Bravus Napisano 30 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2019 Cześć Wszystkim, Stałem się całkowicie niezamierzenie właścicielem TypeR`a EP3, w którym chciał bym wyregulować zawory. Jest tutaj ktoś biegły Hondach i ich modyfikacjach, oraz będzie chciał podpowiedzieć jakie wartości luzu ustawić. Nigdzie nie znalazłem wiarygodnych informacji na ten temat Silnik jest po typowej modyfikacji ma dół z K24, a górę z K20. Logika wskazuje aby stosować wartości luzów dla K20, ale czy na pewno ? Pzdr Konrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Dnia 1.12.2019 o 00:08, Bravus napisał: Cześć Wszystkim, Stałem się całkowicie niezamierzenie właścicielem TypeR`a EP3, w którym chciał bym wyregulować zawory. Jest tutaj ktoś biegły Hondach i ich modyfikacjach, oraz będzie chciał podpowiedzieć jakie wartości luzu ustawić. Nigdzie nie znalazłem wiarygodnych informacji na ten temat Silnik jest po typowej modyfikacji ma dół z K24, a górę z K20. Logika wskazuje aby stosować wartości luzów dla K20, ale czy na pewno ? Pzdr Konrad 1. Gratulacje to dobra zabawka. 2. Logika nakazywałaby K20, pytanie czy w ogole K24 ma inne edyta: na szybko googlacja pokazała, ze K20A2 ma takie same jak K24 K20A2 engineIntake:0.21-0.25 mm (0.008-0.010 in.)Exhaust:0.25-0.29 mm (0.010-0.011 in.) Seria K24A3: ssące 0,21–0,25; wydechowe 0,25–0,29 Seria K24Z3: ssące 0,21–0,25; wydechowe 0,25–0,29 Edytowane 3 Grudnia 2019 przez Filipfm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 3 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 3 godziny temu, Filipfm napisał: 1. Gratulacje to dobra zabawka. Dzięki Co prawda trochę staro się już czuję jeżdżąc tym głośnym urządzeniem, ale fun jest lepiej niż dobry. 240 KM i szpera przy FWD to wieczna walka i przewidywanie. Dawno nie upalałem ośki. Trochę zardzewiałem. 3 godziny temu, Filipfm napisał: 2. Logika nakazywałaby K20, pytanie czy w ogole K24 ma inne Doszedłem do tych samych wniosków, dorwałem się dziś do autodaty u kumpla na warsztacie, ale dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2019 (edytowane) Dnia 3.12.2019 o 21:37, Bravus napisał: Dzięki Co prawda trochę staro się już czuję jeżdżąc tym głośnym urządzeniem, ale fun jest lepiej niż dobry. 240 KM i szpera przy FWD to wieczna walka i przewidywanie. Dawno nie upalałem ośki. Trochę zardzewiałem. To fajnie, ze ktos to poszperował. W standardzie nie bylo. Edyta: To jakis znany w srodowisku projekt? Edytowane 9 Grudnia 2019 przez Filipfm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 22 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 Dnia 6.12.2019 o 15:58, Filipfm napisał: Edyta: To jakis znany w srodowisku projekt? Nie, autem od 2010 jeździł mój przyjaciel. Używał go jako daily. Franek został zrobiony w 2015 lub 2016 roku za kupę siana, do tego wydech z końcowym tłumikiem twinloop wraz z długim dolotem powietrza od SSG, hondata Kpro, a w 2018 wjechał torsen. Do spełnienia brakuje kolektora wydechowego i ponownego strojenia, ale chyba aż tak purystyczny nie będę. Auto już wstępnie odgruzowałem, do szczęścia brakuje jeszcze tylko trochę lakierowania i zmiany lamp na poliftowe. Zawory ustawione, rozrząd nie jest rozciągnięty. Można się już cieszyć mocną ośką. Na wiosnę będzie ładne auto, letni kpl felg już zregenerowany, nie mogę się doczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.