Skocz do zawartości

Fiat Tipo zajmuje pierwsze miejsce w klasie kompaktów w wieku 1-3 lata


muchenz

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 8.11.2019 o 12:10, muchenz napisał:

pod artykułem  dopisek:

 

Źródło: Fiat PR

 

tipo bezawaryjny... po fabrycznym lpg wcale nie pękają głowice a alternator to część eksploatacyjna wymieniana z paskiem klinowym po 60tys km.

O skrzyni coś pisali że się zmienia z olejem po 90 jako część eksploatacyjną?

 

ogólnie bardzo wiarygodne źródło artykułu i po pracy stanę w wielokilomertowej kolejce żeby złożyć zamówienie na ten model :ganja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod artykułem  dopisek:
 
Źródło: Fiat PR
 
tipo bezawaryjny... po fabrycznym lpg wcale nie pękają głowice a alternator to część eksploatacyjna wymieniana z paskiem klinowym po 60tys km.
O skrzyni coś pisali że się zmienia z olejem po 90 jako część eksploatacyjną?
 
ogólnie bardzo wiarygodne źródło artykułu i po pracy stanę w wielokilomertowej kolejce żeby złożyć zamówienie na ten model :ganja:
Skąd Kolega bierze te rewelacje? Na murku mówili?

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, piotr1982 napisał:

pod artykułem  dopisek:

 

Źródło: Fiat PR

 

tipo bezawaryjny... po fabrycznym lpg wcale nie pękają głowice a alternator to część eksploatacyjna wymieniana z paskiem klinowym po 60tys km.

O skrzyni coś pisali że się zmienia z olejem po 90 jako część eksploatacyjną?

 

ogólnie bardzo wiarygodne źródło artykułu i po pracy stanę w wielokilomertowej kolejce żeby złożyć zamówienie na ten model :ganja:

 

Gdzie jest ten dopisek w tym artykule? Chyba że Ci chodzi o komentarz pod artykułem, zresztą nie ma żadnych komentarzy. Pewnie zawistny moderator usunął:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, BOGUS napisał:

Skąd Kolega bierze te rewelacje? Na murku mówili?

 

przed zakupem pozwoliłem sobie poczytać na forum miłośników tego wynalazku co o nim piszą i w jakich superlatywach piszą.

 

a najlepszą reklamą dla fiata są Tychy w których mieszkam i... salon przy fabryce

2 lub 3 lata temu splajtował tak się rzucali na zakup fiata  :old:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, steyr napisał:

 

Gdzie jest ten dopisek w tym artykule? Chyba że Ci chodzi o komentarz pod artykułem, zresztą nie ma żadnych komentarzy. Pewnie zawistny moderator usunął:ok:

Na końcu:

Cytuj

Nowa gama Tipo składa się z trzech wersji nadwozia: sedan, hatchback i kombi. Dostępność oferowanych wersji (POP, Street, Mirror, Lounge i S-Design) zaspokoi potrzeby szerokiej i bardzo zróżnicowanej Klienteli pod względem wieku, gustów i potrzeb w zakresie mobilności. Gama jest dostępna z dynamicznymi jednostkami benzynowymi 1.4 95 KM i 1.4 T-Jet 120 KM oraz z elastycznymi i ekonomicznymi silnikami Diesla: 1.3 MultiJet 95 KM, 1.6 MultiJet 120 KM lub 120 KM DDCT. Cena niezawodnego i bezawaryjnego Fiata Tipo zaczyna się już od 44 900 zł za wersję sedan napędzaną silnikiem 1.4 95 KM.

Źródło: Fiat PR

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
przed zakupem pozwoliłem sobie poczytać na forum miłośników tego wynalazku co o nim piszą i w jakich superlatywach piszą.
 
a najlepszą reklamą dla fiata są Tychy w których mieszkam i... salon przy fabryce
2 lub 3 lata temu splajtował tak się rzucali na zakup fiata  :old:
Akurat czasem czytam forum Tipo j jakiś padów alternatorów skrzyń i głowic zbyt częstych nie odnotowalem. Tu też jest kącik Tipo i jakoś praktycznie martwy a kilku użytkowników jest.
Pady głowic to głównie wina ASO bo uparli się montować samodzielnie tartarini za worek złota. Skrzynie nie padają jeżeli już to poduszka pod skrzynią i to do 2016 do połowy roku. Czasem komuś docisk ok. 100kkm. A alternatory to jakoś dziwnie ale raczej się nie psują. Ale masz rację mądrość ludowa głosi że ecobost się przegrzewa i po 30kkm śmietnik, TSI żre olej i pada łańcuch rozrządu a Dacia gnije na folderze...

