twinsen Napisano 18 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 Mam ja jakiegoś Volvo na rentalu teraz, podobno jest tam 1,8 silnik. Jest też automat. Jest to chyba V40 albo V60? Taki niby kombi, w zasadzie hatchback, jutro sprawdzę bo dziś już do garażu hotelowego nie chce mi się schodzić. No i to "nie jedzie". No zaręczam, moja padaka lepiej się zbiera niż to coś Czy Volvo się skończyło, czy ja nie umiem jeździć autem z ASB? Chociaż jak pamiętam Audi A3 z RPA, to to DSG co tam było, było o niebo lepsze od tego czegoś co jest w tym Volvo... A auto jest takie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 18 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 (edytowane) ale ty w stilo masz chyba prawie 200KM a to volvo ile ? Edytowane 18 Listopada 2019 przez PawelWaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 18 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 29 minut temu, PawelWaw napisał: ale ty w stilo masz chyba prawie 200KM a to volvo ile ? No zwykle z silnika 1.8 (o ile tam taki jest) uzyskuje się coś około tego? I to jest benzyna. Muszę doszukać, może pod maską coś jest bo oni żadnego DR nie dają Na razie napisałem o wrażeniu, jutro sprawdzę jak to ma się do faktów. Ale byłem dość podjarany Volvo i trochę się rozczarowałem. Może chodzi o to że "Volvo skończyło się..." i tu wstawiamy jakiś tam rok jak jeszcze robili kwadratowe auta? Co @koNik sądzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 1 minutę temu, twinsen napisał: No zwykle z silnika 1.8 (o ile tam taki jest) uzyskuje się coś około tego? I to jest benzyna. Muszę doszukać, może pod maską coś jest bo oni żadnego DR nie dają Na razie napisałem o wrażeniu, jutro sprawdzę jak to ma się do faktów. Ale byłem dość podjarany Volvo i trochę się rozczarowałem. Może chodzi o to że "Volvo skończyło się..." i tu wstawiamy jakiś tam rok jak jeszcze robili kwadratowe auta? Co @koNik sądzisz? no tak, ja dokładnie tak sądzę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 18 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 Po pierwsze, to V40 Po drugie, raczej tam nie masz 1.8... Sprawdź, czy jest coś z tyłu napisane... T2, T3, T4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 18 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 4 minuty temu, koNik napisał: no tak, ja dokładnie tak sądzę Przez Ciebie pomyślałem że chciałbym kwadraciaka!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 18 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 Teraz, K3 napisał: Po pierwsze, to V40 Po drugie, raczej tam nie masz 1.8... Sprawdź, czy jest coś z tyłu napisane... T2, T3, T4... Tak założyłem, bo mniejszych silników np. w Australii nie dawali Tzn. był wyjątek dla Hyundai I20 To było 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 2 minuty temu, twinsen napisał: Przez Ciebie pomyślałem że chciałbym kwadraciaka!! https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m1469216660-volvo-740-2-3-turbo-interc-k6-1986-rood.html?c=29a1336daffd606b629aa0c33369753e&previousPage=lr bierz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 18 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 2 minuty temu, twinsen napisał: Tak założyłem, bo mniejszych silników np. w Australii nie dawali Tzn. był wyjątek dla Hyundai I20 To było 1.4 Raczej będziesz miał T2 Dynamic, czyli 1.5T i 120KM... Nie masz nic na papierach z wypożyczalni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 18 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 Raczej będziesz miał T2 Dynamic, czyli 1.5T i 120KM... Nie masz nic na papierach z wypożyczalni?Zmęczony byłem i chciałem jak najszybciej się dostać do hotelu. Jutro obczaję z rana, papiery są w aucie (tak, w Szwajcarii można tej wszystko zostawić i nic się nie stanie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 