Jump to content
Frago

Benzyna z LPG do 70 tys zł...

Recommended Posts

Hej... mądre głowy!

Szukam nowego auta. Najlepiej kombi. Koniecznie benzyna z LPG. Przebiegi roczne 35 tkm, głównie trasa. 

Płaczę nad astra 1.4t, która już niedostępna. Co w zamian?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Frago napisał:

Hej... mądre głowy!

Szukam nowego auta. Najlepiej kombi. Koniecznie benzyna z LPG. Przebiegi roczne 35 tkm, głównie trasa. 

Płaczę nad astra 1.4t, która już niedostępna. Co w zamian?

Chyba tylko Tipo...

Skody mają jakieś małe silniki jak na trasy... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Pipper napisał:

Chyba tylko Tipo...

Skody mają jakieś małe silniki jak na trasy... 

Tipo też już jest niedostępne z fabrycznym lpg... 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, sebaso napisał:

Tipo też już jest niedostępne z fabrycznym lpg... 

Wczoraj w ogłoszeniach mi się przewinął jakiś fabrycznie nowy jeszcze :piwko:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostala Ci Dacia albo olanie gwarancji i kupic Astre IV i poza ASO zalozyc gaz. Silnik trwaly i sprawdzony wiec czemu nie. Albo kupic kile diesel i niewymyslac. Samochod kiepski ale silnik bardzo dobry.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/kia-ceed-delik-przezmierowo-1-6-crdi-115-km-wersja-s-2019-od-reki-ID6C4GaV.html#6afa24065e

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Pipper napisał:

Chyba tylko Tipo...

Skody mają jakieś małe silniki jak na trasy... 

Tipo nie podoba mi się wizualnie w środku. Zbyt obłe wszystko. Wolę ostrzejsze linie. Z zewnątrz też nie powala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, wujekcybul napisał:

Zostala Ci Dacia albo olanie gwarancji i kupic Astre IV i poza ASO zalozyc gaz. Silnik trwaly i sprawdzony wiec czemu nie. Albo kupic kile diesel i niewymyslac. Samochod kiepski ale silnik bardzo dobry.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/kia-ceed-delik-przezmierowo-1-6-crdi-115-km-wersja-s-2019-od-reki-ID6C4GaV.html#6afa24065e

Kupując jednak nowe wolałbym nie rezygnować z gwarancji. Ewentualnie po 4 latach założyć gaz. 

Co do kia to najbardziej podoba mi się wizualnie. Gwarancja kusi i całkiem dobre wyposażenie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Frago napisał:

Kupując jednak nowe wolałbym nie rezygnować z gwarancji. Ewentualnie po 4 latach założyć gaz. 

Co do kia to najbardziej podoba mi się wizualnie. Gwarancja kusi i całkiem dobre wyposażenie. 

Gwarancja w kia jest na dwa lata pozniej sa wylaczenia. Hultaj ma 5 lat lepsza IMO.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Marcinas napisał:

może doblo z lpg https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-doblo-z-lpg-wyprzedaz-2019-super-cena-ID6C57sv.html#7f5690525e

nie każdy lubi dostawczaki ale doblo rekompensuje to dużą przestrzenią. generalnie fajniejszy jest diesel 1.6 :)

Doblo jest trochę wysoki i w trasie będzie głośno. Jeśli ktoś nie potrzebuje takiego auta, to szkoda się męczyć. Jeśli chodzi o koszty, to LPG wyjdzie taniej niż ON, ale ten ceed to niezła propozycja. 

Edited by janusz
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Frago napisał:

Hej... mądre głowy!

Szukam nowego auta. Najlepiej kombi. Koniecznie benzyna z LPG. Przebiegi roczne 35 tkm, głównie trasa. 

Płaczę nad astra 1.4t, która już niedostępna. Co w zamian?

 

Wyfiltrowałem na alledrogo, nowe i z LPG

https://allegro.pl/kategoria/samochody-osobowe-4029?bmatch=baseline-eyesa-bp-adv-1-1-0903&stan=nowe&rodzaj-paliwa=Benzyna %2B LPG

 

Z Opli pojawia się Corsa i Mokka.

