Cherokee18 Napisano 1 Października 2019 Udostępnij Napisano 1 Października 2019 Jest sobie chrysler z silnikiem 3.3 z lpg. Prawdopodobnie od dłuższego czasu nikt nie wymieniał oleju, filtrów, świec i kabli zapłonowych. Auto jeździło ale w wilgotne dni szarpało, nie miało mocy. Wymieniłem filtry, olej w silniku, w skrzyni, świece, kable i ku mojemu zdziwieniu jest gorzej jak wcześniej Na lpg przy gwałtownym wciśnięciu gazu silnik dusi się i coś strzela. Na benzynie jest dużo lepiej ale od czasu do czasu też lubi strzelić. Dobrze wygooglałem, żeby sprawdzić świece i kable? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 co za kable i świece kupiłeś i założyłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 Sprawdz ustawienie lpg i pojezdzij troche na noPb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 Cewka? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2019 2 godziny temu, Waldek40 napisał: co za kable i świece kupiłeś i założyłeś ? Ngk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2019 58 minut temu, czachabrava napisał: Sprawdz ustawienie lpg i pojezdzij troche na noPb. Jestem umówiony z gaziarzem na przyszły tydzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2019 12 minut temu, Vadero napisał: Cewka? Niczego nie wykluczam. Zapomniałem dodać, że na zimnym silniku problem prawie nie występuje, za to na rozgrzanym nawet na postoju słychać i czuć jak wypada zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 Nowe kable potrafią być w gorszym stanie niż stare. Wieczorem spryskiwacz z wodą w dłoń odpalasz auto i psikasz po kablach jak zobaczysz dyskotekę to wiesz że na kablach jest przebicie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 Sprawdź jeszcze czy nie masz układu zapłonowego na kopułce i palcu. Jeśli tak - wymień jeszcze te części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2019 4 godziny temu, PavvelM napisał: Nowe kable potrafią być w gorszym stanie niż stare. Wieczorem spryskiwacz z wodą w dłoń odpalasz auto i psikasz po kablach jak zobaczysz dyskotekę to wiesz że na kablach jest przebicie. Dzięki za podpowiedź, będę obserwował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2019 17 minut temu, brachu_ napisał: Sprawdź jeszcze czy nie masz układu zapłonowego na kopułce i palcu. Jeśli tak - wymień jeszcze te części. W moim siedzi cewka zapłonowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 4 godziny temu, PavvelM napisał: Nowe kable potrafią być w gorszym stanie niż stare. Wieczorem spryskiwacz z wodą w dłoń odpalasz auto i psikasz po kablach jak zobaczysz dyskotekę to wiesz że na kablach jest przebicie. Prawda - miałem takie - przejechały kilkanaście kkm i zaczęły przebijać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 Teraz, Cherokee18 napisał: W moim siedzi cewka zapłonowa. Silniki rozdzielaczem zapłonowym (kopułka, palec) też mają cewki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2019 7 minut temu, brachu_ napisał: Silniki rozdzielaczem zapłonowym (kopułka, palec) też mają cewki. W moim nie ma czegoś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 Szybkie pytanie. Wymieniłeś wszystkie świece i przewody ? Tak tylko pytam , bo piszesz ze nie zmierzyłeś spręzania z tyłu bo słaby dostęp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 3 minuty temu, rbgarb1 napisał: Szybkie pytanie. Wymieniłeś wszystkie świece i przewody ? Tak tylko pytam , bo piszesz ze nie zmierzyłeś spręzania z tyłu bo słaby dostęp... Wymienił - pisał w początkowym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 TO nie jest takie oczywiste , wiekszość trafiających w moje łapy v 6 ma niestety wymienione połowę kompletu z wiadomych przyczyn, stąd pytanie. