Skocz do zawartości

Kamera do auta


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

Żona sobie zażyczyła... nie do konca rozumiem sensu przy jej oszalamiajacych przebiegach, ale ok, niech bedzie. Poleccie cos prosze, bo kompletnie nie znam tematu.

Mocowanie przy listerku, zalezy mi zeby nie wygladalo na druciarstwo.

 

6b63a14490a9bf3152ecd4c086e50108.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, bergerac napisał:

bardzo tania, rzeczywiście to dobre jest ? Na jakie rzeczy warto zwrócić uwagę przy zakupie takiego urządzenia ?

 

Jest kilka tematów na forum poświęconych temu rejestratorowi gdzie znajdziesz wszystkie jego wady. Idealny nie jest ale za te pieniądze nie kupisz raczej nic lepszego. Największą bolączką mojego egzemplarza jest losowość w działaniu komendy głosowej "Record Video" (podczas jazdy), a cecha ta była głównym powodem dla którego wybrałem ten rejestrator zamiast VIOFO. Z podobnym niuansem spotkało się również kilku innych użytkowników forum 70Mai, więc nie jest to wyłącznie problem z moim egzemplarzem. Co ciekawe, na postoju funkcja działa prawidłowo. Być może głośność silnika podczas jazdy zakłóca zbieranie dźwięków przez mikrofon.

Dodatkowo model ten nie posiada dedykowanego filtra CPL więc jeśli masz błyszczącą deskę podszybia będziesz musiał kombinować. W sieci pojawiły się już solucje, który filtr pasuje i co trzeba w nim przerobić.

Poza tym, model (nie wszystkie egzemplarze) trapi problem opisywany przez użytkowników jako "helikopter". Jest to dźwięk, który pojawia się na nagraniach. Xiaomi nie wypuściło jeszcze firmware'u który ogarnąłbym tą kwestię, zamiast tego wymieniają rejestratory na nowe pozbawione wad w ramach reklamacji. 

Gdybym miał dziś wybierać wybrałbym coś z rodziny VIOFO A119.

Edytowane przez bochumil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, lukaszek1207 napisał:

Ja z Viofo mam nieciekawe doświadczenia. Drugi raz G1WS wylądowała w serwisie. Ciągle się wieszała po paru sekundach pracy.

Ja mam w dwóch autach A119 i A129 duo - działają lepiej niż poprzednie które miałem Navitel R600 i Mio Mivue C320

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Mio C320 już w czwartym aucie (aktualnie w dwóch) + jedną dałem kuzynowi w ramach prezentu i wszystkie działają i działały prawidłowo. Jakość obrazu dobra, stabilizacja też, już dwie kolizje rozstrzygnęły się dzięki nim na moją korzyść 😂 Ale nie ukrywam, że nie doktoryzowałem się, poszedłem do MM i kupiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, co można polecić, zależy też od kwoty, którą chcesz na takie rozwiązanie przeznaczyć, ale jeżeli szukasz optimum pomiędzy kwotą a możliwościami to rzuć okiem na Viofo V119 v3. Na Autowrzucie dosyć mocno polecają, chociaż cenowo na pewno nie wychodzi tak korzystnie jak np. propozycja od Xiaomi, ale nadrabia parametrami i wsparciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, analyzer64 napisał:

Ja mam Viofo A119 V3, jakość nagrań bardzo dobra, do tego mam ich zestaw przyłączeniowy (hardwire), żeby korzystać z trybu parkingowego.

wygląda fajnie :ok: Myślicie, że można gdzieś to opłukać na żywo, czy raczej zamówienie przez net ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na żywo to nie wiem, ja zamawiałem z wideorejestratory24.pl

 

Ale widzę, że mocno zdrożało, bo ja zapłaciłem 669zł we wrześniu 2019, tu co prawda dają filtr CPL, ale jednak wzrost ceny jest znaczny.

 

https://www.wideorejestratory24.pl/zestaw-viofo-a119-v3-ultra-set

 

Zależało mi na tym zestawie przyłączeniowym, bo chciałem mieć porządek i nie podpinać tego pod zapalniczkę, nie lubię wiszących przewodów.

