el_guapo Napisano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2019 Pierwszy to rozmiar fabryczny i niestety drogi, zwlaszcza przy markach o ktorych bedzie ponizej. Poza 1% zwiększeniem średnicy kola przy drugim (255) rozmiarze, czymś jeszcze ryzykuje? - mój gumiarz, którego bardzo lubię i szanuje za perfekcjonizm, zasiał ziarenko niepewności i coś tam "burczał" o problemach z TU w przypadku fakapu - to pierwsze pytanie, czy tak może być jeżeli 255 nie jest homologowanym rozmiarem dla auta. I teraz tak: wybieram pomiędzy Uniroyal RainSport 3 (nie znam) a Matador MP47 (znam, zjezdzilem komplet 245/45/18 w szybkim kombi i to byly naprawdę dobre opony i trudno było zmusić ABS do interwencji). O RS słyszałem historie od prawie "orgazmicznych" po mega dołujące (miękka, głośna, po sezonie zużywa się w 50%...itp.). Różnica $$$ na komplecie 350-400zł, ale jak mi obrzydzicie RS, to pójde w sprawdzonego Matadora mp47. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2019 Uniroyal RainSport 3 jest miękka, głośna, kładzie się w zakrętach i gorzej trzyma od RainSport 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2019 @el_guapo szczerze. To żyjemy w takich czasach że w przypadku szkody i pseudo znawców aut jest szansa że jeżeli coś wyłapią to będą się bronić żeby nie wypłacić kasy a z ciebie zrobić sprawcę... Jeżeli rozmiar jest nie homologowany to raczej na twoim miejscu bym nie kombinował. No chyba że masz tyle siana żeby się nie przejmować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 Dnia 30.12.2019 o 18:08, HARDTECHNO napisał: @el_guapo szczerze. To żyjemy w takich czasach że w przypadku szkody i pseudo znawców aut jest szansa że jeżeli coś wyłapią to będą się bronić żeby nie wypłacić kasy a z ciebie zrobić sprawcę... Jeżeli rozmiar jest nie homologowany to raczej na twoim miejscu bym nie kombinował. No chyba że masz tyle siana żeby się nie przejmować. jakby mial na tyle siana to bralby homologowany rozmiar. Niestety zapisy OWU jasno okreslaja co, za co, za co nie, kiedy nie itp. Skoro producent auta nie homologowal jakiegos wymiaru to wg mnie jest o co walczyc, a ew koszty moga byc warte walki TU o uszczuplenie np o 30% odszkodowania. Mialem prodny problem, wolalem odpuscic dla spokoju. Zwlaszcza w DE jak ktos kreci to moze byc roznie. Tam nawet za nieodpiety hak przy wjezdzie w dupe moga zrobic wspolwine za skale szkod. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.