Jump to content
Fili_P

Elektryczna dacka za 42kzl ( bez dopłaty za 60)

Recommended Posts

Brakuje najważniejszej deklaracji. Kiedy w sprzedaży? 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętam jak wchodziła na rynek Dacia Logan to producent mówił o samochodzie "za 3k EUR", a wyszło prawie 10k, także... 

Po drugie, to jeśli autko ma mieć 45KM i 125Nm to jest to połowa tego, co ma citigo.

A po trzecie, na razie to dopłaty są tylko teoretyczne. 

Edited by iwik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia ‎08‎.‎12‎.‎2019 o 10:52, Kris88 napisał:

45KM wtf?

 

A z drugiej strony to po co więcej do miasta?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Maciej__ napisał:

A z drugiej strony to po co więcej do miasta?

 

No nie wiem, mieszkańcy dużych miast w EU zazwyczaj korzystają np. też z obwodnic...

To ma v-max 105km/h (jak maluch kiedyś), także tak średnio bezpiecznie bym się czuł jadąc prawym pasem między TIRami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, iwik napisał:

 

No nie wiem, mieszkańcy dużych miast w EU zazwyczaj korzystają np. też z obwodnic...

To ma v-max 105km/h (jak maluch kiedyś), także tak średnio bezpiecznie bym się czuł jadąc prawym pasem między TIRami.

 

Z tym V-max to faktycznie slabo (hie sprawdzałem)... Ale taki Fiat Uno tez miał 45KM i dalo się tym jezdzic ;]

Tak to będzie się nadawal na auto dla listonosza, albo dostawcy pizzy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 8.12.2019 o 10:34, iwik napisał:

jeśli autko ma mieć 45KM i 125Nm to jest to połowa tego, co ma citigo.

160Nm w Sirionie samoróbce EV znajomego z forum daje 10s. do setki a 72KM 125km/h.

Tu pewnie będzie niższa masa, więc koło 12-14s. do setki. Po co mniej? I tak nikt normalny tak nie zasuwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.12.2019 o 17:36, Maciej__ napisał:

 

A z drugiej strony to po co więcej do miasta?

 

żeby ruszyć z świateł np

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
żeby ruszyć z świateł np
Śmiem twierdzić że taki elektryk o mocy 45KM ruszy sprawniej niż auto spalinowe o mocy 1,5-2x większej.
Chyba, że zawsze startujesz strzelając że sprzęgła ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.12.2019 o 19:22, Joki napisał:

I tak nikt normalny tak nie zasuwa.

Przy EV się okazuje, że nikt nie jeździ szybciej niż 100 km/h, każdy też robi godzinną przerwę na siku co 300 km.

  • Like 1
  • Haha 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

Śmiem twierdzić że taki elektryk o mocy 45KM ruszy sprawniej niż auto spalinowe o mocy 1,5-2x większej.

 

Tak, do 50km/h.

Napisałem wyżej że nie chodzi mi o "zasuwanie po mieście", tylko o bezpieczne włączenie się do ruchu i poruszanie na obwodnicy miasta.

A jak auto ma V max 105 km/h to nawet ciężko "uciec" sprzed tira na rozbiegówce.

 

Edit: bardziej odpowiadam na post @Joki

Edited by iwik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.12.2019 o 17:36, Maciej__ napisał:

 

A z drugiej strony to po co więcej do miasta?

 

bo kazdy chce miec sie czym chwalic.

Moj ma 200km, a moj 282KM, moja v 12 i 555km a moj 25cm :)))

A prawded mowiac w miescie to i 30KM by wystrczylo do stania w korku i sredniej V 20kmh

maluch mial 24KM i do miasta dawal rade. Skoro mozna ino 50kmh cisnac

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 16.12.2019 o 14:25, iwik napisał:

 

Tak, do 50km/h.

Napisałem wyżej że nie chodzi mi o "zasuwanie po mieście", tylko o bezpieczne włączenie się do ruchu i poruszanie na obwodnicy miasta.

A jak auto ma V max 105 km/h to nawet ciężko "uciec" sprzed tira na rozbiegówce.

 

Edit: bardziej odpowiadam na post @Joki

wowczas sie nie ucieka sprzed tira tylko sie puszcza tira.

Chyba ze dla kogos to ujma to juz winien udac sie do specjalisty niestety od glowy

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 16.12.2019 o 14:21, noras napisał:

Przy EV się okazuje, że nikt nie jeździ szybciej niż 100 km/h, każdy też robi godzinną przerwę na siku co 300 km.

kiedys Janusze jezdzili o kropelce tedeikiem by spalil 5 a dzis jezdza EV o Wacie by wyslo ponizej 10KwH/100km

Kazdy chcialby miec do setki 3-5 s i na A po 250 gnac ale nikt nie chcialby spalania 25l/100 widziec.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 16.12.2019 o 12:21, Kris88 napisał:

żeby ruszyć z świateł np

hmm....nawet motorynka ruszalem i miala tylko 2KM wiec o co chodzi?:)

Na swiatlach to brakuje kultury i "zwawosci" jeden z drugim dumaja, opozniaja i przepustowosc maleje o 15-30%.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, bielaPL napisał:

Marketingowe bla...bla...

Na końcu zwykle okazuje się, że moja definicja "przystępności cenowej" jest jednak inna niż producenta elektryka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.12.2019 o 17:51, Maciej__ napisał:

 

Z tym V-max to faktycznie slabo (hie sprawdzałem)... Ale taki Fiat Uno tez miał 45KM i dalo się tym jezdzic ;]

Tak to będzie się nadawal na auto dla listonosza, albo dostawcy pizzy ;)

 

Tylko Uniak waży 700 kg ;)

Niejeden w mocniejszym aucie nie mógł mnie dogonić, albo pytał czy aby na pewno nie zaczepiłem mu się na hak ;)

Tylko że te 45 KM dawało radę jak jechałem sam. W 4 osoby z bagażem, było już nieciekawie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.