Skocz do zawartości

System samoczynnego hamowania-taki zly?


wlad

Rekomendowane odpowiedzi

Tak przynajmniej wynika z badań AAA (American Automobile Association), do których dotarł serwis Carscoops. Zgodnie z nimi tego typu systemy są w stanie wspomóc kierowcę wyłącznie w niewielkim odsetku przypadków i to… tych absolutnie najłatwiejszych.

Wiecej...

Troche strach sie bac w takim razie;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamowanie przed pieszym to dodatek do hamowania awaryjnego. U mnie już kilka razy się pomylił np na krętej drodze w górach auto z przeciwka rozpoznał jako przeszkodę i zaczął hamować. Czasem też jak zaczynam przyspieszać, aby wyminąć auto na dwupasmówce które zjeżdża na pas prawy, potrafi też zareagować jak za blisko podjadę.

Mimo to lepiej mieć niż nie mieć taki system :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może system ratuje tylko w niektórych sytuacjach i tych najłatwiejszych, ale właśnie zagapienie się i wtapetowanie komuś w zad to najczęstsze bum, które ten system pomaga ograniczać (mowa o radarxe i collision alert), natomiast aktywna ochrona pieszych to ciężki temat i pewnie długo jeszcze nie będzie dobrze działać. 

Edytowane przez Vadero
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, sherif napisał:

Hamowanie przed pieszym to dodatek do hamowania awaryjnego. U mnie już kilka razy się pomylił np na krętej drodze w górach auto z przeciwka rozpoznał jako przeszkodę i zaczął hamować. Czasem też jak zaczynam przyspieszać, aby wyminąć auto na dwupasmówce które zjeżdża na pas prawy, potrafi też zareagować jak za blisko podjadę.

Mimo to lepiej mieć niż nie mieć taki system :)

 


mam to samo.

kreta droga, pojawi się jakieś auto albo rower i już piszczy.

Raz tylko zdarzyło się hamowanie, ale tez niepotrzebnie. Dojeżdżałem do korka na autostradzie i system stwierdził ze zbyt szybko.

Troche to słabe jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.10.2019 o 21:52, wlad napisał:

Tak przynajmniej wynika z badań AAA (American Automobile Association), do których dotarł serwis Carscoops. Zgodnie z nimi tego typu systemy są w stanie wspomóc kierowcę wyłącznie w niewielkim odsetku przypadków i to… tych absolutnie najłatwiejszych.

Wiecej...

Troche strach sie bac w takim razie;]

Nawet, jak trochę przyhamuje to czasami jest to przekroczenie granicy  życie - śmierć.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed pieszym jeszcze, na szczescie, nie mialem okazji wyprobowac ale 2 albo 3 razy uratowal mi tylek przed stluczka. Ja tam nie narzekam.

I dla przypomnienia, te wszystkie asystenty to systemy wspomagajace a nie zastepujace kierowce, o czym chyba niekotrzy zapominaja i wydaje im sie ze skoro sa na pokladzie to oni moga sie zajac przegladniem komorki w trakcie jazdy.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polegam na żadnych systemach w aucie, ale ten to uważam za słaby i w ogóle niegodny zaufania. Niestety działa IMO bardzo kulawo. Samochody z przodu (jak dojeżżzam do korka, jak ktoś z przodu gwałtownie zahamuje) widzi, ale reakcja jest raz nadpobudliwa, innym razem dość ospała i sam zdążę zacząć hamować (np. przy zajechaniu drogi w mieście). Kiedyś zdarzyło mu się zahamować przed duchem :facepalm:. Najcześciej ten system daje mi o sobie znać w takiej sytuacji: jadę, przede mną ktoś skręca w prawo, a że robi to ospale, to ja się zbliżam do niego, jak już jestem blisko to system czasem zdąży zapiszczeć. Na ogół pisk następuje kiedy obiekt przede mną już zjedzie mi z drogi, albo go ominę. Raz zdążył mi uruchomić hamulce - aż się zdziwiłem co się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Manx napisał:

