Skocz do zawartości

Nowy Leon ST czy używany Superb Combi


leszcz

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że auta z innych segmentów ale, jak na potrzeby mojej rodziny, wiele je łączy.

Do rzeczy, żona obecnie ujeżdża BMW E61 530d, na codzien jeździ sama, w weekendy są to 2 osoby i pies w klatce w bagażniku. Jest to też nasze auto wyjazdowe/wakacyjne.

 

Nowe auto ma być kombi, benzyna ~200KM, automat, najlepiej jakby do bagażnika mieściła się klatka (możemy przerobić tą, lub kupić inną), cena ~100tys, wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa (lane assist, brake assist itp.), leasing na 3-5lat, 20-25kkm rocznie.

 

Nowy Leon ST 2.0 TSI 190KM na OtoMoto z takim wyposażeniem kosztuje ok 107tys, ale za +/- 5tys można kupić Superba 2.0 TSI 220KM z 2016 roku z przebiegiem w okolicach 60-70kkm.

 

No i nie wiemy co wybrać. Superb dłuższy od E61 o ~2cm, więc nie ma problemu, z drugiej strony wozić niepotrzebnie tyle miejsca na tylnej kanapie chyba nie ma sensu, a do Leona też się zmieścimy.

 

A może jeszcze inne auta wziąć pod uwagę :hmm:

 

pozdr.

 

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam co prawda Superb2 combi, ale właśnie z uwagi na dużą klatkę dla psa (owczarek niemiecki) nie jestem w stanie się spakować z rodziną i psem na wakacje w mniejsze auto (próbowałem do Megane 3 combi + box dachowy)

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie turlam się takim zastepczakiem jak Leon ST, tyle że 1,5tsi i manual. Nie wiem ile to ma mocy bo dostałem strzępy xero DR, wiem że odłącza 2 cylindry przy małym obciazeniu.

Jeździ to bardzo przyjemnie (Jak na moje potrzeby), robi wrażenie lekkiego, czuc przyspieszenie, bagażnik spory.

Poza miasto tylko do Skrybicz jechałem, więc nie wiem jak w trasie.

Wrażenie robią na mnie multimedia i ich prostota, a jednocześnie funkcjonalność.

Niestety "kokpit" pasażera jest dla mnie za mały, nie mam co zrobić z prawa noga przez szeroki tunel środkowy, wygląd zewnętrzny też mi tak sobie podchodzi.

Wysiada się też jakoś tak "wprost na ziemie", ale już się przyzwyczaiłem.

Na co dzień poruszam się Insignia A ST i poza tym miejscem dla kierowcy nie robi mi za bardzo różnicy.

Jeżeli nie potrzebujecie przestrzeni Superba, a z tego co pamiętam to jestem/bylem 2x wiekszy od Ciebie, poważnie myślałbym o tym Leonie.

 

PS. Moja Insignia jest z 2016 i ma 75kkm, Leon z maja 2019 i 11kkm, czuc ta nowość o której często piszą handlarze i te emocje z jazdy nówką. :phi:

Wiem, Insignia mi się już obyła, ale przez tego zastepczaka znow zacząłem myśleć o czymś nowym.

 

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, leszcz napisał:

Nowy Leon ST 2.0 TSI 190KM na OtoMoto z takim wyposażeniem kosztuje ok 107tys, ale za +/- 5tys można kupić Superba 2.0 TSI 220KM z 2016

Za +13 jest NOWY superb i to nie w najbiedniejszej wersji

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-ambition-2020r-od-reki-pakiet-konfort-duzy-rabat-15-550zl-ID6CyGXV.html

 

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam co prawda Superb2 combi, ale właśnie z uwagi na dużą klatkę dla psa (owczarek niemiecki) nie jestem w stanie się spakować z rodziną i psem na wakacje w mniejsze auto (próbowałem do Megane 3 combi + box dachowy)
Czy mógłbyś zrobić zdjęcie bagażnika z włożoną klatką?

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pyttanie czy ten leon to nie taki wabik bo juz nie produkuja 2.0 TSI. Zaraz bedzie nowy model. Nie wiem po co ten Superb? Ziemniaki bedziesz wozil? Ja bym bral Leona 5 lat gwarancji bez wylaczen nie tak jak w kila [mention=172430]K3[/mention]
Wiem że nie produkują ale na OtoMoto jest jeszcze kilka/kilkanaście sztuk.
Co do ziemniaków, obecnie jak jedziemy z psem - bagaże jadą z tyłu, w Leonie będzie tak samo, natomiast w Superbie myślę że i pies i bagaże jechały by w bagażniku :hmm:

A z innej beczki, czym będzie się jeździło przyjemniej? Dla mnie auto to coś więcej niż środek lokomocji z punktu A do punktu B, a i żona trochę też się "rozpuściła" - stąd rezygnacja z diesla. Auto ma szybciej reagować na gaz, ma sprawiać wrażenie "lekkiego" i chętnego do jazdy. Takie wrażenie miała jeżdżąc IS300 pierwszej generacji i obecnie moim E39 530iA. W E61 jest za duży lag i nie jedzie tak "lekko" mimo 275KM.


