Skocz do zawartości

270 kWh


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.thedrive.com/news/29766/electrify-americas-fast-charger-gets-porsche-taycan-from-5-to-88-battery-in-22-minutes

 

Nowe Porsche daje się naładować od 5% do 88% w 22 minuty. Niestety jednocześnie Taycan zużywa znacznie więcej energii niż Tesla na każdy kilometr i pomimo większej mocy ładowania ma mniejszy zasięg co w sumie przekłada się na podobny lub nawet większy czas podróży. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.09.2019 o 19:20, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

https://www.thedrive.com/news/29766/electrify-americas-fast-charger-gets-porsche-taycan-from-5-to-88-battery-in-22-minutes

 

Nowe Porsche daje się naładować od 5% do 88% w 22 minuty. Niestety jednocześnie Taycan zużywa znacznie więcej energii niż Tesla na każdy kilometr i pomimo większej mocy ładowania ma mniejszy zasięg co w sumie przekłada się na podobny lub nawet większy czas podróży. 

No niestety, kawiory tak mają.

Porsche natomiast wnętrzem nadrabia i klienteli nie będzie brakować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.09.2019 o 17:48, mrBEAN napisał:

No niestety, kawiory tak mają.

Porsche natomiast wnętrzem nadrabia i klienteli nie będzie brakować. 

 

Nie wiem czy to dobre miejsce na odnotowanie spostrzeżenia jakie wczoraj poczyniłem, ale skoro już jestem w tym wątku... ;]

 

Wczoraj syn grał w Forza Horizon. Upalał jakieś Lambo Aventador czy coś w ten deseń.

Jeszcze kilka lat temu bym powiedział że dźwięk nawet ma fajny to auto.

Teraz wydawał mi się drażniący. Niewiarygodne niepotrzebne pierdzenie, jakby zastosowali w tak ładnym samochodzie jakąś technologię sprzed WWII.

 

Takim elektrycznym Porsche, przyznam że bym pocisnął :ok:

  • Lubię to 1
  • Haha 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kravitz napisał:

 

Nie wiem czy to dobre miejsce na odnotowanie spostrzeżenia jakie wczoraj poczyniłem, ale skoro już jestem w tym wątku... ;]

 

Wczoraj syn grał w Forza Horizon. Upalał jakieś Lambo Aventador czy coś w ten deseń.

Jeszcze kilka lat temu bym powiedział że dźwięk nawet ma fajny to auto.

Teraz wydawał mi się drażniący. Niewiarygodne niepotrzebne pierdzenie, jakby zastosowali w tak ładnym samochodzie jakąś technologię sprzed WWII.

 

Takim elektrycznym Porsche, przyznam że bym pocisnął :ok:

 

Mam to samo. Dźwięk silnika spalinowego mnie drażni (szczególnie na postoju i małych predkościach) i jeszcze rwane przyspieszanie i "zastawianie" się automatu przy ruszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A ja odwrotnie. Przez ostatnie 2 tygodnie zostaliśmy z Żoną z jednym autem i musiałem korzystać z car sharingu. Przejechałem tą i3 w sumie jakieś 250km po mieście i gdy wreszcie odebrałem auto jestem bardzo zadowolony, że już nie muszę tym jeździć. Elektryk fajny jako zabawka, jeździć tym na codzień bym nie chciał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mars_wrc napisał:

A ja odwrotnie. Przez ostatnie 2 tygodnie zostaliśmy z Żoną z jednym autem i musiałem korzystać z car sharingu. Przejechałem tą i3 w sumie jakieś 250km po mieście i gdy wreszcie odebrałem auto jestem bardzo zadowolony, że już nie muszę tym jeździć. Elektryk fajny jako zabawka, jeździć tym na codzień bym nie chciał. 

Z jakiego powodu byś nie chciał? Bo to interesujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakiego powodu byś nie chciał? Bo to interesujące.
W którymś wątku chyba pisał że osiągi dupiate. I ja to szanuję. 7s do setki to rzeczywiście szału nie robi jak na co dzień jeździ się czymś mocnym.

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, ⠀ napisał:

W którymś wątku chyba pisał że osiągi dupiate. I ja to szanuję. 7s do setki to rzeczywiście szału nie robi jak na co dzień jeździ się czymś mocnym.

tapatalked
 

 

Nie wydaje mi się żebym coś takiego napisał. Akurat osiągi i3 są nawet bardziej niż przyzwoite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Nie wydaje mi się żebym coś takiego napisał. Akurat osiągi i3 są nawet bardziej niż przyzwoite.
A to musiałem pomylić, ktoś tu gdzieś pisał że i3 strasznie mulaste, myślałem że to Ty. Siedzę na telefonie w roamingu więc nie grzebię zbyt głęboko przy pisaniu postów.

tapatalked

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mrBEAN napisał:

Z jakiego powodu byś nie chciał? Bo to interesujące.

 

Pomijam absolutnie kwestie czysto praktyczne.