Nie polegam na żadnych systemach w aucie, ale ten to uważam za słaby i w ogóle niegodny zaufania. Niestety działa IMO bardzo kulawo. Samochody z przodu (jak dojeżżzam do korka, jak ktoś z przodu gwałtownie zahamuje) widzi, ale reakcja jest raz nadpobudliwa, innym razem dość ospała i sam zdążę zacząć hamować (np. przy zajechaniu drogi w mieście). Kiedyś zdarzyło mu się zahamować przed duchem :facepalm:. Najcześciej ten system daje mi o sobie znać w takiej sytuacji: jadę, przede mną ktoś skręca w prawo, a że robi to ospale, to ja się zbliżam do niego, jak już jestem blisko to system czasem zdąży zapiszczeć. Na ogół pisk następuje kiedy obiekt przede mną już zjedzie mi z drogi, albo go ominę. Raz zdążył mi uruchomić hamulce - aż się zdziwiłem co się dzieje.

I tu tkwi problem, ze ludzie zakladaja, ze na tych systemach mozna polegac. Tzn, skoro go mam, tzn ze juz nie musze sie na drodze tak skupiac, bo przeciez w razie czego samo auto zachamuje. Blad. Kierowca zawsze musi byc tak samo skupiony, a fakt, ze auto ma jakies systemy, moze mu co najwyzej pomoc w okreslonej sytuacji i czasami faktycznie tylek uratowac. Ale nie mozna zakladac, ze auto przejme myslenie za kierowce, przynajmniej jeszcze nie teraz.

Tez mam seata i jeszcze nie zdazylo mi sie, zeby auto zareagowalo na inne jadace z naprzeciwka. Owszem, czasami piknie na jakims  zakrecie jak za szybko dojade czy w miescie, ale to sa same dzwiekowe ostrzezenia. Jeszcze nie zdarzylo mi sie, zeby niepotrzebnie sam zachamowal. Poza tym, mozna ustawic jego czulosc - chyba 3 poziomy. Na poczatku jezdzilem na max, ale to bylo za czule do miasta, teraz mam sredni i uwazam, ze jest ok. Oczywiscie, system nie jest idealny, ale wole go miec ze swiadomoscia jego wad, niz nie miec wcale. Ja pisalem juz kilka razy bardzo skutecznie u mnie zadzialal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to dziala dobrze. Raz mi dupe uratowalo jak sie zagapilem na autostradzie przed korkiem jadac pod slonce, itd..zatrzymal sie bezpiecznie.

Pieszych wykrywa, zwykle konczy sie na Presense alercie, ...jeszcze nie odwazylem sie zrobic kamikaze na kogos zeby przetestowac ten system 😉

 

Jedyne gdzie czasami mam wiecej alertow to gorskie krete drogi z agrafkami gdzie sa balustrady aluminowe. Wtedy czesciej sie myli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, zinger napisał:

I tu tkwi problem, ze ludzie zakladaja, ze na tych systemach mozna polegac. Tzn, skoro go mam, tzn ze juz nie musze sie na drodze tak skupiac, bo przeciez w razie czego samo auto zachamuje. Blad. Kierowca zawsze musi byc tak samo skupiony, a fakt, ze auto ma jakies systemy, moze mu co najwyzej pomoc w okreslonej sytuacji i czasami faktycznie tylek uratowac. Ale nie mozna zakladac, ze auto przejme myslenie za kierowce, przynajmniej jeszcze nie teraz.

