Jettison Napisano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 w Sharanie, szwagier kupuje/chce kupić taki zestaw. Czy macie może doświadczenia z takim układem napędowym? O ile 1.4 TSI ma raczej dobre opinie to o DSG nie wiem co mu powiedzieć, może coś doradzicie? Auto ma być nowe, przebiegi raczej niewielkie. Chyba byli tu jacyś użytkownicy takich silników i skrzyń... Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 110 kkm zrobione i sprzedane. 80 kkk w drugim sprzęcie i sprzedane. Do czasu sprzedaży bez problemu. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumcio Napisano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 110 kkm zrobione i sprzedane. 80 kkk w drugim sprzęcie i sprzedane. Do czasu sprzedaży bez problemu.I to jest rozwiązanie na niezawodność 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 Na pewno 1.4 tsi w nowym? Trochę duża buda do tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 A kupi jeszcze nowe z 1.4? Raczej 1.5 jak juz, a to stosunkowo mlody silnik. Ja mam zestaw 1.4 plus DSG i brak problemow ale przejechane dopiero 45kkm. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 O silnik się nie bój - 1.4 TSI z problemami skończyły się już parę lat temu. W ogóle to 1.4 TSI jeszcze gdzieś pakują -jesteś pewien, że tam nie siedzi przypadkiem 1.5 TSI? Skrzynia - podjrzewam, że tam siedzi DSG DQ200, czyli to samo co ja mam. Jeździ tego po drogach miliony i stąd dużoopisów w internecie. Jak wszystko chodzi dobrze, to ludzie nie będą się chwalić, będą za to pisać kiedy coś się posypie. Generalnie skrzynia nie lubi ostrej jazdy, chipowania, ciągania przyczep - szybciej polecą sprzęgła. Nie lubi tez taksówkarskiej jazdy w trybach ECO, bo wtedy silnik chodzi na bardzo niskich obrotach i dostaje po karku dwumas. Przy normalnej jeździe zestaw sprzęgieł ma starczać podobno na około 150 kkm. Koszt zestawu sprzęgieł to ok 1500 zł, koła dwumasowego ok 1500 zł. Wymiana ok 1000 zł. Ja mam DSG DQ200 i przez 3 lata nalatane ok 65 kkm. Przy 45 kkm zdarzyła się jedna usterka. Wyświetlił się błąd skrzyni- zgłosiłem to po paru dniach w ASO przy przeglądzie i stwierdzono, że błąd pochodził od zaworu mechatroniki odpowiedzialnego za bieg wsteczny. W ramach gwarancji wymienili mechatronikę w całości i auto śmiga dalej bez problemów. Zdaniem ASO miałem pecha, bo w moim roczniku problemy z mechatroniką im się jeszcze nie zdarzyły. Jakiś niesmak mi po tym pozostał, ale generalnie ze skrzyni jestem zadowolony i nadal mam nadzieję, że do 6 lat/150 kkm dojeździ bez problemów. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 8 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 Na pewno 1.4 tsi w nowym? Trochę duża buda do tego silnika. Tak, tam ciągle jest 1.4 https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-sharan-150-km-benzyna-dsg-biksenon-navi-keyless-7-osob-od-reki-ID6BJGq2.htmlWysłane z mojego moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 9 minut temu, SorenLorenson napisał: Tak, tam ciągle jest 1.4https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-sharan-150-km-benzyna-dsg-biksenon-navi-keyless-7-osob-od-reki-ID6BJGq2.html Wysłane z mojego moto To raczej dosyc niezawodna kombinacja, aczkolwiek do takiej kobyly to bym raczej szedl w kierunku 2.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 (edytowane) 10 godzin temu, Manx napisał: O silnik się nie bój - 1.4 TSI z problemami skończyły się już parę lat temu. W ogóle to 1.4 TSI jeszcze gdzieś pakują -jesteś pewien, że tam nie siedzi przypadkiem 1.5 TSI? Skrzynia - podjrzewam, że tam siedzi DSG DQ200, czyli to samo co ja mam. Jeździ tego po drogach miliony i stąd dużoopisów w internecie. Jak wszystko chodzi dobrze, to ludzie nie będą się chwalić, będą za to pisać kiedy coś się posypie. Generalnie skrzynia nie lubi ostrej jazdy, chipowania, ciągania przyczep - szybciej polecą sprzęgła. Nie lubi tez taksówkarskiej jazdy w trybach ECO, bo wtedy silnik chodzi na bardzo niskich obrotach i dostaje po karku dwumas. Przy normalnej jeździe zestaw sprzęgieł ma starczać podobno na około 150 kkm. Koszt zestawu sprzęgieł to ok 1500 zł, koła dwumasowego ok 1500 zł. Wymiana ok 1000 zł. Ja mam DSG DQ200 i przez 3 lata nalatane ok 65 kkm. Przy 45 kkm zdarzyła się jedna usterka. Wyświetlił