Skocz do zawartości

Siła promocji


p i p p

Rekomendowane odpowiedzi

Na lato br. japońska marka Suzuki przygotowała promocję "-5000 zł". Jaki był jej efekt?

W pierwszym półroczu Suzuki zamyka tabelę top 20. Ponad 5200 szt. w pół roku. Dzieci dostają świadectwa, a rodzice...

W lipcu Suzuki sprzedaje prawie 1200 aut i w stosunku do lipca 2018 jest to wzrost o 63%! Miesiąc do miesiąca wcześniejszego 2019 ma +26%.

Niby wszyscy smażą tyłeczki w Chorwacji, a tu sierpień i...

2570 aut!!! Tj. 114% w stosunku do lipca br., a jeśli wspomnimy sierpień przed rokiem wyjdzie nam +257%!!!

Suzuki z miejsca 20-go awansuje w skali całego 2019-go roku(!) na 16! Wyprzedza Nissana, Volvo, Seata i Mazdę. W samym sierpniu pozycja nr 8!!!

W sierpniu samego modelu Vitara sprzedaje się 1044 sztuki!!! Złapmy skalę porównawczą. Rok temu sprzedało się 185 Vitar, w sierpniu tego roku sprzedano 918 Opli Corsa!!! Vitara to model nr 7 w sierpniu.

Na koniec pozycje modeli Suzuki w sierpniu wśród klientów indywidualnych:

Vitara trzecia za Dusterem i Corollą!!!

S-Cross dziesiąty!!!

Baleno trzynaste.

 

Promocja rozwala system. Jestem naprawdę w lekkim szoku, że aż tak.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, nielubiekotow napisał:

sx 4 troche wieksze od vitary.

 

 

szkodzae ze nie ma juz silnika 1.6.

wsadzili 1,0 turbo do vitary

No wlasnie Wikipedia mowi ze Vitara B a sx4 to C ale... patrzac na wyiary sa bardzo podobne, jedynie Vitara jest troche krotsza.

Ogolnie Vitara w srodku nadal wyglada biednie... choc cenowo wydaje sie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vitara i S-cross to nie są samochody dla mnie ... ale podoba mi się coś innego ... cana super:

 

SWIFT 1.2 DualJet 2WD CVT Premium Plus za 55400 zł

 

To musi być świetny samochód do miasta - ciężko takiego malucha znaleźć z jakimś płynnie działającym automatem. Hydrauliki praktycznie nie istnieją w tej klasie, a dwusprzęgłowe i roboty ... no nie .. nie do miasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, p i p p napisał:

Na lato br. japońska marka Suzuki przygotowała promocję "-5000 zł". Jaki był jej efekt?

W pierwszym półroczu Suzuki zamyka tabelę top 20. Ponad 5200 szt. w pół roku. Dzieci dostają świadectwa, a rodzice...

W lipcu Suzuki sprzedaje prawie 1200 aut i w stosunku do lipca 2018 jest to wzrost o 63%! Miesiąc do miesiąca wcześniejszego 2019 ma +26%.

Niby wszyscy smażą tyłeczki w Chorwacji, a tu sierpień i...

2570 aut!!! Tj. 114% w stosunku do lipca br., a jeśli wspomnimy sierpień przed rokiem wyjdzie nam +257%!!!

Suzuki z miejsca 20-go awansuje w skali całego 2019-go roku(!) na 16! Wyprzedza Nissana, Volvo, Seata i Mazdę. W samym sierpniu pozycja nr 8!!!

W sierpniu samego modelu Vitara sprzedaje się 1044 sztuki!!! Złapmy skalę porównawczą. Rok temu sprzedało się 185 Vitar, w sierpniu tego roku sprzedano 918 Opli Corsa!!! Vitara to model nr 7 w sierpniu.

Na koniec pozycje modeli Suzuki w sierpniu wśród klientów indywidualnych:

Vitara trzecia za Dusterem i Corollą!!!

S-Cross dziesiąty!!!

Baleno trzynaste.

 

Promocja rozwala system. Jestem naprawdę w lekkim szoku, że aż tak.