 

 

Edytowane przez analyzer64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.01.2020 o 12:37, czachabrava napisał:

Mai70 pro. 

Potwierdzam

mai70 pro za kwote z ali ok 215zl nie ma raczej konkurencji.

Wady?

O ile jest reczne zapisanie wideo to nie odkrylem recznego zrobienia zdjecia.

Komunikaty glosowe dzialaja ale z opoznieniem.

jakosc nagran dobra, wieczorem rejestracje w ruchu srednio czytelne. No ale nie do takich drobiazgow mam kamerke

Ogolnie mala, zgrabna, bezobslugowa i przy szybie siedzi wysoko, malo widoczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, franki napisał:

A ja polecę Navitel R300. Ma GPS i wbudowaną bazę fotoradarów

Fotoradary powinny byc nieoznakowane. To bylby bat na piratow, a co za tym izie potencjalnych sprawcow czyjejs tragedii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, franki napisał:

 

...Kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamień..

 

 

 

giphy.gif

 

 

Naprawdę, da się jeździć zgodnie z ograniczeniami prędkości. Nawet w Polsce.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, franki napisał:

 

...Kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamień..

 

 

od 11 lat nie mialem mandatu, a jedyny za wyprzedzenie  radiowozu na skrzyzowaniu.

Ogolnie jezdze przepisowo, jesli przekrocze V w miescie to o 10kmh, na czerwonym CZEROWNYM nie jezdze, zolte owszem bywa.

I mam swiadomosc, ze jesli lamie przepisy to moge poniesc kare. proste, moja decyzja, moja odpowiedzialnosc.

A nafaszerowanie drog oznakowaniem radarow  to wieksze zagrozenie bo nieraz widzialam zapinane bloki niemal  przed puszkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, fanlan napisał:

od 11 lat nie mialem mandatu, a jedyny za wyprzedzenie  radiowozu na skrzyzowaniu.

Ogolnie jezdze przepisowo, jesli przekrocze V w miescie to o 10kmh, na czerwonym CZEROWNYM nie jezdze, zolte owszem bywa.

I mam swiadomosc, ze jesli lamie przepisy to moge poniesc kare. proste, moja decyzja, moja odpowiedzialnosc.

A nafaszerowanie drog oznakowaniem radarow  to wieksze zagrozenie bo nieraz widzialam zapinane bloki niemal  przed puszkami.

 

Dlatego właśnie radary powinny być ukryte i nieoznakowane.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Ryb napisał:

 

giphy.gif

 

 

Naprawdę, da się jeździć zgodnie z ograniczeniami prędkości. Nawet w Polsce.

 

 

Owszem i powiem wiecej, mozna dojechac do celu  w zakladanym czasie. To kwestia planowania. Oczywiscie pomijam zdarzenia losowe jak np wypadek, oberwanie jezdni, zlamane drzewa i inne. I niestety najczesciej spoznienia 30-60 minutowego nie da sie nadrobic bezpiecznie.

U nas na zakladzie mlody czlowiek codzien sie spoznial, 5-10 potem 15, potem 18 minut. I tlumaczenia a to, a tamto, a sramto.

Mowie wkoncu. Wiesz sprawdzonym sposobem na to jest wyjscie o 15-20 minut wczesniej.

O dziwo zadzialalo, od tego czasu jest 5-8 minut przed czasem.

Mozna?:)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcindzieg napisał:

W Norwegii są odkryte i oznakowane. Jest ich mało i są doskonale widoczne. Statystyki wypadków znasz :)

 

Różnicę w mentalności Polaków i Norwegów też. Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie żeby stosować i takie i takie.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, marcindzieg napisał:

W Norwegii są odkryte i oznakowane. Jest ich mało i są doskonale widoczne. Statystyki wypadków znasz :)

 

1 minutę temu, Ryb napisał:

 

Różnicę w mentalności Polaków i Norwegów też. Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie żeby stosować i takie i takie.

:ok:

Ino poziom kary to przepasc.

