Skocz do zawartości

Holowanie nowych samochodów-gdzie "oczka"


AxiT

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie poproszę o podanie gdzie wkręca się UCHO do HOLOWANIE w nowych samochodach gdzie nie są standardowo przyspawane?

AHA nie pytam o "zabytki" pod które wystarczy się położyć żeby się zapiąć.

 

Ostatnio miałem nieprzyjemność szukania oczka holowniczego w WV JETTA. Okazało się że trzeba mieć śrubokręt żeby odkręcić osłonkę z lewej strony.

 

Tak więc np gdzie ARTEON ma takie coś?

Inne marki / informacje mile widziane.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, AxiT napisał:

Panowie poproszę o podanie gdzie wkręca się UCHO do HOLOWANIE w nowych samochodach gdzie nie są standardowo przyspawane?

AHA nie pytam o "zabytki" pod które wystarczy się położyć żeby się zapiąć.

 

Ostatnio miałem nieprzyjemność szukania oczka holowniczego w WV JETTA. Okazało się że trzeba mieć śrubokręt żeby odkręcić osłonkę z lewej strony.

 

Tak więc np gdzie ARTEON ma takie coś?

Inne marki / informacje mile widziane.

 

VW się nie psuje :phi:

Nissan, BMW mają zaślepki w zderzaku, po zdjęciu (wystarczy podważyć np nożem) wkręca się oczko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, AxiT napisał:

Panowie poproszę o podanie gdzie wkręca się UCHO do HOLOWANIE w nowych samochodach gdzie nie są standardowo przyspawane?

AHA nie pytam o "zabytki" pod które wystarczy się położyć żeby się zapiąć.

 

Ostatnio miałem nieprzyjemność szukania oczka holowniczego w WV JETTA. Okazało się że trzeba mieć śrubokręt żeby odkręcić osłonkę z lewej strony.

 

Tak więc np gdzie ARTEON ma takie coś?

Inne marki / informacje mile widziane.

... w tych samochodach z którymi mam styczność jest to rozwiązanie jako zaślepka w zderzaku ... nie sposób jej nie zauważyć. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie poproszę o podanie gdzie wkręca się UCHO do HOLOWANIE w nowych samochodach gdzie nie są standardowo przyspawane?
AHA nie pytam o "zabytki" pod które wystarczy się położyć żeby się zapiąć.
 
Ostatnio miałem nieprzyjemność szukania oczka holowniczego w WV JETTA. Okazało się że trzeba mieć śrubokręt żeby odkręcić osłonkę z lewej strony.
 
Tak więc np gdzie ARTEON ma takie coś?
Inne marki / informacje mile widziane.
Czy takie info nie jest zawarte w instrukcji pojazdu?

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jest - tylko ile kobiet czytało instrukcje obsługi ? I wie takie rzeczy.
Instrukcja zazwyczaj jeździ w schowku - można zajrzeć

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Marko33 napisał:

Instrukcja zazwyczaj jeździ w schowku - można zajrzeć

Jeździ albo i nie jeździ, ja nie znam auta w którym by jeździła.

Choć w necie raczej wszystko mozna znaleźć, ale kto jak kto, ja rozumiem, że w puszczy krucho o neta.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, ZUBERTO napisał:

Jeździ albo i nie jeździ, ja nie znam auta w którym by jeździła.

Choć w necie raczej wszystko mozna znaleźć, ale kto jak kto, ja rozumiem, że w puszczy krucho o neta.

W puszczy lub w ... pośpiechu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, AxiT napisał:

Tak więc np gdzie ARTEON ma takie coś?

Inne marki / informacje mile widziane.

 

Wchodzisz na Otomoto, wybierasz markę i model oraz status pojazdu - uszkodzone i oglądasz 😀

Obecnie z 4 Arteonów na dwóch widać, że ucho jest schowane z prawej strony auta pod maskownicą grilla ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed holowaniem mocno zalecany kontakt z instrukcją obsługi.

 

Taki heheszek - mój outlander II (a więc pewnie i bliźniaczy PUG i Citroen) - wystarczy się schylić i z przodu auta widać dwa ucha, do holowania idealne. Natomiast dziób pingwina zgina się w tym miejscu, że jako rzecze instrukcja, tylko jedno z tych uszu nadaje się do holowania, natomiast drugie, które optycznie się nie różni, służy jedynie do umocowania auta podczas transportu na lawecie albo morskiego - holowanie za nie może się skończyć zniszczeniem konstrukcji pasa przedniego i podwozia (czyli innymi słowy linka zapięta za to ucho przy którymś szarpnięciu może nam wyrwać kawałek przodu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.11.2019 o 20:41, ZUBERTO napisał:

Jeździ albo i nie jeździ, ja nie znam auta w którym by jeździła.

W każdym moim jeździ. A w telefonie mam wersję elektroniczną. Ale wiem, ja inny jestem :)

 

12 godzin temu, artipb napisał:

Taki heheszek - mój outlander II (a więc pewnie i bliźniaczy PUG i Citroen)

Jakiś czas temu miałem wyciągać z błota ASX'a rocznik gdzieś w okolicy 2017. Usilnie szukaliśmy ucha z właścicielem (on nie miał instrukcji) i nie znaleźliśmy - dopiero na drugi dzień jak znalazłem instrukcję i sprawdziłem było tak samo jak opisujesz. Tyle, że on tymi hakami to akurat w trawie stał i nie było ich widać.

Brawo dla konstruktora, który uchwyt do holowania umieścił na wysokości osi samochodu 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.