Skocz do zawartości

Ciekawostka: Picanto 1.0 T-GDI 100KM


Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, K3 napisał:

 

Tu podają 10,1 sekundy, ale mierzalne jest 9,5s. Vmax 180km/h, ale ponoc i 190km/h lata ...

Kona ma 120 KM. Pewnie i tam da się podnieść moc ;]

Ciekawe, jak te 3 cylindry pracują?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, rwIcIk napisał:

Kona ma 120 KM. Pewnie i tam da się podnieść moc ;]

Ciekawe, jak te 3 cylindry pracują?

 

Nie mam doświadczenia z 3 cylindrówkami, ale myślałem o takiej konie i po 5 minutach jazdy przestałem myśleć. Generalnie silnik zrobił na mnie wrażenie muła (ale to może być wina tego, że na codzień jeżdżę dieslem). Samo auto też mi nie podeszło. Stonic zrobił lepsze wrażenie jak usiadłem, ale nie jeździłem, bo tam ten sam silnik siedział.

P.S.

Podobno te silniki są dość paliwożerne (zwłaszcza w porównaniu z TSI).

Edytowane przez janusz
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogladalem na stronie AU co ciekawe wsadzili 100KM a nie mocniejsza wersje. Nie wiem ile to wazy ale ma gorsze osiagi od VAG. Optymalnie byloby zrobic chip w okolice 140KM i wtedy to pewnie wysokie 8 do 100 a to juz ladnie.

 

Niestety 1.0 by pies z Korei odstaje od konkurencji u nas nawet swojego czasu wycofali z ceeda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, K3 napisał:

 

Gdzieś słyszałem opinię, że TSI jest "lużno pasowany", i ma po prostu mniejsze opory wewnętrzne. I dzięki temu pije olej...

 

A po jakim przebiegu ten olej wypije?

 

Przejechałem już 14tyś km, przegląd olejowy dopiero za 16tyś. 

Nie sprawdzałem poziomu oleju, a żadna lampka się jeszcze nie zaświeciła. Jest szansa że się przepaliła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, kravitz napisał:

 

A po jakim przebiegu ten olej wypije?

 

Przejechałem już 14tyś km, przegląd olejowy dopiero za 16tyś.