U nas za czerwone hardcore to 300zl, zamiast np 2000zl:) i 10 pkt

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

Różnicę w mentalności Polaków i Norwegów też.

 

To dlaczego nie pracować u podstaw nad zmianą mentalności?

Ciągle tylko słyszę na lewo i prawo, że przekraczanie prędkości, że pijani zabójcy, że pierwszeństwo dla pieszych ze smartfonami, że nowa akcja "bezpieczniej", a o podstawowej edukacji jakoś nikt nie napomyka.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Ryb napisał:

 

Różnicę w mentalności Polaków i Norwegów też. Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie żeby stosować i takie i takie.

:ok:

Nie ma różnicy. Są trzymani za mordy. Do tego infrastruktura i mandaty. Wysokie i bezwzględne a nie że Janusz się 16 razy odwołuje wykorzystując lukę w prawie. Jeden z kolegów stwierdził że pokaże jak się wyrabia pozycje na drodze. Ustawił się na światłach i ruszył z piskiem. Po 200 metrach go zatrzymali i wsadzili 3000 koron za niebezpieczną jazdę. Tak to powinno działać jeśli ma być bezpiecznie. Już dwa lata minęło a się dalej nabijają z wyrabiania pozycji na drodze  :)

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, fanlan napisał:

Ino poziom kary to przepasc.

Poziom zarobków też. Na to nie ma prostego rozwiązania typu postawmy 1000 fotoradarów. Dużo ich nie mamy a nawet tego nie jesteśmy w stanie obsłużyć. Choćby ze względu na dziurawe prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, marcindzieg napisał:

Na to nie ma prostego rozwiązania typu postawmy 1000 fotoradarów.

Warto też zeby znaki stawiane były z sensem i może trochę w mniejszej ilości - kiedyś na starej "czwórce" pomiędzy rzeszowej a Tarnowem na dystansie 5 km naliczyłem ok 300 różnych znaków ....

 piszę około bo mimo że nie prowadziłem to trudno było wszystkie zliczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, marcindzieg napisał:

Nie ma różnicy. Są trzymani za mordy. Do tego infrastruktura i mandaty. Wysokie i bezwzględne a nie że Janusz się 16 razy odwołuje wykorzystując lukę w prawie. Jeden z kolegów stwierdził że pokaże jak się wyrabia pozycje na drodze. Ustawił się na światłach i ruszył z piskiem. Po 200 metrach go zatrzymali i wsadzili 3000 koron za niebezpieczną jazdę. Tak to powinno działać jeśli ma być bezpiecznie. Już dwa lata minęło a się dalej nabijają z wyrabiania pozycji na drodze  :)

Dokladnie. kara musi byc bolesna i bezwzgledna. Ilez ja to X widzialem mistrzow  w beemwu i mercedesach driftujace  na byle zakrecie. Niebezpieczna jazda, 10 pkt o 2000zl. Nieraz to polowa ceny gruza z tylnym napedem:)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, delco napisał:

Warto też zeby znaki stawiane były z sensem i może trochę w mniejszej ilości - kiedyś na starej "czwórce" pomiędzy rzeszowej a Tarnowem na dystansie 5 km naliczyłem ok 300 różnych znaków ....

 piszę około bo mimo że nie prowadziłem to trudno było wszystkie zliczyć

 

Dlatego piszę że nie ma prostego rozwiązania typu postawmy 1000 ukrytych fotoradarów. To tylko medialnie dobrze brzmi a tak naprawdę niewiele zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kiziuk napisał:

 

To dlaczego nie pracować u podstaw nad zmianą mentalności?

Ciągle tylko słyszę na lewo i prawo, że przekraczanie prędkości, że pijani zabójcy, że pierwszeństwo dla pieszych ze smartfonami, że nowa akcja "bezpieczniej", a o podstawowej edukacji jakoś nikt nie napomyka.

nauka najczesciej jest skuteczna jak jest platna. I to slono platna. A droga  mandatow i nieuchronnosci kary mozna edukowac, skoro podstawy przepisow ktore nalezy znac zdajac PJ sa niepelne, a mimo to delikwent korzysta z drog.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.