6 godzin temu, twinsen napisał: 6 godzin temu, K3 napisał: Raczej będziesz miał T2 Dynamic, czyli 1.5T i 120KM... Nie masz nic na papierach z wypożyczalni? Pokaż więcej Zmęczony byłem i chciałem jak najszybciej się dostać do hotelu. Jutro obczaję z rana, papiery są w aucie (tak, w Szwajcarii można tej wszystko zostawić i nic się nie stanie). Bo masz pewnie najtansze 120KM chip i jest 200KM i nawet 300KM z innymi gratami. Automat moze troche ograniczyc skok mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 43 minuty temu, wujekcybul napisał: Bo masz pewnie najtansze 120KM chip i jest 200KM i nawet 300KM z innymi gratami. Automat moze troche ograniczyc skok mocy. Co ty masz z tym "chip, chip, chip".... Za każdym razem gdy mowa o nowszym aucie, to wyjeżdżasz z tekstem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 44 minuty temu, K3 napisał: Co ty masz z tym "chip, chip, chip".... Za każdym razem gdy mowa o nowszym aucie, to wyjeżdżasz z tekstem... Bo jak sie da to chip i podniesienie mocy to najlepiej wydane pierwsze pieniadze na auto 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 8 godzin temu, koNik napisał: no tak, ja dokładnie tak sądzę Dlatego lubie Skandynawię, za ich zimę PS: Na pewno mieli założone całoroczne oponki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 Godzinę temu, K3 napisał: Co ty masz z tym "chip, chip, chip".... Za każdym razem gdy mowa o nowszym aucie, to wyjeżdżasz z tekstem... To forum motoryzacyjne chiba? Rozumiem, ze wolisz się podniecać gwarancja i bycie robionym w konia przez producenta i placic ponad 20k więcej za ten sam silnik o innej mocy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 Ja chyba widzialem u niego T3 z tylu napisane... czyli wg. wiki 1.5T -> 152 konie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 5 godzin temu, wujekcybul napisał: To forum motoryzacyjne chiba? Rozumiem, ze wolisz się podniecać gwarancja i bycie robionym w konia przez producenta i placic ponad 20k więcej za ten sam silnik o innej mocy. A pewien jesteś, że różnica polega wyłącznie na oprogramowaniu? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 7 minut temu, Polarny napisał: A pewien jesteś, że różnica polega wyłącznie na oprogramowaniu? Jak nie, jak tak... W końcu ma Fiestę 1.0, co lata jak 200KM w ST... A taką różnicą, jak tarcze z tyłu w ST, a u niego bębny, to nie ma co się przejmować.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 12 minut temu, Polarny napisał: A pewien jesteś, że różnica polega wyłącznie na oprogramowaniu? Sa takie przypadki, ale reguły bym z tego nie robił 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 2 godziny temu, Polarny napisał: A pewien jesteś, że różnica polega wyłącznie na oprogramowaniu? W Mondeo mk4 z silnikiem 2.0 TDCi dokładnie tak jest. Wystarczy "przełączyć" mapę w sterowniku i robisz 163KM ze 140KM. Dokładnie ten sam silnik, z identycznym osprzętem, wychodził z mocami 115, 140 i 163 konie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 17 godzin temu, twinsen napisał: Mam ja jakiegoś Volvo na rentalu teraz, podobno jest tam 1,8 silnik. Jest też automat. Jest to chyba V40 albo V60? Taki niby kombi, w zasadzie hatchback, jutro sprawdzę bo dziś już do garażu hotelowego nie chce mi się schodzić. No i to "nie jedzie". No zaręczam, moja padaka lepiej się zbiera niż to coś Czy Volvo się skończyło, czy ja nie umiem jeździć autem z ASB? Chociaż jak pamiętam Audi A3 z RPA, to to DSG co tam było, było o niebo lepsze od tego czegoś co jest w tym Volvo... A auto jest takie: Uwaga, podaje haslo: DSG 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 19 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 7 minut temu, jaceq napisał: Uwaga, podaje haslo: DSG Czyli by wynikało z tego, że tam nie ma dwusprzęgłowej. Tam jest