BenY21 3 Posted December 30, 2019 Share Posted December 30, 2019 (edited) Witam, Dawno mnie tutaj nie bylo - Stilo dawno sprzedane. Od tego czasu w uzyciu GP 1.4 8 V ( rocznie ok 3 k przebiegu ) oraz Citroen Cactus 1.6 hdi ( rocznie ok 40 k przebiegu ) Aktualnie szukam wiekszego auta rodzinnego z rocznika 2014-2016, budzet ok 15 k euro , interesuja mnie tylko silniki benzynowe ( ze wzgledu na podatek drogowy w Holandii oraz koszty ubezpieczenia ) . Auto musi posiadac m.in xenony, podgrzewane siedzenia + przednia szyba . Dobrze by bylo aby posiadalo aktywny tempomat jednak w przypadku Peugeota 308 i Toyoty Auris to jest nie realne . Zastanawiam sie rowniez na skrzynia automatyczna jednak nie jestem jeszcze tego pewny. Auto bedzie glownie uzytkowane w trasie srednia predkosc ok 100-120 km/h, trasy 150 km w dwie strony 3 razy w tyg + jazda wokol komina, srednio ok 25 K rocznie w pierwszych latach potem moze byc ok 10-15 K ze wzgledu na nowe auto sluzbowe. Aktualnie mam takie typy : Skoda Octavia 1.4 TSI rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja elegance VW Golf Variant 1.4 TSI rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja highline Peugeot 308 1.2 PureTech rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja allure Toyota Auris 1.8 Hybrid rocznik 2015 przebieg ok 100 k km O silnikach TSI z tych rocznikow tzn EA211 przeczytalem juz pewnie caly internet i wnioski sa takie ze sa to jednostki solidne i malo awaryjne. Jednak w tych silnikach montowane sa skrzynie DSG 7 stopniowe - sprzegla suche ktore z tego co czytam zadko wytrzymuja 150 K - 200 K a naprawy sa bardzo drogie... O silniku PureTech tez troche czytalem i wydaje mi sie ze nie jest to zle konstrukcja. O silniku hybrydowym czytalem najmniej jednak ponocz AURIS z silnikiem hybrydowym to trwala i solidna konstrukcja. Jedyny minus to dynamika jazdy i srednia oplacalnosc takiej konstrukcji na trasach . Z 2 strony skrzynia biegow tzn przekladnia planetana jest bardzo solidna i powinna wytrzymac bez problemu 200 K km . Ktore auto byscie wybrali i dlaczego ? Zapraszam do dyskusji . Edited December 30, 2019 by BenY21 Quote Link to post Share on other sites
kravitz 6314 Posted December 30, 2019 Share Posted December 30, 2019 2 minuty temu, BenY21 napisał: Aktualnie szukam wiekszego auta rodzinnego z rocznika 2014-2016, budzet ok 15 k euro , interesuja mnie tylko silniki benzynowe ( ze wzgledu na podatek drogowy w Holandii oraz koszty ubezpieczenia ) . Auto musi posiadac m.in xenony, podgrzewane siedzenia + przednia szyba . Dobrze by bylo aby posiadalo aktywny tempomat jednak w przypadku Peugeota 308 i Toyoty Auris to jest nie realne . Zastanawiam sie rowniez na skrzynia automatyczna jednak nie jestem jeszcze tego pewnie. Auto bedzie glownie uzytkowane w trasie srednia predkosc ok 100-120 km/h, trasy 150 km w dwie strony 3 razy w tyg + jazda wokol komina, srednio ok 25 K rocznie w pierwszych latach potem moze byc ok 10-15 K ze wzgledu na nowe auto sluzbowe. A dlaczego nie Ford Mondeo? Quote Link to post Share on other sites
wujek 4452 Posted December 30, 2019 Share Posted December 30, 2019 Hybryda w trasie to kiepski pomysl, Pezota bym odrzucil ze wzgledu na jakosc obslugi a wybieral pomiedzy VAG. 1 Quote Link to post Share on other sites
BOGUS 1436 Posted December 30, 2019 Share Posted December 30, 2019 Hybryda w trasie to kiepski pomysl, Pezota bym odrzucil ze wzgledu na jakosc obslugi a wybieral pomiedzy VAG. Do tego we Francuzie trzeba obadac pasek rozrządu. W tych rocznikach się luszczyly.Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka 1 Quote Link to post Share on other sites
