Skocz do zawartości

Golf VIII - dziś premiera 18:30


Cinos

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, chojny napisał:

 

Wzgledem poprzednich dwóch modeli.

 

 

Kompletna bzdura. Na tej zasadzie Mk 7 to pada względem mk 6 - który był najlepiej wykonanym Golfem ever. Mk 7,5 jest padaką względem MK 7 - sporo oszczędności. 

 

8 jest dużo lepsza jako całość od mk7.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

przez 15-20 minut tego nie sprawdzisz. Kilka dni to minimalny okres, aby poznać auto. Da się do tego szybko przyzwyczaić.

Człowiek podobno do wszystkiego da się przyzwyczaić.

Ja nie testowałem, ale rozumiem, że chodzi o ergonomię, intuicyjność i prostotę rozwiązań.

Zamysłem tego nie była przypadkiem chęć oszczędności na zasadzie, "że skoro i tak musimy dać dotykowy ekran, to oszczędźmy na 2 pokrętłach"?

Wiem, postęp i te sprawy, ale niektóre rozwiązania się nie sprawdzają, nie przyjmują i przemijają, a pokrętła trwają.:oki:

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ZUBERTO napisał:

 

Zamysłem tego nie była przypadkiem chęć oszczędności na zasadzie, "że skoro i tak musimy dbać dotykowy ekran, to oszczędźmy na 2 pokrętłach".

 

Zaoszczędzili na czymś innym w tym wypadku - przyciski dotykowe nie posiadają podświetlenia!!!! W nocy nie widzisz gdzie ten suwak się znajduje, a co za tym idzie nie widzisz gdzie się znajduje pole od regulacji temperatury , a gdzie od głośności...

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

8 jest dużo lepsza jako całość od mk7.


Oglądałem Twój materiał i nie odniosłem takiego wrażenia, mówiłeś sporo o oszczędnościach. Silniki takie same. Mam wrażenie że nie byłeś zadowolony z tego auta podczas testu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Kompletna bzdura. Na tej zasadzie Mk 7 to pada względem mk 6 - który był najlepiej wykonanym Golfem ever. Mk 7,5 jest padaką względem MK 7 - sporo oszczędności. 

 

8 jest dużo lepsza jako całość od mk7.

 

 

A co mnie Twoje zdanie zdanie obchodzi.... wsiadam, jadę, czuje, widzę.

 

Golf 8 to padaka i tyle. 

Edytowane przez chojny
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, pejus1982 napisał:


Oglądałem Twój materiał i nie odniosłem takiego wrażenia, mówiłeś sporo o oszczędnościach. Silniki takie same. Mam wrażenie że nie byłeś zadowolony z tego auta podczas testu.

Spodziewałem się jakiegoś "wow", będzie super nowy Golf na wzór klasy A, a rzeczywistość nie była taka "wow" przez oszczędności, które czuć i widać. Golf, w szczególności MK6 był mega fajnie wykonanym samochodem, coś jak stare Audi A6 C, taki wzór jakości w klasie.

Ilość głupich oszczędności mnie zaskoczyła. 

8 się bardzo dobrze prowadzi, jest mega oszczędna, dobrze wyciszona, niżej można fotel ustawić, lepiej wyposażona, ma więcej bajerów i jako całość jest lepsza od MK 7, bez dwóch zdań. 

Mnie ciągnie bardziej w stronę Leona z uwagi nie tylko na wygląd, ale przede wszystkim prowadzenie i tego mi trochę w Golfie brakuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, ZUBERTO napisał:

Człowiek podobno do wszystkiego da się przyzwyczaić.

Ja nie testowałem, ale rozumiem, że chodzi o ergonomię, intuicyjność i prostotę rozwiązań.

Zamysłem tego nie była przypadkiem chęć oszczędności na zasadzie, "że skoro i tak musimy dać dotykowy ekran, to oszczędźmy na 2 pokrętłach"?

Wiem, postęp i te sprawy, ale niektóre rozwiązania się nie sprawdzają, nie przyjmują i przemijają, a pokrętła trwają.:oki:

Miałem, mam gałki i ich nie używałem  i nie używam.

 

Dla wielu ludzi golf 8 będzie beee,  bo jest inny. Nie ma gałek, pokrętła itd... 

 

Kiedyś telefony komórkowe miały przyciski i też ludzie narzekali jak wprówdzili ekrany dotykowe. 

Edytowane przez sdss
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

przez 15-20 minut tego nie sprawdzisz. Kilka dni to minimalny okres, aby poznać auto. Da się do tego szybko przyzwyczaić.

Do FSO tez sie mozna bylo przyzwyczaic. To niestety nie jest najlepsze rozwiazanie. Co nie zmienia fktu, ze i tak w VAG dziala to lepiej niz we francuzach. Tam to dopiero dramat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, ZUBERTO napisał:

Człowiek podobno do wszystkiego da się przyzwyczaić.

