PawelWaw Napisano 12 Września 2019 Udostępnij Napisano 12 Września 2019 (edytowane) Co sadzicie o taki modelu: https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-splash-2013r-automat-60tys-km-ID6CsNGN.html#83a5e46c23 Warto jechac zobaczyc ? Na co zwrocic uwage ? Jedynie jazda po Warszawie sama kobieta lub z dwojka dzieci (2,4). Male zwinne i chyba takie suzuki nie rdzewieja ? Z wymagan to jedynie w miare male + automatyczna skrzynia (nie zrobotyzowana) Edytowane 12 Września 2019 przez PawelWaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 12 Września 2019 Udostępnij Napisano 12 Września 2019 (edytowane) Mialem przez ponad 3 lata wersje ze skrzynia manualna.Auto super do miasta-zwinne,w miare pakowne[oprocz bagaznika],bezawaryjne.U mnie nie rdzewial ale jak go sprzedawalem mial dopiero 8 lat.Bardzo fajnie jezdzilo sie tez w trasie.Podobno wysocy kierowcy maja problem z lusterkiem wewnetrznym-ja jestem niski wiec mnie to nie dotyczylo. Edytowane 15 Września 2019 przez wlad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 Po 11 latach rdza wychodzi na progach od dolu w naszym egzemplarzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 24 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2020 Proszę państwa pozwole sobie odświeżyć wątek. mam możliwość kupienia wersji 1.0 manual. 2009 rok pierwszy właściciel około 57000 przebiegu wyposazenie raczej mie za bogate ale lektryczne szyby i klima sa To co zauważyliśmy to bardzo niskie zawieszenie, możliwe ze cos jest nie tak i pomoże serwis tego zawieszenia? jak z dostępem do czesci? nie widzę w ogóle na rynku wtórnym tych aut zbyt dużo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2020 To sie nie psuje wiec kupowadz i jezdzic. Z czesciami mechanicznymi nie ma problemu z blacharka nie wiem. Zobaczyc czy rdzy nie ma bo ciezko powiedziec od ktorego roku japonce opanowali zabezpieczenie od rdzy. Ze swiezych aut nie widzialem zardzewialych no ale warto sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 24 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2020 A jeszcze spytam: czy 1.0 ma wspomaganie kierownicy ? czy możliwe, ze przy takim przebiegu przyciski nie wyglądają dobrze ( złuszczone nieco)? czy do oryginalnego radia da się podpiąć jakiś zestaw głośnomówiący ? czy części od Opla agila będą pasować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2020 IMO ma elektryczne. Ja do Swifta kupilem zestaw parrota i zestaw przejsciowek do radia Suzuki. Dzialalo bez problemu. Tu tez powinno... https://allegro.pl/oferta/zlacze-hf-parrot-suzuki-jimny-ii-splash-6408238577 To jest k10b nie wiem czy w Oplu byl ten sam silnik ale czesci sa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 24 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2020 2 godziny temu, KotLarry napisał: A jeszcze spytam: czy 1.0 ma wspomaganie kierownicy ? czy możliwe, ze przy takim przebiegu przyciski nie wyglądają dobrze ( złuszczone nieco)? czy do oryginalnego radia da się podpiąć jakiś zestaw głośnomówiący ? czy części od Opla agila będą pasować?? Agila to dokladny klon -nawet silniki [oprocz diesla ] sa Suzuki. Kazda wersja miala serwo i klime. U mnie przy wiekszym przebiegu [cos kolo 100kkm] nie bylo zadnych oznak zuzycie. Ja uwielbialem ten silnik 1,0.Jego minus to spalanie podobne[trasa] lub nieco wieksze[miasto] niz wersja 1,2. Silnik bezobslugowy-lancuch,zawory trzeba teoretycznie regulowac co 90kkm ale z tego co na forum sie dowiedzialem nie ma takiej potrzeby bo trzymaja luzy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 24 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2020 6 godzin temu, wlad napisał: Agila to dokladny klon -nawet silniki [oprocz diesla ] sa Suzuki. Kazda wersja miala serwo i klime. U mnie przy wiekszym przebiegu [cos kolo 100kkm] nie bylo zadnych oznak zuzycie. Ja uwielbialem ten silnik 1,0.Jego minus to spalanie podobne[trasa] lub nieco wieksze[miasto] niz wersja 1,2. Silnik bezobslugowy-lancuch,zawory trzeba teoretycznie regulowac co 90kkm ale z tego co na forum sie dowiedzialem nie ma takiej potrzeby bo trzymaja luzy. Ja miałem ponad 60tkm i też nic nie obłaziło. A nawet powiem, że fotele wyglądały lepiej niż teraz w Pulsarze, choć w dłuższej trasie drętwiały mi nogi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brydzia123321 Napisano 24 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2020 Też jestem na etapie szukania małego auta i padło na Suzuki Splash .Lepiej poszukać z 4 cylindrowym silnikiem 1.2 ma lepsze osiągi i mniejsze spalanie niż 3 cylindrowy 1.0 ,klimę mają wszystkie Splashe.Razem z agilą schodzą z tej samej taśmy produkcyjnej na Węgrzech czyli podzespoły i silniki te same tylko blachy inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 24 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2020 ewentualnie poszukać Opla Agila 2 bo to to samo auto, wychodząc e z tej samej fabryki. Szczerze mówiąc to Swift lepiej wypada bo ma niższe spalanie. Ta wysokośc nad głowa nie nie jest potrzebna w codziennym uzytkowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.