czachabrava 513 Posted December 30, 2019 Share Posted December 30, 2019 (edited) Bierz Octavie z 1.4 TSI. Silnik daje rade spokojnie w trasie. Średnie spalanie przy 140km/h to jakieś 7-7.5l. A przy prędkości 100-110km/h to zmieści się w 6l. Skrzynia długa, to i cicho w środku. Edited December 30, 2019 by czachabrava 2 Quote Link to post Share on other sites
Maciej__ 24395 Posted December 30, 2019 Share Posted December 30, 2019 2 godziny temu, BenY21 napisał: Ktore auto byscie wybrali i dlaczego ? Zapraszam do dyskusji . Ja bym bral Golfa VII albo rozejrzal sie za Leonem z 1.4 TSI. Alternatywnie mozesz spojrzec na Astre K 1.4T 150KM, ale to auto gorzej wykonane (zwlaszcza w srodku) niz Golf. 1 Quote Link to post Share on other sites
Phil_ips 312 Posted December 30, 2019 Share Posted December 30, 2019 Witam, Dawno mnie tutaj nie bylo - Stilo dawno sprzedane. Od tego czasu w uzyciu GP 1.4 8 V ( rocznie ok 3 k przebiegu ) oraz Citroen Cactus 1.6 hdi ( rocznie ok 40 k przebiegu ) Aktualnie szukam wiekszego auta rodzinnego z rocznika 2014-2016, budzet ok 15 k euro , interesuja mnie tylko silniki benzynowe ( ze wzgledu na podatek drogowy w Holandii oraz koszty ubezpieczenia ) . Auto musi posiadac m.in xenony, podgrzewane siedzenia + przednia szyba . Dobrze by bylo aby posiadalo aktywny tempomat jednak w przypadku Peugeota 308 i Toyoty Auris to jest nie realne . Zastanawiam sie rowniez na skrzynia automatyczna jednak nie jestem jeszcze tego pewny. Auto bedzie glownie uzytkowane w trasie srednia predkosc ok 100-120 km/h, trasy 150 km w dwie strony 3 razy w tyg + jazda wokol komina, srednio ok 25 K rocznie w pierwszych latach potem moze byc ok 10-15 K ze wzgledu na nowe auto sluzbowe. Aktualnie mam takie typy : Skoda Octavia 1.4 TSI rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja elegance VW Golf Variant 1.4 TSI rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja highline Peugeot 308 1.2 PureTech rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja allure Toyota Auris 1.8 Hybrid rocznik 2015 przebieg ok 100 k km O silnikach TSI z tych rocznikow tzn EA211 przeczytalem juz pewnie caly internet i wnioski sa takie ze sa to jednostki solidne i malo awaryjne. Jednak w tych silnikach montowane sa skrzynie DSG 7 stopniowe - sprzegla suche ktore z tego co czytam zadko wytrzymuja 150 K - 200 K a naprawy sa bardzo drogie... O silniku PureTech tez troche czytalem i wydaje mi sie ze nie jest to zle konstrukcja. O silniku hybrydowym czytalem najmniej jednak ponocz AURIS z silnikiem hybrydowym to trwala i solidna konstrukcja. Jedyny minus to dynamika jazdy i srednia oplacalnosc takiej konstrukcji na trasach . Z 2 strony skrzynia biegow tzn przekladnia planetana jest bardzo solidna i powinna wytrzymac bez problemu 200 K km . Ktore auto byscie wybrali i dlaczego ? Zapraszam do dyskusji . Za 60kPLN szukałbym nówki np Megane 4 w niskiej wersji wyposażenia lub rocznej z gwarancją i potrzebnym wypasem. Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka 1 Quote Link to post Share on other sites