Jeszcze są Fabie, Dacie i Fiat Tipo.

 

Ja bym jednak wziął diesla. 35tkm rocznie, to średnio tankowanie co 2-3 dni przy LPG. Marnowanie czasu.

Dodatkowo przy niektórych pozycjach dostępnych, to są silniki typu 1.4 około 100KM wolnossące. Na dzisiejsze czasy jedzie to marnie.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Frago napisał:

Kupując jednak nowe wolałbym nie rezygnować z gwarancji. Ewentualnie po 4 latach założyć gaz. 

Co do kia to najbardziej podoba mi się wizualnie. Gwarancja kusi i całkiem dobre wyposażenie. 

Jeśli myślisz przez 4 lata jeździć na benzynie, a później zakładać LPG, to może lepiej kupić diesla. 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup tipo 1.4 T bez gazu przejedź 15kkm olej gwarancję i załuż w dobrym warsztacie LPG albo diesel. W sumie na te przebiegi to diesel np w tej kijance

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, wujekcybul napisał:

Gwarancja w kia jest na dwa lata pozniej sa wylaczenia. Hultaj ma 5 lat lepsza IMO.

Też są wyłączenia po 2 latach, ale tylko na zawieszenie.

  • Like 1
  • shocked 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

SsangYoung oferuje montaż lpg przy zakupie z zachowaniem gwarancji. Ten plus, że masz mocny silnik i lpg. Bo np. w Opolu to teraz lpg jest do jakiś dychawicznych 80-konnych silników.

 

Zobacz na otomoto też na ogłoszenia Forda. Kiedyś też u dealera można było wyjechać z lpg i gwarancją.

 

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Frago napisał:

Hej... mądre głowy!

Szukam nowego auta. Najlepiej kombi. Koniecznie benzyna z LPG. Przebiegi roczne 35 tkm, głównie trasa. 

Płaczę nad astra 1.4t, która już niedostępna. Co w zamian?

Na pewno lpg? Bardzo sobie ograniczasz tym wyborem auta

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, wujekcybul napisał:

Zostala Ci Dacia albo olanie gwarancji i kupic Astre IV i poza ASO zalozyc gaz. Silnik trwaly i sprawdzony wiec czemu nie. Albo kupic kile diesel i niewymyslac. Samochod kiepski ale silnik bardzo dobry.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/kia-ceed-delik-przezmierowo-1-6-crdi-115-km-wersja-s-2019-od-reki-ID6C4GaV.html#6afa24065e

 

75kPLN a dostajesz plastikowa, paskudna kierownice i manualna klime...

Poza tym zakup musi byc na firme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

75kPLN a dostajesz plastikowa, paskudna kierownice i manualna klime...

Poza tym zakup musi byc na firme.

za 75 to sobie możesz kupić fajną fieste a nie kombiaka w dieslu C klase

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

75kPLN a dostajesz plastikowa, paskudna kierownice i manualna klime...

Poza tym zakup musi byc na firme.

Manualna klima w ceed to zaleta automat tylko ladnie wyglada. Ale fakt auto drogie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 14.09.2019 o 06:03, Frago napisał:

Hej... mądre głowy!

Szukam nowego auta. Najlepiej kombi. Koniecznie benzyna z LPG. Przebiegi roczne 35 tkm, głównie trasa. 

Płaczę nad astra 1.4t, która już niedostępna. Co w zamian?

 

Przy takich przebiegach brac diesla i się pierdołami nie przejmować.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 14.09.2019 o 07:03, Frago napisał:

Co w zamian?

 

Przy takim przebiegu to proponuję diesla, no chyba że ewentualnie diesla ;]

Innej sensownej opcji już nie ma i nie będzie. 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 14.09.2019 o 19:34, Maciej__ napisał:

75kPLN a dostajesz plastikowa, paskudna kierownice i manualna klime...

 

 

75k PLN już dawno przestało być kwotą na dobrze wyposażonego kompakta. Albo dobrze wyposażona klasa B, albo podstawowy kompakt. Dobre wyposażenie w kompakcie to okolice 100k PLN.