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, marcindzieg napisał:

Na końcu:

 

 

piotr1982 przywołuje inną treść.

 

Mniejsza o to, każdy ma swoje zdanie i rozum i tyle w temacie. Kłócić się nie zamierzam, przywoływać/wklejać co się psuje wg mądrości internetowych w innych markach i itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, steyr napisał:

 

piotr1982 przywołuje inną treść.

 

Mniejsza o to, każdy ma swoje zdanie i rozum i tyle w temacie. Kłócić się nie zamierzam, przywoływać/wklejać co się psuje wg mądrości internetowych w innych markach i itp. 

 

Ja tylko odpowiedziałem na pytanie. Nie mieszam się w wasze dyskusje :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.11.2019 o 13:19, wladmar napisał:

 

Wiesz, jak gospodarka niemiecka ma 0.1% wzrostu, to i tak jest to wiecej, niz 10% w Polsce czy Hiszpanii.

 

Nie jest. Niemiecka gospodarka jest tylko ok. 7x większa niż Polska... 

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, cesarz napisał:

 

Moja Croma ma 270kk i oryginalny alternator. W tamtym roku zrobiłem tylko sprzęgiełko bo już hałasowało

 

To masz farta powiem Ci, w poprzednim Fiacie mam 251kkm i też mam org alternator. Trzeba zacząć gra w totka skoro człowiek ma takie "szczęście" do tych Fiatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, K3 napisał:

 

Nie dolną...

 

W GP miałem dolną, a problemem był odpływ z podszybia wprost na alternator. W Evo dołożyli lejek...

 

Dokładnie, w pierwszych Grande odpływ wody z podszybia był wprost na alternator, który dodatkowo znajduje się na samym dole. Chyba nawet zanim weszło Evo, zaczęli montować wygięty lejek, żeby kapało obok alternatora. Osobiście zamieniłem prosty dziubek na wygięty i póki co nie ma problemu z alternatorem ;)

W Tipo inaczej rozwiązali odpływ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, piotr1982 napisał:

pod artykułem  dopisek:

 

Źródło: Fiat PR

 

tipo bezawaryjny... po fabrycznym lpg wcale nie pękają głowice a alternator to część eksploatacyjna wymieniana z paskiem klinowym po 60tys km.

O skrzyni coś pisali że się zmienia z olejem po 90 jako część eksploatacyjną?

 

ogólnie bardzo wiarygodne źródło artykułu i po pracy stanę w wielokilomertowej kolejce żeby złożyć zamówienie na ten model :ganja:

 

Z tego co pamiętam to wymieniają się jeszcze ilością poboru oleju przez silnik, ale jak komuś nie bierze powyżej 1l na 1000km to jest normalne zużycie. Wypadanie zapłonu, po 30kkm potrafiło paść sprzęgło. Falujące obroty, słaba reakcja po wciśnięciu gazu. Jak komuś mało i twierdzi, ze to tylko przypadki z tego forum to wystarczy polubić fanpage na FB. Mi po tym zabiegu przeszła ochota na te auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, czachabrava napisał:

 

Z tego co pamiętam to wymieniają się jeszcze ilością poboru oleju przez silnik, ale jak komuś nie bierze powyżej 1l na 1000km to jest normalne zużycie. Wypadanie zapłonu, po 30kkm potrafiło paść sprzęgło. Falujące obroty, słaba reakcja po wciśnięciu gazu. Jak komuś mało i twierdzi, ze to tylko przypadki z tego forum to wystarczy polubić fanpage na FB. Mi po tym zabiegu przeszła ochota na te auto.

i dokładnie o tym pisze.

Przy zakupie nie kieruje się opiniami oraz sponsorowanymi artykułami z działu PR marki bo jeszcze za swojego żywota nie spotkałem się żeby negatywnie pisali o swoich produktach, ale chętnie posłucham / poczytam co mają do powiedzenia zwykli użytkownicy.

