Skocz do zawartości

Toyota Yaris GR 2020


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Bartłomiej napisał:

1.6l turbo 268KM

I to jest seryjny samochód ????

 

NO SZACUN !!!

I to z 3 cylindrow :phi: Oni to zrobili żeby dostać homologacje na WRC ale cos czuje, ze będzie hicior. Oprocz Golfa R i Audi S3/RS3 nie ma już 4x4 w hot hatchach zwłaszcza za taka cene. Dobrze, ze wnuczek zalozyciela lubi się scigac. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zejk napisał:

torseny zamiast LSD.

 

a Torsen to co to jest jak nie LSD ;) 

swoją drogą Balkan mowi o dwóch dodatkowych dyfrach. Tak jakby w wersji bazowej nie było żadnych ;)

 

edyta.

wchodzi na to, ze w bazowej wersji są otwarte dyfry

 

Cytuj

"The Performance Pack adds Torsen limited-slip differentials front and rear, introducing the ability to split drive torque left and right as well as fore and aft, along with Michelin Pilot Sport 4 S tyres and revised damper settings to take advantage of the extra grip."

 

edyta2: 

i oprocz braw za cala konkstrukcje i odwage wypuszczenia takiego auta, brawa za tradycyjny rękaw :) a nie jakies guziki elektryczne

Edytowane przez Filipfm
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wujekcybul napisał:

I to z 3 cylindrow :phi: Oni to zrobili żeby dostać homologacje na WRC ale cos czuje, ze będzie hicior. Oprocz Golfa R i Audi S3/RS3 nie ma już 4x4 w hot hatchach zwłaszcza za taka cene. Dobrze, ze wnuczek zalozyciela lubi się scigac. 

Z homologacją do WRC to nie ma wiele wspólnego, bo autami WRC są też Citroen C3, Hyundai I20, Ford Fiesta i poprzedni Yaris, które nie mają nic wspólnego z rajdowymi odpowiednikami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, wujekcybul napisał:

3 cylindry 1.6 litra 268KM 4x4 z torsenem i szpera 5,5 do 100km/h. W końcu Toyota z jajem!!! Jestem zachwycony :yay:  w końcu nie wygląda jak kupa z bateria.

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/first-drive-2020-toyota-gr-yaris-prototype

 

 

2020-toyota-gr-yaris.jpg

moje padło z 2005 z otwieranym  dachem jest szybsze o prawie sekundę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jantarel napisał:

Z homologacją do WRC to nie ma wiele wspólnego, bo autami WRC są też Citroen C3, Hyundai I20, Ford Fiesta i poprzedni Yaris, które nie mają nic wspólnego z rajdowymi odpowiednikami. 

 

Chłyt materkindody 😄 tymbardziej, ze Yarek WRC poza oczywiscie body jest stylistycznie podobny do yarisa w salonach niz do wersji GR. W sensie np ksztaltu lamp czy linii okien

 

 

17437_Livery-2020_001_896x504.jpg

17434_Livery-2020_004_896x504.jpg

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Marcin79 napisał:

moje padło z 2005 z otwieranym  dachem jest szybsze o prawie sekundę :)

Oczywista oczywistosc. Pochwal sie jakims filmikiem.

 

17 godzin temu, Jantarel napisał:

Z homologacją do WRC to nie ma wiele wspólnego, bo autami WRC są też Citroen C3, Hyundai I20, Ford Fiesta i poprzedni Yaris, które nie mają nic wspólnego z rajdowymi odpowiednikami. 

Yyy nie bo wszystkie byly oferowane jako 3D a yaris nie.

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, PawelWaw napisał:

 

Ladnie moj citroen tylko 7,9 do setki ale to 7os bus do przedszkola :)

w takich autach to sie nie patrzy ile ma do 100 tylko do 200 stu :)

 

zreszta z 3 lata temu na ak napisałem na ak ze lecialem 250 do wawy  i miałem przed oczami dzieci ...... juz za duzo mamy na plecach aby sie tym jarac... btw .auto 15 lat i 80 tys km przebiegu :)

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Marcin79 napisał:

w takich autach to sie nie patrzy ile ma do 100 tylko do 200 stu :)

 

zreszta z 3 lata temu na ak napisałem na ak ze lecialem 250 do wawy  i miałem przed oczami dzieci ...... juz za duzo mamy na plecach aby sie tym jarac... btw .auto 15 lat i 80 tys km przebiegu :)

 

Ja ciagle mlody i nadsl pamietam wojny matiz vs sc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marcin79 napisał:

no lepsze bo  napęd na tył ale i tak gumę pali :)

ale serio 5,5 dzisiaj żadna rewelacja np zwykle audi a7 3.0 diesel tyle ma.  