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 5 godzin temu, Cherokee18 napisał: Niczego nie wykluczam. Zapomniałem dodać, że na zimnym silniku problem prawie nie występuje, za to na rozgrzanym nawet na postoju słychać i czuć jak wypada zapłon. Podepnij dowolny skaner i wyjdzie Ci błąd pokazujący gdzie ten zapłon wypada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2019 29 minut temu, rbgarb1 napisał: Szybkie pytanie. Wymieniłeś wszystkie świece i przewody ? Tak tylko pytam , bo piszesz ze nie zmierzyłeś spręzania z tyłu bo słaby dostęp... Wymieniałem wszystkie, tylko z pomiarem kompresji był problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2019 20 minut temu, Vadero napisał: Podepnij dowolny skaner i wyjdzie Ci błąd pokazujący gdzie ten zapłon wypada Zapomniałem o fajnej funkcji kluczykowania w amerykańcach, po którym wyświetlają się wszystkie błędy na liczniku przebiegu. Sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 3 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2019 Wczoraj w nocy sprawdzałem kable WN. Suche nie iskrzą, a na wilgotnych widać niewielkie wyładowania, na tyle małe że spokojnie można dotykać ręką. Kable do wymiany czy tak ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 3 Października 2019 Udostępnij Napisano 3 Października 2019 51 minut temu, Cherokee18 napisał: Wczoraj w nocy sprawdzałem kable WN. Suche nie iskrzą, a na wilgotnych widać niewielkie wyładowania, na tyle małe że spokojnie można dotykać ręką. Kable do wymiany czy tak ma być? Nie może być nic widać. Spryskaj to mocniej wodą to silnik zgaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 3 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2019 30 minut temu, borbet napisał: Nie może być nic widać. Spryskaj to mocniej wodą to silnik zgaśnie. W internetach piszą, że niewielkie iskrzenie mokrych kabli są normalnym zjawiskiem wyładowań jonizacyjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 3 Października 2019 Udostępnij Napisano 3 Października 2019 7 minut temu, Cherokee18 napisał: W internetach piszą, że niewielkie iskrzenie mokrych kabli są normalnym zjawiskiem wyładowań jonizacyjnych Ja jestem stara szkoła przedinternetowa. Jak mi auta na lpg "szczelały" to zacząłem od układu zapłonowego. Po wyeliminowaniu iskrzenia lepiej chodziły na gazie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 3 Października 2019 Udostępnij Napisano 3 Października 2019 Dnia 2.10.2019 o 07:54, Cherokee18 napisał: Niczego nie wykluczam. Zapomniałem dodać, że na zimnym silniku problem prawie nie występuje, za to na rozgrzanym nawet na postoju słychać i czuć jak wypada zapłon. w renault k7m miałem cewki zamontowane na pokrywie zaworów. Jak silnik był gorący to miałem problem z wypadaniem zapłonów - podobnie jak jest u ciebie. Wymiana padniętej cewki rozwiązała problem. Do tego znalazłem u siebie firmę, która ma tester do cewek i na parkingu pod sklepem wyciągnąłem cewki a oni sprawdzili która szwankuje. Wcześniej wymieniłem świece i kable WN ale nic to nie dawało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 3 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2019 5 minut temu, SorenLorenson napisał: w renault k7m miałem cewki zamontowane na pokrywie zaworów. Jak silnik był gorący to miałem problem z wypadaniem zapłonów - podobnie jak jest u ciebie. Wymiana padniętej cewki rozwiązała problem. Do tego znalazłem u siebie firmę, która ma tester do cewek i na parkingu pod sklepem wyciągnąłem cewki a oni sprawdzili która szwankuje. Wcześniej wymieniłem świece i kable WN ale nic to nie dawało. Kombinuje używaną cewkę tylko do przetestowania 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 3 Października 2019 Udostępnij Napisano 3 Października 2019 (edytowane) a kody błędów są jakieś czy nie? Edytowane 3 Października 2019 przez Waldek40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 3 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2019 8 godzin temu, Waldek40 napisał: a kody błędów są jakieś czy nie? Są P1684 P0203 P0134 P0108 P0135 P0137 P0171 P0442 P0455 