A co do autora - przyłącze się do prodieslowskiego chóru przy przebiegach 35kkm rocznie. Ewentualnie 1,4 TSi - pali podobnie.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, noras napisał:

 

75k PLN już dawno przestało być kwotą na dobrze wyposażonego kompakta. Albo dobrze wyposażona klasa B, albo podstawowy kompakt.

 

Za ok 75kPLN mozna kupic Megane 140KM w wersji Limited, ktora ma automatyczna klime, tempomat, skorzana kierownice, alufelgi i sporo innych dodatkow...

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-limited-1-3-tce-140km-fap-benzyna-nawigacja-z-mapa-europy-ID6CueUt.html#08eac6b565

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Za ok 75kPLN mozna kupic Megane 140KM w wersji Limited, ktora ma automatyczna klime, tempomat, skorzana kierownice, alufelgi i sporo innych dodatkow...

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-limited-1-3-tce-140km-fap-benzyna-nawigacja-z-mapa-europy-ID6CueUt.html#08eac6b565

ale cały czas to jest kwota powyżej 70 kpln. może autor wątku nie chce wydać więcej ? ale meganka jest fajna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Maciej__ napisał:

Za ok 75kPLN mozna kupic

"Superauto24 - firma z 19-letnim doświadczeniem.

Już ponad 25 000 Klientów sfinansowało z nami zakup swojego wymarzonego pojazdu." 

Poniżej informacja że ogłoszenie jest informacją handlową a nie ofertą... 

I parę opinii http://www.wykop.pl/ramka/3914407/superauto24-com-subiektywna-opinia/

Edited by noras

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, noras napisał:

"Superauto24 - firma z 19-letnim doświadczeniem.

Już ponad 25 000 Klientów sfinansowało z nami zakup swojego wymarzonego pojazdu." 

Poniżej informacja że ogłoszenie jest informacją handlową a nie ofertą... 

I parę opinii http://www.wykop.pl/ramka/3914407/superauto24-com-subiektywna-opinia/

 

To byl tylko pierwszy link z brzegu, wyzej masz wersje 115km od dealera Renault za 67kPLN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

To byl tylko pierwszy link z brzegu, wyzej masz wersje 115km od dealera Renault za 67kPLN.

 "Cena promocyjna uwarunkowana pozostawieniem auta w rozliczeniu, którego wartość przekracza 10 tyś zł brutto" - a jakie ceny daje dealer w rozliczeniu to chyba wszyscy wiemy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 14.09.2019 o 07:03, Frago napisał:

Hej... mądre głowy!

Szukam nowego auta. Najlepiej kombi. Koniecznie benzyna z LPG. Przebiegi roczne 35 tkm, głównie trasa. 

Płaczę nad astra 1.4t, która już niedostępna. Co w zamian?

może jakimś cudem dostaniesz jeszcze mokke z lpg lub corsa - jeśli szukasz fabrycznych rozwiązań.

może jeszcze jakiś diler ma "ukrytą" astre sedan z lpg

jest jeszcze taka marka jak ssang yong - też coś mają na gaz

inni gazu już nie lubią, a jak "lubią" to co najwyżej "tolerują" - bo zakładanie instalacji w konkretnym aso u dilera i gwarancja tylko i wyłącznie u tego dilera na w przypadku nowego samochodu mała przesada.

Ogólnie wszystkie koncerny olały gaz oraz diesel i ślepo idą w prąd oraz silniczki od kosiarek które w laboratorium spełnią normę euro 6d

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, noras napisał:

"Superauto24 - firma z 19-letnim doświadczeniem.

 

pogratulować zaufania do firmy co ma siedzibę w takim miejscu

a z tymi opiniami... to za drobną opłatą też chętnie napiszę jakąś (a za wyższą opłatą nawet pochlebną o 126p)

spacer.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, piotr1982 napisał:

Ogólnie wszystkie koncerny olały gaz oraz diesel i ślepo idą w prąd oraz silniczki od kosiarek które w laboratorium spełnią normę euro 6d

 

Gdyby była klientela na nowe auta z gazem to by je dalej oferowali... Jak widać nie ma, to auta znikają oferty.