Teraz się połączą z Toyota gamą modelową i będą tłuc bezpłciowe klony Corolli ;]

 

Ps. Balerona wycofują ze sprzedaży, jest tylko to co na placach. ..

Edytowane przez bartekm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Azbest napisał:

Vitara i S-cross to nie są samochody dla mnie ... ale podoba mi się coś innego ... cana super:

 

SWIFT 1.2 DualJet 2WD CVT Premium Plus za 55400 zł

 

To musi być świetny samochód do miasta - ciężko takiego malucha znaleźć z jakimś płynnie działającym automatem. Hydrauliki praktycznie nie istnieją w tej klasie, a dwusprzęgłowe i roboty ... no nie .. nie do miasta.

 

Ja znalazlem :)

I mniejszy jeszcze.

https://www.otomoto.pl/oferta/kia-picanto-automat-salon-polska-na-gwarancji-iwlasciciel-bogata-wersja-nowa-ID6CubeD.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, PawelWaw napisał:

noo ... tylko że nowa Picanto z tym 4-biegowym hydraulikiem kosztuje 53kPLN (roko modelowy '19, bo w '20 już nie ma AT) ... i gdzie tu porównywać Picanto do Swifta (i nie mówimy to o dynamice, bo oba "nie jadą"). Swift to klasa wyżej, a dopłata 5kPLN za CVT to jak za darmo.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vitara i  S-cross maja dobra cenę, są SUV-ami więc się sprzedają. Do tego dochodzi niezawodna technologia Suzuki (zobaczymy jak będzie z 1.0 T i 1.4T), oni nie kombinują tylko produkują głównie w oparciu o sprawdzone podzespoły. 

Ja sam jak w 2018 zmieniałem samochód bylem bliski kupna Vitary 1.6 120KM, ale ostatecznie po 2-ch jazdach próbnych wyszło ze to auto nie dla mnie. Kilometry nabijam w trasie a tam niska masa nie bierze się znikąd -cieniutkie drzwi i  tapicerki,  bardzo słabe wygłuszenie. Bardzo głośno w środku.  Ostatecznie odpuściłem. Ale do jazdy po mieście, wiejskiej/podmiejskiej w sam raz. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lnk napisał:

Vitara i  S-cross maja dobra cenę, są SUV-ami więc się sprzedają. Do tego dochodzi niezawodna technologia Suzuki (zobaczymy jak będzie z 1.0 T i 1.4T), oni nie kombinują tylko produkują głównie w oparciu o sprawdzone podzespoły. 

Ja sam jak w 2018 zmieniałem samochód bylem bliski kupna Vitary 1.6 120KM, ale ostatecznie po 2-ch jazdach próbnych wyszło ze to auto nie dla mnie. Kilometry nabijam w trasie a tam niska masa nie bierze się znikąd -cieniutkie drzwi i  tapicerki,  bardzo słabe wygłuszenie. Bardzo głośno w środku.  Ostatecznie odpuściłem. Ale do jazdy po mieście, wiejskiej/podmiejskiej w sam raz. 

 

wypisz wymaluj miałem to samo, na szczęście nie mieli już nic ciekawego na stocku, ale to dobrze, bo to niewygłuszony kibel...

Edytowane przez Pado
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Manx napisał:

Ile dostałeś od Suzuki za reklamę

2000 zł;] Czyli więcej niż od Jarosława.

16 godzin temu, jaceq napisał:

Jak wzgledem siebie stoja SX4 vs Vitara? ktore wieksze /mniejsze / inne?

S-Cross to taki bardziej Golf Alltrack ze skośnymi oczami, nie kombi, kompaktowa buda postawiona na wyższym zawiasie. Vitara to klasyczny, mały SUV. Krótszy długością, rozstawem osi od SX4, ale wyższy.

S-Cross ma swojego rywala klasowego, jest nim Subaru XV.

13 godzin temu, rwIcIk napisał:

Nowa Vitara byłaby fajna, gdyby nie festyniarski chrom na grillu.

Myślisz o S-Crossie. Ale to jest odpowiedź na pewien fenomen. Vitara w stos. do S-Cross'a jest ciaśniejsza, mniej komfortowa, głośniejsza, gorzej się prowadzi, wcale nie jest tańsza, ale jest ładniejsza i przewagę w sprzedaży ma kolosalną. Tylko(!) z racji wyglądu miażdży swojego brata.