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 4 Października 2019 Udostępnij Napisano 4 Października 2019 Ło rety. Najlepiej wszystkie skasować, zrobić z 10 km i zobaczyć co wróci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 5 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2019 Błędy skasowane, zrobione kilkanaście km. Auto jak szarpało tak szarpie. Pozostał jeden błąd P1684. Dzisiaj byłem reklamować kable Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 5 Października 2019 Udostępnij Napisano 5 Października 2019 (edytowane) P1684 - Battery Disconnected Within Last 50 Starts. Albo odłączałeś akumulator albo jest bardzo słaby. Najlepiej podjechać do sprzedawcy akumulatorów, który ma tester akumulatorów i sprawdzić jego stan. Przy okazji niech sprawdzą napięcie ładowania w aucie. A przewody zapłonowe kup sobie jakieś lepszajsze, przeznaczone do instalacji LPG, np Janmor serii Pro Line. Edytowane 5 Października 2019 przez brachu_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 5 Października 2019 Udostępnij Napisano 5 Października 2019 Godzinę temu, brachu_ napisał: P1684 - Battery Disconnected Within Last 50 Starts. Albo odłączałeś akumulator albo jest bardzo słaby. Najlepiej podjechać do sprzedawcy akumulatorów, który ma tester akumulatorów i sprawdzić jego stan. Przy okazji niech sprawdzą napięcie ładowania w aucie. A przewody zapłonowe kup sobie jakieś lepszajsze, przeznaczone do instalacji LPG, np Janmor serii Pro Line. A może po prostu kolega kasowal błędy przez odpiecie aku i dlatego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 5 Października 2019 Udostępnij Napisano 5 Października 2019 24 minuty temu, Vadero napisał: A może po prostu kolega kasowal błędy przez odpiecie aku i dlatego? Może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 5 Października 2019 Udostępnij Napisano 5 Października 2019 A co to w ogóle za instalacja, ile ma lat i ile nakulane na gazie? Jak mi auto strzelało na gazie to miałem do regeneracji reduktor. Strzelało na rozgrzanym silniku po odjęciu nogi z gazu podczas jazdy. Oryginalny zestaw naprawczy z allegro załatwił temat. Ale to było inne auto i pewnie inna instalacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 6 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2019 15 godzin temu, brachu_ napisał: P1684 - Battery Disconnected Within Last 50 Starts. Albo odłączałeś akumulator albo jest bardzo słaby. Najlepiej podjechać do sprzedawcy akumulatorów, który ma tester akumulatorów i sprawdzić jego stan. Przy okazji niech sprawdzą napięcie ładowania w aucie. A przewody zapłonowe kup sobie jakieś lepszajsze, przeznaczone do instalacji LPG, np Janmor serii Pro Line. Błędem nie przejmuje się, był wcześniej bo zmieniałem akumulator, jest teraz bo odłączyłem akumulator Co do kabli to sam nie wiem co brać, podpytam chłopaków na hurtowni czy mają tego Janmora. To jakaś Polska firma? BTW na pudełku kabli NGK wydrukowane jest "made in Poland" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 6 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2019 8 godzin temu, bochumil napisał: A co to w ogóle za instalacja, ile ma lat i ile nakulane na gazie? Jak mi auto strzelało na gazie to miałem do regeneracji reduktor. Strzelało na rozgrzanym silniku po odjęciu nogi z gazu podczas jazdy. Oryginalny zestaw naprawczy z allegro załatwił temat. Ale to było inne auto i pewnie inna instalacja. Instalacja ma 4 lata. Sterownik chyba zenit, wtryski Valtek, reduktor sam nie wiem, jakiś czerwony. Wszystko wygląda całkiem świeżo Z gazierzem byłem umówiony na ten tydzień, ale coś mu wypadło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 6 Października 2019 Udostępnij Napisano 6 Października 2019 Wtryskiwacze ewidentnie do wymiany Valtek to jest dolna półka LPG. Mój gazownik regulował nowe już po wyjęciu z pudełka - mam na myśli legendarne czerwone Valteki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 6 Października 2019 Udostępnij Napisano 6 Października 2019 Błędem nie przejmuje się, był wcześniej bo zmieniałem akumulator, jest teraz bo odłączyłem akumulator Co do kabli to sam nie wiem co brać, podpytam chłopaków na hurtowni czy mają tego Janmora. To jakaś Polska firma? BTW na pudełku kabli NGK wydrukowane jest "made in Poland"Żadnego g..ego janmora i mówię to z doświadczenia. Brać to co idzie na pierwszy montaż do tego auta, albo coś typu Beru/Bremi.