Skocz do zawartości

Silnik Toyoty 2.0 180KM


danielsz77

Rekomendowane odpowiedzi

W mojej bylej firmie wlasnie dojechaly sluzbowki Toyoty hybrid. Ja bym kupil cos innego... Ani to się nie prowadzi fajnie ani srodek nie porywa. Na zewnątrz ladne :ok: Na papierze osiągi w porządku ale subiektywnie to ja wole uberem niż to Toyota. Może być tak jak w nowej Mazdzie Skyactive, ze osiągi producenta za zawnizone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto w dzisiejszych czasach nie zaniża 🤔😬

Tak jak pisałem każdy ma inny gust,mi się środek podoba,ewentualnie do czego mógłbym się przyczepić to mało schowkow ale to nie problem,prowadzi mi się też dobrze,zawieszenie dość sztywne/sprężyste też mi to pasuje 

Iteresuje mnie tylko wasza opinia na temat tej nowe hybrydy  jak ona wypada na tle konkurencji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, danielsz77 napisał:

A kto w dzisiejszych czasach nie zaniża 🤔😬

Tak jak pisałem każdy ma inny gust,mi się środek podoba,ewentualnie do czego mógłbym się przyczepić to mało schowkow ale to nie problem,prowadzi mi się też dobrze,zawieszenie dość sztywne/sprężyste też mi to pasuje 

Iteresuje mnie tylko wasza opinia na temat tej nowe hybrydy  jak ona wypada na tle konkurencji

 

Przeciez to nie ma konkurencji. Sprzedaja to na całym swiecie lac benzyne i jezdzic. Ostatnio uwolnili patenty żeby kokurencja podlapala i cos cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, wujekcybul napisał:

Ostatnio uwolnili patenty żeby kokurencja podlapala i cos cisza.

 

Konkurencji łatwiej jest robić małe turbo-benzyny, teraz będzie odrabiała lekcje na kolanie i kupowała od Toyoty gotowe napędy hybrydowe ;)

Kiedy konkurencja nauczy się sama robić niezawodnie hybrydy, wtedy Toyota będzie już zalewać rynek elektrycznymi samochodami z ogniwami na wodór ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, danielsz77 napisał:

Dokładnie jestem tego samego zdania, te około 30 lat co toyota już pracuje nad hybrydami nie może pójść na marne i koreance moga ich jedynie nasladowac/kopiować  ale nie są wstanie ich dogonić 

 

 

 

 

a ludzie się dziwią dlaczego Toyota jeszcze nie robi EV,

bo nie muszą tak jak reszta robić czegoś co się jeszcze nie opłaca, a reszta musi żeby ograniczyć kary za nad-emisję CO2 :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, tom111 napisał:

 

Konkurencji łatwiej jest robić małe turbo-benzyny, teraz będzie odrabiała lekcje na kolanie i kupowała od Toyoty gotowe napędy hybrydowe ;)

Kiedy konkurencja nauczy się sama robić niezawodnie hybrydy, wtedy Toyota będzie już zalewać rynek elektrycznymi samochodami z ogniwami na wodór ;]

Hybrydy nie będą piesnia przyszłości. BTW lepiej poczekać z zakupem do następnego roku Mateuszek akcyze obniza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, danielsz77 napisał:

Jeździłem już ta hybryda 1.8  ,za tydzień czasu biorę na weekend ta 2.0 i dopiero po tych jazdach bede wiedzial wiecej 👍😊

 

Oczywiście mowa o toyotach i tylko w kombi 

I daja Ci za darmo na weekend? Dobry salon ja bym nie dal :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, wujekcybul napisał:

Hybrydy nie będą piesnia przyszłości. BTW lepiej poczekać z zakupem do następnego roku Mateuszek akcyze obniza.

 

ale wiesz że dla takiej corolli obniżenie akcyzy da to może 1.5-2kpln w dół o ile w ogóle zmienią cennik? (podejrzewam że nie zmienią)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, TomekD000 napisał:

 

ale wiesz że dla takiej corolli obniżenie akcyzy da to może 1.5-2kpln w dół o ile w ogóle zmienią cennik? (podejrzewam że nie zmienią)

Miec 2k a nie miec? Ja bym wolal jednak miec w kieszeni.

Godzinę temu, tom111 napisał:

 

a co będzie?

Elektryki jak niemieckie koncerny rusza pelna para to nic juz ich nie zatrzyma. To samo robi Ford w USA. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, wujekcybul napisał:

Elektryki jak niemieckie koncerny rusza pelna para to nic juz ich nie zatrzyma. To samo robi Ford w USA. 