Ja nie testowałem, ale rozumiem, że chodzi o ergonomię, intuicyjność i prostotę rozwiązań.

Zamysłem tego nie była przypadkiem chęć oszczędności na zasadzie, "że skoro i tak musimy dać dotykowy ekran, to oszczędźmy na 2 pokrętłach"?

Wiem, postęp i te sprawy, ale niektóre rozwiązania się nie sprawdzają, nie przyjmują i przemijają, a pokrętła trwają.:oki:

Osobiście nigdy do końca nie byłem przekonany w tą całą ergonomię VW :). Nieraz jeżdżąc Passatem musiałem się nagimnastykować i naszukać, żeby np zmienić wyświetlanie kompa pokładowego. Natomiast epoka gałek przemija, czy to się tutaj większości podoba czy nie. Tak bez jest bardziej designersko, modnie i tak to już będzie wyglądać w autach, podobnie jak światła LED czy inne pierdoły, które są obecnie std.

Golfem 8 nie jeździłem, ale jeżdżę od blisko roku na przemian autem które ma sterowane LCD i które ma tradycyjne sterowanie. Nie widzę różnicy, jedno i drugie działa dobrze i spełnia swoje zadanie. Dla mnie za to masakra i nie porozumienie to navi z ekranami bezdotykowymi z tymi całymi pokrętłami/przyciskami do tego nie mogłem się przyzwyczaić nigdy. Na szczęście to przeszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sherif napisał:

Natomiast epoka gałek przemija, czy to się tutaj większości podoba czy nie.

 

Niektore firmy jednak sluchaja klientow. Np w Civicu Xgen po lifcie w radiu, w miejsce sensorowych regulacji i klawiszy, pojawily sie fizyczne

 

maxresdefault.jpg

 

 

2020-Honda-Civic-Hatchback-Sport-Touring

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Filipfm napisał:

 

Niektore firmy jednak sluchaja klientow. Np w Civicu Xgen po lifcie w radiu, w miejsce sensorowych regulacji i klawiszy, pojawily sie fizyczne

 

maxresdefault.jpg

 

 

2020-Honda-Civic-Hatchback-Sport-Touring

Ładnie to nie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Filipfm napisał:

Niektore firmy jednak sluchaja klientow. Np w Civicu Xgen po lifcie w radiu, w miejsce sensorowych regulacji i klawiszy, pojawily sie fizyczne

 

Ok regulacja głośności to i u mnie jest .. choć sporadycznie używam.

To najnowysz Civik ? Tam pod spodem dalej cała masa przycisków :].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, sherif napisał:

Ok regulacja głośności to i u mnie jest .. choć sporadycznie używam.

To najnowysz Civik ? Tam pod spodem dalej cała masa przycisków :].

 

tak, Xgen. 
niby jest w kierownicy, ale np wyciszyc radio to troche klikania. 

Ja u siebie w ufoku mam tez regulacje klimy pokrętłem. I generalnie uwazam ten sposob regulacji duzo bardziej intuicyjny niz klikanie klawiszami.

Ale nikt nie jest swiety, np w HR-V regulacja klimy jest nie dosc, ze klawiszami +/- to jeszcze sensorowa a nie fizycznymi klawiszami. Niby to nowoczesne, ale zmienic cos w trakcie jazdy bez odrywania wzroku od drogi - nie ma opcji

 

2018_honda_hr_v_tempcontrol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Filipfm napisał:

 

tak, Xgen. 
niby jest w kierownicy, ale np wyciszyc radio to troche klikania. 

Ja u siebie w ufoku mam tez regulacje klimy pokrętłem. I generalnie uwazam ten sposob regulacji duzo bardziej intuicyjny niz klikanie klawiszami.

Ale nikt nie jest swiety, np w HR-V regulacja klimy jest nie dosc, ze klawiszami +/- to jeszcze sensorowa a nie fizycznymi klawiszami. Niby to nowoczesne, ale zmienic cos w trakcie jazdy bez odrywania wzroku od drogi - nie ma opcji

 

2018_honda_hr_v_tempcontrol.jpg

Jeździłeś dłużej autem z takim rozwiązaniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Filipfm napisał:

niby jest w kierownicy, ale np wyciszyc radio to troche klikania. 

Ja u siebie w ufoku mam tez regulacje klimy pokrętłem. I generalnie uwazam ten sposob regulacji duzo bardziej intuicyjny niz klikanie klawiszami.

Jak to klikania ?

U mnie zawsze było pod kciukiem + i -. Gałki użyłem kilka razy (jako keirowca) jak stałem na czerwonym ze skręconymi kołami i miałem pod prawym tempomat zamiast radia :phi:.