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie turlam się takim zastepczakiem jak Leon ST, tyle że 1,5tsi i manual. Nie wiem ile to ma mocy bo dostałem strzępy xero DR, wiem że odłącza 2 cylindry przy małym obciazeniu.
Jeździ to bardzo przyjemnie (Jak na moje potrzeby), robi wrażenie lekkiego, czuc przyspieszenie, bagażnik spory.
Poza miasto tylko do Skrybicz jechałem, więc nie wiem jak w trasie.
Wrażenie robią na mnie multimedia i ich prostota, a jednocześnie funkcjonalność.
Niestety "kokpit" pasażera jest dla mnie za mały, nie mam co zrobić z prawa noga przez szeroki tunel środkowy, wygląd zewnętrzny też mi tak sobie podchodzi.
Wysiada się też jakoś tak "wprost na ziemie", ale już się przyzwyczaiłem.
Na co dzień poruszam się Insignia A ST i poza tym miejscem dla kierowcy nie robi mi za bardzo różnicy.
Jeżeli nie potrzebujecie przestrzeni Superba, a z tego co pamiętam to jestem/bylem 2x wiekszy od Ciebie, poważnie myślałbym o tym Leonie.
 
PS. Moja Insignia jest z 2016 i ma 75kkm, Leon z maja 2019 i 11kkm, czuc ta nowość o której często piszą handlarze i te emocje z jazdy nówką. :phi:
Wiem, Insignia mi się już obyła, ale przez tego zastepczaka znow zacząłem myśleć o czymś nowym.
 
Znajomi takiego kupili jak twój zastępczak i to samo mówią

Nie wiem czy Ty się zmieniłeś, ale ja nadal mały jestem

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wujekcybul napisał:

Pyttanie czy ten leon to nie taki wabik bo juz nie produkuja 2.0 TSI. Zaraz bedzie nowy model. Nie wiem po co ten Superb? Ziemniaki bedziesz wozil? Ja bym bral Leona 5 lat gwarancji bez wylaczen nie tak jak w kila @K3

Dziwne nadal jest w cennikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, leszcz napisał:

Wiem że nie produkują ale na OtoMoto jest jeszcze kilka/kilkanaście sztuk.
Co do ziemniaków, obecnie jak jedziemy z psem - bagaże jadą z tyłu, w Leonie będzie tak samo, natomiast w Superbie myślę że i pies i bagaże jechały by w bagażniku :hmm:

A z innej beczki, czym będzie się jeździło przyjemniej? Dla mnie auto to coś więcej niż środek lokomocji z punktu A do punktu B, a i żona trochę też się "rozpuściła" - stąd rezygnacja z diesla. Auto ma szybciej reagować na gaz, ma sprawiać wrażenie "lekkiego" i chętnego do jazdy. Takie wrażenie miała jeżdżąc IS300 pierwszej generacji i obecnie moim E39 530iA. W E61 jest za duży lag i nie jedzie tak "lekko" mimo 275KM.


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

Ja bym sugerował najpierw naprawić auto😁 wtedy poczujesz lekkość tego diesla. 90% diesli m57 na naszym rynku nie jedzie tak jak powinno, są zamulone z dołu a mechanicy nie widza problemu. Miałem 2.8 pb w e39, miałem 3.0d w e39 i 3.0d miało o wiele lepsza responsywnosc w porównaniu do beny. Porównując reakcje na gaz 2.0 tsi którym jeździłem to jest bardzo podobne do tego diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, leszcz napisał:

A z innej beczki, czym będzie się jeździło przyjemniej? Dla mnie auto to coś więcej niż środek lokomocji z punktu A do punktu B, a i żona trochę też się "rozpuściła" - stąd rezygnacja z diesla. Auto ma szybciej reagować na gaz, ma sprawiać wrażenie "lekkiego" i chętnego do jazdy.