3 godziny temu, lnk napisał:

Vitara i  S-cross maja dobra cenę, są SUV-ami więc się sprzedają.

Nie wrzucałbym ich do jednego worka. Vitara sprzedaje się lepiej niż karpie przed wigilią, ale S-Cross'a próżno szukać w comiesięcznych tabelach sprzedaży.

3 godziny temu, lnk napisał:

oni nie kombinują tylko produkują głównie w oparciu o sprawdzone podzespoły. 

Tak, ale możliwości absolutnie dowolnej konfiguracji silnika (mały/duży), skrzyni(MT/AT) i napędu(2WD/4WD) to rzecz niespotykana na rynku i tylko(!) w Suzuki można mieć takie coś. Dokładając do tego 2 modele nadwozia można mieć...16 różnych konfiguracji w obrębie jednego(!) pakietu wyposażenia!

pzdr

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Azbest napisał:

Vitara i S-cross to nie są samochody dla mnie ... ale podoba mi się coś innego ... cana super:

 

SWIFT 1.2 DualJet 2WD CVT Premium Plus za 55400 zł

 

To musi być świetny samochód do miasta - ciężko takiego malucha znaleźć z jakimś płynnie działającym automatem. Hydrauliki praktycznie nie istnieją w tej klasie, a dwusprzęgłowe i roboty ... no nie .. nie do miasta.

niechby był za 58k z 1.0 boosterjetem 

 

ale nie kurdesz :sciana: wycenili na 70+  i  w pl sie nie spraedał prawdopodobnie żaden  :( a brałbym jak rolnik dopłaty 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, p i p p napisał:

Tak, ale możliwości absolutnie dowolnej konfiguracji silnika (mały/duży), skrzyni(MT/AT) i napędu(2WD/4WD) to rzecz niespotykana na rynku i tylko(!) w Suzuki można mieć takie coś. Dokładając do tego 2 modele nadwozia można mieć...16 różnych konfiguracji w obrębie jednego(!) pakietu wyposażenia!

pzdr

 

Nie tylko, w bliźniakach 500X/Renegate masz od 1.0T do 2.0 Multijet, teraz wchodzi PHEV. Jest i manual i automat. 2WD i 4WD. Jest też trailhawk będący namiastką prawdziwego Jeepa który dojedzie dalej niż typowe Suvy.  

Cena podstawy też niecałe 70 tysięcy. Jest więc alternatywa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, p i p p napisał:

Dokładając do tego 2 modele nadwozia można mieć...16 różnych konfiguracji w obrębie jednego(!) pakietu wyposażenia!

pzdr

Tylko, że ta sama nazwa pakietu wyposażenia nie odpowiada takiemu samemu wyposażeniu vitary i s crossa (s cross ma lepsze wyposażenie, ale też jest pozycjonowany wyżej i jest droższy od vitary).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.09.2019 o 17:16, p i p p napisał:

Promocja rozwala system. Jestem naprawdę w lekkim szoku, że aż tak.

 

Promocja, promocja i co z tego. Mogą zrobić i obniżkę o 50 tys. zł i co z tego, jak nie mają żadnego fajnego auta. No może Swift Sport...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, lnk napisał:

 

Nie tylko, w bliźniakach 500X/Renegate masz od 1.0T do 2.0 Multijet, teraz wchodzi PHEV. Jest i manual i automat. 2WD i 4WD. Jest też trailhawk będący namiastką prawdziwego Jeepa który dojedzie dalej niż typowe Suvy.  

Cena podstawy też niecałe 70 tysięcy. Jest więc alternatywa. 

Fiat 4x4 to 120k tylko z dieselem. Takze :pukpuk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, zinger napisał:

Za Vitara ciagnie sie dluga i pochlebna historia, co tez, moim zdaniem, ma istotne znaczenie w kontekscie sprzedazy. Ludzie dobrze kojarza VItare i wielu sie dobrze ona kojarzy, nawet jak nie mieli :)

ale to chyba zupełnie inne auta :) ?

