Jump to content
Sign in to follow this  
Cezh

no i jest

Recommended Posts

Odebrałem dziś.

BMW i3s 120 Ah.  https://ev-database.org/car/1149/BMW-i3s-120-Ah

Fajne zimówki mi dali.

 

Na razie przejechałem 60km.

Prędkość około 90 km/h.

Temperatura na zewnątrz -4 C. Zaryzykowałem i włączyłem ogrzewanie. ;]

Poszła 1/4 baterii, ale dojechałem.

 

Nie szalałem, bo ciemno, droga przez las, łosia można trafić no i ślisko.

 

Prawdziwy test w sobotę. 180 km do Kopenhagi i powrót. Emocje, jak na grzybach.  :mikolaj:

A za dwa tygodnie do Hamburga. Coś czuje, ze rodzina może czasem narzekać, bo Superb to to nie jest.

Ale tata chciał zabawkę, to ma! Jak to mówił Stanisław Anioł: "Nie będzie meczu, będzie chór!" :phi:

 

Sprawdziłem bagażnik, mieszczą się 4 lotnicze walizki, wiec jest ok.

 

Można wpisywać ilość gniazdek elektrycznych na mieszkańca w garażu podziemnym w pobliskim bloku. :swieca:

bmw.png

Edited by Cezh
  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Cezh napisał:

Odebrałem dziś.

BMW i3s 120 Ah.  https://ev-database.org/car/1149/BMW-i3s-120-Ah

Fajne zimówki mi dali.

 

Na razie przejechałem 60km.

Prędkość około 90 km/h.

Temperatura na zewnątrz -4 C. Zaryzykowałem i włączyłem ogrzewanie. ;]

Poszła 1/4 baterii, ale dojechałem.

 

Nie szalałem, bo ciemno, droga przez las, łosia można trafić no i ślisko.

 

Prawdziwy test w sobotę. 180 km do Kopenhagi i powrót. Emocje, jak na grzybach.  :mikolaj:

A za dwa tygodnie do Hamburga. Coś czuje, ze rodzina może czasem narzekać, bo Superb to to nie jest.

Ale tata chciał zabawkę, to ma! Jak to mówił Stanisław Anioł: "Nie będzie meczu, będzie chór!" :phi:

 

Sprawdziłem bagażnik, mieszczą się 4 lotnicze walizki, wiec jest ok.

 

Można wpisywać, ilość gniazdek elektrycznych na mieszkańca w garażu podziemnym w pobliskim bloku. :swieca:

bmw.png

 

Kurde opony ma jak Rosalie ;] 

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Cezh napisał:

120 Ah


No z tą największą bateryjką już Ioniqa mi zawstydzisz ;) 

 

i3 jest specyficzne ale daje mega. fun z jazdy 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, mrBEAN napisał:


No z tą największą bateryjką już Ioniqa mi zawstydzisz ;) 

 

Rozmiar to nie wszystko.

Wg abrp Twoim Ioniqiem do Kopenhagi obróciłbym minimalnie szybciej niż i3s.

Nowy Ioniq też wychodzi wolniej.

 

17 minut temu, mrBEAN napisał:

 

i3 jest specyficzne ale daje mega. fun z jazdy 👍

 

Prawda, przyspieszenie i prowadzenie dają frajdę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Cezh napisał:

Odebrałem dziś.

BMW i3s 120 Ah.  https://ev-database.org/car/1149/BMW-i3s-120-Ah

Fajne zimówki mi dali.

 

Na razie przejechałem 60km.

Prędkość około 90 km/h.

Temperatura na zewnątrz -4 C. Zaryzykowałem i włączyłem ogrzewanie. ;]

Poszła 1/4 baterii, ale dojechałem.

 

Nie szalałem, bo ciemno, droga przez las, łosia można trafić no i ślisko.

 

Prawdziwy test w sobotę. 180 km do Kopenhagi i powrót. Emocje, jak na grzybach.  :mikolaj:

A za dwa tygodnie do Hamburga. Coś czuje, ze rodzina może czasem narzekać, bo Superb to to nie jest.