Tez mam seata i jeszcze nie zdazylo mi sie, zeby auto zareagowalo na inne jadace z naprzeciwka. Owszem, czasami piknie na jakims  zakrecie jak za szybko dojade czy w miescie, ale to sa same dzwiekowe ostrzezenia. Jeszcze nie zdarzylo mi sie, zeby niepotrzebnie sam zachamowal. Poza tym, mozna ustawic jego czulosc - chyba 3 poziomy. Na poczatku jezdzilem na max, ale to bylo za czule do miasta, teraz mam sredni i uwazam, ze jest ok. Oczywiscie, system nie jest idealny, ale wole go miec ze swiadomoscia jego wad, niz nie miec wcale. Ja pisalem juz kilka razy bardzo skutecznie u mnie zadzialal.

Widzę że masz to samo podejście. Ja na żadnych systemach  nie polegam i na codzień zapominam, że one w ogóle są. Nawet miałbym obawy do skorzystania autopilota jakbym miał go :hmm:

W Atece możesz regulować czułość Front Assist niezależnie od odległości ACC?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Manx napisał:

Widzę że masz to samo podejście. Ja na żadnych systemach  nie polegam i na codzień zapominam, że one w ogóle są. Nawet miałbym obawy do skorzystania autopilota jakbym miał go :hmm:

W Atece możesz regulować czułość Front Assist niezależnie od odległości ACC?

Systemy rozleniwiają, choć oczywiście nie można im bezgranicznie ufać. Raz właśnie testowałem autopilota i zamiast pojechać po łuku za poprzednim autem Volvo postanowiło pojechać prosto w przeciwny krawężnik po czym system się wyłączył :phi:. System i instrukcja wymuszają trzymanie rąk na kierownicy co umożliwia szybką reakcję. Ten system jest opcją, ale AFAIR asystenta hamowania nie można wyłączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Manx napisał:

Widzę że masz to samo podejście. Ja na żadnych systemach  nie polegam i na codzień zapominam, że one w ogóle są. Nawet miałbym obawy do skorzystania autopilota jakbym miał go :hmm:

W Atece możesz regulować czułość Front Assist niezależnie od odległości ACC?

Tak, FA to jedno a ACC drugie. Czy sa jakos spiete tego nie wiem, choc pewnie powinny bo bazuja na tych samych/podobnych danych jak predkosc auta, odleglosc od przeszkody itp. 

15704652242287409817834482341975.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, sherif napisał:

Systemy rozleniwiają, choć oczywiście nie można im bezgranicznie ufać. Raz właśnie testowałem autopilota i zamiast pojechać po łuku za poprzednim autem Volvo postanowiło pojechać prosto w przeciwny krawężnik po czym system się wyłączył :phi:. System i instrukcja wymuszają trzymanie rąk na kierownicy co umożliwia szybką reakcję. Ten system jest opcją, ale AFAIR asystenta hamowania nie można wyłączyć.

Tak - wszytskie te systemy wymagają trzymania rąk na kierownicy - jeśli nie wyczują oporu to zaczną piszczeć i wyrzucą komunikat "trzymaj ręce na kierownicy". Czytałem na którymś forum, wyznnia kozaka, który na autostradzie polega na Lane Assist i nei trzyma rąk - przywiązał butelkę wody do kierownicy i oszukał system :facepalm:.

 

Co do wyłączalności - to chyba zależy od marki. Ja u siebie mogę wyłączyć FA i ACC.

 

15 godzin temu, zinger napisał:
16 godzin temu, Manx napisał:

Widzę że masz to samo podejście. Ja na żadnych systemach  nie polegam i na codzień zapominam, że one w ogóle są. Nawet miałbym obawy do skorzystania autopilota jakbym miał go :hmm:

W Atece możesz regulować czułość Front Assist niezależnie od odległości ACC?

Tak, FA to jedno a ACC drugie. Czy sa jakos spiete tego nie wiem, choc pewnie powinny bo bazuja na tych samych/podobnych danych jak predkosc auta, odleglosc od przeszkody itp

Oooo - to tego to nie mam. Fajna opcja z tą regulacją czułości :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Manx napisał:

Tak - wszytskie te systemy wymagają trzymania rąk na kierownicy - jeśli nie wyczują oporu to zaczną piszczeć i wyrzucą komunikat "trzymaj ręce na kierownicy". Czytałem na którymś forum, wyznnia kozaka, który na autostradzie polega na Lane Assist i nei trzyma rąk - przywiązał butelkę wody do kierownicy i oszukał system :facepalm:.

