muchenz Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Zachęcam do lektury: https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/wadliwe-silniki-20-tdi-cfca-czy-producent-poczuwa-sie-do-winy/n40027g?utm_source=www.auto-swiat.pl_viasg_auto-swiat&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&utm_v=2 Das Auto . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Cytuj warto wspomnieć słynną aferę z Norwegii – tamtejsze pogotowie ratunkowe kupiło 166 karetek zbudowanych na Volkswagenie T5 z dieslem 2.0 TDI/180 KM, z czego aż w 150 (!) po niedługim czasie padł silnik. Kolejne oznaczenie do doktoratów z oznaczeń silników VW. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Zaraz się dowiesz, że już na pewno poprawili i już jest dobrze i tak w ogóle "ja mam takiego i nic się nie dzieje, więc bzdura jakaś" No i jak dbasz, tak masz! 2 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 6 minut temu, wladmar napisał: Zaraz się dowiesz, że już na pewno poprawili i już jest dobrze i tak w ogóle "ja mam takiego i nic się nie dzieje, więc bzdura jakaś" No i jak dbasz, tak masz! W ogóle nie wiem po co ciągle mieszać w konstrukcji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Jak widać EGR to zło, było zaślepić i problem z głowy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2019 1 godzinę temu, Cinek napisał: W ogóle nie wiem po co ciągle mieszać w konstrukcji. Sypiącego opiłkami EGR do silnika chyba nikt się nie spodziewał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Teraz, muchenz napisał: Sypiącego opiłkami EGR do silnika chyba nikt się nie spodziewał. Jeśli silnik cbab był udany to ma cholerę dalej go modyfikowano. Nawiasem mówiąc trzeba mieć niezłą pamięć by ogarniać z głowy całą płodną twórczość VW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 6 minut temu, Cinek napisał: Jeśli silnik cbab był udany to ma cholerę dalej go modyfikowano. Nawiasem mówiąc trzeba mieć niezłą pamięć by ogarniać z głowy całą płodną twórczość VW. nowy był pewnie "ten poprawiony" ... niekończąca się opowieść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Zaraz przyjdzie @Spajdi i wyjaśni, że wszystko jest ok, wszak to VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Dla mnie to jest wrecz niewiarygodne. Przeciez oni sprzedaja auta z wada ukryta i robia to z premedytacja. I mimo to, klient jest praktycznie bezbronny i moze co najwyzej liczyc na laske w postaci partycypacji kosztow. Przeciez w US czy AUS juz by dawno VW musial placicl wielomilionowe kary i oddawac kase za auta ale widac, ze EU to ciagle trzeci swiat motoryzacyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 (edytowane) @Ryb, @mokrii, gdzie jesteście? Przecież ewidentnie widać, że eksploatacja, nawet dział w piśmie odpowiedni, a Wy cicho Silnik na 3-4 wymiany oleju Ps. No tak, to VW, więc coś takiego może się zdarzyć, tylko drobny wypadek przy pracy Edytowane 9 Września 2019 przez krowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 (edytowane) 15 minut temu, krowka napisał: @Ryb, @mokrii, gdzie jesteście? Przecież ewidentnie widać, że eksploatacja, nawet dział w piśmie odpowiedni, a Wy cicho Silnik na 3-4 wymiany oleju Ps. No tak, to VW, więc coś takiego może się zdarzyć, tylko drobny wypadek przy pracy ty faktycznie masz problem nie mam, nie miałem, nie bede miał dizla ( a już napewno vw dizla) nie jestem zainteresowany tematem, ale żeby dać Ci jeszcze szanse na ciętą riposte to jeździłem kiedyś fiatem punto 2 z 1.3d i to było najgorsze moje przeżycie motoryzacyjne (nic nic nic lekkie