johny 1222 Posted December 31, 2019 Share Posted December 31, 2019 Dnia 30.12.2019 o 11:45, BenY21 napisał: Witam, Dawno mnie tutaj nie bylo - Stilo dawno sprzedane. Od tego czasu w uzyciu GP 1.4 8 V ( rocznie ok 3 k przebiegu ) oraz Citroen Cactus 1.6 hdi ( rocznie ok 40 k przebiegu ) Aktualnie szukam wiekszego auta rodzinnego z rocznika 2014-2016, budzet ok 15 k euro , interesuja mnie tylko silniki benzynowe ( ze wzgledu na podatek drogowy w Holandii oraz koszty ubezpieczenia ) . Auto musi posiadac m.in xenony, podgrzewane siedzenia + przednia szyba . Dobrze by bylo aby posiadalo aktywny tempomat jednak w przypadku Peugeota 308 i Toyoty Auris to jest nie realne . Zastanawiam sie rowniez na skrzynia automatyczna jednak nie jestem jeszcze tego pewny. Auto bedzie glownie uzytkowane w trasie srednia predkosc ok 100-120 km/h, trasy 150 km w dwie strony 3 razy w tyg + jazda wokol komina, srednio ok 25 K rocznie w pierwszych latach potem moze byc ok 10-15 K ze wzgledu na nowe auto sluzbowe. Aktualnie mam takie typy : Skoda Octavia 1.4 TSI rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja elegance VW Golf Variant 1.4 TSI rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja highline Peugeot 308 1.2 PureTech rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja allure Toyota Auris 1.8 Hybrid rocznik 2015 przebieg ok 100 k km O silnikach TSI z tych rocznikow tzn EA211 przeczytalem juz pewnie caly internet i wnioski sa takie ze sa to jednostki solidne i malo awaryjne. Jednak w tych silnikach montowane sa skrzynie DSG 7 stopniowe - sprzegla suche ktore z tego co czytam zadko wytrzymuja 150 K - 200 K a naprawy sa bardzo drogie... O silniku PureTech tez troche czytalem i wydaje mi sie ze nie jest to zle konstrukcja. O silniku hybrydowym czytalem najmniej jednak ponocz AURIS z silnikiem hybrydowym to trwala i solidna konstrukcja. Jedyny minus to dynamika jazdy i srednia oplacalnosc takiej konstrukcji na trasach . Z 2 strony skrzynia biegow tzn przekladnia planetana jest bardzo solidna i powinna wytrzymac bez problemu 200 K km . Ktore auto byscie wybrali i dlaczego ? Zapraszam do dyskusji . Mam CC z 1.4TSI i DSG. Przebieg 230 tys km DSG działa bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
czachabrava 513 Posted December 31, 2019 Share Posted December 31, 2019 (edited) 1 godzinę temu, johny napisał: Mam CC z 1.4TSI i DSG. Przebieg 230 tys km DSG działa bez problemu. W CC były silniki 1.4 EA211? Edited December 31, 2019 by czachabrava Quote Link to post Share on other sites
prawoimotoryzacja 354 Posted December 31, 2019 Share Posted December 31, 2019 Seat leon st 1.4 125/150 fr/xcellence Quote Link to post Share on other sites
johny 1222 Posted December 31, 2019 Share Posted December 31, 2019 42 minuty temu, czachabrava napisał: W CC były silniki 1.4 EA211? Quote Link to post Share on other sites
ghost2255 1569 Posted December 31, 2019 Share Posted December 31, 2019 (edited) Dnia 30.12.2019 o 11:45, BenY21 napisał: O silniku hybrydowym czytalem najmniej jednak ponocz AURIS z silnikiem hybrydowym to trwala i solidna konstrukcja. Jedyny minus to dynamika jazdy i srednia oplacalnosc takiej konstrukcji na trasach . Z 2 strony skrzynia biegow tzn przekladnia planetana jest bardzo solidna i powinna wytrzymac bez problemu 200 K km . Ktoś cię okłamał 😄 Ta przekładnia wytrzyma więcej, niż karoseria. Zobacz jak to jest zbudowane. TO po prostu nie bardzo ma się jak popsuć. Silnik też jest trwały, tylko przy dużych przebiegach (300kkm+) potrafi się przepalić UPG. Edited December 31, 2019 by ghost2255 Quote Link to post Share on other sites
jqr 300 Posted January 1, 2020 Share Posted January 1, 2020 z własnego doświadczenia - jeśli zmieścisz się z rodziną w octavię, to ją kup ja mam superba2 kombi i też bym brał pod uwagę, do 60k wg mnie spokojnie znajdziesz z końca produkcji, bo jeździ trochę poflotowych raczej słabo wyposażonych, ale xenony, grzane siedzenia i szyby mają, bo to było standardem od wersji wyposażenia ambition - czyli drugiej od dołu. BTW nie wiem kto kupował całkowite golasy superba Quote Link to post Share on other sites