tak, że jak nacisnę gaz to przez jakieś 100 lat nic się nie dzieje i potem nagle jest reakcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 4 minuty temu, twinsen napisał: Czyli by wynikało z tego, że tam nie ma dwusprzęgłowej. Tam jest tak, że jak nacisnę gaz to przez jakieś 100 lat nic się nie dzieje i potem nagle jest reakcja Wg wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V40_(2012–2019) to sa i automaty zwykle i PowerShift z Forda... No ale T3 od 2015 jest konstrukcji Volvo a nie Forda wiec pewnie skrzynia jest tez nie fordowa... a nie fordowe sa chyba hydrokinetyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 4 godziny temu, Polarny napisał: A pewien jesteś, że różnica polega wyłącznie na oprogramowaniu? W Volvo często tak jest. Można dokupić firmowy pakiet Polestar, nie tracąc gwarancji i finalnie oszczędzając trochę $$$. Minus taki, że trzeba trochę poczekać, pakiety nie są wgrywane do nowych aut. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, twinsen napisał: Czyli by wynikało z tego, że tam nie ma dwusprzęgłowej. Tam jest tak, że jak nacisnę gaz to przez jakieś 100 lat nic się nie dzieje i potem nagle jest reakcja Nie wiem jaka jest tam skrzynia ale 6biegowe automaty Volvo z xc70/v70 nie są wolne, nie wspominając już o 8biegowym. Jednak co ze skrzyni jak ma to deko pow 100KM. Edytowane 19 Listopada 2019 przez sherif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 2 godziny temu, shapyr napisał: W Mondeo mk4 z silnikiem 2.0 TDCi dokładnie tak jest. Wystarczy "przełączyć" mapę w sterowniku i robisz 163KM ze 140KM. Dokładnie ten sam silnik, z identycznym osprzętem, wychodził z mocami 115, 140 i 163 konie. A sprzęgło, hamulce itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 19 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 1 minutę temu, Polarny napisał: A sprzęgło, hamulce itp.? Moim zdaniem te same. Kalkulacja kosztów każe wstawiać wszędzie to samo, co najwyżej do słabszej wersji dane hamulce są "przewymiarowane"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 9 minut temu, twinsen napisał: Moim zdaniem te same. Kalkulacja kosztów każe wstawiać wszędzie to samo, co najwyżej do słabszej wersji dane hamulce są "przewymiarowane"... A jak to policzyles? Moim zdaniem jest zupełnie odwrotnie, kazde zaoszczędzone 5 eur x 100 tys aut to jest pół bańki więcej marży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 19 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 2 minuty temu, Piotrus napisał: A jak to policzyles? Moim zdaniem jest zupełnie odwrotnie, kazde zaoszczędzone 5 eur x 100 tys aut to jest pół bańki więcej marży Zgaduję, mimo to jednak nigdy nie widziałem by wersje powiedzmy pomiędzy 100 a 250 KM miały jakieś inne tarcze czy tłoczki. Może jakieś dedykowane wersje coś jak Focus RS - mają coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 Moim zdaniem te same. Kalkulacja kosztów każe wstawiać wszędzie to samo, co najwyżej do słabszej wersji dane hamulce są "przewymiarowane"...Kalkulacja i nowoczesne linie produkcyjne powodują, że aktualnie samochody są szyte na miarę i każde auto ma indywidualne wiązki, hamulce, sprężyny, nawet wygłuszeniami się różnią.Każdy kto próbował cokolwiek dołożyć w samochodzie +2013 rok zdaje sobie z tego sprawę.Są silniki gdzie pomiędzy wersjami np.120-150 KM różnica to tylko soft, a są silniki np. 1.4 TSI serii EA211 gdzie różnica pomiędzy wersjami 125 (CZCA) a 140 KM (CHPA) to:- wariator na wałku wydechowym w mocniejszej wersji (w słabszym jest tylko na ssącym)- sprzęgło,- turbo,To z takich grubych rzeczy i jeszcze kilka niuansów, a różnica tylko 125 vs 140 KM więc nie ma reguły, że "tylko soft"...Oczywiście 125 KM można zrobić na 150-160 KM i 260-270 Nm, ale 140 można zrobić na ok. 180-190 KM i 300-320 Nm.