przyspieszenie przez 200rpm i dalej nic nic nic ) ale że temat nie o najlepszym aucie świata ( nie, nie o 500x ) outlanderze @Ryba to ja pozwól że sie oddale i zaczne Cie ignorować Edytowane 9 Września 2019 przez mokrii 4 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Zaraz przyjdzie [mention=183116]Spajdi[/mention] i wyjaśni, że wszystko jest ok, wszak to VW Nic bardziej mylnego, taka wtopa to porażka na całej linii i nie ma żadnych wątpliwości. Natomiast nie znaczy to, że nie kupię kolejnego VAGa z tego powodu, że jakiś silnik w dodatku Diesla w T5 się rozlatuje. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 13 minut temu, Spajdi napisał: Nic bardziej mylnego, taka wtopa to porażka na całej linii i nie ma żadnych wątpliwości. Natomiast nie znaczy to, że nie kupię kolejnego VAGa z tego powodu, że jakiś silnik w dodatku Diesla w T5 się rozlatuje. No ale sposob traktowania klientow juz daje do myslenia. To kolejna gruba afera VW w ostatnim czasie i znowu udaja glupa i spuszczaja klientow na drzewo. Niestety tak robi wiekszosc producentow w EU, bo sie im na to pozwala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 3 godziny temu, mokrii napisał: a to ja pozwól że sie oddale i zaczne Cie ignorować Rozumiem, że rezygnujesz również z zaczepek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 3 godziny temu, mokrii napisał: ty faktycznie masz problem Oby jeden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 3 godziny temu, Spajdi napisał: Natomiast nie znaczy to, że nie kupię kolejnego VAGa z tego powodu, że jakiś silnik w dodatku Diesla w T5 się rozlatuje. Wtopy techniczne się zdarzają natomiast złe potraktowanie klientów nie powinno. Powinna być akcja serwisowa u tych co mają jeszcze dobre silniki, a te zepsute bloki wymieniać bez szemrania, a nie liczyć, że problem sam się rozwiąże kosztem klientów. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Wtopy techniczne się zdarzają natomiast złe potraktowanie klientów nie powinno. Powinna być akcja serwisowa u tych co mają jeszcze dobre silniki, a te zepsute bloki wymieniać bez szemrania, a nie liczyć, że problem sam się rozwiąże kosztem klientów.Zgadzam się w 100%, ale praktyka pokazuje, że niestety większość producentów tak podchodzi... Czy BMW wzywa na akcję serwisową wszystkie 2.0d podczas gdy łańcuchy są z gumy i rozrządy namiętnie strzelają poniżej 150kkm i to nie są odosobnione przypadki tylko bardziej reguła. Świadomi użytkownicy wymieniają te rozrządy, a nieświadomi silnik po kolizji i mowa tu o egzemplarzach 2011-2013 więc świeże sztuki. W BMW M5 roczniki 2013-2016 nie wiem dokładnie panewki trzeba wymieniać co 4 wymiany oleju i też BMW nie chce się przyznać do fuckupu... Jak ktoś nie wymieni w porę panewek to silnik na śmietnik.Jedno jest pewne mało który producent ma jaja wziąć taki fuckup na klatę, większość kalkuluje, że prawnicy i brak pozwów zbiorowych w EU to tańsza alternatywa od kosztownej akcji serwisowej.Smutna, ale prawdziwa rzeczywistość.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 4 godziny temu, mokrii napisał: ty faktycznie masz problem nie mam, nie miałem, nie bede miał dizla ( a już napewno vw dizla) nie jestem zainteresowany tematem, ale żeby dać Ci jeszcze szanse na ciętą riposte to jeździłem kiedyś fiatem punto 2 z 1.3d i to było najgorsze moje przeżycie motoryzacyjne (nic nic nic lekkie przyspieszenie przez 200rpm i dalej nic nic nic ) ale że temat nie o najlepszym aucie świata ( nie, nie o 500x ) outlanderze @Ryba to ja pozwól że sie oddale i zaczne Cie ignorować Ja nie wiem o co