exor Napisano 2 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 Kupiłem i użyłem "cx-80 spray do pasków". Ze dwa dni było dobrze, potem znów pasek piszczy. Naciąg poprawy, pasek ma z rok, z 15 tyś przebiegu. Zresztą poprzedni też piszczał. Teraz jest markowy gates założony. Jakiś specyfik polecacie skuteczny na ten hałas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzzz Napisano 2 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 Kalafonia rozpuszczona w denaturacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 2 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 przeważnie piszczy w wilgotne dni?,ja posypywałem pasek mąką (oczywiście na zgaszonym silniku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 2 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 wyeliminuj przyczynę piszczenia a nie jakieś magiczne środki 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 3 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2019 Może pada Ci akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 Mogą być wyslizgane koła pasowe. Pomoże zabielenie na tokarce ewentualnie grubym papierem ściernym. Kalafonia działa na krótką metę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 Nie napisałeś czy chodzi o zwykły klinowy pasek (pojedynczy) czy wieloklinowy/wielorowkowy. Piszczy stale czy tylko chwilę po rozruchu? W jakiej kondycji napinacz (jeśli występuje)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 4 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 Pasek wielorowkowy. Nawet 2 paski tam są. Silnik to suzuki k12b. Najlepiej oczywiście wyeliminować a nie psikać magicznymi, ale już dwóch fachowców wymieniało, naciąg regulowało - problem powraca za jakiś czas. Piszczy oczywiście nie zawsze, ale jak się w kałuże wjedzie (brak osłony pod silnik i pewnie kapka wody wpadnie). Napinacza - cholera, nie wiem czy jest tutaj... Padający akumulator - co ma mieć do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 3 minuty temu, exor napisał: Pasek wielorowkowy. Nawet 2 paski tam są. Silnik to suzuki k12b. Najlepiej oczywiście wyeliminować a nie psikać magicznymi, ale już dwóch fachowców wymieniało, naciąg regulowało - problem powraca za jakiś czas. Piszczy oczywiście nie zawsze, ale jak się w kałuże wjedzie (brak osłony pod silnik i pewnie kapka wody wpadnie). Napinacza - cholera, nie wiem czy jest tutaj... Padający akumulator - co ma mieć do tego? Większe obciążenie alternatora. Ale może napinacz siada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 Mój ziomeczek smarował mydłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 Godzinę temu, ⠀ napisał: Mój ziomeczek smarował mydłem nie wiem co smarował i w jakim celu ale faktycznie na pasek działa lepiej niż kalafonia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 2 godziny temu, rwIcIk napisał: Większe obciążenie alternatora. Ale może napinacz siada. Chyba że altek umiera... Wtedy też będzie piszczeć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Set Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 8 godzin temu, ⠀ napisał: Mój ziomeczek smarował mydłem Mydlem to sie swietnie lata niewielkie dziurki w zbiorniku paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 Jak naciąg OK i pasek świeży, to zrzuć pasek i sprawdź co stawia nadmierny opór - któraś rolka, albo altek/sprężarka klimy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 5 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2019 23 godziny temu, exor napisał: Padający akumulator - co ma mieć do tego? Już Ci @rwIcIk odpisał. Jak akumulator jest niedoładowany to alternator jest bardziej obciążony i stawia paskowi większy opór. Zauważ, że paski najczęściej piszczą zaraz po odpaleniu auta, zaraz po tym, kiedy akumulator był mocno obciążony rozrusznikiem. Po kilku(nastu) sekundach z reguły przestają piszczeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 Dnia 4.11.2019 o 09:03, mayster_tcz napisał: Mogą być wyslizgane koła pasowe. Pomoże zabielenie na tokarce ewentualnie grubym papierem ściernym. Kalafonia działa na krótką metę. Może też np. altek mieć luz na regulacji i koło ustawia się nieidealnie równolegle z kołem napędzającym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.