technix 690 Posted January 1, 2020 Share Posted January 1, 2020 Dnia 30.12.2019 o 11:45, BenY21 napisał: Aktualnie szukam wiekszego auta rodzinnego Aktualnie mam takie typy : Skoda Octavia 1.4 TSI rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja elegance VW Golf Variant 1.4 TSI rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja highline Peugeot 308 1.2 PureTech rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km Ktore auto byscie wybrali i dlaczego ? Żaden z powyższych nie spełnia wymagania z pierwszego zdania 1 Quote Link to post Share on other sites
Spajdi 288 Posted January 1, 2020 Share Posted January 1, 2020 Witam, Dawno mnie tutaj nie bylo - Stilo dawno sprzedane. Od tego czasu w uzyciu GP 1.4 8 V ( rocznie ok 3 k przebiegu ) oraz Citroen Cactus 1.6 hdi ( rocznie ok 40 k przebiegu ) Aktualnie szukam wiekszego auta rodzinnego z rocznika 2014-2016, budzet ok 15 k euro , interesuja mnie tylko silniki benzynowe ( ze wzgledu na podatek drogowy w Holandii oraz koszty ubezpieczenia ) . Auto musi posiadac m.in xenony, podgrzewane siedzenia + przednia szyba . Dobrze by bylo aby posiadalo aktywny tempomat jednak w przypadku Peugeota 308 i Toyoty Auris to jest nie realne . Zastanawiam sie rowniez na skrzynia automatyczna jednak nie jestem jeszcze tego pewny. Auto bedzie glownie uzytkowane w trasie srednia predkosc ok 100-120 km/h, trasy 150 km w dwie strony 3 razy w tyg + jazda wokol komina, srednio ok 25 K rocznie w pierwszych latach potem moze byc ok 10-15 K ze wzgledu na nowe auto sluzbowe. Aktualnie mam takie typy : Skoda Octavia 1.4 TSI rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja elegance VW Golf Variant 1.4 TSI rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja highline Peugeot 308 1.2 PureTech rocznik 2014-2016 przebieg ok 120 K km wersja allure Toyota Auris 1.8 Hybrid rocznik 2015 przebieg ok 100 k km O silnikach TSI z tych rocznikow tzn EA211 przeczytalem juz pewnie caly internet i wnioski sa takie ze sa to jednostki solidne i malo awaryjne. Jednak w tych silnikach montowane sa skrzynie DSG 7 stopniowe - sprzegla suche ktore z tego co czytam zadko wytrzymuja 150 K - 200 K a naprawy sa bardzo drogie... O silniku PureTech tez troche czytalem i wydaje mi sie ze nie jest to zle konstrukcja. O silniku hybrydowym czytalem najmniej jednak ponocz AURIS z silnikiem hybrydowym to trwala i solidna konstrukcja. Jedyny minus to dynamika jazdy i srednia oplacalnosc takiej konstrukcji na trasach . Z 2 strony skrzynia biegow tzn przekladnia planetana jest bardzo solidna i powinna wytrzymac bez problemu 200 K km . Ktore auto byscie wybrali i dlaczego ? Zapraszam do dyskusji . Skoda albo Golf ew. Leon, wersja 1.4 TSI 140/150 KM, ten egzemplarz który będzie miał lepszy stosunek cena/historia/pochodzenie/stan techniczny/przebieg. Będziesz bardzo zadowolony. Zaletą Leona są ledy z przodu w większości wersji poza style i reference, zaletą Skody gabaryty i bagażnik, golf wykończenie wewnątrz/jakość spasowania. Musisz wybrać co jest dla Ciebie ważniejsze i najlepiej przejedź się każdym.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
BenY21 3 Posted January 1, 2020 Author Share Posted January 1, 2020 Dnia 30.12.2019 o 11:48, kravitz napisał: A dlaczego nie Ford Mondeo? Bardzo malo egzemplarzy do sprzedania w NL. Quote Link to post Share on other sites