 

Przyjemniej to na pewno się będzie jeździło Superbem niż Leonem. Po E61 w Leonie będziesz się czuł jak w wozie drabiniastym. Obstawiam, że kultura pracy silnika2.0TSI w obu przypadkach nie dorówna R6 BMW (pomimo, że diesel). Po "gulgotaniu" rzędowej szóstki czterocylindrowiec będzie brzmiał jak warczący ratlerek.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, atlantic napisał:

Ja bym sugerował najpierw naprawić auto😁 wtedy poczujesz lekkość tego diesla. 90% diesli m57 na naszym rynku nie jedzie tak jak powinno, są zamulone z dołu a mechanicy nie widza problemu. Miałem 2.8 pb w e39, miałem 3.0d w e39 i 3.0d miało o wiele lepsza responsywnosc w porównaniu do beny. Porównując reakcje na gaz 2.0 tsi którym jeździłem to jest bardzo podobne do tego diesla.

@leszcz chyba w BMW robi/robił, więc wiesz/rozumiesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

ja bym się nawet nie zastanawial i wzial nowego Leona z przedluzona gwarancja na 4-5 lat :ok:

5 lat to standardowa gwarancja w Seacie teraz :)

 

Jako były posiadacz e61 530d,obecny Leona powiem Ci ze zatesknisz za ciszą (leony są słabo wyciszone - jak robisz dużo autostrad to może być męczące), przestrzeń? W leonie jest miejsca dość i w bagażniku i w środku :ok:, plastiki - slabe, ale jakoś mi to nie przeszkadza, ergonomia bardzo dobra. Multimedia bardzo dobre :ok:

Superb? Kupujesz auto zaraz po końcu gwarancji, owszem będzie cichsze i lepiej wyposażone, ale nie aż tak lepiej żeby olać 5 lat świętego spokoju. 

 

Auta grupy VAG nie słyną z bezawaryjnosci - bierz nowe i kup sobie święty spokój na 5 lat. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sugerował najpierw naprawić auto wtedy poczujesz lekkość tego diesla. 90% diesli m57 na naszym rynku nie jedzie tak jak powinno, są zamulone z dołu a mechanicy nie widza problemu. Miałem 2.8 pb w e39, miałem 3.0d w e39 i 3.0d miało o wiele lepsza responsywnosc w porównaniu do beny. Porównując reakcje na gaz 2.0 tsi którym jeździłem to jest bardzo podobne do tego diesla.

Z autem wszystko jest , program trochę poprawił odczucia, ale tu najbardziej winny jest automat który za bardzo stara się być eko (efekt gumki recepturki pomiędzy pedałem przyspieszenia a silnikiem) a tryb sportowy mimo iż trochę auto ożywia to dorzuca inne negatywne odczucia na trasy - autostrady auto jest super ale przy codziennej jeździe mnie bardziej wkurza niż cieszy, wolę swoje E39 w benzynie (również automat), trasy w sumie też przyjemniej się nim jeździ default_hmm.gif ale jeśli chodzi o E39 to chyba nie jestem do końca obiektywny

 

pozdr.

 

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ZUBERTO napisał:

Niestety "kokpit" pasażera jest dla mnie za mały, nie mam co zrobić z prawa noga przez szeroki tunel środkowy, wygląd zewnętrzny też mi tak sobie podchodzi.

Wysiada się też jakoś tak "wprost na ziemie", ale już się przyzwyczaiłem.

Tego nie mogę pojąć... ładują miękkie materiały na górę deski którą dotykamy tylko gdy chcemy ją przetrzeć :)

A miejsce które dotykamy w zasadzie cały czas kolanem, twarda skorupa.

 

A wracając do tematu, jako miesięczny użytkownik Leona ST,  jestem Seatem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, siwyyy77 napisał:

Tego nie mogę pojąć... ładują miękkie materiały na górę deski którą dotykamy tylko gdy chcemy ją przetrzeć :)

A miejsce które dotykamy w zasadzie cały czas kolanem, twarda skorupa.

 

A wracając do tematu, jako miesięczny użytkownik Leona ST,  jestem Seatem

Miękkie wykończenie to kolano pewnie by zniszczyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, leszcz napisał:

Z autem wszystko jest emoji106.png, program trochę poprawił odczucia, ale tu najbardziej winny jest automat który za bardzo stara się być eko (efekt gumki recepturki pomiędzy pedałem przyspieszenia a silnikiem) a tryb sportowy mimo iż trochę auto ożywia to dorzuca inne negatywne odczucia emoji6.png na trasy - autostrady auto jest super ale przy codziennej jeździe mnie bardziej wkurza niż cieszy, wolę swoje E39 w benzynie (również automat), trasy w sumie też przyjemniej się nim jeździ default_hmm.gif ale jeśli chodzi o E39 to chyba nie jestem do końca obiektywny emoji6.png

 

pozdr.

