Skocz do zawartości

1.6 crdi w i30


tomata

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko sie bedzie psulo oprocz silnika. U mnie chodzil wzorowo. Tradycyjnie sprawdzic przekladnie kierownicza bo jak do wymiany to od 2k w gore.

 

Jesli chodzi o tunning to szalu nie ma jak wersja 115KM to 145/150KM da sie wyciagnac. Ale sa klopoty z przeniesieniem napedu. Jak 90KM to bym nie bral.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, wujekcybul napisał:

Wszystko sie bedzie psulo oprocz silnika. U mnie chodzil wzorowo. Tradycyjnie sprawdzic przekladnie kierownicza bo jak do wymiany to od 2k w gore.

 

Jesli chodzi o tunning to szalu nie ma jak wersja 115KM to 145/150KM da sie wyciagnac. Ale sa klopoty z przeniesieniem napedu. Jak 90KM to bym nie bral.

Właśnie 90km 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, tomata napisał:

A co z tym 90KM? Felerny czy po prostu za słaby do tego auta? 🤔

Jest w porządku, to prawie ten sam silnik (ma sprężarkę bez zmiennej geometrii) i pewnie trudniej podnieść moc. Czy za słaby, to już zależy kto czego oczekuje, ale do normalnej jazdy wystarczający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tomata napisał:

A co z tym 90KM? Felerny czy po prostu za słaby do tego auta? 🤔

Nie poszalejesz z podniesieniem mocy. Poza tym jest slaby to juz lepiej benzyne brac. On tez najczesciej w bidnych wersjach wystepowal.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z kosztem części,  porównywalne z innymi autami ??, jak z dpf z 1 po fl czyli jakiś 2011r , ma jakiś 5 wtrysk, jakiś płyn się dolewać, ogólnie o tym aucie chciał bym wiedzieć.. 

Sorki za wtracanie się do tematu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z kosztem części,  porównywalne z innymi autami ??, jak z dpf z 1 po fl czyli jakiś 2011r , ma jakiś 5 wtrysk, jakiś płyn się dolewać, ogólnie o tym aucie chciał bym wiedzieć.. 
Sorki za wtracanie się do tematu..
Ceny części raczej normalne, żadnego płynu się nie dolewa. W innym wątku pisałem, że u mnie w ceed dpf oryginalny nigdy nie robił problemów i przejechał prawie 300 kkm do sprzedaży auta.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto z 2010r. Przebieg 140tys km.  Czy to dobry wybór? Cena 19tys. Silnik da się podciągnąć mocowo?
Mam ten silnik 90 km w moim ceedzie i do zwykłego turlania się wystarczy.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 19.12.2019 o 10:00, tomata napisał:

Auto z 2010r. Przebieg 140tys km.  Czy to dobry wybór? Cena 19tys. Silnik da się podciągnąć mocowo? 🤔

jak chcesz się przejechać to moja żona jeździ i30 w kombi w wersji 90KM, jak chcesz to ci sprzedam ;]

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, janusz napisał:

Jak myślisz o podnoszeniu mocy, to chyba lepiej wziąć ten 115 KM.

Gość zajmujący się tym zawodowo zaśpiewał 900zl za podniesienie mocy z 90 do 115KM. To chyba jednak lepiej ten tysiak dołożyć do 115KM  w oryginale  🤔

Edytowane przez tomata
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tomata napisał:

Gość zajmujący się tym zawodowo zaśpiewał 900zl za podniesienie mocy z 90 do 115KM. To chyba jednak lepiej ten tysiak dołożyć do 115KM  w oryginale  🤔

Bez sensu tam jest inne turbo 90KM nie kupuj.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, tomata napisał:

Gość zajmujący się tym zawodowo zaśpiewał 900zl za podniesienie mocy z 90 do 115KM. To chyba jednak lepiej ten tysiak dołożyć do 115KM  w oryginale  🤔

nie wiem czy jest sens dzwigać z 90 na 115 , pewnie nie. Uważam że to i30 z 90 zbiera się podobnie jak mój 3008 ze 115. 

Jak wyżej ktoś powiedział , auto idealne do przemieszczania się z pkt A do B. Jak ja tym jezdziłem do pracy to palił poniżej 6l.

Jak chcesz się bez "zobowiązań" przejechać 90KM daj znać, nie mam ciśnienia na sprzedaż bo żona zadowolona 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kox napisał:

nie wiem czy jest sens dzwigać z 90 na 115 , pewnie nie. Uważam że to i30 z 90 zbiera się podobnie jak mój 3008 ze 115. 

Jak wyżej ktoś powiedział , auto idealne do przemieszczania się z pkt A do B. Jak ja tym jezdziłem do pracy to palił poniżej 6l.

Jak chcesz się bez "zobowiązań" przejechać 90KM daj znać, nie mam ciśnienia na sprzedaż bo żona zadowolona 

Miałem kia ceed kombi z 1,6 (115 KM, 6 biegowa skrzynia i opony 225) oraz citroena c4 1,6 (110 KM, 5 biegowa skrzynia i opony 205). Citroen zbierał się wyraźnie żwawiej (przynajmniej takie odnosiłem wrażenie, przy czym komputer pokazywał spalanie 4,4l/100km, a w ceedzie ok 5,6. Według mnie również, jeśli 90 KM jest za mało, to szukać tego 115 i jakby jeszcze było mało to ewentualnie wtedy podnosić moc programem.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, janusz napisał:

Miałem kia ceed kombi z 1,6 (115 KM, 6 biegowa skrzynia i opony 225) oraz citroena c4 1,6 (110 KM, 5 biegowa skrzynia i opony 205). Citroen zbierał się wyraźnie żwawiej (przynajmniej takie odnosiłem wrażenie, przy czym komputer pokazywał spalanie 4,4l/100km, a w ceedzie ok 5,6. Według mnie również, jeśli 90 KM jest za mało, to szukać tego 115 i jakby jeszcze było mało to ewentualnie wtedy podnosić moc programem.

Mam ten silnik 1,6 crdi w i30 z 2016r. i skrzynia 6-tka moim zdaniem jest dość długa. Ten 6. bieg to bardziej "nadbieg" dla obniżenia spalania i obrotów silnika przy danej prędkości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, janusz napisał:

Miałem kia ceed kombi z 1,6 (115 KM, 6 biegowa skrzynia i opony 225) oraz citroena c4 1,6 (110 KM, 5 biegowa skrzynia i opony 205). Citroen zbierał się wyraźnie żwawiej (przynajmniej takie odnosiłem wrażenie, przy czym komputer pokazywał spalanie 4,4l/100km, a w ceedzie ok 5,6. Według mnie również, jeśli 90 KM jest za mało, to szukać tego 115 i jakby jeszcze było mało to ewentualnie wtedy podnosić moc programem.

w moim przypadku i 30 pali mniej od 3008 , jezdzac na tych samych trasach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.