BenY21 3 Posted January 1, 2020 Author Share Posted January 1, 2020 11 godzin temu, jqr napisał: z własnego doświadczenia - jeśli zmieścisz się z rodziną w octavię, to ją kup ja mam superba2 kombi i też bym brał pod uwagę, do 60k wg mnie spokojnie znajdziesz z końca produkcji, bo jeździ trochę poflotowych raczej słabo wyposażonych, ale xenony, grzane siedzenia i szyby mają, bo to było standardem od wersji wyposażenia ambition - czyli drugiej od dołu. BTW nie wiem kto kupował całkowite golasy superba Jesli chodzi o skode SuperB to niestety w budzecie do 15 K euro w NL jest tylko kilka egzemplarzy z rocznika 2010-2013 z przebiegiem do 150 K, nie interesuja mnie auta z przebiegami +200 k . Chyba ze zaczne szukac auta rowniez w Niemczech wtedy wybor jest wiekszy. Dziekuje za wszystkie sugestie - mam jeszcze pare miesiecy na podjecie decyzji. Quote Link to post Share on other sites
lucash 514 Posted January 1, 2020 Share Posted January 1, 2020 A ile chcesz tym pojeździć? Ja bym obstawiał Toyotę. Tylko przejedź się eCVT żeby sprawdzić czy się z tym polubisz. Sporo osób narzeka na sposób pracy DSG VAG'a. Ja nie miałem na co w Tiguanie z 1.4 TSI ale 1200km to może być niemiarodajne. W NL mają ograniczyć prędkość na autostradach więc może nic szybszego nie będzie Ci potrzebne ;) Quote Link to post Share on other sites
seba_s 11 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 Jeszcze z Skód spójrz na Rapida. Nie wiem tylko czy znajdziesz wersję z podgrzewaną szybą. Quote Link to post Share on other sites
cesarz 139 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 (edited) Jeśli automat - to bym rozważął tylko Toyota lub Puga. Szczególnie jak chcesz dłużej pojeździć. Dodatkowo jeśli jesteś spokojnym kierowcą to moze cie rozczarować to jak DSG pracuje - szczególnie w mieście. Edited January 2, 2020 by cesarz Quote Link to post Share on other sites
Marcin79 6033 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 wiem wiem diesel , ale nie rozumiem tej fobii https://www.master1.pl/oferta/gotowka/54448/skoda/superb-2-0-tdi-ambition?kalkulacja=------&utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=criteo super rodzinne auto w dobrej cenie. 1 Quote Link to post Share on other sites
Dark_Knight 21523 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 9 minut temu, Marcin79 napisał: wiem wiem diesel , ale nie rozumiem tej fobii https://www.master1.pl/oferta/gotowka/54448/skoda/superb-2-0-tdi-ambition?kalkulacja=------&utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=criteo super rodzinne auto w dobrej cenie. Dokładnie. Jeśli ma być rodzinne, to lepiej coś większego niż wymienione wyżej kompakty. 1 Quote Link to post Share on other sites
Marcinas 596 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 (edited) ja polecę dacię dokker za 60, nową https://www.otomoto.pl/oferta/dacia-dokker-navi-kamera-stepway-1-3-tce-100-ID6ASD7r.html#b2a30a2812 moja już śmiga.silnik 1.3 130km. marokańczycy z renault się postarali. mam fajne alufelgi, opony continental (najlepsze wg adac), skórzaną kierownicę, navi, tempomat i największy bagażnik w klasie. w gratisie dostałem jeszcze hak p.s. zapomniałem o podgrzewanych siedzieniach. Edited January 2, 2020 by Marcinas Quote Link to post Share on other sites
Marcin79 6033 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 29 minut temu, Ryb napisał: Dokładnie. Jeśli ma być rodzinne, to lepiej coś większego niż wymienione wyżej kompakty. ten rs tez niczego sobie https://www.master1.pl/oferta/gotowka/56230/skoda/octavia-2-0-tdi-rs-eu6?kalkulacja=------&utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=criteo Quote Link to post Share on other sites