 

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Jest to dla mnie maksymalnie dziwna opinia, bo miałem 2.8 w automacie właśnie z tym samym zfem i ta skrzynia pracuje jak ślimak. Do tego ma abstrakcyjnie długie przełożenia, a sam silnik za mało nm i żeby to jechało to trzeba mieć pedał w podłodze. Nie wiem co masz na myśli z ta gumka recepturka, ale u mnie w 535d skrzynia zapina lock up od 2 do 6. Przyspiesza od 1300rpm jak manual, bo sprzęgło się spina czego w e39 niestety nie było tylko skrzynia chodzila jak cvt🙈Podejrzewam ze parametry mocy mamy w tej chwili bardzo zbliżone i jeżdżąc na codzień rzadko muszę przekraczać 2500rpm nawet przy wyprzedzaniu jakiegoś wściekłego sciganta.

Obiektywnie jest mi ciezko znaleźć jakaś zaletę e39 patrząc pod względem układu napędowego na tle e60. W tej drugiej praca skrzyni dorównuje już w miarę współczesnym autom, bo ma właśnie lock up i 6biegow. No chyba ze 535d ma jakiś inny soft niż 530d ale nie sadze. Ciekawe jak się twoim autem jeździ 🤔 

No i muszę niechętnie przyznać ze octavia 1.5tsi dsg jest dużo przyjemniejsza do jazdy na codzień niż 528iA. Nie bez przyczyny tez jeden z tutejszych byłych użytkowników 525i e39 stwierdził ze golf 1.0tsi zbiera się lepiej😅

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

To raz, a dwa ze rozmiar nowego Superba kombi jest z mojej perspektywy (2os) kompletnie absurdalny...

Superb jest świetny do jeżdżenia na tylnej kanapie :ok:

2.0 TSI DSG jako tako powinno dawać radę z tą budą.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to dla mnie maksymalnie dziwna opinia, bo miałem 2.8 w automacie właśnie z tym samym zfem i ta skrzynia pracuje jak ślimak. Do tego ma abstrakcyjnie długie przełożenia, a sam silnik za mało nm i żeby to jechało to trzeba mieć pedał w podłodze. Nie wiem co masz na myśli z ta gumka recepturka, ale u mnie w 535d skrzynia zapina lock up od 2 do 6. Przyspiesza od 1300rpm jak manual, bo sprzęgło się spina czego w e39 niestety nie było tylko skrzynia chodzila jak cvtPodejrzewam ze parametry mocy mamy w tej chwili bardzo zbliżone i jeżdżąc na codzień rzadko muszę przekraczać 2500rpm nawet przy wyprzedzaniu jakiegoś wściekłego sciganta.
Obiektywnie jest mi ciezko znaleźć jakaś zaletę e39 patrząc pod względem układu napędowego na tle e60. W tej drugiej praca skrzyni dorównuje już w miarę współczesnym autom, bo ma właśnie lock up i 6biegow. No chyba ze 535d ma jakiś inny soft niż 530d ale nie sadze. Ciekawe jak się twoim autem jeździ  
No i muszę niechętnie przyznać ze octavia 1.5tsi dsg jest dużo przyjemniejsza do jazdy na codzień niż 528iA. Nie bez przyczyny tez jeden z tutejszych byłych użytkowników 525i e39 stwierdził ze golf 1.0tsi zbiera się lepiej
Chyba miałeś popsute te E39
Podejrzewam że pomiędzy 528 a 530 jest duża różnica w jeździe wynikająca chociażby z dostępności momentu obrotowego czy przełożenia dyfra. Pamiętam jak ktoś kiedyś tutaj narzekał na elastyczność którejś beemki chyba z m54b25, ja taki silnik miałem w compakcie, tyle ze skrzynia 6 i pewnie krótszy dyfer i właśnie elastyczność tego auta, a kiedy trzeba redukcja i czerwone pole, sprawiały największą frajdę
Naprawdę, wolę E39 od E60 i jakby ktoś mi dawał fabrycznie nowe czy to 530d czy 530i w obu generacjach, to wybralbym to w nadwoziu E39

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, leszcz napisał:

Chyba miałeś popsute te E39 emoji6.png
Podejrzewam że pomiędzy 528 a 530 jest duża różnica w jeździe wynikająca chociażby z dostępności momentu obrotowego czy przełożenia dyfra. Pamiętam jak ktoś kiedyś tutaj narzekał na elastyczność którejś beemki chyba z m54b25, ja taki silnik miałem w compakcie, tyle ze skrzynia 6 i pewnie krótszy dyfer i właśnie elastyczność tego auta, a kiedy trzeba redukcja i czerwone pole, sprawiały największą frajdę emoji106.png
Naprawdę, wolę E39 od E60 i jakby ktoś mi dawał fabrycznie nowe czy to 530d czy 530i w obu generacjach, to wybralbym to w nadwoziu E39 emoji16.png

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

 

Ja narzekałem.

