Skocz do zawartości

Regeneracja przekładni kierowniczej - maglownicy, gdzie ?


OlekBartek

Rekomendowane odpowiedzi

Czy się uda to w dużej mierze zależy od stanu przekładni. Jak bardzo zmęczona to wiadomo że regeneracja nie ma sensu. W jednym Subaru po regeneracji działa 6 lat bez zarzutu. W Kii wytrzymała pół roku. W drugim Subaru ma rok i jest OK. Ale mechanik mówił że jest to zrobione zupełnie inaczej niż poprzednie i ma szanse podziałać. Zresztą gość dawał dwa lata gwarancji. Co do zamienników w Matizie wytrzymała rok.

Każdy robi jak uważa ale moim zdaniem jeśli nowa to tylko OEM.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.09.2019 o 21:05, OlekBartek napisał:

No właśnie patrzę na chińczyki jakaś firma NTY ?

 

Kupiłem zacisk hamulcowy NTY na tył. Sprawuje się lepiej niż regenerowany Bosch. Nie wiem jak z pozostałym asortymentem tej f-my. Byłbym ostrożny. Najlepiej zasięgnąć opinii na innych, dedykowanych danej marce pojazdu forach.

Edytowane przez bochumil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Dnia 11.10.2019 o 18:53, teg napisał:

Regeneracja działa jak cieknie, jak ma luz to max rok wytrzyma. Przerabiałem temat dwa razy. 

 regeneracja to działa jak nie ma wżerów korozyjnych na elementach współpracujących  z uszczelnieniami.

Inaczej - regeneracja przekładni z wspomaganiem hydraulicznym i wżerami to średni pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 13.10.2019 o 21:39, Lato8 napisał:

Listwe szlifuja i nanoszony jest chrom czy tez inna powloka. 

A jak potrzeba to napawają.

 

Mam zregenerowaną maglownicę w e46. Warsztat sprawdzony. Jeżdżę na tym już kilka lat i ponad 40kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, swienty napisał:

 

Nikomu. Kupić nówkę. Serio.

 

A to zależy co się stało, ja u siebie np. wymieniałem ślizg, który wykonany jest z teflonu i się z wiekiem wyciera, do tego nowa oryginalna sprężynka i nakrętka z dociskiem. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, analyzer64 napisał:

 

A to zależy co się stało, ja u siebie np. wymieniałem ślizg, który wykonany jest z teflonu i się z wiekiem wyciera, do tego nowa oryginalna sprężynka i nakrętka z dociskiem. 

 

Część się nadaje do regeneracji, część nie. Nie ma co generalizować. Ale polecanie taniego chińczyka też jest średnim pomysłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.10.2019 o 20:16, pawel_78 napisał:

 regeneracja to działa jak nie ma wżerów korozyjnych na elementach współpracujących  z uszczelnieniami.

Inaczej - regeneracja przekładni z wspomaganiem hydraulicznym i wżerami to średni pomysł.

Swego czasu w serwisie wybili mi ten pomysł argumentując, że w Subaru przekładnie są powleczone jakąś ceramiką i po regeneracji ta powłoka nie jest odtwarzana. Nie wiem ile w tym prawdy, ale za deko większą cenę wstawili mi nową OEM.

Obecnie muszą zregenerować przekładnię do klasyka i też szukam firmy co to ogarnie. Jest tam dziwna konstrukcja, bo jest pompa i siłownik, nie ma maglownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, volf6 napisał:

U mnie mniej przemysłowo to wygląda :)

Zdecydowałem, że zostawię jak było to tylko trzeba to sprawdzić i pewnie zmienić uszczelnienia.

PS_linkage2.gif.e42219faf320d7dbc6ebd68691ddbea9.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.