Marcin79 6033 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 16 minut temu, Marcinas napisał: ja polecę dacię dokker za 60, nową https://www.otomoto.pl/oferta/dacia-dokker-navi-kamera-stepway-1-3-tce-100-ID6ASD7r.html#b2a30a2812 moja już śmiga.silnik 1.3 130km. marokańczycy z renault się postarali. mam fajne alufelgi, opony continental (najlepsze wg adac), skórzaną kierownicę, navi, tempomat i największy bagażnik w klasie. w gratisie dostałem jeszcze hak no coz mam napisać , cieszy mnie Twoja radość 2 Quote Link to post Share on other sites
Dark_Knight 21523 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 4 minuty temu, Marcin79 napisał: ten rs tez niczego sobie https://www.master1.pl/oferta/gotowka/56230/skoda/octavia-2-0-tdi-rs-eu6?kalkulacja=------&utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=criteo Ja bym jednak nie szedł w RSa. 184KM diesel szału nie robi, IMO lepiej jeździ zwykłe TSI 190KM. Jeździłem takimi zestawami w Seacie i TSI 190KM jest lepszy niż TDI 190KM. Quote Link to post Share on other sites
Marcin79 6033 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 1 minutę temu, Ryb napisał: Ja bym jednak nie szedł w RSa. 184KM diesel szału nie robi, IMO lepiej jeździ zwykłe TSI 190KM. Jeździłem takimi zestawami w Seacie i TSI 190KM jest lepszy niż TDI 190KM. tdi ma większy moment no i na autostradzie przy 160 mniej spali Quote Link to post Share on other sites
Maciej__ 24395 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 8 minut temu, Marcin79 napisał: ten rs tez niczego sobie https://www.master1.pl/oferta/gotowka/56230/skoda/octavia-2-0-tdi-rs-eu6?kalkulacja=------&utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=criteo 65kPLN za prawie 5-letnia Skode? Quote Link to post Share on other sites
Dark_Knight 21523 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 1 minutę temu, Marcin79 napisał: tdi ma większy moment no i na autostradzie przy 160 mniej spali Tak, ale w bezpośrednim porównaniu jeździło mi się o wiele przyjemniej tym TSI. A wiesz, że lubię diesle więc coś jest na rzeczy. A spalanie przy 130 było tylko o litr wyższe. Quote Link to post Share on other sites
Marcin79 6033 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 1 minutę temu, Ryb napisał: Tak, ale w bezpośrednim porównaniu jeździło mi się o wiele przyjemniej tym TSI. A wiesz, że lubię diesle więc coś jest na rzeczy. A spalanie przy 130 było tylko o litr wyższe. ok ja nie jeździłem ani tdi ani tsi. w 5 mam 190 tdi i sie odpycha jakos a octvia o wiele lżejsza jest Quote Link to post Share on other sites
Dark_Knight 21523 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 Teraz, Marcin79 napisał: ok ja nie jeździłem ani tdi ani tsi. w 5 mam 190 tdi i sie odpycha jakos a octvia o wiele lżejsza jest Ja jeździłem jednym i drugim, bo myślałem o zakupie Tarraco z jednym z tych silników. I miałem auta na weekendy, więc się najeździłem. Przyjemność z jazdy większa w TSI. Niby na papierze wszystko tak samo ale było fajniej, do tego stopnia, że skreśliłem TDI i chciałem benzynę. Finalnie kupiłem inne auto ale VAGa brałbym z TSI właśnie. Quote Link to post Share on other sites
Marcin79 6033 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 4 minuty temu, Maciej__ napisał: 65kPLN za prawie 5-letnia Skode? w grudniu mialem oferte na sedana 180 tdi tez ta wersja wyposażenia za 130 kilka ...a tutaj mam kombi za 65 z niskim przebiegiem. pewnie kilka tys mozna zbic ale z 2 strony to ile bys chcial za takie auto ? 1 Quote Link to post Share on other sites
