00Tom00 Napisano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 Witam, mała stłuczka parkingowa - do wymiany drzwi tylne (wgniecenie na przetłczeniu + zarysowanie) i zarysowany próg (do lakierowania, bez wgniotki). Samochód tani - yaris II, ubezpieczyciel sprawcy PZU. Pytanie - czy ktoś korzystał z samoobsługi szkody w PZU i może się podzielić opinią jak wyceniają? Bo nie wiem czy w ogóle poświęcać swój czas na wyklikiwanie tego wszystkiego, robienie zdjęć etc, czy od razu poprosić o rzeczoznawcę i tyle... Z góry dzięki za informację. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 3 lata temu z PZU, w zeszłym roku Aviva. Ekspresowo i sprawnie, pojazdy o niskiej wartości.Wysłane z mojego iPhone XS Max przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 (edytowane) Szwagrowi policzyło korzystniej niż po oględzinach rzeczoznawcy Powiedziałem mu żeby nie przyjmował oferty i poczekał na rzeczoznawcę i dostał chyba 300zł mniej. Za dwa dni miał następną szkodę i finalnie wyszedł dość dobrze. Ale żeby to było 3 lata temu to coś nie bardzo, owszem likwidacja uproszczona była ale ja gotowych wycen i ofert nie dostawałem, a dwie szkody w ubiegłym roku w PZU zgłaszałem. Edytowane 7 Stycznia 2020 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 Mi wycenę 3 lata temu też pewnie jakiś człowiek robił, ale zgłaszanie samoobsługowe było a wycena na drugi dzieńWysłane z mojego iPhone XS Max przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 (edytowane) 6 minut temu, DamianB napisał: Mi wycenę 3 lata temu też pewnie jakiś człowiek robił, ale zgłaszanie samoobsługowe było a wycena na drugi dzień Wysłane z mojego iPhone XS Max przy użyciu Tapatalka A to to nie to W 2019 weszły roboty do obsługi systemu likwidacji szkód (SLS). Wcześniej zgłaszało się szkodę online. Wysyłałeś zdjęcia, dawałeś opis zdarzenia w formularzu zgłoszenia szkody i na koniec przydzielany był numer szkody PLxxxxxxxxxxxx. Potem to już ludzie obsługiwali dalej. Jak mała szkoda to po wyklikaniu w systemie eksperckim zaraz wycena była, bez konieczności angażowania rzeczoznawcy. Teraz zgłaszasz szkodę i w ciągu kilku minut dostajesz pismo ile Ci mogą wypłacić. Edytowane 7 Stycznia 2020 przez analyzer64 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 Wot technika!Wysłane z mojego iPhone XS Max przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.