Ja odwiedziłem 2 miesiące temu salon, bo namawiałem szwagra na Vitarę. Cena w sumie dobra, -5kzł w promocji + w tym akurat ASO mieli jeszcze dodatkowe -5kzł na dane auto, bo im się drzwi porysował. Czyli za ok 60kzł było całkiem fajne auto z ponad std wyposażeniem. Niestety środek nie zachwycił i nawet nie zrobiliśmy jazdy testowej. 

Mimo soboty w salonie było dość pusto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, sherif napisał:

ale to chyba zupełnie inne auta :) ?

Ja odwiedziłem 2 miesiące temu salon, bo namawiałem szwagra na Vitarę. Cena w sumie dobra, -5kzł w promocji + w tym akurat ASO mieli jeszcze dodatkowe -5kzł na dane auto, bo im się drzwi porysował. Czyli za ok 60kzł było całkiem fajne auto z ponad std wyposażeniem. Niestety środek nie zachwycił i nawet nie zrobiliśmy jazdy testowej. 

Mimo soboty w salonie było dość pusto.

Innem ale nazwa ta sama i wielu ciagle przez pryzmat poprzednich modeli na nia patrzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, lnk napisał:

Nie tylko, w bliźniakach 500X/Renegate masz od 1.0T do 2.0 Multijet, teraz wchodzi PHEV. Jest i manual i automat. 2WD i 4WD.

W żadnym razie. Wybierając silnik 1-litrowy jesteś skazany na ośkę w manualu. A jeśli lubisz moc 180 KM, obowiązkowo będzie to automat pędzony na 4. W benzyniakach nie masz praktycznie żadnego wyboru, są 3 pakiety, a wśród diesli możesz jedynie zmienić skrzynię w dwóch przypadkach na trzy.

17 godzin temu, lnk napisał:

Cena podstawy też niecałe 70 tysięcy. Jest więc alternatywa.

Cena Trailhawka - 128.600 zł.

12 godzin temu, janusz napisał:

Tylko, że ta sama nazwa pakietu wyposażenia nie odpowiada takiemu samemu wyposażeniu vitary i s crossa (s cross ma lepsze wyposażenie, ale też jest pozycjonowany wyżej i jest droższy od vitary).

Różnice w wyposażeniu i cenie są minimalne/pomijalne.

5 godzin temu, maro_t napisał:

Promocja, promocja i co z tego. Mogą zrobić i obniżkę o 50 tys. zł i co z tego, jak nie mają żadnego fajnego auta. No może Swift Sport

Suzuki nie mają żadnego niefajnego auta. Swift Sport jest w tym gronie najbardziej banalny. Idea hot hatch'a z turbo nie jest niczym oryginalnym.

Ale o czym my gadamy? 95 aut dziennie wyjeżdża z salonów i pytamy co z tego?????????????? No dział marketingu Suzuki Poland na pewno nie zadaje takiego pytania.

pzdr 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.09.2019 o 20:56, AstraC napisał:

A ASX?

 

ASXa wykastrowali zostawiając tylko jeden biedny silnik i napęd na przód. Tymczasem Vitara broni się tym, że można w dobrej cenie mieć 4x4, całkiem sprawny silnik i dużo wypasu (ledy, aktywny tempomat itp.). Dostajemy coś niewiele droższego od Dustera, równie sprawnego i o niebo lepiej wyposażonego w nowoczesne dodatki. Z tym przestarzały ASX nie powalczy. Dopiero jak wejdzie nowy model to może Mitsubishi wróci do gry, jeśli nie przesadzi z ceną.

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Ryb napisał:

 

ASXa wykastrowali zostawiając tylko jeden biedny silnik i napęd na przód. Tymczasem Vitara broni się tym, że można w dobrej cenie mieć 4x4, całkiem sprawny silnik i dużo wypasu (ledy, aktywny tempomat itp.). Dostajemy coś niewiele droższego od Dustera, równie sprawnego i o niebo lepiej wyposażonego w nowoczesne dodatki. Z tym przestarzały ASX nie powalczy. Dopiero jak wejdzie nowy model to może Mitsubishi wróci do gry, jeśli nie przesadzi z ceną.