 

Co do wyłączalności - to chyba zależy od marki. Ja u siebie mogę wyłączyć FA i ACC.

Na autostradzie ten system działa bardzo dobrze. Też widziałem film z butelką :)

U mnie ustawia się czułość ale wyłączyć się chyba nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, grogi napisał:

Na autostradzie to ja tak małe ruchy kierownicą wykonuje, że ProCeed ciągle brzęczały że mam ręce na kierownicę położyć... A one już tam są, musiałem sztucznie kierownicą bujnąć od czasu do czasu... Wnerwiajace strasznie.

Chyba nie chodzi o ruchu tylko opór/obciążenie. Inaczej z butelką by nie pojechał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, grogi napisał:

Na autostradzie to ja tak małe ruchy kierownicą wykonuje, że ProCeed ciągle brzęczały że mam ręce na kierownicę położyć... A one już tam są, musiałem sztucznie kierownicą bujnąć od czasu do czasu... Wnerwiajace strasznie.

 

Może nie ciągle, ale zdarza się mu. Chodzi o obciążenie jednej/drugiej strony.

Trzeba się ciut przyzwyczaić i od czasu do czasu lekko ruszyć kierownicą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, K3 napisał:

 

Może nie ciągle, ale zdarza się mu. Chodzi o obciążenie jednej/drugiej strony.

Trzeba się ciut przyzwyczaić i od czasu do czasu lekko ruszyć kierownicą...

Czyli cos jest nie tak jak to w KIA. W Tiguanie nic takiego nie wystepowalo. Teraz w BMW tez tego nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, K3 napisał:

 

W każdym aucie będziesz miał komunikat jak nie będziesz ruszał kierownicą...

Rozmawiamy o tym ze trzeba specjalnie kierownica krecic. W innych autach nie mialem tego problemu wystarczy, ze czuje ciezar. Widac KIA ma gorszy sposob.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wujekcybul napisał:

Rozmawiamy o tym ze trzeba specjalnie kierownica krecic. W innych autach nie mialem tego problemu wystarczy, ze czuje ciezar. Widac KIA ma gorszy sposob.

U mnie wystarczy normalnie trzymać kierę i nie krzyczy.

Dopiero po dobrych kilku sekundach bez rąk na kierownicy zaczyna piszczeć.

Po następnych sekundach wyłącza system trzymania w pasie ruchu a tempomat dalej utrzymuje prędkość 8]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, K3 napisał:

 

Jak trzymasz obie ręce na kierownicy, to każde auto ma problem. 

Zarówno VW, jak i też Volvo...

Ok odpuszczam i informuje, ze przyjalem do wiadomosci, ze kila proceed jest drugim najlepszym autem na swiecie zaraz po Fiacie 500X.

 

Teraz, rwIcIk napisał:

U mnie wystarczy normalnie trzymać kierę i nie krzyczy.

Dopiero po dobrych kilku sekundach bez rąk na kierownicy zaczyna piszczeć.

Po następnych sekundach wyłącza system trzymania w pasie ruchu a tempomat dalej utrzymuje prędkość 8]

 

 

To troche dziwne ale pewnie systemy sa niepowiazane, ze soba. Ja najczesciej wylaczam utrzymanie pasa ruchu meczy mnie jak kierownica sama sie kreci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, K3 napisał:

 

Jak trzymasz obie ręce na kierownicy, to każde auto ma problem. 

Zarówno VW, jak i też Volvo...