mu chodzi. Ja się przecież nie znam na jakichś tam awariach, nigdy żadnej nie miałem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 7 godzin temu, zinger napisał: Dla mnie to jest wrecz niewiarygodne. Przeciez oni sprzedaja auta z wada ukryta i robia to z premedytacja. I mimo to, klient jest praktycznie bezbronny i moze co najwyzej liczyc na laske w postaci partycypacji kosztow. Przeciez w US czy AUS juz by dawno VW musial placicl wielomilionowe kary i oddawac kase za auta ale widac, ze EU to ciagle trzeci swiat motoryzacyjny. Skoro taka jest polityka w EU to na tym korzystaja. Niemcy nie zgodza sie na jakiekolwiek zmiany wiec nas wala bez mydla. Swoja droga to kolejne info dla milosnikow perelek z DE zeby dieseli nie kupowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 53 minuty temu, wujekcybul napisał: Skoro taka jest polityka w EU to na tym korzystaja. Niemcy nie zgodza sie na jakiekolwiek zmiany wiec nas wala bez mydla. Swoja droga to kolejne info dla milosnikow perelek z DE zeby dieseli nie kupowac. Ja bym powiedział żeby VAGów nie kupować bo przecież nie tylko diesle potrafią spieprzyć i się śmiać klientowi w twarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Września 2019 Udostępnij Napisano 10 Września 2019 16 godzin temu, Ryb napisał: Ja bym powiedział żeby VAGów nie kupować bo przecież nie tylko diesle potrafią spieprzyć i się śmiać klientowi w twarz. Niestety nie ma alternatywy. Japonce odstaja multimediami i silnikami, francuzy sa generalnie kiepskie zostaja niemieckie firmy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 10 Września 2019 Udostępnij Napisano 10 Września 2019 14 minut temu, wujekcybul napisał: Niestety nie ma alternatywy. Japonce odstaja multimediami i silnikami, francuzy sa generalnie kiepskie zostaja niemieckie firmy. Ja mym skwitował, że te Japońce to widziały Japonię na obrazku w salonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 11 Września 2019 Udostępnij Napisano 11 Września 2019 (edytowane) Dnia 10.09.2019 o 09:24, wujekcybul napisał: Niestety nie ma alternatywy. Japonce odstaja multimediami i silnikami, francuzy sa generalnie kiepskie zostaja niemieckie firmy. Jeśli chodzi o satysfakcję klientów, to ostatnimi laty Peugeot zawsze punktuje bardzo wysoko... Więc nie takie te francuzy złe... Np. JD Powers: https://europe.jdpower.com/node/7676/?pcr=lang||en%26%26country||United Kingdom%26%26industry||Autos%26%26study||UK Vehicle Dependability Study (VDS)-(make-level)%26%26sID||10084ENG%26%26category||Volume Edytowane 11 Września 2019 przez grogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Września 2019 Udostępnij Napisano 11 Września 2019 30 minut temu, grogi napisał: Jeśli chodzi o satysfakcję klientów, to ostatnimi laty Peugeot zawsze punktuje bardzo wysoko... Więc nie takie te francuzy złe... Np. JD Powers: https://europe.jdpower.com/node/7676/?pcr=lang||en%26%26country||United Kingdom%26%26industry||Autos%26%26study||UK Vehicle Dependability Study (VDS)-(make-level)%26%26sID||10084ENG%26%26category||Volume Pierwsze pol roku spedzilem w UK na projekcie. Najczesciej pn-czw co tydzien mialem inne auto z wypozyczalni. Najgorsze jesli chodzi o prowadzenie i multimedia byly auta francuskie. Nie ma znaczenia czy Cactus czy Clio. Pezot ze swoimi 208 i 308 i ukladem kierowniczym z gumy powodowal u mnie odruchy wymiotne. To juz lepsza byla @K3 kila ceed czy ten suv na bazie rio. Ja rozumiem, ze nowe C3 jest ladne ale jak apple car play sie wiesza co 15 minut to cos nie halo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.