Mnie to nie dziwi bo wspolczesne silniki noPB pala na tyle mało, ze dla większości LPG nie ma sensu.

Z reszta wystarczy poczytać forum Astry i to fabryczne LPG wcale takie bezobsługowe nie jest...

Leca listwy, reduktory, cewki, itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Maciej__ napisał:

Gdyby była klientela na nowe auta z gazem to by je dalej oferowali...

no popatrz... ja szukałem, autor posta szuka... to chyba nie jesteśmy klientami ....

 

5 minut temu, Maciej__ napisał:

Z reszta wystarczy poczytać forum Astry i to fabryczne LPG wcale takie bezobsługowe nie jest...

Leca listwy, reduktory, cewki, itp.

jak dbasz tak masz

jak tankujesz byle gdzie 1gr taniej tak jeździsz

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, piotr1982 napisał:

no popatrz... ja szukałem, autor posta szuka... to chyba nie jesteśmy klientami ....

 

 

Widac jest Was zbyt mało, żeby producentom oplacalo się rzezbic z LPG...

 

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, Maciej__ napisał:

jest Was zbyt mało, żeby producentom oplacalo się rzezbic z LPG...

LPG jest paliwem popularnym lokalnie i na biednych rynkach - Turcja, Polska, Włochy (jedyny bogaty rynek i LPG): https://www.wyborkierowcow.pl/samochody-z-lpg-w-europie/

No i wchodzimy w kółko - mała popularność, mało stacji -> mało chętnych do zakupu -> producentom nie opłaca się inwestować w prace badawczo - rozwojowe -> mała popularność.

No i auto na LPG siłą rzeczy musi być autem dwupaliwowym - nie znam rozwiązania które pozwoliłoby zrobić auto 100% LPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, piotr1982 napisał:

jak dbasz tak masz

Ulubiony tekst użytkowników psujących się aut. Auto to nie dziecko czy pies - jeśli musisz "dbać" to znaczy że się psuje. Prawidłowo zaprojektowane i zbudowane auto nie wymaga "dbania" a obsługi serwisowej zgodnej z zaleceniami producenta (czyli serwis widzi co 15/30k km).

Analogicznym tekstem jest ulubiony tekst fiacikarzy - "czysta eksploatacja" obejmująca rutynową wymianę alternatora ;) 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Maciej__ napisał:

Z reszta wystarczy poczytać forum Astry i to fabryczne LPG wcale takie bezobsługowe nie jest...

Leca listwy, reduktory, cewki, itp.

 

Nie od dziś wiadomo że instalacje lpg fabryczne na komponentach LR nie są zbyt trwałe a co za tym idzie tanie w serwisowaniu. Do tego dochodzi serwisowanie w ASO, a trafić na ASO które zna się na rzeczy zwłaszcza w kwestii instalacji lpg to tak jak trafić w totka. Parę miesięcy wstecz jak szukałem auta to szukałem auta bez lpg, mimo że wychodziły z fabrycznymi instalacjami lpg. Z racji późniejszego serwisowania i itp, autem zamierzam pojeździć z dobrych pare lat i pewnie z 200kkm. Mi nie przeszkadza że instalacja jest dokładana. W starym Punto 2 na najtańszych wtryskiwaczach i reduktorze lpg robiłem bez problemu 100kkm. Oczywiście ktoś jak jeździ wokół komina lpg nie ma sensu, zwłaszcza na bardzo krótkich odcinkach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, noras napisał:

LPG jest paliwem popularnym lokalnie i na biednych rynkach - Turcja, Polska, Włochy (jedyny bogaty rynek i LPG): https://www.wyborkierowcow.pl/samochody-z-lpg-w-europie/

No i wchodzimy w kółko - mała popularność, mało stacji -> mało chętnych do zakupu -> producentom nie opłaca się inwestować w prace badawczo - rozwojowe -> mała popularność.

No i auto na LPG siłą rzeczy musi być autem dwupaliwowym - nie znam rozwiązania które pozwoliłoby zrobić auto 100% LPG.