Miałem M54B25 w budzie E39 Touring z archaicznym automatem.

W trasie jechało się spoko, ale do miasta słabizna, elastyczności zero. A był zdrowy, zarówno KM jak i Nm powyżej serii i ładny wykres. Skrzynia zabijała ten silnik.

Miałem też M52B28 w E36 w manualu i tu był szatan. Szedł od samego dołu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Chcialoby Ci się przekladac kola co 2-3 miesiące? ;]

Jeśli dużo jeździsz, to zmiana po sezonie zimowym bądź letnim, to może być już za późno ;]

Nie trzeba samemu, a w warsztacie to chwila.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest najgorsze co moze byc! Zabkowanie opon i drogie w naprawach. Belka tez jest dobra.
Zawieszenie myślę że nie jest wyłączone z gwarancji, a jak z ząbkowaniem opon?
Pytam jak to konkretnie wygląda w Seacie.

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, leszcz napisał:

Zawieszenie myślę że nie jest wyłączone z gwarancji, a jak z ząbkowaniem opon?
Pytam jak to konkretnie wygląda w Seacie.

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

Nie do udowodnienia inkt tego nie uzna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, leszcz napisał:

Zawieszenie myślę że nie jest wyłączone z gwarancji, a jak z ząbkowaniem opon?
Pytam jak to konkretnie wygląda w Seacie.

60 000 km i problemu nie znam (mam ST 1.8TSI z wielowahaczem z tyłu). Na forum Leona nie rozuciło mi się to w oczy jako masowy problem.

 

@leszcz

Przy takimwyborze jaki Ty masz... ja bym się nigdy ni zastanawiał. Możesz sobie pozwolić na nowy, w dodatku z gwarancją - w takim przypadku to jest jedyny słuszny wybór.

Z innej beczki, że Leona mam od 3 lat, zrobiłem dotychczas 60 000 km i jestem z nadal jestem z tego wyboru zadowolony.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Jak nowe jak chce stara Supeb?


Ładnie to tak odwracać ogonem? Przecież o wadach wielowahacza odpisałeś sdss'owi który napisał żebym brał Leona bo ma takie zawieszenie


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, leszcz napisał:


 

 


Ładnie to tak odwracać emoji250.png ogonem? Przecież o wadach wielowahacza odpisałeś sdss'owi który napisał żebym brał Leona bo ma takie zawieszenie emoji16.png


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

 

Kura tez ma wielowachacz. Nie widze zalet takiego zawieszenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.10.2019 o 13:32, leszcz napisał:

 

Wiem że auta z innych segmentów ale, jak na potrzeby mojej rodziny, wiele je łączy.

Do rzeczy, żona obecnie ujeżdża BMW E61 530d, na codzien jeździ sama, w weekendy są to 2 osoby i pies w klatce w bagażniku. Jest to też nasze auto wyjazdowe/wakacyjne.

 

Nowe auto ma być kombi, benzyna ~200KM, automat, najlepiej jakby do bagażnika mieściła się klatka (możemy przerobić tą, lub kupić inną), cena ~100tys, wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa (lane assist, brake assist itp.), leasing na 3-5lat, 20-25kkm rocznie.

 

Nowy Leon ST 2.0 TSI 190KM na OtoMoto z takim wyposażeniem kosztuje ok 107tys, ale za +/- 5tys można kupić Superba 2.0 TSI 220KM z 2016 roku z przebiegiem w okolicach 60-70kkm.

 

No i nie wiemy co wybrać. Superb dłuższy od E61 o ~2cm, więc nie ma problemu, z drugiej strony wozić niepotrzebnie tyle miejsca na tylnej kanapie chyba nie ma sensu, a do Leona też się zmieścimy.

 

A może jeszcze inne auta wziąć pod uwagę :hmm:

 

pozdr.

 

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

 

 

 

ja bym wziął Leona. Po pierwsze zawsze to nówka, po drugie nie jestem w stanie zaakceptować stylistyki oferowanej przez Superba. Po trzecie, z opisu Twoich potrzeb transportowych wygląda, że będzie wystarczająco. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.