Skocz do zawartości

Akcyza na hybrydy mniejsza o połowę.


tom111

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, tom111 napisał:

 

Trudno to komentować. 

Podatki powinny być wprost proporcjonalne do emisji co2, czy też tlenku azotu.

Wrzucanie w to pojemności silnika, rozdzielanie na hybrydy takie czy inne... niepotrzebnie komplikuje sprawę.

 

Toyota skupiła się na lobbowaniu a powinna na opracowywaniu nowoczesnych samochodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, zinger napisał:

Ciekawe jak sie to na cenach odbije tj. ile z tej obnizki zostanie dla kkienta.

 

Akcyza mniejsza o połowę dla hybryd, podatek za każdy gram CO2  powyżej normy dla wszystkich spalinówek i teoretycznie cena hybryd powinna spaść, a cena reszty spalinowych wzrosnąć.

Wygląda na to że na obniżoną akcyzę załapią się też "miękkie" hybrydy :bzik:

Jak będzie , czas pokaże. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Cezh napisał:

Toyota skupiła się na lobbowaniu a powinna na opracowywaniu nowoczesnych samochodów.

 

Toyota skupiła się na produkcji jak największej gamy modelowej hybryd i wygląda na to że dobrze zrobiła. 

Reszta producentów robi "nowoczesne" samochody i teraz będą musieli sprzedawać je drożej.

Zobaczymy jak zareagują klienci w EU ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Akcyza mniejsza o połowę dla hybryd, podatek za każdy gram CO2  powyżej normy dla wszystkich spalinówek i teoretycznie cena hybryd powinna spaść, a cena reszty spalinowych wzrosnąć.
Wygląda na to że na obniżoną akcyzę załapią się też "miękkie" hybrydy :bzik:
Jak będzie , czas pokaże. 
Najwięcej można zyskać kupując jakże ekologicznego McLarena P1 :hehe:

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Cezh napisał:

 

Po czym wnosisz?

 

Reszta producentów pójdzie w ślady Toyoty, bo hybrydy można produkować masowo (co robi teraz Toyota), a EV jeszcze się nie da robić masowo, bo produkcja baterii jest jeszcze zbyt mała i droga.

Tak to sobie wymyśliłem ;]

 

Edytowane przez tom111
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎2019‎-‎11‎-‎02 o 16:35, tom111 napisał:

 

Reszta producentów pójdzie w ślady Toyoty, bo hybrydy można produkować masowo (co robi teraz Toyota), a EV jeszcze się nie da robić masowo, bo produkcja baterii jest jeszcze zbyt mała i droga.

Tak to sobie wymyśliłem ;]

 

IMO nie pojdzie no ale zobaczymy za 2-3 lata, kto ma racje. Zobacz na francuzow nowe modele jako elektryki, wlasnie kupili Fiata żeby uzyc technologie. VW to samo. Niemieckie premiumy maja po jednej hybrydzie w każdym modelu i nie zapowiada się ze zwieksza game.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, wujekcybul napisał:

IMO nie pojdzie no ale zobaczymy za 2-3 lata, kto ma racje. Zobacz na francuzow nowe modele jako elektryki, wlasnie kupili Fiata żeby uzyc technologie. VW to samo. Niemieckie premiumy maja po jednej hybrydzie w każdym modelu i nie zapowiada się ze zwieksza game.

 

Na hybrydyzację nie trzeba czekać 2-3 lata, bo to już się dzieje, a na masowe EV 2-3 lata to za mało, bo baterii nie starczy. Niemcy widać idą w hybrydy z małą baterią na 50 kilometrów bo można ich więcej wyprodukować, a o to w tym chodzi, ilość się liczy. Kilkadziesiąt tysięcy EV nie uratuje VW przed karami w europie, a kilkaset tysięcy hybryd już tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.