 

Fajnie by było, tylko kto tym niemieckim koncernom wyprodukuje miliony pakietów baterii do EV i kto pokryje straty które generuje produkcja EV?

EV jako nisza będzie się rozwijać, ale teraźniejszość i najbliższa przyszłość, to różnego rodzaju hybrydy, bo już teraz można je produkować w ogromnych ilościach i co jest kluczowe, na nich zarobić.

Pieśnią przyszłości będzie EV kiedy baterie zastąpią ogniwa wodorowe.:oki:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, tom111 napisał:

 

Fajnie by było, tylko kto tym niemieckim koncernom wyprodukuje miliony pakietów baterii do EV i kto pokryje straty które generuje produkcja EV?

EV jako nisza będzie się rozwijać, ale teraźniejszość i najbliższa przyszłość, to różnego rodzaju hybrydy, bo już teraz można je produkować w ogromnych ilościach i co jest kluczowe, na nich zarobić.

Pieśnią przyszłości będzie EV kiedy baterie zastąpią ogniwa wodorowe.:oki:

Jakby tak było to sprzedawaliby same hybrydy. Zobacz co idzie w Azji i Australii to samo w USA. No i dochodzi polityka traktowania hybryd przez poszczególne państwa. IMO dlatego zrezygnowali z patentow żeby ratować segment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujekcybul napisał:

Jakby tak było to sprzedawaliby same hybrydy. Zobacz co idzie w Azji i Australii to samo w USA. No i dochodzi polityka traktowania hybryd przez poszczególne państwa. IMO dlatego zrezygnowali z patentow żeby ratować segment.

 

Nie da się teraz sprzedawać samych hybryd, bo żeby sprzedać trzeba najpierw je wyprodukować, a sama Toyota też ma ograniczone moce przerobowe i produkuje zwykłe spalinówki, bo są prostsze i można je jeszcze sprzedawać. Kiedy normy spalin zaostrzą się też na innych kontynentach, to producenci już wyjścia mieć nie będą i wejdą masowo w hybrydy. 

Już teraz niemieckie koncerny się hybrydyzują ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

tak, ja mam właśnie comfort style + tech.

dla przykładu wynik z wczorajszego powrotu z okolic zakopanego na śląsk

XxY.jpg

Edytowane przez robertinio
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to była normalna jazda czy taka na wynik?
Przecież tam się z górki jedzie, niech da też dla porównania do Zakopanego.

Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tam się z górki jedzie, niech da też dla porównania do Zakopanego.

Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.

Na dystansie 170km pokonujesz różnicę wysokości 500m. Uważasz że to ma jakiś fundamentalny wpływ na spalanie?

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.02.2020 o 07:43, Raku napisał:

Przecież tam się z górki jedzie, niech da też dla porównania do Zakopanego.

Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.
 

 

 

do Zakopanego wyszło 4,2, ale jechałem trochę szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.02.2020 o 08:19, ⠀ napisał:

Na dystansie 170km pokonujesz różnicę wysokości 500m. Uważasz że to ma jakiś fundamentalny wpływ na spalanie?

tapatalked
 

 

oczywiście że nie ma, tym bardziej że na trasie którą jechałem raz było z górki, raz sporo pod górkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, robertinio napisał:

oczywiście że nie ma, tym bardziej że na trasie którą jechałem raz było z górki, raz sporo pod górkę.

 

Ale sumarycznie to 500m spadku mnpm. To średni kąt na poziomie 0.26 stopnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ⠀ napisał:

 

Ale sumarycznie to 500m spadku mnpm. To średni kąt na poziomie 0.26 stopnia.

 

Tyle, że nie możesz tego mimo wszystko łączyć i uśredniać...

 

Bo zjazdy nie są jednostajne, czasem musisz hamować aby nie rozpędzić się za bardzo. Energia potencjalna idzie w klocki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Tyle, że nie możesz tego mimo wszystko łączyć i uśredniać...
 
Bo zjazdy nie są jednostajne, czasem musisz hamować aby nie rozpędzić się za bardzo. Energia potencjalna idzie w klocki...
To teraz zobacz o jakim napędzie my rozmawiamy

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Wiem jakim. Bateria ma ograniczoną pojemność, sam proces nie jest bezstratny...
Z pięciuset metrów energii potencjalnej na dystansie 170km bateria ma wystarczającą pojemność. Ile kilometrów zrobiłeś Toyota Hybrid?

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ⠀ napisał:

Z pięciuset metrów energii potencjalnej na dystansie 170km bateria ma wystarczającą pojemność. Ile kilometrów zrobiłeś Toyota Hybrid?

tapatalked
 

 

Nie chodzi o te 500m na 170km, tylko sumę zjazdów i podjazdów na całej trasie...