się błąd skrzyni- zgłosiłem to po paru dniach w ASO przy przeglądzie i stwierdzono, że błąd pochodził od zaworu mechatroniki odpowiedzialnego za bieg wsteczny. W ramach gwarancji wymienili mechatronikę w całości i auto śmiga dalej bez problemów. Zdaniem ASO miałem pecha, bo w moim roczniku problemy z mechatroniką im się jeszcze nie zdarzyły. Jakiś niesmak mi po tym pozostał, ale generalnie ze skrzyni jestem zadowolony i nadal mam nadzieję, że do 6 lat/150 kkm dojeździ bez problemów. W CC 1.4 TSI 160km DSG z 2014r mam blisko 230 tys km i skrzynia ciągnie dalej bez jakiejkolwiek awarii, auto po sofcie na 195KM od przebiegu 100 tys km. Jedynie co to dodam, iż nie katuje tego samochodu w żaden sposób. Podniesienie mocy miało na celu uelastycznienie dolnego zakresu obrotów i tak tez się stało. Edytowane 8 Stycznia 2020 przez johny 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 Wiem, że nie na temat... ale jak patrzę na budę tego samochodu, to mam wrażenie, jakby była zaprojektowana co najmniej z 15 lat temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 8 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 32 minuty temu, kartonik napisał: Wiem, że nie na temat... ale jak patrzę na budę tego samochodu, to mam wrażenie, jakby była zaprojektowana co najmniej z 15 lat temu dokładnie 10 lat temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 11 godzin temu, Manx napisał: O silnik się nie bój - 1.4 TSI z problemami skończyły się już parę lat temu. W ogóle to 1.4 TSI jeszcze gdzieś pakują -jesteś pewien, że tam nie siedzi przypadkiem 1.5 TSI? Znam nieodosobnione przypadki 1.4TSI 125KM (2014), które tak po 100-120kkm nagle zwiększyły apetyt na olej (od nowości brały ~1l/15kkm). Finalnie skończyło się remontem silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 9 minut temu, mazi napisał: Znam nieodosobnione przypadki 1.4TSI 125KM (2014), które tak po 100-120kkm nagle zwiększyły apetyt na olej (od nowości brały ~1l/15kkm). Finalnie skończyło się remontem silnika. U mnie przy 98 tys padła pompa wody a przy 115 kompresor doładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 49 minut temu, kartonik napisał: Wiem, że nie na temat... ale jak patrzę na budę tego samochodu, to mam wrażenie, jakby była zaprojektowana co najmniej z 15 lat temu Takich aut sie raczej nie kupuje ze wzgledu na wyglad 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 1 godzinę temu, johny napisał: W CC 1.4 TSI 160km DSG z 2014r mam blisko 230 tys km i skrzynia ciągnie dalej bez jakiejkolwiek awarii, auto po sofcie na 195KM od przebiegu 100 tys km. Cud! Jeden z najgorszych silników TSI pod względem awaryjności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 11 godzin temu, mazi napisał: Znam nieodosobnione przypadki 1.4TSI 125KM (2014), które tak po 100-120kkm nagle zwiększyły apetyt na olej (od nowości brały ~1l/15kkm). Finalnie skończyło się remontem silnika. Tych 1.4 bylo kilka odmian. Ta ostatnia EA211 jest raczej bezproblemowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 5 minut temu, zinger napisał: Tych 1.4 bylo kilka odmian. Ta ostatnia EA211 jest raczej bezproblemowa. Wymiana oleju co 15 tys km z pewnością przyczyni się do dłuższego życia tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 18 minut temu, johny napisał: Wymiana oleju co 15 tys km z pewnością przyczyni się do dłuższego życia tego silnika. Mam nadzieje, sam tak robie, poki co bez problemow, ale mam dopiero 45kkm w 2 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 18 minut temu, zinger napisał: Mam nadzieje, sam tak robie, poki co bez problemow, ale mam dopiero 45kkm w 2 lata. Ogólnie bardzo oszczędny silnik bardzo często spalanie miałem spalanie na poziomie 5,5litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 Teraz, johny napisał: Ogólnie bardzo oszczędny silnik bardzo często spalanie miałem spalanie na poziomie 5,5litra. To juz zalezy od wielu czynnikow m.in jakie auto, gdzie jezdzi. U mnie srednia z calego okresu to 7.5, ale jazda po Krk w godzinach szczytu do najoszczedniejszych nie nalezy. 5 z hakiem mialem jadac bardzo spokojnie lokalnymi drogami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 13 godzin temu, johny napisał: U mnie przy 98 tys padła pompa wody a przy 115 kompresor doładowania. Jak silnik miał kompresor, to nie był to EA211. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 To ja się dorzucę z pytankiem: czy taki zestaw - 1.4TSI + DSG w 2-3 letnim Touranie to również ta poprawiona wersja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 1 minutę temu, Bartłomiej napisał: To ja się dorzucę z pytankiem: czy taki zestaw - 1.4TSI + DSG w 2-3 letnim Touranie to również ta poprawiona wersja? Na 99% jest ok. To jest silnik ok (1395 ccm): To nie jest ok (1390 ccm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 26 minut temu, grogi napisał: Jak silnik miał kompresor, to nie był to EA211. Gdzie znajdę symbol silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 38 minut temu, Bartłomiej napisał: To ja się dorzucę z pytankiem: czy taki zestaw - 1.4TSI + DSG w 2-3 letnim Touranie to również ta poprawiona wersja? Tak. http://motoryzacyjnyblog.pl/samochody/opinie-o-silnikach/silnik-1-4-tsi-wszystko-co-powinienes-wiedziec/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 Godzinę temu, johny napisał: Gdzie znajdę symbol silnika? W dowodzie sprawdź pojemność. 1390 to stary, 1395 to nowy silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 3 godziny temu, johny napisał: Gdzie znajdę symbol silnika? Ktory rok miales tego CC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 22 minuty temu, Maciej__ napisał: Ktory rok miales tego CC? 22 minuty temu, Maciej__ napisał: Ktory rok miales tego CC? 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 2 minuty temu, johny napisał: 2014 To jesli miales wersje 160KM to raczej jest stary silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 37 minut temu, Maciej__ napisał: To jesli miales wersje 160KM to raczej jest stary silnik... Zerknę w dowód później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 2 godziny temu, Maciej__ napisał: To jesli miales wersje 160KM to raczej jest stary silnik... 1390 pojemność mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 1390 pojemność mam Czyli teoretycznie ta bardziej problematyczna wersja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 11 godzin temu, grogi napisał: Na 99% jest ok. To jest silnik ok (1395 ccm): To nie jest ok (1390 ccm) Zgadza się. Górą seria 2 dół 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowik85 Napisano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 18 godzin temu, grogi napisał: To nie jest ok (1390 ccm) Akurat ten po małym zdoktoryzowaniu się można wziąć- ma tylko turbinę, to wersja 122/125 KM. Od ktoregośtam roku ma poprawiiny rozrząd i większych problemów nie sprawia. Ale jak ktoś woli dmuchać na zimne to faktycznie lepiej szukać EA211 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 11 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 Szwagier wziął sobie wasze uwagi do serca i kupił używane 2.0 TSI Wysłane z mojego moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 14 minut temu, SorenLorenson napisał: Szwagier wziął sobie wasze uwagi do serca i kupił używane 2.0 TSI Wysłane z mojego moto To jaka generacje kupil tego 2.0tsi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 11 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 (edytowane) @czachabrava EA888 gen.2 CCZA (VW) 200KM/280Nm - brak problemu olejowego. Zmiana tłoków, pierścieni i korb od 05.2013 (przejście na nowe korby z 23mm sworzniem), które zostają również zmienione od 01.12.2015. Wysłane z mojego moto Edytowane 11 Stycznia 2020 przez SorenLorenson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 5 godzin temu, SorenLorenson napisał: @czachabrava EA888 gen.2 CCZA (VW) 200KM/280Nm - brak problemu olejowego. Zmiana tłoków, pierścieni i korb od 05.2013 (przejście na nowe korby z 23mm sworzniem), które zostają również zmienione od 01.12.2015. Wysłane z mojego moto 10 litrów co 100 km nie jego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 No dobra, skoro kręcimy się wokół zestawy volkswagenowskich produktów spod sztandaru TSI oraz DSG........ mam pytanko o Skodę Octavię - od którego roku można patrzeć na Oct z silnikiem 1.4TSI i z jaką skrzynią? Czy warto wejść w wariant RS TDI/TSI ??? Jest drożej, ale na papierze obiecują fajne osiągi. Mowa wciąż o autach 2-3-4 letnich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 Teraz, Bartłomiej napisał: No dobra, skoro kręcimy się wokół zestawy volkswagenowskich produktów spod sztandaru TSI oraz DSG........ mam pytanko o Skodę Octavię - od którego roku można patrzeć na Oct z silnikiem 1.4TSI i z jaką skrzynią? Czy warto wejść w wariant RS TDI/TSI ??? Jest drożej, ale na papierze obiecują fajne osiągi. Mowa wciąż o autach 2-3-4 letnich. Ogólnie Octavia III od 2013/2014 to udany model i silniki. Także co komu pasuje. 