K3 Napisano 9 Października 2019 Udostępnij Napisano 9 Października 2019 Według mocy mamy... GTI GTI Performance GTI TCR R... GTI TCR mocą dorównuje R, jednakże nadal to ośka. Przez to jest wolniejszy 0-100, a czas 0-160 jest identyczny jak w R... Za to TCR jest droższy niż R... Jakoś nie widzę w tym sensu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 9 Października 2019 Udostępnij Napisano 9 Października 2019 He jak kto.lubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2019 6 minut temu, HARDTECHNO napisał: He jak kto.lubi Przepłacać? Co w TCR uzasadnia wyższą cenę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 9 Października 2019 Udostępnij Napisano 9 Października 2019 Godzinę temu, K3 napisał: Przepłacać? Co w TCR uzasadnia wyższą cenę? Nawet nie słyszałem o takiej wersji. Może to jakies limitowane coś, to jakiejś serii wyścigowej? Może baza do rajdówki? A że ośka, bo takie wymogi moga byc w klasie. nie_wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 https://autokult.pl/32943,pierwsza-jazda-ostatnim-volkswagenem-golfem-gti-tcr-to-najlepsza-wersja Opis i fotki. R i GTI to różne auta inne prowadzenie, zależy kto czego oczekuje od samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 Fajnie, ze jest wybor kazdy ma to co chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 10 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2019 4 godziny temu, wujekcybul napisał: Fajnie, ze jest wybor kazdy ma to co chce. Patrz, to auto nie dla ciebie... "Na semislikach Michelin samochód ma ogromną przyczepność, której zerwanie łatwo kontrolować, a momentami objawiało się charakterystycznym dla wyścigówek podskakiwaniem." 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 46 minut temu, K3 napisał: Patrz, to auto nie dla ciebie... "Na semislikach Michelin samochód ma ogromną przyczepność, której zerwanie łatwo kontrolować, a momentami objawiało się charakterystycznym dla wyścigówek podskakiwaniem." Jak dobra wyscigowka to nie podskakuje. Juz Ci pisalem, ze nawet na tvn jak porownywali hot hatche to w I30N az zderzal latal od tego podskakiwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 53 minuty temu, wujekcybul napisał: Jak dobra wyscigowka to nie podskakuje. Juz Ci pisalem, ze nawet na tvn jak porownywali hot hatche to w I30N az zderzal latal od tego podskakiwania. Mnie daleko do wyścigówki, a też nie podskakuje. A jako że kończą mi się powoli opony to coraz częściej jeżdżę mieląc kołami. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 1 minutę temu, ⠀ napisał: Mnie daleko do wyścigówki, a też nie podskakuje. A jako że kończą mi się powoli opony to coraz częściej jeżdżę mieląc kołami. To i na mokrym trzeba uważać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 bo są ludzie, którzy wolą ośkę niż 4łapy. bo są ludzie, którzy lubią wersje limitowane bo tak 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 18 minut temu, ⠀ napisał: Mnie daleko do wyścigówki, a też nie podskakuje. A jako że kończą mi się powoli opony to coraz częściej jeżdżę mieląc kołami. Otoz to Kiedys czytalem, ze ma na to wplyw nie tylko zawieszenie ale i mocowanie silnika. Jednak Kila ma daleko do niemieckiej motoryzacji ale jak juz stwierdzilem wczesniej. Fiat500X i Kila proceed to najlepsze auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 19 minut temu, rwIcIk napisał: To i na mokrym trzeba uważać U mnie po 30kkm juz myszkuje przy przyspieszaniu a na mokrym nie da sie ruszyc dynamicznie. Trzeba opony zmienic. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 1 minutę temu, wujekcybul napisał: Otoz to Kiedys czytalem, ze ma na to wplyw nie tylko zawieszenie ale i mocowanie silnika. Jednak Kila ma daleko do niemieckiej motoryzacji ale jak juz stwierdzilem wczesniej. Fiat500X i Kila proceed to najlepsze auta. Warto zwrócić też uwagę na sportowe samochody, wśród nich lider jest tylko jeden @K3 MSPANC 2 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 21 godzin temu, ⠀ napisał: Mnie daleko do wyścigówki, a też nie podskakuje. A jako że kończą mi się powoli opony to coraz częściej jeżdżę mieląc kołami. masz jeszcze fabryczne Turanzy? Jaki przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 7 minut temu, maro_t napisał: masz jeszcze fabryczne Turanzy? Jaki przebieg? Nie, szybko zmieniłem na crossclimate 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 11 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2019 Dnia 10.10.2019 o 15:55, wujekcybul napisał: Otoz to Kiedys czytalem, ze ma na to wplyw nie tylko zawieszenie ale i mocowanie silnika. Jednak Kila ma daleko do niemieckiej motoryzacji ale jak juz stwierdzilem wczesniej. Fiat500X i Kila proceed to najlepsze auta. To źle czytałeś... Przy niektórych konfiguracjach zawieszenia i opon następuje drobna zmiana zbieżności przednich kół podczas gwałtownego przyspieszenia. Wynika ona głównie z elementów gumowych, podczas gdy reszta zawieszenie jest sztywna. Owa zmiana zbieżności ma wpływ na przyczepność opony, a dokładniej jej zmniejszenie, wtedy występuje uślizg. W momencie wystąpienia uślizgu następuje powrót do pierwotnego ustawienia zbieżności, opona znów zwiększa przyczepność, znów następuje ugięcie na elementach gumowych, znów sytuacja się powtarza... Auta z miększym zawieszeniem nie mają problemów, bo naprężenia rozchodzą się inaczej, co nie ma aż takiego wpływu na zmianę zbieżności. Auta z gorszymi oponami stracą przyczepność wcześniej, i nie dojdzie do zmiany zbieżności. Inna, lepiej klejąca opona zachowa przyczepność, także przy zmianie kąta, co spowoduje, że przy problem może wystąpić w innych warunkach (gorszy asfalt itp.) Rozwiązaniem są poliuretany ponoć, ale to znacznie zwiększa twardość całego zawieszenia... Inne możliwości to zmiana opon, czy nawet zmiana ciśnienia w oponach. Tyle, że powoduje to najczęściej obniżenie przyczepności układu opona/podłoże, i straty przyczepności wcześniej, niż na skutek zmiany kąta zbieżności. I nic tu nie ma marka auta, bo ów problem występuje zarówno w Kii, jak i też wspomnianym VW. Napęd także nie ma znaczenia, bo także w tylnonapędowych auta może to wystąpić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 11 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2019 Dnia 10.10.2019 o 15:35, ⠀ napisał: Mnie daleko do wyścigówki, a też nie podskakuje. A jako że kończą mi się powoli opony to coraz częściej jeżdżę mieląc kołami. Bo generalnie Astra ma miększe zawieszenie. I do tego gorsze opony powodują, że tracisz przyczepność wcześniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 tańszy jest GTI TCR.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 12 Października 2019 Udostępnij Napisano 12 Października 2019 Dnia 10.10.2019 o 15:35, ⠀ napisał: Mnie daleko do wyścigówki, a też nie podskakuje. A jako że kończą mi się powoli opony to coraz częściej jeżdżę mieląc kołami. To jak i u mnie, na dwojce przyspieszac sie nie da dynamicznie bo mrygaja ikonki od trakcji .. 60kkm wytrzymaly .. dla mnie to rekord, w Fiacie opony i hamulce zminialem co 20-30tys km 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 12 Października 2019 Udostępnij Napisano 12 Października 2019 Dnia 10.10.2019 o 15:41, wujekcybul napisał: Jak dobra wyscigowka to nie podskakuje. Juz Ci pisalem, ze nawet na tvn jak porownywali hot hatche to w I30N az zderzal latal od tego podskakiwania. Wiem cos o tym. TypeR nie podskakiwal przy buksowaniu. Bylo tak spokojnie, ze myslalem, ze to sie fega w oponie slizga 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Października 2019 Udostępnij Napisano 12 Października 2019 5 godzin temu, Babinicz napisał: Wiem cos o tym. TypeR nie podskakiwal przy buksowaniu. Bylo tak spokojnie, ze myslalem, ze to sie fega w oponie slizga I to jest fajne FWD ale gdzie type R a gdzie koreance. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Października 2019 Udostępnij Napisano 12 Października 2019 23 godziny temu, K3 napisał: I nic tu nie ma marka auta, bo ów problem występuje zarówno w Kii, jak i też wspomnianym VW. Napęd także nie ma znaczenia, bo także w tylnonapędowych auta może to wystąpić. A kolega nizej pisze ze w type R nie wystepowalo takze da sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 12 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2019 4 minuty temu, wujekcybul napisał: A kolega nizej pisze ze w type R nie wystepowalo takze da sie. Kwestia opon, nawierzchni i momentu w którym następuje zerwanie przyczepności. Może się okazać, że zakładając minimalnie gorsze opony problem ustępuje, bo nie dojdzie do naprężenia powodującego zmianę kąta. Inna opona klejąca lepiej za to nie odklei się po minimalnej zmianie zbieżności. Nawet stosowane ciśnienie w oponach będzie miało na to wpływ. I w całej tej swojej nienawiści do Koreańczyków zapominasz, że to nie jest problem występujący tylko w tych autach. A u mnie po zmianie fabrycznych opon też problem znikł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Października 2019 Udostępnij Napisano 12 Października 2019 42 minuty temu, K3 napisał: Kwestia opon, nawierzchni i momentu w którym następuje zerwanie przyczepności. Może się okazać, że zakładając minimalnie gorsze opony problem ustępuje, bo nie dojdzie do naprężenia powodującego zmianę kąta. Inna opona klejąca lepiej za to nie odklei się po minimalnej zmianie zbieżności. Nawet stosowane ciśnienie w oponach będzie miało na to wpływ. I w całej tej swojej nienawiści do Koreańczyków zapominasz, że to nie jest problem występujący tylko w tych autach. A u mnie po zmianie fabrycznych opon też problem znikł... Generalnie sie zgadzam ale musisz przyznac, ze mogli zjesc jakiegos dobrego psa i po prostu dobrac/zgrac ze soba gume/zawias i opony. A tak niesmak pozostal. Wsiadasz to pachnacej nowoscia kila ceed/ albo tak jak ja i20 i kila proceed i zonk. A moglo byc inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 12 Października 2019 Udostępnij Napisano 12 Października 2019 6 godzin temu, Babinicz napisał: Wiem cos o tym. TypeR nie podskakiwal przy buksowaniu. Bylo tak spokojnie, ze myslalem, ze to sie fega w oponie slizga Moja Cupra tez nie podkaskuje przy paleniu gumy, dzisiaj zostawiłem chyba połowę nowych zimowek pod stacja benzynowa.... 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 12 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2019 6 minut temu, Vadero napisał: Moja Cupra tez nie podkaskuje przy paleniu gumy, dzisiaj zostawiłem chyba połowę nowych zimowek pod stacja benzynowa.... Tyle, że masz 4x4. To inna gadka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 12 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2019 Godzinę temu, wujekcybul napisał: Generalnie sie zgadzam ale musisz przyznac, ze mogli zjesc jakiegos dobrego psa i po prostu dobrac/zgrac ze soba gume/zawias i opony. A tak niesmak pozostal. Wsiadasz to pachnacej nowoscia kila ceed/ albo tak jak ja i20 i kila proceed i zonk. A moglo byc inaczej. Często na różne rynki ida różne opony. Użytkownicy tez różne wkładają... Tu masz przykład Focusa ST. Który to ponoć ma najlepsze zawieszenie w klasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Października 2019 Udostępnij Napisano 12 Października 2019 To nie ma znaczenia niesmak pozostal... Ba nadal jest w nowych modelach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 12 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2019 44 minuty temu, wujekcybul napisał: To nie ma znaczenia niesmak pozostal... Ba nadal jest w nowych modelach. Jakoś nie zauważyłem. A przyśpieszenie jest lepsze niż w poprzedniku. A co do sytuacji, kiedy występuje "wheel hop", to wpływ na to ma chociażby masa auta na danej osi. Czy nawet ciśnienie w oponach. Co oznacza, że w wielu przypadkach są to sytuacje jednostkowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 12 Października 2019 Udostępnij Napisano 