Skocz do zawartości

MB Klasa A W176 1.4 diesel


jacek

Rekomendowane odpowiedzi

Brać pod uwagę A klasę z tym silnikiem, czy raczej nastawić się na benzynę? Plusy to niskie spalanie, minusy cała reszta DPF itp. 

Robię rocznie max 15 tys km, budżet +/- 80 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jacek napisał:

Robię rocznie max 15 tys km

Niejako sam sobie odpowiedziałeś:-) przy takich przebiegach chociaż nie znam tego silnika tylko benzyna. W ogóle jest coś takiego jak 1.4 diesel w MB? Mi się wydaję, że bardziej 1.5 lub 1.6 ale mogę się mylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, jacob24 napisał:

Niejako sam sobie odpowiedziałeś:-) przy takich przebiegach chociaż nie znam tego silnika tylko benzyna. W ogóle jest coś takiego jak 1.4 diesel w MB? Mi się wydaję, że bardziej 1.5 lub 1.6 ale mogę się mylić

Dokładnie - 1 461 cm3

Jest to jakaś kooperacja francusko - niemiecka. Blok PSA a osprzęt MB.

Benzyniaki (używki) są sporo droższe, mówimy o roczniku 2018. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jacek napisał:

Dokładnie - 1 461 cm3

Jest to jakaś kooperacja francusko - niemiecka. Blok PSA a osprzęt MB.

Benzyniaki (używki) są sporo droższe, mówimy o roczniku 2018. 

Chyba raczej Renault

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jacek napisał:

Dokładnie - 1 461 cm3

Jest to jakaś kooperacja francusko - niemiecka. Blok PSA a osprzęt MB.

Benzyniaki (używki) są sporo droższe, mówimy o roczniku 2018. 

Na 99% jest to DCI Renault, jednak poprawione przez MB, układ korbowy/tłokowy + układ paliwowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maxit napisał:

 

A jaki rozrząd? Gumowy?

Pasek, ale jako ciekawostkę podam że rozrząd od Renault nie pasuje do MB, inna ilość zębów właśnie przez zmiany wprowadzone przez MB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Marcin5 napisał:

Na 99% jest to DCI Renault, jednak poprawione przez MB, układ korbowy/tłokowy + układ paliwowy.

 

Jakieś typowe bolączki?

Można zaryzykować?  czy raczej trzymać się z daleka?

 

Ewentualnie jaki silnik benzynowy w A klasie polecasz?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, jacek napisał:

 

Jakieś typowe bolączki?

Można zaryzykować?  czy raczej trzymać się z daleka?

 

Ewentualnie jaki silnik benzynowy w A klasie polecasz? 

Z osobówkami mam na szczęście mało do czynienia, ostatnio kolega wyciągał kolektor wydechowy z Citana i bardzo mu współczułem, stwierdził że następnym razem będzie wyciągał silnik. Z tymi co u mnie w firmie jeżdżą specjalne nic się nie dzieje. Silniki benzynowe to też chyba Renault ale nie jestem pewien. Oczywiście piszę o tych małych pojemnościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.