 

Pewnie sprzedaz ASX 4x4 byla bardzo slaba to wycofali. W sumie sie nie dziwie to auto czesciej do Biedronki jezdzi niz na plaze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, wujekcybul napisał:

Pewnie sprzedaz ASX 4x4 byla bardzo slaba to wycofali. W sumie sie nie dziwie to auto czesciej do Biedronki jezdzi niz na plaze.

 

Wycofali bo był tylko z dieslem a wycofali diesla. Teraz mają być nowe silniki to i 4x4 wróci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Ryb napisał:

 

Wycofali bo był tylko z dieslem a wycofali diesla. Teraz mają być nowe silniki to i 4x4 wróci.

 

 

Mitsu powinno zrezygnowac z CVT. To mocno psuje sprzedaz, bo ludzie generalnie nie przepadaja za tym rodzajem skrzyni. Vitara i S-Cross maja klasyczny (ale nowoczesny i szybki) 6-biegowy hydraulik, ktory jest absolutnie bezproblemowy i trwaly.    

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujekcybul napisał:

Nie wroze sukcesu bo beda niestety drozsze a to w srodku odstaje od konkurentow bronilo sie cena.

 

Nowy model jest nowy również wewnątrz. Jeśli dalej będzie taki niezawodny to sami byli klienci Fiata zrobią sprzedaż.

;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wladmar napisał:

 

Mitsu powinno zrezygnowac z CVT. To mocno psuje sprzedaz, bo ludzie generalnie nie przepadaja za tym rodzajem skrzyni. Vitara i S-Cross maja klasyczny (ale nowoczesny i szybki) 6-biegowy hydraulik, ktory jest absolutnie bezproblemowy i trwaly.    

 

Albo wsadzić wszędzie silniki turbo i tą CVT z Eclipse bo w tym połączeniu ona jest genialna.

 

U mnie jest 6 biegowy hydraulik i do Outlandera z CVT jest przepaść.

Edytowane przez Ryb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ryb napisał:

 

Albo wsadzić wszędzie silniki turbo i tą CVT z Eclipse bo w tym połączeniu ona jest genialna.

 

U mnie jest 6 biegowy hydraulik i do Outlandera z CVT jest przepaść.

 

Obawiam się, że za chwilę tam będą silniki i skrzynie Renault i Mitsu wypadnie z kręgu moich zainteresowań na zawsze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, wladmar napisał:

 

Obawiam się, że za chwilę tam będą silniki i skrzynie Renault i Mitsu wypadnie z kręgu moich zainteresowań na zawsze. 

 

Może jak zrobią wspólnie z Nissanem to nie będzie tak źle?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.09.2019 o 14:44, Ryb napisał:

 

ASXa wykastrowali zostawiając tylko jeden biedny silnik i napęd na przód. Tymczasem Vitara broni się tym, że można w dobrej cenie mieć 4x4, całkiem sprawny silnik i dużo wypasu (ledy, aktywny tempomat itp.). Dostajemy coś niewiele droższego od Dustera, równie sprawnego i o niebo lepiej wyposażonego w nowoczesne dodatki. Z tym przestarzały ASX nie powalczy. Dopiero jak wejdzie nowy model to może Mitsubishi wróci do gry, jeśli nie przesadzi z ceną.

 

 Nie widzę przewagi Vitary. Choć nie wykluczam, co innego byś zaproponował w cenie 80kpln i wyposażenie jak w ASX Intense Plus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, DamU napisał:

Tak przyglądam się i poza tabletem nie ma tam za wiele nowego. Pokuszę się nawet o stwierdzenie że nie ma nic nowego.

Jakos mi sie przyjemniejszy wydaje. Obecna generacja jest jak Suzuki Vitara w srodku a drosza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, iwik napisał:

Renegade jest w środku dużo porządniej wykonanym autem od vitary, w sumie za te same pieniądze.

A zaraz wejdzie tivoli z 1.5t 163KM i będzie kosztował tyle samo co te litrowe pierdziawki obu powyższych.

Pytanie ile bedzie serwisow czy nie bedzie trzeba przez cala Lodz czy Wawe jechac. Dwa troche boje sie srodka a cala reszta bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.