Chyba nie każde, przejechałem na autopilocie kilkaset km jednym ciągiem. Testowałem w rożnych warunkach, nigdy nie wywalił mi komunikatu, że nie trzymam rąk, nawet jak zdarzało się trzymać jedną ręką przy wolnej jeździe i bez jakichkolwiek ruchów. Nawet testowałem opór jednym palcem i też działało, musi poprostu czuć opór. Inaczej nie działałoby z butelką :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wujekcybul napisał:

 

To troche dziwne ale pewnie systemy sa niepowiazane, ze soba. Ja najczesciej wylaczam utrzymanie pasa ruchu meczy mnie jak kierownica sama sie kreci.

W trasie włączam, szczególnie na wielopasmówkach :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, siwyyy77 napisał:

W Leonie z tego roku, też mam ustawianie czułości FA, przy wizycie w ASO poproś o aktualizację ;)

Dobrze wiedzieć. Na pewno poproszę, o update o ile ten model radaru to dźwignie. Po lifcie wsadzili inny radar, który daje więcej możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, wujekcybul napisał:

A nie przeszkadza Ci ten dziwny opor na kierownicy? W VW czulem, kiedy steruje.

No czasem wkurza, bo zawsze próbuje idealnie ustawić auto po środku pasa i szarpie trochę  ;]

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Manx napisał:

Po lifcie wsadzili inny radar, który daje więcej możliwości.

Ale FA to chyba najsłabiej działa z moich asystentów, chyba że ja go nie prowokuję za bardzo, bo i po co... Ale nawet Zachar jak testował to działa tak średnio 😞 

 

 

 

LA działa ok. chyba że zakręt >45' bierzemy przy >90km/h to nie wyrobi sam.

ACC działa chyba najlepiej, oczywiście z DSG ;) 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Ibizie hamowanie przed przeszzkodą działa fenomenalnie, zarówno w mieście jak ktoś przede mnie przyhamuje to jest szybszy ode mnie, a na autostradzie super ostrzega przed zachowaniem za małej odległości. To powinna być obowiązkowe w każdym aucie (zresztą chyba niedługo ma byc) bez możliwości wyłączenia, dla pacanów-poganiaczy siedzących na autostradzie na ogonie, bo jaśniepan chce od Poznania do Warszawy lewym pasem bez przerwy jechać i mu ktoś wyprzedzajacy ciężarówki z prędkością 140km/h przeszkadza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, teg napisał:

U mnie w Ibizie hamowanie przed przeszzkodą działa fenomenalnie, zarówno w mieście jak ktoś przede mnie przyhamuje to jest szybszy ode mnie, a na autostradzie super ostrzega przed zachowaniem za małej odległości. To powinna być obowiązkowe w każdym aucie (zresztą chyba niedługo ma byc) bez możliwości wyłączenia, dla pacanów-poganiaczy siedzących na autostradzie na ogonie, bo jaśniepan chce od Poznania do Warszawy lewym pasem bez przerwy jechać i mu ktoś wyprzedzajacy ciężarówki z prędkością 140km/h przeszkadza. 

W  Ibizie mozna to kablem wylaczyc :phi: Tez sie z tym zgadzam przy ustawieniu na serdni odstep dziala znakomicie. Kia z wypozyczalnu np krzyczala mi irytujacym dzwiekiem co chwila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, K3 napisał:

 

To też jest kwestia, jak kto jeździ. Bo mi zapikała raz na 6kkm...

Coś w tym jest...

Bo mnie głownie ostrzega gdy ktoś nagle hamuje i skręca, lub zdecydowanie wjedzie na mój pas.

Dlatego w zasadzie nie widzę działania FA

Edytowane przez siwyyy77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.10.2019 o 23:45, siwyyy77 napisał:

Ale FA to chyba najsłabiej działa z moich asystentów, chyba że ja go nie prowokuję za bardzo, bo i po co... Ale nawet Zachar jak testował to działa tak średnio 😞 

Wcale mnie efekt z filmu Zachara nie zdziwił - właśnie tak podejrzewałem jakby się skończyło gdyby ktos naprawdę temu systemowi zaufał jako otaniej desce ratunku przed kolizją :hehe: Wniosek prosty - system jest do kitu. U zachara też jest model sprzed FL w 2016 roku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Manx napisał:

Wcale mnie efekt z filmu Zachara nie zdziwił - właśnie tak podejrzewałem jakby się skończyło gdyby ktos naprawdę temu systemowi zaufał jako otaniej desce ratunku przed kolizją :hehe: Wniosek prosty - system jest do kitu. U zachara też jest model sprzed FL w 2016 roku. 