Marcin79 6033 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 Teraz, Ryb napisał: Ja jeździłem jednym i drugim, bo myślałem o zakupie Tarraco z jednym z tych silników. I miałem auta na weekendy, więc się najeździłem. Przyjemność z jazdy większa w TSI. Niby na papierze wszystko tak samo ale było fajniej, do tego stopnia, że skreśliłem TDI i chciałem benzynę. Finalnie kupiłem inne auto ale VAGa brałbym z TSI właśnie. kurcze to co Ty kupiłeś skoro celowales w najtańszego suva vag Quote Link to post Share on other sites
Maciej__ 24395 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 2 minuty temu, Marcin79 napisał: pewnie kilka tys mozna zbic ale z 2 strony to ile bys chcial za takie auto ? Ja bym nic nie chcial, bo dla mnie kwota rzedu 60-70kPLN za auto uzywane jest absurdalna.. 2 Quote Link to post Share on other sites
Dark_Knight 21523 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 1 minutę temu, Marcin79 napisał: kurcze to co Ty kupiłeś skoro celowales w najtańszego suva vag Kupuję to co akurat spełnia moje potrzeby i na co jest fajna oferta, stąd czasem zupełnie absurdalne porównania. Tym razem też poszedłem zupełnie gdzie indziej. 1 Quote Link to post Share on other sites
Marcin79 6033 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 2 minuty temu, Maciej__ napisał: Ja bym nic nie chcial, bo dla mnie kwota rzedu 60-70kPLN za auto uzywane jest absurdalna.. kwestia podejścia do tematu 1 Quote Link to post Share on other sites
Marcinas 596 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 37 minut temu, Marcin79 napisał: no coz mam napisać , cieszy mnie Twoja radość nie napisałem przecież, że się cieszę. wolałbym lexusa rx ale budżet mi się nie spina. to moja druga dacia i mam nadzieję, że będzie również bezobsługowa. 1 Quote Link to post Share on other sites
Marcin79 6033 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 @BenY21 https://www.master1.pl/oferta/gotowka/48542/hyundai/tucson-1-6-gdi-bluedrive-comfort-2wd?kalkulacja=------ prawie nowe auto 3 Quote Link to post Share on other sites
rafciojuve 142 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 2 godziny temu, Marcin79 napisał: @BenY21 https://www.master1.pl/oferta/gotowka/48542/hyundai/tucson-1-6-gdi-bluedrive-comfort-2wd?kalkulacja=------ prawie nowe auto Auto przynajmniej jakoś wygląda, jak auto :_) silnik...jest :_) dla spokojnego kierowcy ok 1 Quote Link to post Share on other sites
BenY21 3 Posted January 3, 2020 Author Share Posted January 3, 2020 Dnia 1.01.2020 o 23:02, lucash napisał: A ile chcesz tym pojeździć? Ja bym obstawiał Toyotę. Tylko przejedź się eCVT żeby sprawdzić czy się z tym polubisz. Sporo osób narzeka na sposób pracy DSG VAG'a. Ja nie miałem na co w Tiguanie z 1.4 TSI ale 1200km to może być niemiarodajne. W NL mają ograniczyć prędkość na autostradach więc może nic szybszego nie będzie Ci potrzebne Auto chce uzytkowac ok 4-5 lat. Jesli chodzi o auta z VAg to mialem przez pare tyg VW CC 2.0 TSI z DSG jednak przez chore przepisy w NL nie bylem w stanie zarejstrowac w NL . Tylko z tego co pamietam w CC byla skrzynia mokra a nie sucha jak w 1.4 TSI. W NL srednia predkosc 100-120 km/h wiec demona szybkosci nie potrzebuje Quote Link to post Share on other sites
Pietro_M 482 Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 15 godzin temu, Marcin79 napisał: @BenY21 https://www.master1.pl/oferta/gotowka/48542/hyundai/tucson-1-6-gdi-bluedrive-comfort-2wd?kalkulacja=------ prawie nowe auto Jechałem tym jako pasażer, jest tak wygodnie że aż nudno. Miękkie zawieszenie, czasami wręcz buja, ale komfort bajka. 1 Quote Link to post Share on other sites