 

Akurat w zasilaniu dwupaliwowym ja widzę zalety, kończy się lpg podróżuje na PB. To że technologicznie jest problem z zasilaniem lpg zimnego silnika to odrębny temat. Z tankowaniem lpg miałem problem tylko o dziwo w "biednej" Rumunii a podróżowałem do tej pory przez Słowację, Węgry, Chorwację, BiH, Czarnogórę, Albanię, Macedonię i Serbię.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, steyr napisał:

Akurat w zasilaniu dwupaliwowym ja widzę zalety,

Z punktu widzenia użytkownika - owszem. Ale z punktu widzenia producenta/sprzedawcy niekoniecznie, bo musisz wyprodukować auto benzynowe, dołożyć do niego instalację gazową - a kupuje go raczej biedny klient, więc oczekuje że będzie tanio.

 

18 minut temu, steyr napisał:

miałem problem tylko o dziwo w "biednej" Rumunii a podróżowałem do tej pory przez Słowację, Węgry, Chorwację, BiH, Czarnogórę, Albanię, Macedonię i Serbię.

 

Popatrz na to, że z punktu widzenia starej UE to wszystko są biedne kraje i nie ma sensu projektowanie samochodu z myślą o tych rynkach - nie uciągną sprzedaży.

Statystyki: https://www.best-selling-cars.com/europe/2019-q1-europe-car-sales-per-european-union-and-efta-country/

Sprzedaż na Słowacji to 1/4 sprzedaży w Austrii, a liczba ludności - 5,5M vs 8,8M. W takich krajach jak Czarnogóra czy Albania sprzedaż nowych aut jest śladowa (ok. 2 tys. sztuk).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, noras napisał:

LPG jest paliwem popularnym lokalnie i na biednych rynkach - Turcja, Polska, Włochy (jedyny bogaty rynek i LPG): https://www.wyborkierowcow.pl/samochody-z-lpg-w-europie/

No i wchodzimy w kółko - mała popularność, mało stacji -> mało chętnych do zakupu -> producentom nie opłaca się inwestować w prace badawczo - rozwojowe -> mała popularność.

No i auto na LPG siłą rzeczy musi być autem dwupaliwowym - nie znam rozwiązania które pozwoliłoby zrobić auto 100% LPG.

 

Zapomniałeś o biednej Holandii. Powiedzieć, że jest mało stacji lpg to jakaś głupota. W naszym kraju w zasadzie większość stacji ma lpg na stanie, nawet w Niemczech trafić na stację z lpg nie jest problemem. A jeszcze 10 lat temu ze świecą było ich szukać u sąsiadów. Jadąc do Serbii przez cztery kraje nigdzie nie miałem problemu ze znalezieniem stacji z lpg. W zasadzie gaz był na każdej napotkanej.

Prace badawczo-rozwojowe są raczej po stronie producentów instalacji. Zresztą instalacje do nowych silników już są, kwestia ich ceny i opłacalności montażu. Zanim wchodziły instalacje sekwencyjne też mówiono o zmierzchu lpg.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, spad napisał:

Zapomniałeś o biednej Holandii. Powiedzieć, że jest mało stacji lpg to jakaś głupota. W naszym kraju w zasadzie większość stacji ma lpg na stanie, nawet w Niemczech trafić na stację z lpg nie jest problemem.

LPG w Holandii raczej jest w odwrocie - https://www.wyborkierowcow.pl/samochody-z-lpg-w-europie/ - tylko 180 tys. zarejestrowanych aut z LPG aktualnie. Ta statystyka ładnie pokazuje jak śladowe są to ilości - wg tej statystyki (https://www.best-selling-cars.com/europe/2019-q1-europe-car-sales-per-european-union-and-efta-country/) w NL sprzedaje się ok. 120 tys. samochodów kwartalnie, a zarejestrowanych jest ok. 12,5 mln aut. Czyli LPG to nawet nie 1,5% samochodów.