Ale tata chciał zabawkę, to ma! Jak to mówił Stanisław Anioł: "Nie będzie meczu, będzie chór!" :phi:

 

Sprawdziłem bagażnik, mieszczą się 4 lotnicze walizki, wiec jest ok.

 

Można wpisywać, ilość gniazdek elektrycznych na mieszkańca w garażu podziemnym w pobliskim bloku. :swieca:

 

 

W jednej chwili nastąpił ogromny przyrost EV na AK ;]

Gratulacje :piwko:

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, tom111 napisał:

 

W jednej chwili nastąpił ogromny przyrost EV na AK ;]

Gratulacje :piwko:

 

Najpewniej  +33% ;]

Dzięki :narcyz:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, koNik napisał:

 

Kurde opony ma jak Rosalie ;] 

 

Aż musiałem wygooglać.  ;] 

Wersja i3ma trochę szersze opony, ale nadal wąskie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, mrBEAN napisał:

No z tą największą bateryjką już Ioniqa mi zawstydzisz

 

Na szczęście różnica nie jest bardzo duża - nie musimy mieć kompleksów ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratulacje, fajna fura. #chciałbym

tapatalked

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotka ze środka.

 

Ale to ma odejście! Jest trochę cieplej, to mogę czasem sprawdzić.

 

Jeśli chodzi o koszty, to raczej bym tego samochodu nie kupił. Za drogi, jak na takie maleństwo. Jak bym nie miał możliwości leasingu, to pewnie czekalbym na trojaczki. 

Leasing kosztuje mnie około 1500 zł 

W tym koła zimowe, wymiana kół, ubezpieczenie, serwis. Właściwie wszystko poza prądem.

Ograniczenia to 15000 km rocznie, ale przy dwóch samochodach w rodzinie i mieszkaniu 2 km od pracy nie ma z tym problemu.

20191204_084758.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Cezh napisał:

Fotka ze środka.

 

Ale to ma odejście! Jest trochę cieplej, to mogę czasem sprawdzić.

 

Jeśli chodzi o koszty, to raczej bym tego samochodu nie kupił. Za drogi, jak na takie maleństwo. Jak bym nie miał możliwości leasingu, to pewnie czekalbym na trojaczki. 

Leasing kosztuje mnie około 1500 zł 

W tym koła zimowe, wymiana kół, ubezpieczenie, serwis. Właściwie wszystko poza prądem.

Ograniczenia to 15000 km rocznie, ale przy dwóch samochodach w rodzinie i mieszkaniu 2 km od pracy nie ma z tym problemu.

20191204_084758.jpg

Nigdy w i3 nie siedzialem i zakladam, ze uzyte materialy to nie najtanszy plastik, ale sam wyglad deski bardzo spartanski. W zasadzie to niewiele odbiega od 3xtanszej skody ecitigo.

W aucie tej klasy i za taka kase spodziewalbym sie czegos bardziej nowoczesnego.

 

Tak czy inaczej, zazdraszaczam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, zinger napisał:

zakladam, ze uzyte materialy to nie najtanszy plastik

 

No i bardzo byś się pomylił tak zakładając:

są jakieś fragmenty plastików 'z odzysku', ale generalnie w środku auto jest sztos.

 

Oprócz tego 7s do setki, a nie 12 jak skoda.

 

Natomiast z zewnątrz... no nie przekonuje mnie, że użyję eufemizmu 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, zinger napisał:

Nigdy w i3 nie siedzialem i zakladam, ze uzyte materialy to nie najtanszy plastik, ale sam wyglad deski bardzo spartanski. W zasadzie to niewiele odbiega od 3xtanszej skody ecitigo.

W aucie tej klasy i za taka kase spodziewalbym sie czegos bardziej nowoczesnego.

 

Tak czy inaczej, zazdraszaczam :)

 

Plastiki w dużej części (przy szybie i na trochę na drzwiach) z butelek pet.