I jeśli zwykły użytkownik wymienia takie problemy to chyba coś jest na rzeczy szczególnie że takie tipo nie jest sprzedawane w milionowym nakładzie żeby to psuł się 1 na 1000000

ps

rasistą też nie jestem ale turki to i może dobre dywany robią, co do ich produktów motoryzacyjnych miał bym pewne zastrzeżenia jakościowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotr1982 napisał:

i dokładnie o tym pisze.

Przy zakupie nie kieruje się opiniami oraz sponsorowanymi artykułami z działu PR marki bo jeszcze za swojego żywota nie spotkałem się żeby negatywnie pisali o swoich produktach,

 

Niemieckie stowarzyszenie GTU pisze pozytywnie o Fiacie który jest podobno włoski. Dla mnie też to jest podejrzane.

 

Mniejsza o to. Pół roku temu byłem na etapie kupowania samochodu, jak zacząłem czytać opinie na temat poszczególnych modeli to stwierdziłem że lepiej będzie zrobić doktorat z filozofii albo kupić to co się podoba i mieć w 4 literach opinie. Ale kupowałem używkę więc wybrałem mniejsze zło i sugerowałem się opiniami poniekąd. Miałem bdb wspomnienia po poprzednim Fiacie i tyle w temacie. Akcje naprawcze zdarzają się nie tylko w Fiacie. Ale są tacy co tylko słyszą o Fiacie i niech tak będzie. Prostować nikogo nie zamierzam ani uświadamiać. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, piotr1982 napisał:

i dokładnie o tym pisze.

Przy zakupie nie kieruje się opiniami oraz sponsorowanymi artykułami z działu PR marki bo jeszcze za swojego żywota nie spotkałem się żeby negatywnie pisali o swoich produktach, ale chętnie posłucham / poczytam co mają do powiedzenia zwykli użytkownicy.

I jeśli zwykły użytkownik wymienia takie problemy to chyba coś jest na rzeczy szczególnie że takie tipo nie jest sprzedawane w milionowym nakładzie żeby to psuł się 1 na 1000000

ps

rasistą też nie jestem ale turki to i może dobre dywany robią, co do ich produktów motoryzacyjnych miał bym pewne zastrzeżenia jakościowe.

 

Ale pierdzielisz. Normalnie expert od internetów i jakości produkcji. 

 

Masz jakieś statystyki jakości produkcji czy tylko tak pierdzielisz. Bo równie dobrze se można napisać, że to helmut opity piwskiem i nażarty wursztem rusza się leniwie, a jak go wywala z fabryki, to przy 3% bezrobociu zaraz znajdzie gdzie indziej pracę. A dla turka, to jest awans więc się stara bardziej, a jak go wywalą, to będzie kebsy robił jak jego bracia. 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega niefartownie przytoczył link którym chwali się FCA. Ale wystarczy w wyszukiwarce wpisać "raport usterkowości GTU 2020" i znajdziemy te same dane na stronie Auto Świata, Samaru i wielu innych. 

Co do Tipo to póki co dane są obiecujące. Ja jestem ciekaw co pozostałe niemieckie rankingi pokażą TUV, DEKRA, ADAC. Szczególnie ADAC jest ciekawy bo pokazuje co ściąga się lawetą z drogi. 

Co do liczby Tipo w  Niemczech to jestem spokojny, Ci co pracują na danych statystycznych wiedzą że jeżeli warunki próby są spełnione to ryzyko błędu nie jest duże. 

Czekajmy więc na pozostałe raporty i następnie na dane dla 5-7 latków.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.11.2019 o 00:06, Majkiel napisał:

Chyba nawet zanim weszło Evo, zaczęli montować wygięty lejek, żeby kapało obok alternatora. Osobiście zamieniłem prosty dziubek na wygięty i póki co nie ma problemu z alternatorem ;)

GP z 2009 już miało zagięty lejek. W moim wymieniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, piotr1982 napisał:

ważne że szanowny kolega jest ekspertem i wie wszystko :oki:

 

Wiem tyle, że swego czasu zakłady Opla w Polsce miały najwyższą jakość ze wszystkich zakładów GM w Europie. I nijak to ma się do stereotypowego patrzenia na jakość produkcji przez pryzmaty narodowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.