tomata Napisano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 (edytowane) W L3. Wiem że do gazu nie za bardzo . A co do reszty? Co z awaryjnością? Edytowane 16 Stycznia 2020 przez tomata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Bardzo słabyWysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 12 minut temu, Muzyk napisał: Bardzo słaby Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Słaby mocowo? Konstrukcyjnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 KonstrukcyjnieWysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 13 minut temu, Muzyk napisał: Konstrukcyjnie Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka A tak mniej lakonicznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 (edytowane) Mam ten silnik właśnie w L3, czy taki słaby konstrukcyjnie to nie wiem, poza regulacją zaworów za pomocą szklanek to nic mu nie dolega. Były dwie rewizje, 704 i 726. Ten pierwszy ma kiepskie gniazda zaworowe, drugi jest przystosowany do zasilania E85 i te gniazda ma poprawione. Ja mam 726. Świece pod kolektorem ssącym, koło dwumasowe dość drogie jak na wolnossącą benzynę. Łączony ze skrzynią TL4 - taka sobie ta skrzynia, mnóstwo tego nawkładali w różnych modelach Renault - to akurat plus, bo łatwo dostępna. Nie jest precyzyjna, potrafią w niej huczeć łożyska, bardzo krótkie przełożenia - ja o tym nie wiedziałem, musiałem się sam przekonać. Poza tym bez większych udziwnień. Na forum Renault Laguny jest nagonka na ten silnik, poczytaj sobie na forum Nissana o MR20DE (to to samo), a zobaczysz że ludzie mają inne zdanie na ten temat. Zależy co Cię interesuje, najlepiej oczywiście kupić GT z manualem, ale rocznikowo nie bedzie to najmłodsze auto. Kupisz 2.0T 170KM to będzie z automatem, który też jakiś rewelacyjny nie jest, tzn. jest trwały (potrafią jednak paść elektrozawory), ale jest wolny (reprog trochę poprawia sytuację). Do tego rozrząd na pasku, drogawe koło pasowe. Ja chciałem mieć L3 jak najmłodszą, więc tu zostaje tylko M4R albo diesel. Z plusów to masz rozrząd na łańcuchu, całkiem dobre osiągi. Nie jest to cięzkie auto, więc te 140KM w zupełności wystarczy. Edytowane 21 Stycznia 2020 przez analyzer64 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 47 minut temu, analyzer64 napisał: Ja chciałem mieć L3 jak najmłodszą, więc tu zostaje tylko M4R albo diesel. Z plusów to masz rozrząd na łańcuchu, całkiem dobre osiągi. Nie jest to cięzkie auto, więc te 140KM w zupełności wystarczy. A to nie jest tak, ze zdecydowana wiekszosc problemow wynika z mozntazu LPG? W Nissanach te silniki robia bez problemu po 300kkm+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 13 minut temu, Maciej__ napisał: A to nie jest tak, ze zdecydowana wiekszosc problemow wynika z mozntazu LPG? W Nissanach te silniki robia bez problemu po 300kkm+ Dokładnie tak, można zamontować LPG ale tu trzeba to zrobić to starannie i pilnować zaworów. Do regulacji luzów trzeba rozpiąć rozrzad, wyjąć wałki, to dość spory koszt, ale myślę że w 1200 można się zmieścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.