Mi nie przeszkadza,  wszystko idealnie spasowane,  przyciski dopracowane.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, iwik napisał:

No i bardzo byś się pomylił tak zakładając

Datego przyjalem zalozenie, ze materialy bede zwyzszej polki.

9 minut temu, iwik napisał:

Oprócz tego 7s do setki, a nie 12 jak skoda.

Pisalem o samym srodku, aw zasadzie o desce. Reszta jest poza dyskusja bo przewaga i3 jest oczywista.

 

2 minuty temu, iwik napisał:

są jakieś fragmenty plastików 'z odzysku', ale generalnie w środku auto jest sztos.

 

Co do materialow pewnie tak, Ale ja mialem  na mysli sam wyglad. Po prostu jest slabo, smutno, malo bajerow - jak na takie auto podkreslam.

Z reszta prosze:

 

mix.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, zinger napisał:

Nigdy w i3 nie siedzialem i zakladam, ze uzyte materialy to nie najtanszy plastik, ale sam wyglad deski bardzo spartanski. W zasadzie to niewiele odbiega od 3xtanszej skody ecitigo.

W aucie tej klasy i za taka kase spodziewalbym sie czegos bardziej nowoczesnego.

 

Tak czy inaczej, zazdraszaczam :)

 

Jak na BMW to jakość materiałów jest bardzo słaba. Ogólne wykończenie też raczej spartańskie i auto sprawia niestety wrażenie taniości. Przyspiesza toto świetnie, ale na tych wąskich eko-oponach strach skręcać. W mieście od świateł do świateł jednak rządzi.

:ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Ryb napisał:

 

Jak na BMW to jakość materiałów jest bardzo słaba. Ogólne wykończenie też raczej spartańskie i auto sprawia niestety wrażenie taniości. Przyspiesza toto świetnie, ale na tych wąskich eko-oponach strach skręcać. W mieście od świateł do świateł jednak rządzi.

:ok:

I wlasnie o to wrazenie taniosci mnie sie rozchodzi. Za taka kase i od tej marki oczekuje czegos wiecej od srodka, bo to naprawde wyglada jak ta skoda, przynajmniej na zdjeciu.

 

Co do reszty to nie dyskutuje, domyslam sie, ze po miescie super sie tym jezdzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, zinger napisał:

I wlasnie o to wrazenie taniosci mnie sie rozchodzi. Za taka kase i od tej marki oczekuje czegos wiecej od srodka, bo to naprawde wyglada jak ta skoda, przynajmniej na zdjeciu.

 

Poziom to trzyma i8. Ja wiem, że to inna liga (również cenowa) ale IMO mogli się z tą i3 bardziej postarać. Od aut premium oczekuje się wrażenia ogromnej solidności, a tu jednak czuje się, że to takie trochę pudełko.

 

14 minut temu, zinger napisał:

Co do reszty to nie dyskutuje, domyslam sie, ze po miescie super sie tym jezdzi.

 

Fajne auto, ale mi trochę brakuje rozwoju serii "i". Mam wrażenie, że w Bawarii odpuścili i wolą iść w serię "e".

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja często i3 jezdze w Wawie. Za 1,5k miesięcznie tez bym bral…

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Ryb napisał:

 

 

Fajne auto, ale mi trochę brakuje rozwoju serii "i". Mam wrażenie, że w Bawarii odpuścili i wolą iść w serię "e".

 

 

 

Niestety cały rynek aut elektrycznych jest bardzo mocno niedorozwiniety.

 

Wszyscy udają, że coś mają jakieś EV.

Planują, przyjmują zamówienia, badają rynek, mocno sciemniają. Na YT prototypów i testów od groma.

 

A pójście do dealera, zamówienie i otrzymanie auta po 4-6 tygodniach to dla wielu ev producentów abstrakcja.

 

Tesla jest chyba jedynym poważnym producentem, tylko te ceny, niedoróbki i obsługa klienta po sprzedaży...

 

Może VW będzie następny poważny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, Cezh napisał:

 

Niestety cały rynek aut elektrycznych jest bardzo mocno niedorozwiniety.