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 Zgaduję, mimo to jednak nigdy nie widziałem by wersje powiedzmy pomiędzy 100 a 250 KM miały jakieś inne tarcze czy tłoczki. Może jakieś dedykowane wersje coś jak Focus RS - mają coś innego.To widać, że nigdy sam nie wymieniałeś hamulców. Mają inne średnice tarcz, inne klocki, inne zaciski.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 11 minut temu, twinsen napisał: Zgaduję, mimo to jednak nigdy nie widziałem by wersje powiedzmy pomiędzy 100 a 250 KM miały jakieś inne tarcze czy tłoczki. Może jakieś dedykowane wersje coś jak Focus RS - mają coś innego. Ale przecież tak jest... Może to zależeć albo od silnika (mocy), albo wersji wyposażenia... W Punto miałem tarcze z tyłu, każde inne Punto miało bębny. W proGT wprowadzili tarcze 320mm jako wersję wyposażenia (po FL), mimo, że była identyczna moc... I często tak jest, że do danego modelu masz kilka rozmiarów tarcz, w zależności od silnika i jego mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 Co ty masz z tym "chip, chip, chip"....Za każdym razem gdy mowa o nowszym aucie, to wyjeżdżasz z tekstem...Wujek jest ostatnim żyjącym prawdziwym centomaniakiem.tapatalked 2 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 2 godziny temu, shapyr napisał: W Mondeo mk4 z silnikiem 2.0 TDCi dokładnie tak jest. Wystarczy "przełączyć" mapę w sterowniku i robisz 163KM ze 140KM. Dokładnie ten sam silnik, z identycznym osprzętem, wychodził z mocami 115, 140 i 163 konie. ciekawe jaka roznica w cenie miedzy 115 a 163 chip pewnie z 1,5k max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 Jak nie, jak tak... W końcu ma Fiestę 1.0, co lata jak 200KM w ST...A taką różnicą, jak tarcze z tyłu w ST, a u niego bębny, to nie ma co się przejmować....Panie, ona lata lepiej niż 300hp WRCtapatalked Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 19 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 21 minut temu, Spajdi napisał: Kalkulacja i nowoczesne linie produkcyjne powodują, że aktualnie samochody są szyte na miarę i każde auto ma indywidualne wiązki, hamulce, sprężyny, nawet wygłuszeniami się różnią. To mogło się zacząć znacznie wcześniej. Jak dokładałem tempomat do Stilo w sensie wajchę, to nie było wiązki, a rok produkcji Stilo to 2005 grudzień (Turyn). Elektryk ciągnął wiązkę podpinając się pod odpowiednie piny ECU, do kabiny przez otwór technologiczny aż do kolumny kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 52 minuty temu, twinsen napisał: Moim zdaniem te same. Kalkulacja kosztów każe wstawiać wszędzie to samo, co najwyżej do słabszej wersji dane hamulce są "przewymiarowane"... ... a co ma wielkość hamulców do faktu czy silnik ma 140 czy 163KM? Przecież w obu przypadkach trzeba zatrzymać identyczną masę pojazdu. Prędkość max będzie różniła się nieznacznie przy takiej różnicy mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 24 minuty temu, PawelWaw napisał: ciekawe jaka roznica w cenie miedzy 115 a 163 chip pewnie z 1,5k max niekoniecznie da się to porówniać - 115KM mogło wychodzić w słabszych wersjach wyposażenia (w których nie dało się kupić 163KM) .. w drugą stronę 163KM mogły wychodzić tylko w wyższych wersjach i np. tylko z AT. Takie różnice w mocy mogą też wynikać z rynku przeznaczenia (ubezpieczenia) i konkurencji na danym rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 Od czasu Fiata Stilo JTD niestety nie powstał żaden samochód segmentu A/B/C/D/E/F/G/H/I/K mogący z nim konkurować.tapatalked 1 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 2 godziny temu, jaceq napisał: Uwaga, podaje haslo: DSG Ta i do tego TSI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 Godzinę temu, twinsen napisał: Zgaduję, mimo to jednak nigdy nie widziałem by wersje powiedzmy pomiędzy 100 a 250 KM miały jakieś inne tarcze czy tłoczki. Może jakieś