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 6 Października 2019 Udostępnij Napisano 6 Października 2019 Błędem nie przejmuje się, był wcześniej bo zmieniałem akumulator, jest teraz bo odłączyłem akumulator Co do kabli to sam nie wiem co brać, podpytam chłopaków na hurtowni czy mają tego Janmora. To jakaś Polska firma? BTW na pudełku kabli NGK wydrukowane jest "made in Poland"Tak, to polski producent kabli. Ważne żebyś kupił te z serii Pro Line - mają lepszą przewodność i izolację. Standardowo mają 2 lata gwarancji, ale jak zarejestrujesz zakup do 30 dni od zakupu, dostajesz kolejny rok gwarancji. Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 6 Października 2019 Udostępnij Napisano 6 Października 2019 2 godziny temu, Spajdi napisał: Żadnego g..ego janmora i mówię to z doświadczenia. Brać to co idzie na pierwszy montaż do tego auta, albo coś typu Beru/Bremi. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka poszukaj ProSpark platinium, założyłem w chrysler i spisywały się świetnie , żadnych sen tech, janmor itp., jakbyś mieszkał trochę bliżej to mam orginały mopara 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 19 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2019 Odświeżam i zamykam temat. Dwa razy podmieniłem kable na sprawne używki - bez zmian. Wymieniłem cewkę - bez zmian. Zacząłem zmniejszać przerwę na świecach z 1,2mm do 0,8mm i przy okazji znalazłem przyczynę problemów - dwie świece pękniete. Chwilowo auto pięknie śmiga na starych świecach. Chyba niepotrzebnie oddałem nowe kable na gwarancję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 20 Października 2019 Udostępnij Napisano 20 Października 2019 i przy okazji znalazłem przyczynę problemów - dwie świece pękniete.Świece zmieniałeś na nowe. Nowe były pęknięte?Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 20 Października 2019 Udostępnij Napisano 20 Października 2019 7 godzin temu, Cherokee18 napisał: Odświeżam i zamykam temat. Dwa razy podmieniłem kable na sprawne używki - bez zmian. Wymieniłem cewkę - bez zmian. Zacząłem zmniejszać przerwę na świecach z 1,2mm do 0,8mm i przy okazji znalazłem przyczynę problemów - dwie świece pękniete. Chwilowo auto pięknie śmiga na starych świecach. Chyba niepotrzebnie oddałem nowe kable na gwarancję Wiele razy wymienialem juz swiece, ale nowe mi sie jeszcze nigdy nie trafily pekniete. Szok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 20 Października 2019 Udostępnij Napisano 20 Października 2019 Pewnie za mocne dokręcone. Przy wkręcaniu nowych raczej byś zauważył że są uszkodzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 20 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2019 6 godzin temu, brachu_ napisał: Świece zmieniałeś na nowe. Nowe były pęknięte? Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Świece dostałem od poprzedniego właściciela. Nowe w oryginalnych pudełkach. Szczerze mówiąc nie przyglądałem się im zbytnio przy zakładaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 20 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2019 6 minut temu, steyr napisał: Pewnie za mocne dokręcone. Przy wkręcaniu nowych raczej byś zauważył że są uszkodzone. Nigdy nie zdarzyły mi się uszkodzone nowe świece i nigdy sam nie zepsułem przy wkręcaniu czy odkręcaniu, ale niczego nie wykluczam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.