 

Wszyscy udają, że coś mają jakieś EV.

Planują, przyjmują zamówienia, badają rynek, mocno sciemniają. Na YT prototypów i testów od groma.

 

A pójście do dealera, zamówienie i otrzymanie auta po 4-6 tygodniach to dla wielu ev producentów abstrakcja.

 

Tesla jest chyba jedynym poważnym producentem, tylko te ceny, niedoróbki i obsługa klienta po sprzedaży...

 

Może VW będzie następny poważny.

 

Nie wiem jak to wygląda cenowo ale MB EQC, Audi e-tron czy Jag i-pace to już są całkiem dojrzałe auta. Zakładam jednak, że i3 jest dużo tańsze. Brakuje jednak w BMW w pełni elektrycznego odpowiednika X3 żeby nawiązać walkę z tamtymi.

 

Mi się to i3 nawet podoba, mimo wszystkich wad. Do miasta tak naprawdę więcej nie potrzeba.

:ok:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Ryb napisał:

 

Nie wiem jak to wygląda cenowo ale MB EQC, Audi e-tron czy Jag i-pace to już są całkiem dojrzałe auta. 

 

Cenowo to dla mnie kosmos, więc się nie interesuję za bardzo.

Przy cenie powyżej 480 000 sek nie mam możliwości leasingu. A żeby kupić auto za 800 000, to musiałbym zarabiać trochę powyżej średniej autokącikowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Cezh napisał:

 

Cenowo to dla mnie kosmos, więc się nie interesuję za bardzo.

Przy cenie powyżej 480 000 sek nie mam możliwości leasingu. A żeby kupić auto za 800 000, to musiałbym zarabiać trochę powyżej średniej autokącikowej.

 

Ja nie patrzyłem na ceny, po prostu na oko są całkiem fajne. Ale wierzę że to mogą być ekstremalnie drogie zabawki.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Ryb napisał:

Mi się to i3 nawet podoba, mimo wszystkich wad. Do miasta tak naprawdę więcej nie potrzeba.

:ok:

To zależy tak na prawde do miasta to by mi wystarczyl dobrze rozwinięty car shearing. Np jakas inicjatywa typu dwa BMWi3 w garażu dla mieszkancow bloku. Jakis system rezerwacyjny i kary za spóźnienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, wujekcybul napisał:

To zależy tak na prawde do miasta to by mi wystarczyl dobrze rozwinięty car shearing. Np jakas inicjatywa typu dwa BMWi3 w garażu dla mieszkancow bloku. Jakis system rezerwacyjny i kary za spóźnienia.

 

Car sharing to odpowiedź na potrzebę przemieszczania się.

Własne auto to odpowiedź na potrzebę przemieszczania się oraz potrzebę posiadania fajnej zabawki.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Ryb napisał:

ale IMO mogli się z tą i3 bardziej postarać. Od aut premium oczekuje się wrażenia ogromnej solidności, a tu jednak czuje się, że to takie trochę pudełko.

 

Muszę się przejechać.

Też myślałem, że to zwykłe pudełko i do tego paskudne, ale szanuję za technologię (karbonowy szkielet)

Znalezione obrazy dla zapytania bmw i3 carbon floor

 

Swoją drogą, w przypadku dzwona to chyba jest tylko jedna droga - na szrot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, iwik napisał:

 

Muszę się przejechać.

Też myślałem, że to zwykłe pudełko i do tego paskudne, ale szanuję za technologię (karbonowy szkielet)

 

Auto jest sztywne, jedyne co mi się nie podobało to takie wrażenie zbyt dużej przestrzeni w środku, niepasujące do klasy premium. Po prostu mogli dać grubsze materiały.

 

7 minut temu, iwik napisał:

Swoją drogą, w przypadku dzwona to chyba jest tylko jedna droga - na szrot.

 

Nie znam się, ale zapewne jak tego będzie więcej to w polskich stodołach nauczą się to jakoś łatać.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, Ryb napisał:

 

Nie znam się, ale zapewne jak tego będzie więcej to w polskich stodołach nauczą się to jakoś łatać.