12 Października 2019 4 godziny temu, K3 napisał: Kwestia opon, nawierzchni i momentu w którym następuje zerwanie przyczepności. Może się okazać, że zakładając minimalnie gorsze opony problem ustępuje, bo nie dojdzie do naprężenia powodującego zmianę kąta. Inna opona klejąca lepiej za to nie odklei się po minimalnej zmianie zbieżności. Nawet stosowane ciśnienie w oponach będzie miało na to wpływ. I w całej tej swojej nienawiści do Koreańczyków zapominasz, że to nie jest problem występujący tylko w tych autach. A u mnie po zmianie fabrycznych opon też problem znikł... Bardzo dobrze powiedziane. Zawieszenie, to jedno, ale główną rolę odgrywają opony. Im lepsza przyczepność, tym mocniejszy wheel hop. Moje byłe e46 z RWD podskakiwało na dobrej suchej nawierzchni i oponach UHP 225/45, gorsza nawierzchnia i szło gładko. Założyłem kiedyś stare Bridgestony w rozmiarze 195/65 jadąc na hamownię i na suchym asfalcie mielił, jak szalony bez podskakiwania. 1er też RWD i też podskakuje na suchej nawierzchni przy oponach 225/45, ale jak ją kupiłem na 5-cio letnich 205/55, to gładko zamieliła. W ogóle nie rozumiem problemu z wheel hop, bo do dynamicznej jazdy nie ma potrzeby palenia laczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 12 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2019 @kaczorek79 Z tego wszystkiego wychodzi, że kijowe auta masz... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 13 Października 2019 Udostępnij Napisano 13 Października 2019 Tyle, że masz 4x4. To inna gadka...Doktorek ma ośkę niestetytapatalked Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Października 2019 Udostępnij Napisano 13 Października 2019 (edytowane) 22 godziny temu, kaczorek79 napisał: Bardzo dobrze powiedziane. Zawieszenie, to jedno, ale główną rolę odgrywają opony. Im lepsza przyczepność, tym mocniejszy wheel hop. Moje byłe e46 z RWD podskakiwało na dobrej suchej nawierzchni i oponach UHP 225/45, gorsza nawierzchnia i szło gładko. Założyłem kiedyś stare Bridgestony w rozmiarze 195/65 jadąc na hamownię i na suchym asfalcie mielił, jak szalony bez podskakiwania. 1er też RWD i też podskakuje na suchej nawierzchni przy oponach 225/45, ale jak ją kupiłem na 5-cio letnich 205/55, to gładko zamieliła. W ogóle nie rozumiem problemu z wheel hop, bo do dynamicznej jazdy nie ma potrzeby palenia laczka. Kila nie pali... Po prostu ruszasz szybciej a kola lataja przez to lata kierownica i cala deska rozdzielcza gora dol. Powiedzialbym, ze to srednia opcja w aucie, ktore chce byc hot hatchem. Mam sluzbowe 330 poprzednia generacje i tam po prostu wciskam gaz i leci. Oczywiscie naped jest na tyl ale... jak widac Honda potrafi i FWD dobrze zrobic. Edytowane 13 Października 2019 przez wujekcybul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 13 Października 2019 Udostępnij Napisano 13 Października 2019 Dnia 12.10.2019 o 18:43, K3 napisał: Tu masz przykład Focusa ST. Który to ponoć ma najlepsze zawieszenie w klasie... Nie od dzis wiadomo ze Ford to zlom Za to M135i albo Golfa R z checia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 13 Października 2019 Udostępnij Napisano 13 Października 2019 1 godzinę temu, wujekcybul napisał: Mam sluzbowe 330 poprzednia generacje i tam po prostu wciskam gaz i leci. Oczywiscie naped jest na tyl ale... jak widac Honda potrafi i FWD dobrze zrobic. No widzisz, a u mnie w 1er jest to samo zawieszenie, co w 3er i nie da rady na dobrych oponach. 330i pomimo 250 KM też musi być ze sprzęgła strzelane, żeby zerwać przyczepność, samo wciśnięcie gazu w podłogę nawet na 1 biegu nie zerwie przyczepności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Października 2019 Udostępnij Napisano 14 Października 2019 9 godzin temu, kaczorek79 napisał: No widzisz, a u mnie w 1er jest to samo zawieszenie, co w 3er i nie da rady na dobrych oponach. 