Nie mam możliwości ładowania elektryka "pod domem". Dziennie robię po mieście 70-100km, ładowanie na pałę gdzieś na mieście odpada. Mowa o elektrykach z zasięgiem do 200km. Wiem, że są takie co mają 450km (ioniq chyba?), ale nadal nie mam gdzie tego ładować. Następne moje mieszkanie też będzie mieszkaniem, a nie domem, więc odpada. Cena również jest oczywistą kwestią, to się nie kalkuluje. Po któreś, specjalnie zmieniłem teraz roczne auto na kolejne nowe, ale kombi. Potrzebuję kombi, nie chcę suva. Elektryka kombi chyba nie ma 😄

 

A teraz tak na poważnie, czysto subiektywnie. Źle mi się tym jeździło. Odbierałem to jako zabawkę. Deska rozdzielcza w i3 to jakaś porażka. Projektował to chyba ktoś naćpany. Ja bardzo uczuciowo podchodzę do motoryzacji. Kocham samochody. I widocznie jestem zacofany, ale dla mnie jazda elektrykiem nie sprawiała żadnej przyjemności. Ot tak. Po prostu tak długo jak się będzie dało to ich nie kupię.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...
Dnia 11.09.2019 o 19:20, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

https://www.thedrive.com/news/29766/electrify-americas-fast-charger-gets-porsche-taycan-from-5-to-88-battery-in-22-minutes

 

Nowe Porsche daje się naładować od 5% do 88% w 22 minuty. Niestety jednocześnie Taycan zużywa znacznie więcej energii niż Tesla na każdy kilometr i pomimo większej mocy ładowania ma mniejszy zasięg co w sumie przekłada się na podobny lub nawet większy czas podróży. 

A ktorego klienta porsze to bedzie trapic? takie auto za banke ma sie bo sie chce miec jako....kolejne porsze. Taka fanaberia i juz.

Jam mialbym  ze 3-4 lux auta i milion to bralbym dla samego posiadania i fanu. A ze zasieg taki czy owaki.

Niech bedzie 300km to bedzie git, potem kawa , obiad i 88% jest i ogien :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.10.2019 o 21:50, Mars_wrc napisał:

 

A teraz tak na poważnie, czysto subiektywnie. Źle mi się tym jeździło. Odbierałem to jako zabawkę. Deska rozdzielcza w i3 to jakaś porażka. Projektował to chyba ktoś naćpany. Ja bardzo uczuciowo podchodzę do motoryzacji. Kocham samochody. I widocznie jestem zacofany, ale dla mnie jazda elektrykiem nie sprawiała żadnej przyjemności. Ot tak. Po prostu tak długo jak się będzie dało to ich nie kupię.

Jako ciekawostke EV moglbym miec, albo zonka co kreci po 20=5-30km dziennie, jednak  koszt uzywania EV wobec opla merivy wzrosly pewnie 100krotnie:) a to by jej sie nie spodobalo.

Wiec poki co  jest LPG Eco drajf

Edytowane przez fanlan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.10.2019 o 20:43, ⠀ napisał:

W którymś wątku chyba pisał że osiągi dupiate. I ja to szanuję. 7s do setki to rzeczywiście szału nie robi jak na co dzień jeździ się czymś mocnym.

tapatalked
 

zwlaszcza w miescie 7 do 100 to zalosny wynik. Chcialbym widziec Janusza, ktory co start cisnie do 100 pod czerwone:)

pitolenie ze slabo, a w 80% wiekszosc cisnie 40-60kmh zapewne po miescie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.01.2020 o 10:35, fanlan napisał:

zwlaszcza w miescie 7 do 100 to zalosny wynik. Chcialbym widziec Janusza, ktory co start cisnie do 100 pod czerwone:)

pitolenie ze slabo, a w 80% wiekszosc cisnie 40-60kmh zapewne po miescie

 

Nie w tym rzecz. Akurat ten samochód (i niektóre inne elektryczne również) korzysta z dobrodziejstw silnika elektrycznego, który zapewnia znakomite przyspieszenia. Takie przyspieszenia, jakie do niedawna były zarezerwowane dla samochodów sportowych. No i te samochody sportowe prowadziły się tak, że nadążały za swoimi osiągami. W przypadku aut elektrycznych, a tego BMW już w szczególności dostajesz 7s do setki ale w pudełkowatym nadwoziu jak w starych Daihatsu i na oponach 175. Spod świateł jedzie fajnie i wydaje Ci się, że auto jest szybkie ale gdy zażądasz od niego czegoś więcej, co szybki samochód powinien robić to szybko okazuje się, że reszta nie nadąża za szybkim silnikiem a parametr 0-100 tylko fajnie wygląda na papierze i podczas startów spod świateł. Ten dysonans może drażnić i denerwować.

Znalazłem fajny test, który fajnie to pokazuje - i3 w zestawieniu z autem, które od niego dzieli przepaść jeśli chodzi o czas przyspieszenia 0-100.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.01.2020 o 15:05, Ryb napisał:

 

Spod świateł jedzie fajnie i wydaje Ci się, że auto jest szybkie ale gdy zażądasz od niego czegoś więcej, co szybki samochód powinien robić to szybko okazuje się, że reszta nie nadąża za szybkim silnikiem a parametr 0-100 tylko fajnie wygląda na papierze...

 

 

 

 

Wszystko może mieć trochę sensu, ale tylko do momentu, kiedy uświadomisz sobie, że żaden samochód (zarówno szybki jak i nie) nie powinien robić hałasu, wibrować i robić smrodu.

 

Ja po 4000 km w i3, nie mogę znieść countrymana, jak mu się prąd skończy. Autentycznie mnie odrzuca.

 

Na podstawie podanego testu muszę się zgodzić, że na torze wyścigowym, to spalinowy widać jest lepszy. Tylko, że dla 99% kierowców ma to takie same znaczenie, jak możliwość smażenia hamburgerów na tłumiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Cezh napisał:

 

 

Wszystko może mieć trochę sensu, ale tylko do momentu, kiedy uświadomisz sobie, że żaden samochód (zarówno szybki jak i nie) nie powinien robić hałasu, wibrować i robić smrodu.

 

To zalezy ja np lubie jak szczela w wydech i slysze zawor upustu cisnienia. Kazdy lubi co innego. Tak samo wole jak kobieta jest troche glosniejsza niz milczaca :swinka: 

 

i3 jezdze bardzo czesto i mi sie generalnie podoba moglbym miec takie auto ale co do dzwieku to nie :phi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.