 

 

Albo drukowac w 3d :)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Cezh napisał:

 

Niestety cały rynek aut elektrycznych jest bardzo mocno niedorozwiniety.

 

Wszyscy udają, że coś mają jakieś EV.

Planują, przyjmują zamówienia, badają rynek, mocno sciemniają. Na YT prototypów i testów od groma.

 

A pójście do dealera, zamówienie i otrzymanie auta po 4-6 tygodniach to dla wielu ev producentów abstrakcja.

 

Tesla jest chyba jedynym poważnym producentem, tylko te ceny, niedoróbki i obsługa klienta po sprzedaży...

 

Może VW będzie następny poważny.

 

No i VW też opóźnia... 

 

https://elektrowoz.pl/auta/volkswagen-zaczyna-gre-dostep-do-konfiguratora-vw-id-3-opozniony-dostawy-citigoe-iv-opozniane/

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 4.12.2019 o 11:41, iwik napisał:

 

Muszę się przejechać.

Też myślałem, że to zwykłe pudełko i do tego paskudne, ale szanuję za technologię (karbonowy szkielet)

Znalezione obrazy dla zapytania bmw i3 carbon floor

 

Swoją drogą, w przypadku dzwona to chyba jest tylko jedna droga - na szrot.

Sam karbon bardzo łatwo się naprawia. Są nawet firmy które specjalizują się w tym i robią głównie ramy rowerowe - przywracają pełną wytrzymałość po naprawie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 4.12.2019 o 11:02, Ryb napisał:

Brakuje jednak w BMW w pełni elektrycznego odpowiednika X3 żeby nawiązać walkę z tamtymi.

 

Za chwilę nie będzie brakować.

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 4.12.2019 o 11:02, Ryb napisał:

Do miasta tak naprawdę więcej nie potrzeba.

 

Oj potrzeba.... Zawieź 2 dzieci do szkoły, albo pojedź na zakupy do marketu. Szybko zmienisz zdanie.

 

Jak szukaliśmy EV to i3 było pierwszym, wręcz naturalnym wyborem. Bo było względnie dostępne. Parę razy podchodziliśmy do tematu, starając się patrzeć na pozytywy. Na końcu zamówiliśmy Ioniqa wiedząc, że trzeba na niego czekać 7 miesięcy..

 

Z mojej perspektywy jedyna zaleta i3 to przyspieszenie. Jest wściekły. Tyle, że ja już trochę wyrosłem ze sprawdzania "ile pojedzie"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Maxit napisał:

 

Tyle, że ja już trochę wyrosłem ze sprawdzania "ile pojedzie"...

 

wygląda na to, że nie wyrosłeś, skoro to sprawdzałeś, porównywałeś i teraz o tym piszesz ;)

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Maxit napisał:

 

Oj potrzeba.... Zawieź 2 dzieci do szkoły, albo pojedź na zakupy do marketu. Szybko zmienisz zdanie.

 

Jak szukaliśmy EV to i3 było pierwszym, wręcz naturalnym wyborem. Bo było względnie dostępne. Parę razy podchodziliśmy do tematu, starając się patrzeć na pozytywy. Na końcu zamówiliśmy Ioniqa wiedząc, że trzeba na niego czekać 7 miesięcy..

 

Z mojej perspektywy jedyna zaleta i3 to przyspieszenie. Jest wściekły. Tyle, że ja już trochę wyrosłem ze sprawdzania "ile pojedzie"...

 

Sprawdzalem tam ladnie fotelik wchodzi :)

no i drzwi sie otwieraja tak ze latwiej :)

  • shocked 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, PawelWaw napisał:

 

Sprawdzalem tam ladnie fotelik wchodzi :)

no i drzwi sie otwieraja tak ze latwiej :)

 

Ale dla dzieciaków 'szkolnych' upierdliwe, bo żeby wyjść z tyłu musisz otworzyć też przednie drzwi :no:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, iwik napisał:

 

Ale dla dzieciaków 'szkolnych' upierdliwe, bo żeby wyjść z tyłu musisz otworzyć też przednie drzwi :no:

 

Mój dzieciak szkolny siedzi przeważnie z przodu. Dziś wyjątkowo z tyłu, wyjście zajęło jakieś 6 sekund więcej. Nie ma dramatu.

