Skocz do zawartości

LPG do Focusa Mk2 2008 1.6 100km


elciapek

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś ma może bezpośrednie doświadczenie z zagazowaniem tego silnika? Dużo negatywnych opinii jest w internecie w związku z wypalaniem się gniazd. Z drugiej strony znajdują się egzemplarze zagazowane i jakoś jeżdżą, ile tak jeżdżą .... tego już nie wiem. Może problem jest wyolbrzymiony.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.12.2019 o 21:08, elciapek napisał:

 

Ktoś ma może bezpośrednie doświadczenie z zagazowaniem tego silnika? Dużo negatywnych opinii jest w internecie w związku z wypalaniem się gniazd. Z drugiej strony znajdują się egzemplarze zagazowane i jakoś jeżdżą, ile tak jeżdżą .... tego już nie wiem. Może problem jest wyolbrzymiony.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

co prawda miałem 1 z 1.8 i zrobione na reduktor TUR, wtryski Bartki. Przejechałem 40 000, luzów nie sprawdzałem - chodził OK i sprzedałem. Montaż u Łukasza w GD (Vanos).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Tak. Znajomy zrobił Escortem 1.6 90 KM (praktycznie identyczny silnik) 700k km na prymitywnej instalacji podciśnieniowej. Po tym przebiegu Escort poszedł na śmietnik bo go ruda zjadła. To potwierdza wartość prawd ludowych o lpg w Fordach :) :) :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Dren napisał:

Tak. Znajomy zrobił Escortem 1.6 90 KM (praktycznie identyczny silnik) 700k km na prymitywnej instalacji podciśnieniowej. Po tym przebiegu Escort poszedł na śmietnik bo go ruda zjadła. To potwierdza wartość prawd ludowych o lpg w Fordach :) :) :) 

 

Tam były szklanki ?

Bo silnik jednak trochę się zmieniał, pierwsze zetec miały hydrauliczne popychacze, potem płytki i wreszcie szklanki już chyba jako duratec 

Stare ople też jeździły na gazie, a potem zrobiono szklanki i do 50kkm ludzie nie dojeżdżali

 

Więc trzeba sprawdzić konkretny silnik

 

Ja  focusem MK2 1.8 zrobiłem 120kkm i nic się działo, znajomy miał MK1 1.6 i 200kkm też bez problemu.

IMO opinia powstała z czasów 2gen, przy sekwencji mieszanka jest bardziej optymalną i silnik mniej cierpi

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.