W Subaru miałem pokrętło ale klimatronik był tak nie precyzyjny, ze non stop trzeba było nim kręcić (efekt czujnika temp bez wiatraczka), a AUTO było nieużywalne. W obecnym mam dotykowe i bardzo rzadko zmieniam, bo jest dużo lepszy system. Nie mam z tym problemów podczas jazdy, piktogramy są duże i pod ręką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, sherif napisał:

Jak to klikania ?

U mnie zawsze było pod kciukiem + i -. Gałki użyłem kilka razy (jako keirowca) jak stałem na czerwonym ze skręconymi kołami i miałem pod prawym tempomat zamiast radia :phi:.

W Subaru miałem pokrętło ale klimatronik był tak nie precyzyjny, ze non stop trzeba było nim kręcić (efekt czujnika temp bez wiatraczka), a AUTO było nieużywalne. W obecnym mam dotykowe i bardzo rzadko zmieniam, bo jest dużo lepszy system. Nie mam z tym problemów podczas jazdy, piktogramy są duże i pod ręką.

 

Pewnie zalezy jak to jest ogarniete, ale czas sciszenia radia wcisnietym - jest dluzszy niz ruch gałką. 

I oczywiscie wszystko jest kwestia przyzwyczajenia, co wiecej, niektorzy nawet łykają marketingowy przekaz koncernow motoryzacyjnych :) a za wszystkimi tymi unowoczesnieniami księgowi zacierają rączki 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, sdss napisał:

Powyżej 3000km.

 

 

 

Czyli jakby to było 2900 to nie moglbym sie wypowiadac w tym temacie 😄 

 

Przyzwyczaic sie mozna do wszystkiego. Bardziej chodzi o to po jakim czasie ogarniasz obsluge wsiadajac do obcego auta z wypozyczalni. I tu sensory albo co gorsza sterowanie wszystkiego z ekranu dotykowego, przegrywaja o kilka dlugosci z obsluga fizycznymi klawiszami/pokrętłami. I oczywiscie nie mowimy, ze ma byc fizyczna regulacja do wszystkiego. Ale akurat sterowanie klimatyzacją i radiem należy do takich funkcji, których użycie jest często w trakcie jazdy i częśćiej niz konfiguracja auta, ktora sobie moze byc w 4ro krotnie zagniezdzonym menu w komputerze albo touchscreenie. 

 

Zauważ, że mamy wlasnie drugą walkę z pokrętłami w radiach. Kiedyś pokrętła były powszechne. Potem jak się elektronika panoszyła to gro producentów poszło w klawisze. I okazalo sie, ze ergonomia kuleje i nastąpił powrót do gałek w panelach systemów audio. Często wielofunkcyjne a nie tylko do głośności, ale jednak - wróciły. Teraz mamy drugą falę likwidacji pokręteł 😄 

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Filipfm napisał:

 

Pewnie zalezy jak to jest ogarniete, ale czas sciszenia radia wcisnietym - jest dluzszy niz ruch gałką. 

I oczywiscie wszystko jest kwestia przyzwyczajenia, co wiecej, niektorzy nawet łykają marketingowy przekaz koncernow motoryzacyjnych :) a za wszystkimi tymi unowoczesnieniami księgowi zacierają rączki 😄 

NO nie wiem czy tak księgowi przynajmniej na razie. Te większe LCD i aktywne zegary w autach z opcją są za dopłatą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Filipfm napisał:

 

Czyli jakby to było 2900 to nie moglbym sie wypowiadac w tym temacie 😄 

 

Przyzwyczaic sie mozna do wszystkiego. Bardziej chodzi o to po jakim czasie ogarniasz obsluge wsiadajac do obcego auta z wypozyczalni. I tu sensory albo co gorsza sterowanie wszystkiego z ekranu dotykowego, przegrywaja o kilka dlugosci z obsluga fizycznymi klawiszami/pokrętłami. I oczywiscie nie mowimy, ze ma byc fizyczna regulacja do wszystkiego. Ale akurat sterowanie klimatyzacją i radiem należy do takich funkcji, których użycie jest często w trakcie jazdy i częśćiej niz konfiguracja auta, ktora sobie moze byc w 4ro krotnie zagniezdzonym menu w komputerze albo touchscreenie. 

 

Zauważ, że mamy wlasnie drugą walkę z pokrętłami w radiach. Kiedyś pokrętła były powszechne. Potem jak się elektronika panoszyła to gro producentów poszło w klawisze. I okazalo sie, ze ergonomia kuleje i nastąpił powrót do gałek w panelach systemów audio. Często wielofunkcyjne a nie tylko do głośności, ale jednak - wróciły. Teraz mamy drugą falę likwidacji pokręteł 😄 

2999,9km również nie uprawnia😝🤪😂😂😂

Auto z gałkami czy nie, do każdego trzeba się przyzwyczaić. 
 



