Skocz do zawartości

Ewidentne dziadostwo


Vadero

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 20.09.2019 o 09:21, Vadero napisał:

Ooo to też dobre. Rameczki imitujące wydech i wystająca zagięta rurka pod zderzakiem. Albo w wielu markach, wielki chromowany wydech, a jak zajrzysz w niego to dochodzą do niego takie malutkie rureczki ;]

A tutaj ładnie i zgrabnie:

opel-vectra-c-opc-2-8-v6-turbo-ecotec-28

:ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, dranio napisał:

A ja wręcz przeciwnie - cenię sobie stałość pewnych sprawdzonych rozwiązań. Ważne, żeby były intuicyjne w obsłudze, a nie przekombinowane.

W PSA maja ta regulacje bardzo sprawdzoną.  ;]

Peugeot 306 w 1993 roku

panel-regulacji-swiatel-peugeot-306-zory

Peugeot 308 w 2019 roku

897552992_;slot=1;filename=eyJmbiI6Imlic

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, dymny napisał:

 

Niestety kasa, kasa, kasa.

Mnie natomiast jakoś odrzuca jak widzę panel przełączników który klepią już z  20 lat i na siłę został wkomponowany w "nowoczesne" wnętrze np.

1. Toyota - regulacja lusterek
PRZELACZNIK-REGULACJI-LUSTEREK-TOYOTA-CO
2. Peugoet / Citroen - regulacja wysokosci swiatel

 l_allegro_5527841152.jpg

3. Fiat i wiele innych - przełaczniki zespolone
Znalezione obrazy dla zapytania fiat przeÅaczniki kierownicy punto 2

 

A mnie wkurza, że od początku istnienia motoryzacji koła są okrągłe i stale klepią te kółka zamiast iść z duchem czasu i wymyślić coś innego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, fred77 napisał:

 

A mnie wkurza, że od początku istnienia motoryzacji koła są okrągłe i stale klepią te kółka zamiast iść z duchem czasu i wymyślić coś innego.

 

Na drogach nie da rady, ale w kolei koło ma juz konkurencje.

Edytowane przez dymny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy są jakies różnice poza zegarami, sterowaniem klimy F/C i radiem? Też celuję w teraz w OBK ale europejskich mało za to wysyp US. 
Zależy od modelu.

Te które były robione tylko w JP są praktycznie identyczne poza ww różnicami

Te które były robione tylko w US tez j.w.

Ale te co były klepane w JP i US to mogą różnić się dodatkowo: zdezakami, przednimi blotnikami, grillem i tylnymi lampami

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.09.2019 o 10:45, dranio napisał:

A ja wręcz przeciwnie - cenię sobie stałość pewnych sprawdzonych rozwiązań. Ważne, żeby były intuicyjne w obsłudze, a nie przekombinowane.

Kiedyś miałem Outbacka po dzwonie, auto dostało w próg i uszkodzone było mocowanie fotela kierowcy. Pojechałem do serwisu (nieASO) w celu sprawdzenia czy mają mocowanie i można dobrać. Dowiedziałem się, że Subaru to nie VW i nie zmienia co roku pewnych konstrukcji i tak mocowanie fotela jest takie same od 89r :).

Dla porównanie w Fiacie Punto 3D padło mi na gwarancji rozkładanie siedzenie (przy wsiadaniu na tył). W ASO nie mieli gratów bo w tym modelu i roczniku były 3 zmiany :phi:.

 

 

Edytowane przez sherif
  • Lubię to 4
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Dnia 21.09.2019 o 07:21, ppmarian napisał:

 


1. Sti nigdy nie było HotHatch
2. Nie wiem do czego to porównujesz, ale ostatni MY15 jaki był dostępny na PL rynku i porównując do tamtej konkurencji to bym zaryzykował że był autem dającym najlepszy faktor emocje/koszt_zakupu

Wysłane z tel.
 

 

 

Lanos był hatchem :) 

52250525_600x600.jpg?v=1512598115

 

tylko wtedy większość jak nie wszystkie HH były jeszcze FWD i o nizszej mocy stąd ciezko było Lanosa wpasowac w konkurencję z Focusem, Meganką, Golfem czy Civicem

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.09.2019 o 11:55, RSSSS napisał:

 

Niestety, ale aktualnie zakup żadnego z ich modeli nie ma sensu.

Kiedyś na ten przykład impreza sti to był mokry sen każdego nastolatka, dzisiaj to jeden z najgorszych hot-hatchy na rynku

Hot sedan chyba :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.09.2019 o 07:37, Vadero napisał:

Temat na dzisiaj. 

Podchodzisz do auta, auto ma rzesze zwolenników, a nawet wyznawców, kosztuje wcale nie mało, a jednak patrzysz na parę elementów i już wiesz ze go w życiu nie kupisz. 

Dla mnie takim autem jest np Subaru.