Czy jesteś w stanie ogarnac ze sa inne wskazniki atrakcyjnosci czy nawet dynamicznosci auta niz 0-100?

I ludzie chociaz troche znajacy sie na motoryzacji beda woleli takie 3cylindrowca nix sadzomiota spod znaku 4 zer?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Filipfm napisał:

Czy jesteś w stanie ogarnac ze sa inne wskazniki atrakcyjnosci czy nawet dynamicznosci auta niz 0-100?

I ludzie chociaz troche znajacy sie na motoryzacji beda woleli takie 3cylindrowca nix sadzomiota spod znaku 4 zer?

 

Chyba nikt normalny z ak po erze matizow nie kupi 3cylindrowca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, PawelWaw napisał:

 

Chyba nikt normalny z ak po erze matizow nie kupi 3cylindrowca :)

Mialem Suzuki Splash z 3 cylindrowym 1,0.

Jeden z lepszych silnikow z jakimi mialem do czynienia.Uwielbialo to krecic sie w okolicy 5-6tys/min,bylo ciche,nie czuc bylo ze to R3.

Nie chce nawet myslec jak to 1,0 chodzi uturbione w nowym Swifcie:jem:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Filipfm napisał:

Czy jesteś w stanie ogarnac ze sa inne wskazniki atrakcyjnosci czy nawet dynamicznosci auta niz 0-100?

I ludzie chociaz troche znajacy sie na motoryzacji beda woleli takie 3cylindrowca nix sadzomiota spod znaku 4 zer?

nie , nie jestem w stanie tego ogarnąć :)

btw zresztą jesteś w stanie ogarnąć ze ja nigdzie nie napisałem ze ta toja nie jest fajna :) 

 

np chwile miałem twingo red bull ediszyn to jeździło sie tym super a moze mialo 8 do setki :) taki szybki kart :)

 

jestes to w stanie ogarnac ?

:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Marcin79 napisał:

nie , nie jestem w stanie tego ogarnąć :)

btw zresztą jesteś w stanie ogarnąć ze ja nigdzie nie napisałem ze ta toja nie jest fajna :) 

 

np chwile miałem twingo red bull ediszyn to jeździło sie tym super a moze mialo 8 do setki :) taki szybki kart :)

 

jestes to w stanie ogarnac ?

:)

 

 

Jestem. Duzo wiekszy fun mam z przejazdzki kartem, ktory setki nie osiaga nigdy ;)  niz wyścigów portfela jak się czasem zwie zawody na ćwierć mili.

Jak mawiał klasyk proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, PawelWaw napisał:

 

Chyba nikt normalny z ak po erze matizow nie kupi 3cylindrowca :)

 

Poczekaj, poczekaj. Juz niedlugo nie bedzie wyboru ;) 

nawet BMW serii 3 mozna bylo kupic z 3 cylindrowcem 😄 trzeba sie do tego przyzwyczaic. Tak samo jak do Superba  czy Passata 1.4 albo Mondeo 1.0 😄 

 

Swoją drogą, nigdy nie mialem matiza a jechalem raptem kilka razy, ale dzwiek silnika mi sie podobal :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, AkuQ napisał:

Są jakieś informacje ile silnik ma wytrzymałości technicznej przewidzianej?Jest ze 100tys km?:hmm:

No pewnie Toyota da na niego std gwarancję.

3 minuty temu, fanlan napisał:

Zapewne mega kulturalnie bedzie brzmiec poprzez glosniczki

To jest w zasadzie prawie jak samochód wyczynowy. On służy do upalania na torze bądź na szutrach a nie do słuchania dźwięku silnika. On ma być ciśnięty do granic swoich możliwości a nie do lansowania się po mieście.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, AkuQ napisał:

 

Są jakieś informacje ile silnik ma wytrzymałości technicznej przewidzianej?Jest ze 100tys km?:hmm:

Nie ma i wytrzyma dlugo. W sporcie od dawna jezdza 1.0 200KM i zyja. Nie slychac, ze po paru OS ida do wymiany. W UK jezdzi bardzo duzo 170KM i zyja. To bedzie baza na R5 i tam tez na pewno bedzie jezdzil dlugo i bezawaryjnie.

 

26 minut temu, fanlan napisał:

i 3 cylindry?

Zapewne mega kulturalnie bedzie brzmiec poprzez glosniczki

Bys sie zdziwil :hehe: 

 

 

 

20 minut temu, Bartłomiej napisał:

No pewnie Toyota da na niego std gwarancję.