 

Bo według Twojego twierdzenia, zużycie paliwa będzie identyczne na 1. i 2....

130428644_Beztytuu.jpg.14a926c0d7ce03798f7e6a8d42fb6400.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Nie chodzi o te 500m na 170km, tylko sumę zjazdów i podjazdów na całej trasie...
 
Bo według Twojego twierdzenia, zużycie paliwa będzie identyczne na 1. i 2....
130428644_Beztytuu.jpg.14a926c0d7ce03798f7e6a8d42fb6400.jpg
W którym konkretnie miejscu to napisałem? Czy starym zwyczajem imputujesz mi wymyśloną przez siebie teorię, po czym bohatersko z nią walczysz?

tapatalked

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ⠀ napisał:

W którym konkretnie miejscu to napisałem? Czy starym zwyczajem imputujesz mi wymyśloną przez siebie teorię, po czym bohatersko z nią walczysz?

tapatalked
 

 

Zacznijmy od tego posta...

I owszem, nie odniosłeś się wprost do zmian wysokości... 

 

A jeśli chodzi o meritum sprawy, czyli wpływ górek na spalanie, także w aucie hybrydowym to ma to wpływ.

I ta sama trasa, raz pokonana z A do B, a drugim razem z B do A, może całkiem inaczej wyglądać pod względem spalania.

 

Im więcej zjazdów/podjazdów, tym bardziej będzie się różnić. I nie ma znaczenia, że wysokość pierwotna i końcowa będą identyczne, lub zbliżone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.02.2020 o 08:19, ⠀ napisał:

Na dystansie 170km pokonujesz różnicę wysokości 500m. Uważasz że to ma jakiś fundamentalny wpływ na spalanie?

tapatalked
 

 

Ma wpływ i to spory, tylko w hybrydach inaczej pozornie to wygląda, bo 3 litry vs 4 litry to tylko jeden litr różnicy, ale procentowo to już sporo wychodzi. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...
Dnia 17.02.2020 o 13:22, robertinio napisał:

tak, ja mam właśnie comfort style + tech.

dla przykładu wynik z wczorajszego powrotu z okolic zakopanego na śląsk

XxY.jpg

Co to za apka? Możesz się"połączyć" z samochodem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.06.2020 o 00:06, misiu napisał:

Co to za apka? Możesz się"połączyć" z samochodem? 

 

 

Tak, wszystkie nowe Toyoty wyposażone w e-call posiadają usługi connected, dostępne poprzez apk, po wcześniejszym zarejestrowaniu samochodu w systemie przez dealera.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, robertinio napisał:

 

 

Tak, wszystkie nowe Toyoty wyposażone w e-call posiadają usługi connected, dostępne poprzez apk, po wcześniejszym zarejestrowaniu samochodu w systemie przez dealera.

E-call to ten przycisk alarmowy przy lusterku wstecznym? Muszę w takim razie podpytać mojego dealera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, misiu napisał:

E-call to ten przycisk alarmowy przy lusterku wstecznym? Muszę w takim razie podpytać mojego dealera.

 

 

Tak,

Podaj jaki masz model to Ci powiem czy możesz mieć taką funkcjonalność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.06.2020 o 12:41, misiu napisał:

Corolla TS Selection '19 z hybrydą na bazie silnika 2ZR-FXE

 

 

czyli masz e-call a co za tym idzie możliwość dostępu do usług connected.

załóż konto na moja toyota i poproś dealera u którego kupowałeś o aktywowanie

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Ha... Corollke mam i ja... a w zasadzie moja żona ;) 

Dostała służbową kombi 180km, ale w jakiejś niższej wersji, ale w zasadzie wszystko ma. Przejechałem się i zostawiam jej Alhambrę z zabieram Corollę. 

Ciut głośna powyżej 120km/h jeżeli chodzi o powietrze opływające. Co do niej z gadżetów można fajnego dokupić? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.08.2020 o 21:46, Olas1 napisał:

Ha... Corollke mam i ja... a w zasadzie moja żona ;) 

Dostała służbową kombi 180km, ale w jakiejś niższej wersji, ale w zasadzie wszystko ma. Przejechałem się i zostawiam jej Alhambrę z zabieram Corollę. 

Ciut głośna powyżej 120km/h jeżeli chodzi o powietrze opływające. Co do niej z gadżetów można fajnego dokupić? :)

I jak to jezdzi? Nie wyje za mocno? Jezdze rowerem obok salonu przy wodociagach i tam stoi taka ladna szara z czarnym dachem. Wyglada ladnie ale cenowo to grubo :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.