Ciasnota z tyłu to może być realny problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś poszło około 380 km. Sporo pod wiatr (nie mam danych spożycia prądu).

 

Kolejne spostrzeżenia:

- wrażliwy na podmuchy wiatru,

- trochę trzęsie (mały rozstaw osi, dość spore ciśnienie w kołach),

- twarde siedzenia, ale mi nie przeszkadza,

 

Fotka z szybkiej (175kW) bezpłatnej ładowarki koło Malmö.

W ogóle cała jazda za darmo. ;]

20191207_212956.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dziś poszło około 380 km. Sporo pod wiatr (nie mam danych spożycia prądu).
 
Kolejne spostrzeżenia:
- wrażliwy na podmuchy wiatru,
- trochę trzęsie (mały rozstaw osi, dość spore ciśnienie w kołach),
- twarde siedzenia, ale mi nie przeszkadza,
 
Fotka z szybkiej (175kW) bezpłatnej ładowarki koło Malmö.
W ogóle cała jazda za darmo. ;]
20191207_212956.jpg.cafe9b73941a4b76ddb840ac3f8c9c7d.jpg
I3s żywi się ccsem jak rozumiem, jaki tam możesz przewalić największą moc?

tapatalked

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 4.12.2019 o 10:03, Ryb napisał:

 

W mieście od świateł do świateł jednak rządzi.

:ok:

 

Rządzi jak rządzi, już jednego zaleczyłem starym Volvo na żołtych ;] 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, koNik napisał:

 

Rządzi jak rządzi, już jednego zaleczyłem starym Volvo na żołtych ;] 

Zepchnales do rowu? :phi:

Edited by zinger

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, zinger napisał:

Zepchnales do rowu? :phi:

 

typ prawie sam zjechał z wrażenia ;] ] 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, koNik napisał:

 

Rządzi jak rządzi, już jednego zaleczyłem starym Volvo na żołtych ;] 

 

Wiedział, że się ścigasz?  ;] 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Cezh napisał:

 

Wiedział, że się ścigasz?  ;] 

 

sądząc po minie to myślę że myślał że się rozładował ;] 

a Ty tam w Szwecji to musisz szczególniej nawet uważać na cegły ;] 

zresztą przecież 8s do 100 to nie jest jakiś szał pyty dziś, pierwsze lepsze TSI go wyrobi ;] 

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, koNik napisał:

 

8s do 100 to nie jest jakiś szał 

ale i3 to chyba jakos okolo 4 ma do100

sprawdzilem, okolice 7, sorki

ale, pewnie do 50-60 to wyjdzie jeszcze lepiej w porwnaniu do spalinowych 

Edited by akisel

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, koNik napisał:

 

 

chyba Ci sie z i8 pomyliło

no chyba tak

ogladalem kiedys na stronie i3 i pewnie przeskoczylo na i8 ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, akisel napisał:

no chyba tak

ogladalem kiedys na stronie i3 i pewnie przeskoczylo na i8 ;)

 

 

 

generalnie to jak się tak obiektywnie to porówna - auta podobnej klasy i tej samej mocy to naprawdę nie wiem czym się podniecać ;] 

 

http://www.zeperfs.com/duel5481-916.htm

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, akisel napisał:

 

nie otwiera się u mnie (

 

 

 

9CEFKNAADS4hy6K5mul-5RUCQSlF4i3fkOxctFqn

Share this post


Link to post
Share on other sites

325 w E30, to jeszcze pewnie R6 było?

dzis, to nawet nie wiem, z czym takie i3 trzeba porównywać. 

No ale, fakt, 7s to już z butów nie wyrywa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.