To jest w zasadzie prawie jak samochód wyczynowy. On służy do upalania na torze bądź na szutrach a nie do słuchania dźwięku silnika. On ma być ciśnięty do granic swoich możliwości a nie do lansowania się po mieście.

Patrz a tu pisza, ze Audi 3.0TDI lepsze i jakis wyimaginowany AMG tez :phi:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, PawelWaw napisał:

 

Wlasnie ja dodam wynik mojego ale do 4,6 daleko :)

 

 

Mozemy sie ustawic przy zjezdzie na Mordor na Sluzewcu tam jest slepa kiszka na esce mozna wycofac i gnac ile koni pod maska. Moje 3 cylindry maja niskie 7 :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, wujekcybul napisał:

Nie ma i wytrzyma dlugo. W sporcie od dawna jezdza 1.0 200KM i zyja. Nie slychac, ze po paru OS ida do wymiany. W UK jezdzi bardzo duzo 170KM i zyja.

Imho sportu nie ma co porównywać, tam się nikt nie chwali jak coś walnie, tylko zmiana po południu i nastepny dzień może kontynuować jazdę. Tak samo nie ma co porównywać 170KM i 270KM z tej samej w dodatku małej pojemności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, AkuQ napisał:

Imho sportu nie ma co porównywać, tam się nikt nie chwali jak coś walnie, tylko zmiana po południu i nastepny dzień może kontynuować jazdę. Tak samo nie ma co porównywać 170KM i 270KM z tej samej w dodatku małej pojemności.

Oj chyba sa plomby nie moze byc tak ze co rajd to zmieniasz silnik... Choc nie jestem na 100% pewien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, wujekcybul napisał:

Mozemy sie ustawic przy zjezdzie na Mordor na Sluzewcu tam jest slepa kiszka na esce mozna wycofac i gnac ile koni pod maska. Moje 3 cylindry maja niskie 7 :ok: 

 

Tylko zeby sucho bylo bo ja na zimowkach :)

mozna w przyszly tydzien tylko zeby 50 nie przekraczac bo po prawku :)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wujekcybul napisał:

Oj chyba sa plomby nie moze byc tak ze co rajd to zmieniasz silnik... Choc nie jestem na 100% pewien.

Rajdy lokalne to nie F1 i co do zasady nie ma takich limitów. Może czasem w jakichś pucharach markowych mogą się pojawiać.

Edytowane przez Jantarel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jantarel napisał:

Rajdy lokalne to nie F1 i co do zasady nie ma takich limitów. Może czasem w jakichś pucharach markowych mogą się pojawiać.

R2 jezdzie w Junior WRC nie podejrzewam, ze silnik wymieniaja co rajd no ale moze ktos jest blizej tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, AkuQ napisał:

Imho sportu nie ma co porównywać, tam się nikt nie chwali jak coś walnie, tylko zmiana po południu i nastepny dzień może kontynuować jazdę. Tak samo nie ma co porównywać 170KM i 270KM z tej samej w dodatku małej pojemności.

 

63.1 ENGINE REPLACEMENT - ALL COMPETITORS

63.1.1 In the case of engine failure between scrutineering and TC0 it is permitted to replace the engine but a 5-minute penalty will be applied.

63.1.2 Other than above, the same engine block and bodyshell must be used from passing scrutineering until the finish of the rally.

63.1.3 The change of an engine after the start of the competition element of the rally is not permitted.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wujekcybul napisał:

Oj chyba sa plomby nie moze byc tak ze co rajd to zmieniasz silnik... Choc nie jestem na 100% pewien.

 

Nie mozesz w trakcie rajdu. Ale masz limit 3 silników na auto z opcją "talonu" na jeden dodatkowy

 

64.1 LIMITATION OF THE NUMBER OF ENGINES

64.1.1 Each Manufacturer must use no more than 3 engines per seasonally allocated car number for the season (see also Art. 64.2.2).

64.1.2 Each engine will be assigned to a seasonally allocated car number.

64.1.3 A Manufacturer may apply to the FIA for a waiver to use 1 additional engine per team during the year, giving full justification for the request. Once sealed, this engine will be assigned to a seasonally allocated car number.

64.1.4 In the case of engine failure between scrutineering and TC0 it is permitted to replace the engine but a 5-minute penalty will be applied. In this case, the original engine may not be used any further during the season.

64.1.5 At any one time, no more than 3 engines may be sealed per seasonally allocated car number.

Edytowane przez Filipfm
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.