rwIcIk 17663 Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 30 minut temu, Pietro_M napisał: Jechałem tym jako pasażer, jest tak wygodnie że aż nudno. Miękkie zawieszenie, czasami wręcz buja, ale komfort bajka. To jest auto dla kierowców zasługujących z racji wieku na komfort ten egz. akurat bez silnika, ale podobno nawet jak na wolnossące 1,6, to 130 KM (?) daje radę. Quote Link to post Share on other sites
Pietro_M 482 Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 4 minuty temu, rwIcIk napisał: To jest auto dla kierowców zasługujących z racji wieku na komfort ten egz. akurat bez silnika, ale podobno nawet jak na wolnossące 1,6, to 130 KM (?) daje radę. Zgodzę się, chociaż w moim przypadku kierowcą był 30-kilkulatek, auto w leasingu pracowniczym Hyundaia. Silnik 1,6CRDi z automatem. Quote Link to post Share on other sites
rwIcIk 17663 Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 1 minutę temu, Pietro_M napisał: Zgodzę się, chociaż w moim przypadku kierowcą był 30-kilkulatek, auto w leasingu pracowniczym Hyundaia. Silnik 1,6CRDi z automatem. Trudno, co zrobić Jeżdżę dieslem z tym automatem - daje radę ze świateł. Gorzej w trasie, bo potrafi spuchnąć, gdy auto załadowane, a trzeba podgonić. Najlepiej z wyprzedzeniem włączyć tryb sport Quote Link to post Share on other sites
Marcin79 6033 Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Godzinę temu, rwIcIk napisał: To jest auto dla kierowców zasługujących z racji wieku na komfort ten egz. akurat bez silnika, ale podobno nawet jak na wolnossące 1,6, to 130 KM (?) daje radę. jeździłem po mieście i do spokojnego przemieszczania sie wystarczy 1 Quote Link to post Share on other sites
Rudobrody 640 Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Dnia 30.12.2019 o 13:51, Maciej__ napisał: Alternatywnie mozesz spojrzec na Astre K 1.4T 150KM, Za 60 tyś PLN to 2018 w wersji Sport Tourer czyli kombi z automatem możesz wyrwać z dwustrefową klimatyzacją i grzanymi fotelami i kierownicą, tempomatu aktywnego mieć nie będzie, czujniki owszem... Quote Link to post Share on other sites
Maciej__ 24395 Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 1 minutę temu, Rudobrody napisał: Za 60 tyś PLN to 2018 w wersji Sport Tourer czyli kombi z automatem możesz wyrwać z dwustrefową klimatyzacją i grzanymi fotelami i kierownicą, tempomatu aktywnego mieć nie będzie, czujniki owszem... Pokaz no jakies ogloszenie Quote Link to post Share on other sites
Rudobrody 640 Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Teraz, Maciej__ napisał: Pokaz no jakies ogloszenie Za tyle kupiłem w listopadzie taką astrę... Quote Link to post Share on other sites
BenY21 3 Posted January 5, 2020 Author Share Posted January 5, 2020 Witam, Aktualnie moim faworytem jest : Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Bylem w salonie i maja kilka sztuk na stanie z rocznikow 2016-2019 wiec bede mogl zrobic jazde probna i sam sie przekonac czy te auto mi sie spodoba. Czy ktos z obecnych usterow moze sie wiecej wypowiedziec o tym aucie ? Quote Link to post Share on other sites
hyperreal 178 Posted January 5, 2020 Share Posted January 5, 2020 O hybrydzie się nie wypowiem, ale aurisa dobrowolnie bym nie kupił, niezależnie od promocji. Ani to przestronne, ani dobrze wykonane. Wnętrze to dramat - kiepskie materiały, nie mówiąc o ergonomii. Jeżdżę tym jako zastępczym 3 dzień i nie mogę się doczekać kiedy to oddam. Zaznaczam, że nie jestem zbyt wymagający, ale w porównaniu do takiej astry k to są 2 epoki wstecz. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.