BuktopBektop Napisano 7 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2019 Czy warto dla myśliwego/leśniczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wasylek Napisano 8 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2019 Czego dotyczy pytanie? Wersje Stepway występują w Loganie MCV, Sandero, Dokkerze i Lodgy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2019 Dnia 7.11.2019 o 21:56, kdarek napisał: Czy warto dla myśliwego/leśniczego? jak już to coś 4x4 czyli duster z dacii tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BuktopBektop Napisano 13 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2019 Dnia 8.11.2019 o 10:03, Wasylek napisał: Czego dotyczy pytanie? Wersje Stepway występują w Loganie MCV, Sandero, Dokkerze i Lodgy... W zasadzie to skupiłbym się na Loganie i Dokkerze. Dustera 4x4 raczej nie, sam napęd i wymiary wewnętrzne mnie nie przekonują. Cena zapewne będzie także hamulcem. Zwłaszcza że w mazowieckich lasach i polach zawsze znajdzie się lepsza droga z drugiej strony. Informacyjnie, czego nie zrobiłem poprzednio, chodzi o jeden nowy samochód, w miarę możliwości łączący najważniejszo użytkowo dotychczas używane dwie sztuki: coś na asfalt i terenówkę z reduktorem. I tu widzę właśnie owe stepwaye. O ile jest odczuwalne to podniesienie zawieszenia na drogach polnych, jak wygląda prowadzenie na i poza asfaltem. No i silniki, tu wybór jest słaby bo producent do tej wersji powinien przygotować dodatkowo jakies tradycyjne benzynowe 1,6 bez wodotrysków. Podobnego diesla pewnie już ekologia nie przepuści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wasylek Napisano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2019 (edytowane) Dnia 13.12.2019 o 21:19, kdarek napisał: W zasadzie to skupiłbym się na Loganie i Dokkerze. ... I tu widzę właśnie owe stepwaye. O ile jest odczuwalne to podniesienie zawieszenia na drogach polnych, jak wygląda prowadzenie na i poza asfaltem... Przede wszystkim zwracam uwagę, że Dokker i Lodgy w wersjach Stepway nie mają podwyższonego zawieszenia- różnica do zwykłej wersji polega tylko na pakiecie plastików- jest wyłącznie stylistyczna. Podwyższenie jest tylko w Sandero Stepway oraz Loganie MCV Stepway. Porównawczo- prześwit samochodu obciążonego kompletem pasażerów: -Dokker Stepway 153mm (tak jak zwykły Dokker); -Logan MCV Stepway 174mm (zwykły Logan MCV 128mm); -Sandero Stepway 173mm (zwykłe Sandero 132mm). Biorąc jednak pod uwagę gabaryty, zwrotność, zwis tylny i różnicę w rozstawie osi, konkurencję terenową wygrywa zdecydowanie Sandero Stepway. Ale jeśli warunkiem jest duży bagażnik, to zostaje Ci Logan MCV Stepway... Edytowane 16 Grudnia 2019 przez Wasylek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.