grzees Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 (edytowane) Witam. Proszę o pomoc przy wymianie modułu CIM w Astrze H. Wszystkie objawy wskazują na jego uszkodzenie i pojawia się taki problem, czy szukać identycznego z oznaczeniem ZU (rocznik 2004, ponoć CIM z tego okresu jest awaryjny) czy szukać jednak z wersji poliftowej? Nie wiem jednak z jakim oznaczeniem CIM będzie pasował do mojego auta. Czy jeśli CIM pochodzi od wersji z ESP to zadziała u mnie lub jeśli widzę, że auto posiadało tempomat to będzie to wystarczające (moje auto posiada tempomat)? Czym się kierować przy doborze modułu? Edytowane 9 Stycznia 2020 przez grzees Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 Próbowałeś poprawić luty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzees Napisano 9 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 Nie próbowałem naprawiać, gdyż po lekturze internetu doszedłem do wniosku, że to nie ma sensu. Wyczytałem, że uszkadza się jakiś scalak i poprawa lutów nie przyniesie efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 Zapodaj VIN swojego bolidu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzees Napisano 9 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 W0L0AHL4855018891 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 Wg katalogu, masz poduszkę kierowcy jednostopniową i CIM do Twojego auta ma nr 93181313. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzees Napisano 10 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Dzięki. Oryginalnie mam 13197721. Rozumiem, że każdy CIM o podanym przez Ciebie numerze będzie pasował, np taki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Tak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 21 godzin temu, grzees napisał: Nie próbowałem naprawiać, gdyż po lekturze internetu doszedłem do wniosku, że to nie ma sensu. Wyczytałem, że uszkadza się jakiś scalak i poprawa lutów nie przyniesie efektu. Ja przelutowalem już kilka i chodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Za 200 zł to można by spróbować przelutować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzees Napisano 13 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2020 Małymi krokami do przodu. Przelutowałem CIM i coś ożyło. Mogłem podejrzeć ustawienia i wyszło na to, że mam obróconą kierownicę o 360 stopni. Udało mi się ustawić kąt na 0 i mieć koła na wprost poprzez obrócenie CIMa. Błędów brak, jednak kontrolka od ESP nadal świeci i nie ma wspomagania. Przy próbie kalibracji czujnika skrętu nie otrzymuję żadnych komunikatów. Czy są jeszcze jakieś inne czujniki, np. na maglownicy? Mam nadzieję, że jak rozepnę przekładnię i obrócę kierownicę to wszystko się naprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisu7 Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 Sprawdzi mi ktoś po numerze vin jaki mam model modułu cim ? Ewentualnie jaki by podpasowal z poliftowych cimów? W0L0AHL4855016829 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.