dedykowane wersje coś jak Focus RS - mają coś innego. Mowisz o konkretnym aucie? Z tego co się zorientowałem np. w Insignii A byly 3 rozmiary tarcz. Ja z marnym silnikiem mam najmniejsze i dynamicznie jeżdżąc moment je zajechalem, bo wyhamować prawie tą samą wagę trzeba co w innych. Ludziska po forach piszą, że przy okazji wymiany przechodzą na większe. Jeden przypadek nie stanowi reguły, a może jednak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 1 minutę temu, ZUBERTO napisał: Jeden przypadek nie stanowi reguły, a może jednak? Bywa. U siebie mam 42 kkm i z przodu komplet do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 46 minut temu, twinsen napisał: To mogło się zacząć znacznie wcześniej. Jak dokładałem tempomat do Stilo w sensie wajchę, to nie było wiązki, a rok produkcji Stilo to 2005 grudzień (Turyn). Elektryk ciągnął wiązkę podpinając się pod odpowiednie piny ECU, do kabiny przez otwór technologiczny aż do kolumny kierownicy. Z tym też często reguły nie ma. Miałem astrę h z 2011 z PL prawie golas (dodatkowo wszyscy mowili, ze resztki byly gołocone z czego się dało) i wiązka do tempomatu była (wystarczyło wajchę zmienić i kompem przeprogramowac). Astra H z 2009 z DE, trochę bogatsza w elektryce i poduchach wiązki tej nie miała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 6 minut temu, rwIcIk napisał: Bywa. U siebie mam 42 kkm i z przodu komplet do wymiany. Przy tylu zmieniałem przód i ja. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 42 minuty temu, sdss napisał: Ta i do tego TSI No tak, taki wlasnie mam zestaw u siebie (no u mnie nazywa sie TFSI ale w Audi TSI sie tak nazywa) i jezdzi sie tym dosyc przyjemnie - poki co zlego slowa nie moge powiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 1 godzinę temu, ZUBERTO napisał: Mowisz o konkretnym aucie? Z tego co się zorientowałem np. w Insignii A byly 3 rozmiary tarcz. Ja z marnym silnikiem mam najmniejsze i dynamicznie jeżdżąc moment je zajechalem, bo wyhamować prawie tą samą wagę trzeba co w innych. Ludziska po forach piszą, że przy okazji wymiany przechodzą na większe. Jeden przypadek nie stanowi reguły, a może jednak? Bodajże w Kii cee'd II też były różne rozmiary tarcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 3 godziny temu, Polarny napisał: A sprzęgło, hamulce itp.? Identyko. 3 godziny temu, PawelWaw napisał: ciekawe jaka roznica w cenie miedzy 115 a 163 chip pewnie z 1,5k max Bodaj 5 tys. było różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 2 godziny temu, rwIcIk napisał: Bywa. U siebie mam 42 kkm i z przodu komplet do wymiany. Fatalny wynik. Kierowca typu gaz-hamulec czy taki gównolit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 1 minutę temu, mrBEAN napisał: Fatalny wynik. Kierowca typu gaz-hamulec czy taki gównolit? W Tusconie chyba tam siedzi automat, a przy jeździe pewnie po Warszawie i okolicach to może być całkiem normalny wynik. Mi na przeglądzie po 30kkm w Clio wyszło, że mam jeszcze 50% klocków, a nie mam automatu i auto też mi po trasach jeździ, więc pewnie wyjdzie wymiana klocków w granicach 45-50kkm. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 3 minuty temu, Sebbeks napisał: W Tusconie chyba tam siedzi automat, a przy jeździe pewnie po Warszawie i okolicach to może być całkiem normalny wynik. Mi na przeglądzie po 30kkm w Clio wyszło, że mam jeszcze 50% klocków, a nie mam automatu i auto też mi po trasach jeździ, więc pewnie wyjdzie wymiana klocków w granicach 45-50kkm. Z mojej perspektywy lekka abstrakcja. W Octavii z DSG po 115 kkm miałem jakieś 2/3 klocków jeszcze i delikatne ranty na tarczach. 200 kkm zrobiłyby bez najmniejszego problemu. Jeżdżę bardzo płynnie. Natomiast opony zdzieram 4x szybciej niż średni AKowiec, jak się ostatnio okazało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.