 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Golf,.ale siedziałem w nowej Octavii w salonie i powiem szczerze wygląda super. Tak naprawdę to połowa rozwiązań jak z mojego audi...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kiwal napisał:

Nie wiem jak Golf,.ale siedziałem w nowej Octavii w salonie i powiem szczerze wygląda super. Tak naprawdę to połowa rozwiązań jak z mojego audi...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

W przyszłym tygodniu odbierma na testy. Zobaczymy jak się mają te rozwiązania z Audi. Teraz bardziej się jaram odbieranym w tym tygodniu 330e :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

W przyszłym tygodniu odbierma na testy. Zobaczymy jak się mają te rozwiązania z Audi. Teraz bardziej się jaram odbieranym w tym tygodniu 330e :)

Mialem sluzbowe 330i bez e poprzednia genereacje :phi: Oddalem z koncem marca. Nie wiem jaki teraz samochod kupic zeby byl taki jak BMW. To hybryda tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marcindzieg napisał:

 

Ale to akurat marketing w czystej postaci. LCD i aktywne zegary są tańsze w produkcji  :)

 

Jak porównasz sam LCD vs blat zegarów to oczywiście, ale jak doliczyć dodatkowy moduł sterujący, jakieś czujniki, oprogramowanie to nie wiem czy to będzie takie tańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, sherif napisał:

 

Jak porównasz sam LCD vs blat zegarów to oczywiście, ale jak doliczyć dodatkowy moduł sterujący, jakieś czujniki, oprogramowanie to nie wiem czy to będzie takie tańsze.

Moduły sterujące, oprogramowanie i czujniki musisz dać tu i tu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, sherif napisał:

 

Jak porównasz sam LCD vs blat zegarów to oczywiście, ale jak doliczyć dodatkowy moduł sterujący, jakieś czujniki, oprogramowanie to nie wiem czy to będzie takie tańsze.

w poprzednim modelu Chińczyki dorobili swój cyfrowy moduł, więc tam to był tylko ekran

 

 

w nowym zaprojektowali pewnie wszystko pod wyświetlacz...

panel od klimatyzacji też jest pewnie tańszy jako ekran niż jako guziki i plastiki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, marcindzieg napisał:

Moduły sterujące, oprogramowanie i czujniki musisz dać tu i tu :)

Tak, ale znacznie uproszczony. Te deski co widziałem, miały jeden mały procek z tyłu, jakiś układ typu dekoder CanBus i tyle. Przy graficznym zapewne jest oddzielny moduł do tego.

 

4 minuty temu, Cinos napisał:

w poprzednim modelu Chińczyki dorobili swój cyfrowy moduł, więc tam to był tylko ekran

Oni mogą sobie robić deski i do Garbusa :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem co się ludzie czepiają tego CVT. Na codzień jeżdżę klasycznym hydrokinetykiem ale miałem okazje przejechać się Corollą hybrydową z 2019 roku ostatnio. Tą słabszą. Trochę po mieście i trochę po S-ce. I

oczywiście jak ktoś jeździ non stop w trybie 0-1 to CVT może być męczące ale w codziennej jeździe zupełnie nie rozumiem tej paniki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.04.2020 o 00:30, prawoimotoryzacja napisał:

W przyszłym tygodniu odbierma na testy. Zobaczymy jak się mają te rozwiązania z Audi. Teraz bardziej się jaram odbieranym w tym tygodniu 330e :)

Tylko dlaczego nie maja wersji kombi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzi się tym 330e świetnie! Pali to śmiesznie mało. Wczoraj zrobiłem trasę z Krakowa do Pszczyny przez "wsie". Specjalnie wcześniej rozładowałem baterie jeżdżąc po Krakowie, żeby zobaczyć ile bez ładowania ten samochód pali - wyszło mi 5.4 l/100 km. Na tej samej trasie podobnie jadąc Leon 1.4 125 pali mi ok 5.0. Dzisiaj zrobię trasę powrotna na nalodowanych bateriach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Jezdzi się tym 330e świetnie! Pali to śmiesznie mało. Wczoraj zrobiłem trasę z Krakowa do Pszczyny przez "wsie". Specjalnie wcześniej rozładowałem baterie jeżdżąc po Krakowie, żeby zobaczyć ile bez ładowania ten samochód pali - wyszło mi 5.4 l/100 km. Na tej samej trasie podobnie jadąc Leon 1.4 125 pali mi ok 5.0. Dzisiaj zrobię trasę powrotna na nalodowanych 

Hybrydowe 2.0 to nici dziwnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.