całkowita różnica w lądowaniu to około 5 minut, więc dramatu nie ma.

 

Więcej takich ładowarek i można spokojnie po Europie jeździć, nic więcej nie potrzeba.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.