Ilość stacji - LPG - niecałe 27 tys. https://www.gaslowdirect.com/Ask-Gaslow/LPG-Stations-in-Europe przy ponad 133 tys. stacji w Europie (https://www.fuelseurope.eu/wp-content/uploads/2015/06/Graphs_FUELS_EUROPE-_2017_-52.pdf)

 

10 minut temu, spad napisał:

Zresztą instalacje do nowych silników już są, kwestia ich ceny i opłacalności montażu. Zanim wchodziły instalacje sekwencyjne też mówiono o zmierzchu lpg.

 

Taki układ powoduje, że nie ma nowych aut z LPG. Pierwszy nabywca też raczej nie montuje, bo traci gwarancję. 

Dopóki nie będzie nowych aut z LPG - LPG nie wyjdzie z niszy bycia produktem garażowego rękodzieła dla biednego nabywcy używanego samochodu po gwarancji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, noras napisał:

dla biednego nabywcy używanego samochodu po gwarancji.

Uwierz mi że nie raz widziałem tankowanego LPG do Porsche, range Rovera czy innych aut wart kilkaset tysięcy złotych. Raczej to nie są biedni ludzie. I nie mierz ludzi tą miarą bo LPG nie jest wyznacznikiem biedoty. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każdy ma swoje zdanie. W moim przypadku kręcąc ~35kkm rocznie i szukając auta max 2 letniego nastawiłem się na szukanie auta z silnikiem który toleruje lpg. Jedyny minus przy lpg to mały zasięg, ale rzadko robię od strzała dziennie więcej niż 500km. Akurat wychodzę z założenia że jeśli można taniej jeździć to po co przepłacać, ale też nie jestem "atechniczny" i nie mam też problemów z podniesieniem maski żeby wymienić świece co 30kkm czy olej z filtrami lpg co 15kkm. Zdaję sobie sprawę że są ludzie dla których samochód to tylko środek do przemieszczania, ale takie rzeczy na gwarancji też się wykonuje. Odnośnie łatki która jest przypinana do lpg [bieda] i itp to mi to lata koło 4 liter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, angrius napisał:

Uwierz mi że nie raz widziałem tankowanego LPG do Porsche, range Rovera czy innych aut wart kilkaset tysięcy złotych.

Przyznasz, że raczej to wyjątki, niż reguła ?

 

10 minut temu, angrius napisał:

I nie mierz ludzi tą miarą bo LPG nie jest wyznacznikiem biedoty. 

 

Nie mierzę ludzi. Pokazuję statystykę - LPG nie jest popularne w krajach zamożnych, tam gdzie się sprzedaje dużo nowych samochodów. A to co jest popularne tam jest dla producentów wyznacznikiem co trzeba oferować. Bazując na klientach z Polski, Rumunii, Czarnogóry i Albanii nie utrzymasz się jako producent samochodów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, steyr napisał:

czy olej z filtrami lpg co 15kkm.

Myślę, że już nawet na AK trudno znaleźć takich, co samodzielnie olej wymieniają. 

Choćby z tego powodu, że coś ze zużytym olejem trzeba zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, angrius napisał:

Uwierz mi że nie raz widziałem tankowanego LPG do Porsche, range Rovera czy innych aut wart kilkaset tysięcy złotych. Raczej to nie są biedni ludzie. I nie mierz ludzi tą miarą bo LPG nie jest wyznacznikiem biedoty. 

 

Pytanie tylko ile tych aut było kupionych przez tankujących LPG jako nowe?

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Pytanie tylko ile tych aut było kupionych przez tankujących LPG jako nowe?

A co to ma za znaczenie? Odnosilem się do tego że niektórzy uważają że jak się tankuje LPG to od razu bieda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, angrius napisał:

A co to ma za znaczenie? Odnosilem się do tego że niektórzy uważają że jak się tankuje LPG to od razu bieda. 

 

To ma takie znaczenie, ze producenci nie produkują używanych aut :hehe:

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

To ma takie znaczenie, ze producenci nie produkują używanych aut :hehe:

 

Chyba nie rozumiesz o co mi chodzi. Nie mówię o producentach

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, Maciej__ napisał:

producenci nie produkują używanych aut

To byłby hit na rynku PL, RO, BG, AL ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.