 

Podaję hasło, GC8 STi RA

Przejedź się kiedyś takim jak będziesz miał okazję. Tam nie ma fake'ów, nigdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, mrBEAN napisał:

 

Podaję hasło, GC8 STi RA

Przejedź się kiedyś takim jak będziesz miał okazję. Tam nie ma fake'ów, nigdzie.

kolega ma  :skromny: a ja mam do niego mniej niż 100km i jeszcze tym nie jechałem  :buu: :buu: 

 

:sciana: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.09.2019 o 09:50, dymny napisał:

 

Niestety kasa, kasa, kasa.

Mnie natomiast jakoś odrzuca jak widzę panel przełączników który klepią już z  20 lat i na siłę został wkomponowany w "nowoczesne"

 

 

 

A po co cos zmieniac jesli dziala... 

Edytowane przez norbert123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marcindzieg napisał:

 

Dokładnie. Lepsze jest wrogiem dobrego. Można zmieniać wygląd, materiały wnętrza. Ale po co ruszać sprawdzone konstrukcje.

Volvo jest mistrzem takich optymalizacji skierowanej na design.

Dla przykładu kluczyk, w XC70 miałem normalny pilot z wygodnymi przyciskami:

volvo-s60-s80-xc70-xc90-pilot-kluczyk-31266627-488623837.jpg.5dd3a8cd04c236837872aab0a68b2c54.jpg

 

Łatwo trafić w górne przyciski czy to w kieszeni czy w ciemnym garażu.

Niestety musieli to zmienić i wygląda to tak:

 

b9addf6f4b1cad239bb14819fab4.jpg.0f3113bcf2538cc09294121c41d9a467.jpg

 

Nadal po 2m mam problem z trafieniem w przyciski w kieszeni a w ciemnym garażu nie widać ikonek, ale za to jest designersko, bo kluczyk można zamówić w kolorze tapicerki auta (nawet nie chce wiedzieć ile kosztuje taka opcja :) ). Kolega ma taki obciągnięty czarną skórą w XC90, efekt taki, że po 3 latach noszenia w kieszeni wszystkie krawędzie są powycierane i wygląda to fatalnie.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, sherif napisał:

Volvo jest mistrzem takich optymalizacji skierowanej na design.

Dla przykładu kluczyk, w XC70 miałem normalny pilot z wygodnymi przyciskami:

volvo-s60-s80-xc70-xc90-pilot-kluczyk-31266627-488623837.jpg.5dd3a8cd04c236837872aab0a68b2c54.jpg

 

Łatwo trafić w górne przyciski czy to w kieszeni czy w ciemnym garażu.

Niestety musieli to zmienić i wygląda to tak:

 

b9addf6f4b1cad239bb14819fab4.jpg.0f3113bcf2538cc09294121c41d9a467.jpg

 

Nadal po 2m mam problem z trafieniem w przyciski w kieszeni a w ciemnym garażu nie widać ikonek, ale za to jest designersko, bo kluczyk można zamówić w kolorze tapicerki auta (nawet nie chce wiedzieć ile kosztuje taka opcja :) ). Kolega ma taki obciągnięty czarną skórą w XC90, efekt taki, że po 3 latach noszenia w kieszeni wszystkie krawędzie są powycierane i wygląda to fatalnie.

ja, jakos przyzwyczailem sie w ciemnosciach  

od znaczka w prawo - "zamknąć"

w prawo i dół (środek) - 'otworzyć"

u Ciebie ten kluczyk chyba, jako otwieracz działa ;) krawędzie poharatane 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mokrii napisał:

kolega ma  :skromny: a ja mam do niego mniej niż 100km i jeszcze tym nie jechałem  :buu: :buu: 

 

To kiedy jedziemy na odwiedziny do @mrBEAN? :jem:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, akisel napisał:

ja, jakos przyzwyczailem sie w ciemnosciach  

od znaczka w prawo - "zamknąć"

w prawo i dół (środek) - 'otworzyć"

u Ciebie ten kluczyk chyba, jako otwieracz działa ;) krawędzie poharatane 

 

Niestety nie mogę się przyzwyczaić do ukrytych małych przycisków, w szczególności, że wcześniej to był lepiej zrobione.

Zdjęcie jest poglądowe z sieci, u mnie jest plastik, więc jest szansa, że przez 3 lata się nie zniszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.09.2019 o 09:21, Vadero napisał:

Ooo to też dobre. Rameczki imitujące wydech i wystająca zagięta rurka pod zderzakiem. Albo w wielu markach, wielki chromowany wydech, a jak zajrzysz w niego to dochodzą do niego takie malutkie rureczki ;]

A ja nawet jestem zadowolony z wydechu . W tym modelu jest prawdziwy tłumik końcowy z końcówką chromowaną. I leci z tego dymek, do tego pociesznie mruczy. Ponad to ma funkcje ochlapywania nielubionego interesanta po wlaniu szklanki wody do tłumika ;]

 

 

maxresdefault.jpg.b37db735e711b68472b857466d1932a9.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.