2.0 TDI w RSie tylko jakieś problemy generowały z tego co kojarzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 11 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 21 minut temu, mrBEAN napisał: 10 litrów co 100 km nie jego chwilowe miał i 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 (edytowane) 12 godzin temu, Bartłomiej napisał: No dobra, skoro kręcimy się wokół zestawy volkswagenowskich produktów spod sztandaru TSI oraz DSG........ mam pytanko o Skodę Octavię - od którego roku można patrzeć na Oct z silnikiem 1.4TSI i z jaką skrzynią? Czy warto wejść w wariant RS TDI/TSI ??? Jest drożej, ale na papierze obiecują fajne osiągi. Mowa wciąż o autach 2-3-4 letnich. Z tego co robiłem z grubsza rozeznanie to po 2012. Edytowane 12 Stycznia 2020 przez Oscar_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 39 minut temu, SorenLorenson napisał: chwilowe miał i 50 Chwile są ulotne 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2020 9 godzin temu, Bartłomiej napisał: No dobra, skoro kręcimy się wokół zestawy volkswagenowskich produktów spod sztandaru TSI oraz DSG........ mam pytanko o Skodę Octavię - od którego roku można patrzeć na Oct z silnikiem 1.4TSI i z jaką skrzynią? Czy warto wejść w wariant RS TDI/TSI ??? Jest drożej, ale na papierze obiecują fajne osiągi. Mowa wciąż o autach 2-3-4 letnich. Jaka bys nie kupil octavie 3 z 1.4 tsi bedzie dobrze. Fajnie to juz jedzie z tym silnikiem i srednie spalanie 7-7.5l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2020 10 godzin temu, Bartłomiej napisał: No dobra, skoro kręcimy się wokół zestawy volkswagenowskich produktów spod sztandaru TSI oraz DSG........ mam pytanko o Skodę Octavię - od którego roku można patrzeć na Oct z silnikiem 1.4TSI i z jaką skrzynią? Czy warto wejść w wariant RS TDI/TSI ??? Jest drożej, ale na papierze obiecują fajne osiągi. Mowa wciąż o autach 2-3-4 letnich. RS TSI fajna baza pod moda i 300+. Zasadnicze pytanie czego oczekujesz ? Mocy czy oszczędności? RS ma wielowachacz 1.4 to belka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2020 Panowie a co z Superbem. Upatrzyłem sobie jednego Superba II z 1.8tsi 160KM, otwieram maske a tam gen.2 mimo ze rok produkcji 2015. Mozliwe to???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2020 Teraz, PAWELwaw84 napisał: Panowie a co z Superbem. Upatrzyłem sobie jednego Superba II z 1.8tsi 160KM, otwieram maske a tam gen.2 mimo ze rok produkcji 2015. Mozliwe to???? Nie tyle możliwe co pewne, Superb III ma nowe silniki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2020 Panowie a co z Superbem. Upatrzyłem sobie jednego Superba II z 1.8tsi 160KM, otwieram maske a tam gen.2 mimo ze rok produkcji 2015. Mozliwe to????Możliwe bo superb II jest klepany od 2008.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2020 Wymiana oleju co 15 tys km z pewnością przyczyni się do dłuższego życia tego silnika. Jeśli chcesz ryzykować to okej. Ja powiem że wymiana oleju co 5kkm z pewnością przyczyni się do dłuższego życia tego silnika. tapatalked Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2020 23 godziny temu, sdss napisał: RS TSI fajna baza pod moda i 300+. Zasadnicze pytanie czego oczekujesz ? Mocy czy oszczędności? RS ma wielowachacz 1.4 to belka Będę szukał tatusiowozu. Chcę zamienić obecne Citro C8 na coś nieco mniejszego, nadającego się do codziennego wożenia 5 osób. Osiągi by się przydały, aby mieć jakąś frajdę z jazdy. Tuning 300+ jest zupełnie nie dla mnie, w ogóle mi na czymś takim nie zależy. Patrzyłem na Octavie III RS TDI o mocy 184KM. A benzynowce - wystarczy mi tak ze 150 kucy i jakiś "RS look", o ile w ogóle takie wychodziły. Na razie jestem mocno na etapie koncepcji, nie szukam ani konkretnego egzemplarza, bo jeszcze nie wiem, jaki model mnie intere. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.