elciapek Napisano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2019 Ktoś ma może bezpośrednie doświadczenie z zagazowaniem tego silnika? Dużo negatywnych opinii jest w internecie w związku z wypalaniem się gniazd. Z drugiej strony znajdują się egzemplarze zagazowane i jakoś jeżdżą, ile tak jeżdżą .... tego już nie wiem. Może problem jest wyolbrzymiony. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2019 Dnia 2.12.2019 o 21:08, elciapek napisał: Ktoś ma może bezpośrednie doświadczenie z zagazowaniem tego silnika? Dużo negatywnych opinii jest w internecie w związku z wypalaniem się gniazd. Z drugiej strony znajdują się egzemplarze zagazowane i jakoś jeżdżą, ile tak jeżdżą .... tego już nie wiem. Może problem jest wyolbrzymiony. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk co prawda miałem 1 z 1.8 i zrobione na reduktor TUR, wtryski Bartki. Przejechałem 40 000, luzów nie sprawdzałem - chodził OK i sprzedałem. Montaż u Łukasza w GD (Vanos). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 28 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2020 Tak. Znajomy zrobił Escortem 1.6 90 KM (praktycznie identyczny silnik) 700k km na prymitywnej instalacji podciśnieniowej. Po tym przebiegu Escort poszedł na śmietnik bo go ruda zjadła. To potwierdza wartość prawd ludowych o lpg w Fordach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 28 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2020 54 minuty temu, Dren napisał: Tak. Znajomy zrobił Escortem 1.6 90 KM (praktycznie identyczny silnik) 700k km na prymitywnej instalacji podciśnieniowej. Po tym przebiegu Escort poszedł na śmietnik bo go ruda zjadła. To potwierdza wartość prawd ludowych o lpg w Fordach Tam były szklanki ? Bo silnik jednak trochę się zmieniał, pierwsze zetec miały hydrauliczne popychacze, potem płytki i wreszcie szklanki już chyba jako duratec Stare ople też jeździły na gazie, a potem zrobiono szklanki i do 50kkm ludzie nie dojeżdżali Więc trzeba sprawdzić konkretny silnik Ja focusem MK2 1.8 zrobiłem 120kkm i nic się działo, znajomy miał MK1 1.6 i 200kkm też bez problemu. IMO opinia powstała z czasów 2gen, przy sekwencji mieszanka jest bardziej optymalną i silnik mniej cierpi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.