Bo Zachar nie przeczytał instrukcji, większość systemów nie działa gdy przeszkoda się nie porusza. 😁

 

Wyszedł z założenia jak mój kumpel mam systemy to we mgle mogę zapier.... auto się zatrzyma samo jak będzie coś stać 😁🤣🤪

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Manx napisał:

Wcale mnie efekt z filmu Zachara nie zdziwił - właśnie tak podejrzewałem jakby się skończyło gdyby ktos naprawdę temu systemowi zaufał jako otaniej desce ratunku przed kolizją :hehe: Wniosek prosty - system jest do kitu. U zachara też jest model sprzed FL w 2016 roku. 

 

Nie system jest do kitu, a kierowca. Póki co to kierowca prowadzi pojazd i on jest w pełni odpowiedzialny za jego zachowanie, więc powinien liczyć przede wszystkim na siebie a nie na systemy. Rolą systemu jest reagowanie w pewnych przypadkach gdy kierowca zawiedzie. I nawet jeśli skuteczność systemu to śmieszne 10%, to oznacza że uniknie on aż 10% zdarzeń które normalnie miałyby miejsce. To podobnie jak z ESP: pomoże normalnie jadącemu kierowcy w niektórych krytycznych sytuacjach, ale jak się celowo przegina to nadal zwiedzanie rowu jest realne.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sdss napisał:

Bo Zachar nie przeczytał instrukcji, większość systemów nie działa gdy przeszkoda się nie porusza. 😁

 

Wyszedł z założenia jak mój kumpel mam systemy to we mgle mogę zapier.... auto się zatrzyma samo jak będzie coś stać 😁🤣🤪

 

pewnie coś w tym jest, choć mnie ostatnio FA zadziałał jak za szybko podjechałem do auta stojącego na skrzyżowaniu.

u Zachara są kartony (nie oglądałem filmów więc nie wiem co tam jest dalej opowiedziane), a wg mnie fale radaru tego nie wykryją, u mnie na takie kartony zadziała asystent parkowania , czyli czujki=zatrzymają auto, ale musi być mała prędkość...

 

tak czy owak doceniam te systemy, parę razy mi uratowały blachę na aucie :)

 

Edytowane przez Pado
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, zinger napisał:

Dzwine z tym wylaczeniem ACC ponizej 20km/h, nigdy mi sie to nie przytrafilo. Co wiecej, czesto jezdze po miescie na ACC i auto zatrzymuje sie samo do 0. Przy czym ja mam jeszcze tego asystenta jazdy w korku, moze to dlatego :hmm:

A jaką masz skrzynie biegów? 

Bo jak na filmie zachowuje się tylko manualna 

Edytowane przez siwyyy77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, zinger napisał:

Dzwine z tym wylaczeniem ACC ponizej 20km/h, nigdy mi sie to nie przytrafilo. Co wiecej, czesto jezdze po miescie na ACC i auto zatrzymuje sie samo do 0. Przy czym ja mam jeszcze tego asystenta jazdy w korku, moze to dlatego :hmm:

Mi się też nie przytrafiło, choć konstrukcyjnie mam starszy model radaru niż ty masz i niby to samo co Zachar testował :hmm:. Czasem w pełzającym korku włączam sobie ACC i dopiero jak samochód sam stanie, to wyrzuci komunikat żeby skupić się na jeździe i wyłączy ACC (u Ciebie pewno wtedy wkracza asystent jazdy w korku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.