330i pomimo 250 KM też musi być ze sprzęgła strzelane, żeby zerwać przyczepność, samo wciśnięcie gazu w podłogę nawet na 1 biegu nie zerwie przyczepności. Ja tu pisze o podskakiwaniu kol chociazby na lekko mokrej nawierzchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Października 2019 Udostępnij Napisano 14 Października 2019 Dnia 12.10.2019 o 18:27, Vadero napisał: Moja Cupra tez nie podkaskuje przy paleniu gumy, dzisiaj zostawiłem chyba połowę nowych zimowek pod stacja benzynowa.... Przecież zimówka nigdy tak nie będzie kleić żeby mogło wystąpić podskakiwanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 14 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2019 17 godzin temu, wujekcybul napisał: Powiedzialbym, ze to srednia opcja w aucie, ktore chce byc hot hatchem. Kia nigdy nie pozycjonowała GT jako hot-hatcha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Października 2019 Udostępnij Napisano 14 Października 2019 39 minut temu, K3 napisał: Kia nigdy nie pozycjonowała GT jako hot-hatcha... Moze to i dobrze bo mniejszy wstyd. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 14 Października 2019 Udostępnij Napisano 14 Października 2019 Dnia 13.10.2019 o 20:12, wujekcybul napisał: Mam sluzbowe 330 poprzednia generacje i tam po prostu wciskam gaz i leci. Da się zerwać przyczepność na suchym jak włączysz sport+ i ruszysz pełnym ogniem ze świateł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 14 Października 2019 Udostępnij Napisano 14 Października 2019 Dnia 10.10.2019 o 15:58, ⠀ napisał: @K3 MSPANC Mam taką domenę, mogę udzielić maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 16 Października 2019 Udostępnij Napisano 16 Października 2019 Dnia 10.10.2019 o 14:41, wujekcybul napisał: Jak dobra wyscigowka to nie podskakuje. Juz Ci pisalem, ze nawet na tvn jak porownywali hot hatche to w I30N az zderzal latal od tego podskakiwania. Ale to nie jest wyścigówka, tylko auto uliczne, które przy okazji trafia na tor, dlatego podskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Października 2019 Udostępnij Napisano 16 Października 2019 1 minutę temu, RSSSS napisał: Ale to nie jest wyścigówka, tylko auto uliczne, które przy okazji trafia na tor, dlatego podskakuje. Inne nie skakaly a jednym z tych aut bylo Renault. Takze tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 16 Października 2019 Udostępnij Napisano 16 Października 2019 Dnia 10.10.2019 o 15:58, ⠀ napisał: Warto zwrócić też uwagę na sportowe samochody, wśród nich lider jest tylko jeden @K3 MSPANC Kosiarka marka ma większą moc... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 Tu Pan mowi, ze 100-200 km/h TCR jest szybszy od R... Chyba, ze @K3 uwaza ze kila albo veloster szybsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 3 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2019 Dnia 12.10.2019 o 18:27, Vadero napisał: Moja Cupra tez nie podkaskuje przy paleniu gumy, dzisiaj zostawiłem chyba połowę nowych zimowek pod stacja benzynowa.... jakim sposobem przy 4wd przecież 300 to jeszcze troche za mało zeby zerwac na 4 na raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 3 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2019 (edytowane) 16 godzin temu, wujekcybul napisał: Tu Pan mowi, ze 100-200 km/h TCR jest szybszy od R... Chyba, ze @K3 uwaza ze kila albo veloster szybsze Nie widze w tym nic szokującego. Przy 100 juz nie ma problemow trakcja to m.in. dlatego Nurburgring pokazuje lepsze czasy dla osiek niz 4łapów. Inaczej kwestia wyglada w codziennym uzytkowaniu. Start z zera albo z niskich predkosci to zdecydowanie srodowisko 4łapa. Edyta: Zreszta widac to w budowaniu aut do motorsportu. W wyscigach, gdzie masz jeden start, ale potem juz jedziesz po czystym i suchym asfalcie to w wiekszosci jednonapędowce. W rajdach czy RX, gdzie są gorsze warunki trakcyjne, rozne nawierzchnie, zmieniajaca sie przyczepnosc, niezaleznie od pogody to tutaj kroluja 4 łapy. Edytowane 3 Listopada 2019 przez Filipfm 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.